quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef mazaru het volgende:
Ik hoopte op een foto van Jack in een bavariajurkje
Waarom in godsnaam?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef mazaru het volgende:
Ik hoopte op een foto van Jack in een bavariajurkje
Wel opvallend aan Gert Jan Verbeek, ik zag hem een keer lachen (ok niet heel uitbundig, maar toch)quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Wel leuke uitzending vanavond.Mooi ook dat de Australische bondscoach er zat. Zin naamgenoot Verbeek had weinig te melden.
je denkt toch niet dat ik een decolleté kan hebben?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat stukje op het eind van Mulder vind ik ook altijd wel lollig
Ok, leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Erik van Muiswinkel en Frank de Boer.
FU-SION-HA!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Frank lijkt ineens meer dan ooit op Ronald?
Nee, hij heeft een hele serie New-Sealand shirts opgekocht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef Blistering het volgende:
Jack hetzelfde shirt aan als laatst?
Dat klonk wat raar.quote:
omdat hij naar Heerenveen gaat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
Even gekeken, toch afgehaakt, naar die smerige rat kan ik niet normaal meer kijken. Vi oranje
jij wel jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Get a life, hij was de langst zittende trainer, en dan gun je hem ook wel eens een keer een andere uitdaging.
Als je alleen problemen hebt met Jans hoef je nog niet naar een cafe achtig programma met soap-/nederhop sterretjes te kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
Even gekeken, toch afgehaakt, naar die smerige rat kan ik niet normaal meer kijken. Vi oranje
Die hebben geen last van een energiecrisis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |