Geen herkansingen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
Wat een dag. Van 9 tot 5 presentaties aangehoord.
Mja VAKANSIE
Het voelt minder als een eindpunt hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen herkansingen?
Vakantie. Het gevoel dat ik op de middelbare had als het vakantie was heb ik nu eigenlijk niet, wel jammer
. Maar ja, ik ben de laatste paar wekend/maanden ook niet zoveel op de uni geweest.
Sloveniëquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
VS 2-2 Slovakije_!
Duitsland 0:1Servië_!_!_!
Het is een beetje hetzelfde gevoel als vroeger dat je bijna jarig was. Toen telde ik de dagen nog af (deed ik voor mijn rijbewijs ook), maar nu doe ik dat ook niet meer. Ik had hem wel versneld aangevraagd, eigenlijk, maar dat hoort eigenlijk nietquote:
Als je verder had gelezen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onvoldoende voor Engels staan... Bilmi, wat doe je jezelf aan.
Is zo over johquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
DatASS.. het idee dat ik nog 2 jaar op deze school zit..
Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
DatASS.. het idee dat ik nog 2 jaar op deze school zit..
Ik al 3 maanden nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alleen voor die toetsenheb geen lessen meer
je gaat jezelf toch ook niet troosten...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Kan bilmi mij troosten, want zoals je weet kan ik niet troosten
nee, ik bedoel dan kan ik jou niet troostenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je gaat jezelf toch ook niet troosten...
samen falen en dan samen regio?
maar ik wil ook niet getroost wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dan kan ik jou niet troosten![]()
Ga jij maar weer zielig doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik wil ook niet getroost worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |