quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef mazaru het volgende:
Ik hoopte op een foto van Jack in een bavariajurkje
Waarom in godsnaam?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef mazaru het volgende:
Ik hoopte op een foto van Jack in een bavariajurkje
Wel opvallend aan Gert Jan Verbeek, ik zag hem een keer lachen (ok niet heel uitbundig, maar toch)quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Wel leuke uitzending vanavond.Mooi ook dat de Australische bondscoach er zat. Zin naamgenoot Verbeek had weinig te melden.
je denkt toch niet dat ik een decolleté kan hebben?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat stukje op het eind van Mulder vind ik ook altijd wel lollig
Ok, leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Erik van Muiswinkel en Frank de Boer.
FU-SION-HA!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Frank lijkt ineens meer dan ooit op Ronald?
Nee, hij heeft een hele serie New-Sealand shirts opgekocht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef Blistering het volgende:
Jack hetzelfde shirt aan als laatst?
Dat klonk wat raar.quote:
omdat hij naar Heerenveen gaat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
Even gekeken, toch afgehaakt, naar die smerige rat kan ik niet normaal meer kijken. Vi oranje
jij wel jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Get a life, hij was de langst zittende trainer, en dan gun je hem ook wel eens een keer een andere uitdaging.
Als je alleen problemen hebt met Jans hoef je nog niet naar een cafe achtig programma met soap-/nederhop sterretjes te kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
Even gekeken, toch afgehaakt, naar die smerige rat kan ik niet normaal meer kijken. Vi oranje
Die hebben geen last van een energiecrisis.quote:
De FIFA en met name Blatter is corrupt genoeg om voor erg veel geld het aan dat land toe te wijzen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:23 schreef nikk het volgende:
Qatar.
Ergens hoop je toch dat ze het krijgen.
het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De FIFA en met name Blatter is corrupt genoeg om voor erg veel geld het aan dat land toe te wijzen.
De FIFA is dan ook geen non-profit organisatie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen
Blatter doet alles voor geld...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:32 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, morgen zit ik bij Jack aan tafel. Met mijn lipmicrofoon, hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Van die beste uit Bloemfontein!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Opvallend dat niemand van de kenners ziet dat Zuid Korea in zowel de eerste als de 2e wedstrijd een vrijwel intentieke goal maakte
Gelukkig ben je scherp. Zou er trots op zijnquote:
Is een erg leuke afsluiting iedere uitzending.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een erg leuke afsluiting iedere uitzending.
Ik zou hem liever aan de tafel zien.
eensch!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
ze hebben het programma aangepast aan het WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dit programma echt saaier dan ooit te voren, 2 jaar geleden bijvoorbeeld kon ik het nog wel waarderen.
Op de een of andere reden is het programma dit jaar compleet sfeerloos
Ja hoor helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:28 schreef tong80 het volgende:
Ondanks dat ik dit niet vind, moest ik hier wel om lachen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben het programma aangepast aan het WK
De locatie etc is ook gewoon slecht. Ik luister het de dag erna wel in uitzendinggemist....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dit programma echt saaier dan ooit te voren, 2 jaar geleden bijvoorbeeld kon ik het nog wel waarderen.
Op de een of andere reden is het programma dit jaar compleet sfeerloos
Jackquote:Derksen vindt dat Van Gelder makkelijk in Nederland had kunnen blijven. "Het is allemaal weggegooid geld. Ze vliegen gasten in op onze belastingcenten en dan roept Van Gelder ook nog tegen Ronald Koeman voor ze weg gaan: 'Neem je wel je golfclubs mee naar Zuid-Afrika'. Van onze belastingcenten!"
VI is leuk amusement voor simpel hersenloos SBS en RTL-publiek. Dat het jou zo aanspreekt zegt voldoende.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:16 schreef HaagsPietje het volgende:
echt een slecht programma dit. supersaai en geen enkele meerwaarde ofzo.
alsof er ook maar iemand op een serieuze analyse van bijvoorbeeld slovenie - vs zit te wachten![]()
vi oranje is veel leuker en daar zit veel meer leven in....tenminste een programma met een beetje sjeu!
Als er na gepraat moet worden over voetbal zie ik wel graag beelden en evt analyses zelfs al gaat het over een wedstrijd tussen kutjelikmistan en bombaria, bij VI zetten ze 3 aangeschoten 40ers en een uitgerangeerde de mol/van den ende ster neer en zijn ze alleen maar aan het sneren en semi grappig aan het doen in de hoop dat ze na 15 jaar Villa Bvd wel een avondje kunnen evenaren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:16 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof er ook maar iemand op een serieuze analyse van bijvoorbeeld slovenie - vs zit te wachten![]()
vi oranje is veel leuker en daar zit veel meer leven in....tenminste een programma met een beetje sjeu!
ronald waterreusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
VI is leuk amusement voor simpel hersenloos SBS en RTL-publiek. Dat het jou zo aanspreekt zegt voldoende.
Sportzomer heeft soms nog enige inhoud.
Dat de formule verkeerd is betekend nog niet dat de inhoud minder informatief is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:56 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ronald waterreus![]()
![]()
maar goed, ik gun Sjek natuurlijk zijn golfvakantie wel hoor.....![]()
maar wat is eigenlijk de meerwaarde om daar in een saaie studio aan een houten tafel met 4 glazen water erop te gaan zitten? waren alle studios in hilversum bezet ofzo?!
oh het zal best informatiever zijn dan vi oranje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat de formule verkeerd is betekend nog niet dat de inhoud informatiever is.
Aldus de altijd objectieve en opgeleide HPquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:16 schreef HaagsPietje het volgende:
Lekker relaxte gozer.quote:
Ik herhaling kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Niemand kijkt meer? Toch een dikke miljoen kijkers iedere dag.
Ik die van 2400hquote:
Ik heb hem even gejat voor in de OP.quote:
Yep, was wel voor te lachen vond ik. Zag het niet echt aankomen voordat ie dat huis uit staptequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:55 schreef heloef het volgende:
Hebben jullie Hugo Borst in dat jurkje gezien?
Ja iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
"In Nederland is er geen zon toch?"
![]()
Damn, een beetje buitenlanders afkraken terwijl ze dat zelf ook zijn daar
Ik ben ook zeker geen liefhebber van jack, maar wie zou je er voor in de plaats moeten neerzetten? Ik denk dat er enorm weinig presentatoren zijn (mssn op Wilfried de Jong na, als die al door voetbalminnend publiek gewaardeerd word) die net zoveel kennis van zaken en omgang hebben, en mart kan zich maar beter bezig houden met de Tour.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:35 schreef Perico het volgende:
Ik vind Jack van Gelder hypocriet. Ik ken ook een aantal jonge blanke Zuid-Afrikanen, man en vrouw, en die vinden hetzelfde als die ouderen in het resort.
Jacob Zuma is een volslagen dorpsidioot, het ANC is een corrupte bende, maarja, met 40 miljoen zwarten en 5 miljoen blanken zullen zij voor altijd de macht hebben en het land compleet de vernieling in helpen.
Maarja, daar kan mooiweer Jack dan niet tegen. Typische Schreuder reportage ook. Die krijgt het voor elkaar om het hele uur voor de wk finale waar Nederland instaat te vullen met township depressiviteit.
Ow van mij hoeft hij niet weg. Maar Jack heeft altijd een paar momenten van "dat vinden we toch allemaal he?".quote:Op zondag 20 juni 2010 02:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben ook zeker geen liefhebber van jack, maar wie zou je er voor in de plaats moeten neerzetten?
Het verschil is dat wielrennen niet zo groot is als voetbal, waardoor je wel een hoge pief van de ASO of UCI aan tafel kan krijgen, of een wielrenner die toevallig in de buurt was. Bij voetbal toernooien ligt dat denk ik een stuk minder makkelijk, zeker als spelers/trainers nog in het toernooi zitten en voornamelijk omdat je afgezien van een persconferentie niet dicht bij de deelnemers in de buurt kan komen(wat bij de TDF uitzendingen vaak de mooiste momenten oplevert).quote:Op zondag 20 juni 2010 03:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Ow van mij hoeft hij niet weg. Maar Jack heeft altijd een paar momenten van "dat vinden we toch allemaal he?".
En als ik noem maar iemand, Verbeek nou had gezegd: "ben het eigenlijk wel een beetje met die mensen eens", dan zou hij nooit meer uitgenodigd worden.
Mart Smeets' uitzendingen van Sportzomer zetten wel de sfeer veel beter neer. Het gaat bij hem ook meer om die zomeravond onder de boom op een Frans plein, dan de sport van de Tour. Die komt op het tweede plan.
Ze zitten nu in een studio in Zuid-Afrika, die voor het gevoel ook in Hilversum had kunnen staan. En die reportages van Schreuder vind ik haast misselijkmakend. Vind vooral dat de plank wordt misgeslagen.
Oh god, is die interviewer "de zoon van...."??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:08 schreef C4W het volgende:
Past Theo Janssen de Bavaria dress? vraagt Roel zich af... (video)
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:41 schreef Ash het volgende:
heeft er niemand een .gif bestandje van Frank de Boer?
Anders krijgen ze hun subsidie nietquote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef fratsman het volgende:
Begint steeds meer een programma met een moralistisch vingertje te worden. Eerst over die townships, gisteren met die semi-racistische bejaarden, en nu gaan we weer in een SOS-kinderdorp kijken.
Dat moet ie ook, geen gezeik van de media laten meebeslissen en geen rellen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
Van Marwijk blijft onder alle druk heerlijk relaxed naar buiten toe overkomen.
Het is wel erg ja, het is zeker een mooie actie, maar als iedereen met hands mag kan Noord-Korea ook sambavoetbal laten zienquote:Op zondag 20 juni 2010 23:22 schreef knep het volgende:
Sjeezus hoe Sjek van Gelder die 2x hands van Fabiano bagitalliseerd.
Maar daar hoef je dus je wetgeving niet voor aan te passen.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een nietzeggend figuur is die Klink. Zit minutenlang te ouwehoeren maar ik hoor geen enkele garantie dat die bavaria-toestanden niet ook hier in nederland zouden kunnen gebeuren. Voortdurend was Klink stellig om vervolgens allemaal mitsen en maren eraan vast te plakken ("economische delicten kunnen wel voor de strafrechter verschijnen" bijv.)
Het grote geld regeert helaas. Zie o.a. ook het optreden van Michael van Praag bij Studio Voetbal van een paar weken geleden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:47 schreef Perico het volgende:
Dit was toch met afstand de saaiste televisie ooit vertoond. Ongelofelijk.
En Klink liet doorschemeren, dat met WK in Nederland, hij net zo hard reclame overtreders zou oppakken, om FIFA tevreden te stellen.
Net zoals Nelson Mandela vrij makkelijk op de zwarte lijst kon worden gezet hè CDA'ertje?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar daar hoef je dus je wetgeving niet voor aan te passen.
Dat doet ie maar al te graag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef Ad_rem het volgende:
Jack moet z'n eigen vraag weer beantwoorden![]()
Ronald de Boer werd verkocht omdat ie de voorkeur aan John van Loen en Ron Willems gaf.quote:
Amenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ronald de Boer werd verkocht omdat ie de voorkeur aan John van Loen en Ron Willems gaf.
Beenhakker koos weer eens voor het grote geld en liet Ajax stikken.
Van Gaal werd coach en het eerste dat ie deed was Ronald de Boer terugkopen van Twente.
Grootste lul in het voetbal ooit, die Beenhakker.
Dat is nou net iemand die zijn sporen terecht heeft verdient in het voetbal. Geweldige speler.quote:
Als speler fantastisch, maar ik heb een hekel aan die mannetjes die clichés braken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is nou net iemand die zijn sporen terecht heeft verdient in het voetbal. Geweldige speler.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als speler fantastisch, maar ik heb een hekel aan die mannetjes die clichés braken.
Ligt vast niet aan spelerssalarissenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef wolferl het volgende:
Het Afrikaanse voetbal financieren, flikker op.
In Europa kunnen de meeste clubs het hoofd niet eens zelfstandig boven water houden.
Afgezien van dat, wat ik wel belachelijk vind.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ligt vast niet aan spelerssalarissen
Lol je ligt wakker van clubs waar ze een mongolen beleid voeren door maar salarissen te blijven verhogen en dure transfers te plegen. Terwijl in Afrika ze niet eens geld hebben om een fatsoenlijk veld te realiseren en de spelers een paar euro's te geven. Nee het is duidelijk dat de Willem 2's van deze wereld het geld harder nodig hebben. Ga eerst ff nadenken en zorgen dat je de feiten op een rijtje hebt voor je iets zegt anders zou je wel zien dat ze het in Afrika harder nodig hebben al is het alleen maar om kinderen uit de criminaliteit te houden. En ze een hoop op een betere toekomst te bieden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef wolferl het volgende:
Het Afrikaanse voetbal financieren, flikker op.
In Europa kunnen de meeste clubs het hoofd niet eens zelfstandig boven water houden.
Arnesen heet ie en zeker geen lul-verhaal.quote:
Afgezien van al je taalfouten raad ik je aan je wel eens echt ergens in te verdiepen alvorens onzin en vooroordelen uit te kramen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:46 schreef wolferl het volgende:
Afgezien van dat, wat ik wel belachelijk vind.
Ik ga niet te diep in materie zitten wat betreft het Afrikaans voetbal.
We geven al tientallen jaren biljoenen aan hen (als maatschappij).
Maar de leefomstandigheden daar zijn nog erger als tientallen jaren geleden.
Dat geld ook voor het voetbal daar.
Tongquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:51 schreef tong80 het volgende:
Goed wat van den Ende zegt over camera-beelden. Extra goed is dat ie dat al zei toen ie nog floot.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Phrits het volgende:
Hoe heet dat liedje aan het eind van iedere aflevering van Studio Sportzomer?
Zoeken op 'eindtune studio sportzomer' via Youtube was te moeilijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:03 schreef Santello het volgende:
Heeft iemand een Youtube link van de eindtune? Afrikaans iets
en over Arnesen gesprokenquote:
http://nos.nl/wk2010/onde(...)-sportzomer-22-juni/quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Righteous het volgende:
Iemand de link waar de meest recente aflevering terug te zien is ?
Ik krijg het via Uitzendinggemist niet voor elkaar
Dank je
Toch wel jammer hoor, ze kunnen beter vermakelijkere ex-voetballers uitnodigen dan jan en boudewijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
We gaan zo weer neuzelen met Dickie Dick, Jaaantjie vaaan Haaalst en Boudewijn Zenden.
Slechter dan Wetzel kan het dan ook niet worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zenden ziet een baantje als analist wel zitten denk ik.
Tuurlijk, hij heeft nog niet eens gespeeld en er is al een eiland naar m vernoemd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:
Naar Robben-eiland.De grappen in het Nederlandse kamp zullen wel niet van de lucht zijn geweest.
![]()
vond toch dat Ghana meer kansen heeft gehad dan Duiquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zitten ook alle kansen van Ghana in, en maar een paar van Duitsland.
Die Messi is wel een handenbindertje hoor. Scoren doet ie nog niet maar zeker 4 a 5 man is bezorgd als hij de middellijn oversteekt. en terecht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah de Jack messi verheerlijking gaat verder. Dit ging echt nergens over.
Youp van 't Hek noemde hem 12 jaar geleden al "Vlavlipje"quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef kikoooooo het volgende:
Is Tom Egberts naar dezelfde kapper als Dries Roelvink geweest ofzo?
Ligt misschien ook aan de tegenstander, maar Japan leek idd erg goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef fratsman het volgende:
Ik riep het voor het toernooi al; Hou Japan in de gaten. We zagen het hier in Venlo in het eerste gedeelte van de Eredivisie al; Die Honda maakt een verdediging horendol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |