Daar heb je inderdaad gelijk in. Betekent dat overigens dat je hem zelf nooit gebruikt?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef jantjesnoeper het volgende:
[..]
Daar geef ik mijn caissières dus echt voor op hun flikker; de KRW-toets is echt funest voor je voorraden. Gewoon de balie bellen en artikel laten toevoegen is het devies!
Over het algemeen is het slimmer om geen cijfers uit je winkel bekend te maken hier. Vinden ze niet zo leuk op het hoofdkantoor, als ze er achter komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef Yorampjuh het volgende:
Hallo, ik ben neiuw hier![]()
![]()
![]()
Ik werk bij AH to go op utrecht cs. Heerlijk druk is het daar altijd. Werken daar vind ik best wel een aanrader omdat door de drukte de tijd altijd voorbij vliegt.
Gisteren hebben we na de wedstrijd als een gek alle oranje promotie uit de winkel weggehaald. Was hilarisch om te zien. Uiteindelijk zijn we om 2 uur dicht gegaan, van 12-2 was het nogsteeds heel druk vanwege alle oranjefans die terugkwamen. We hadden nog veel langer kunnen openblijven (stonden buiten nog veel mensen te wachten) alleen de helft van de mensen was dronken en begon brutaal te doen en dingen door de winkel te smijten en te lallen en te schreeuwen. Toen vond de asm het wel genoeg geweest en zijn we toch maar gesloten. De mensen die niet super dronken waren, hebben ons wel uitbundig bedankt voor het feit dat we nog open waren. ''jullie zijn een top winkel echt waar''.
Gisteren hebben we een hele mooie omzet gedraaid, maar het getal weet ik niet. Wordt bij jullie omzetinformatie aan jullie verteld? Zelf vind ik het altijd wel leuk om te weten.
Aantal weken geleden hadden we, als ik het me goed herinner, een omzet van 270000 euro! We kregen zelfs taart!
Ja, maar af en toe is de rij zooo lang dat je eigenlijk geen tijd hebt om de balie te bellen. In dat geval kan ik het wel begrijpen namelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef jantjesnoeper het volgende:
[..]
Daar geef ik mijn caissières dus echt voor op hun flikker; de KRW-toets is echt funest voor je voorraden. Gewoon de balie bellen en artikel laten toevoegen is het devies!
Heb het gisteren nog gebruikt, was aan het laden & lossen. Moest ik snel even bijspringen bij de kassa. Op momenten zoals dat vraag ik niet of mensen een bonus-kaart hebben/koopzegels sparen of bel ik liever niet naar de balie. Kost me teveel tijd.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef jantjesnoeper het volgende:
[..]
Wij zijn half2 dicht gegaan, hadden ook best nog even door kunnen gaan, was druk! Maar kleingeld ging richting de nul, en ook steeds minder mensen hadden nog wat. Dus toch maar gesloten zodat de ochtendploeg ook beetje normaal kon starten.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef Yorampjuh het volgende:
![]()
![]()
Ik werk bij AH to go op utrecht cs. Heerlijk druk is het daar altijd. Werken daar vind ik best wel een aanrader omdat door de drukte de tijd altijd voorbij vliegt.
Gisteren hebben we na de wedstrijd als een gek alle oranje promotie uit de winkel weggehaald. Was hilarisch om te zien. Uiteindelijk zijn we om 2 uur dicht gegaan, van 12-2 was het nogsteeds heel druk vanwege alle oranjefans die terugkwamen. We hadden nog veel langer kunnen openblijven (stonden buiten nog veel mensen te wachten) alleen de helft van de mensen was dronken en begon brutaal te doen en dingen door de winkel te smijten en te lallen en te schreeuwen. Toen vond de asm het wel genoeg geweest en zijn we toch maar gesloten. De mensen die niet super dronken waren, hebben ons wel uitbundig bedankt voor het feit dat we nog open waren. ''jullie zijn een top winkel echt waar''.
Gisteren hebben we een hele mooie omzet gedraaid, maar het getal weet ik niet. Wordt bij jullie omzetinformatie aan jullie verteld? Zelf vind ik het altijd wel leuk om te weten.
Aantal weken geleden hadden we, als ik het me goed herinner, een omzet van 270000 euro! We kregen zelfs taart!
Halleu Collega ^^/quote:Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef Yorampjuh het volgende:
![]()
![]()
Je SM kan je acount weer resettenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:19 schreef bastard. het volgende:
probeer net op ah plaza in te loggen na een paar maanden. ben alleen mijn wachtwoord vergeten .. na aantal x proberen geeft ie nu een fout aan doordat ik het te vaak geprobeerd heb en dat ik contact op moet nemen met de service ofzo. enig idee waar ik die kan vinden ?? xD
Oh? Als wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:30 schreef TheDutchHero het volgende:
TVP, wil ook bij albert gaan werken.
Ah, lekker. :p Ben benieuwd of jij ook direct mag beginnen met vakkenvullen. Heel veel moeten eerst spiegelen. Wat overigens geweldig werk is.quote:
Bij ons filiaal verdienen 15-jarigen 3,04 euro bruto per uur.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:13 schreef ASUS-Lover het volgende:
klopt dit wel? dat ik 3,04 bruto verdien? :S
Zal wel met vakantiegeld e.d. zijn dan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef ASUS-Lover het volgende:
15
maar op de site staat 4,04 bruto :S
okee thanksquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je SM kan je acount weer resetten
In je contract staathet "normale loon" op de website het "all-inn loon"quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef ASUS-Lover het volgende:
15
maar op de site staat 4,04 bruto :S
Jij werkt toch bij die To Go in Nijmegen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Brammie1 het volgende:
afgelopen nacht van 22:00-06:00 gewerkt, das echt niet goed voor je
Klopt ja! Tussen 22:00 en 03:00 was het druk, daarna zaten we echt te wachten totdat het 06:00 uur was. Dat was minder leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij die To Go in Nijmegen?
Hoe is het daar nu? Nu je een week niet dicht gaat..
en voor de zondagtoeslagenquote:Aan de werknemer in volledige of onvolledige dienst
En met m'n 0-12 uren contract val ik vast onder hulpkracht - hoewel ik véél meer uren maak dan datquote:Voor de werknemer in volledige en onvolledige dienst en voor hulpkrachten
A.s. maandag weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef Banaapies het volgende:
een vraagje omtrent het salaris.
wanneer word er uitbetaalt? en van welke weken is dat
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef einschtein het volgende:
Wanneer word ik uitbetaald in 2010?
Standaard wordt je om de 4 week uit betaald bij Albert Heijn. Om het voor iedereen net wat makkelijker te maken staan de dagen wanneer je uitbetaald wordt hieronder. De tijd wanneer je je salaris binnen krijgt is voor iedereen anders, hier is geen touw aan vast te knopen.
26 juli
23 augustus
20 september
18 oktober
15 november
15 december
Dat zou ik écht niet weten.. Denk niet via een uitzendbureau.. Maar wat AccountingPlaza is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:43 schreef Brammie1 het volgende:
Ligt eraan of je filiaal de betaling regelt via AccountingPlaza of dat jullie via een uitzendbureau werken
Ghehe, succes! Wij zitten nu een jaartje in dit nieuwe proces. Om 20:00 uur versvracht. Deze moet meteen gevuld worden. CBL fusten moeten om 22:00 gelijk weer retour naar DC. 22:00 uur houdbaarvracht. Vullen tot maximaal 2:00 uur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef einschtein het volgende:
Jippie. We krijgen vanaf week 43 andere leveringstijden.
Houdbaar: 22:00
Vers: 20:00
Waren we net zo tevreden met 10:00 (HB) en 16:00 (vers).
22:00 tot 1:00/2:00 wordt sowieso geen succes. Avondvulling is 16+ en ik denk dat de meeste jongeren (tussen 16 tot 18) niet zo laat mogen/willen opblijven voor een bijbaantje ivm school/ouders. Ook hebben de meeste jongeren een allinloon-conract dus ze krijgen geen toeslagen voor een nachtdienst. Bovendien wil AH zo jong mogelijke werknemers.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ghehe, succes! Wij zitten nu een jaartje in dit nieuwe proces. Om 20:00 uur versvracht. Deze moet meteen gevuld worden. CBL fusten moeten om 22:00 gelijk weer retour naar DC. 22:00 uur houdbaarvracht. Vullen tot maximaal 2:00 uur.
Be happy with it. Mocht het hele nieuwe verkoopklaarproces (met de leveringen buiten openingstijden) een succes worden zal in alle filialen de vracht s'nachts geleverd worden. Zit je met deze tijden wat dat betreft nog gebakken
Als ik deze tijden hoor hebben wij het erg goed voor elkaarquote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ghehe, succes! Wij zitten nu een jaartje in dit nieuwe proces. Om 20:00 uur versvracht. Deze moet meteen gevuld worden. CBL fusten moeten om 22:00 gelijk weer retour naar DC. 22:00 uur houdbaarvracht. Vullen tot maximaal 2:00 uur.
Be happy with it. Mocht het hele nieuwe verkoopklaarproces (met de leveringen buiten openingstijden) een succes worden zal in alle filialen de vracht s'nachts geleverd worden. Zit je met deze tijden wat dat betreft nog gebakken
Bron?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Heerlijk, heb een uurtje of 70 erop zitten deze periode, plus nog een zooitje toeslaguren omdat ik 2 zondagen heb geteld in andere filialen. Ben zeer benieuwdquote:
Wij ook, als het niet meer isquote:Op maandag 26 juli 2010 10:34 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie hebben het lekker rustig haha, wij krijgen driemaal HB, 1 keer diepvries en drie verswagens per dag.
XL?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:00 schreef Diconnected het volgende:
Naja wij krijgen ook 3 keer houdbaar, en 1 keer diepvries, en 2 keer vers, dacht ik. Maar zou zomaar wat meer kunnen zijn
En yaayz, salaris is al gestort
Ik heb het ook al binnen!quote:
Nee, geen XL. Wel heul grootquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef Pindabroodje het volgende:
[..]
XL?
Onze wijkwinkel krijgt maar 2 leveringen, 1x HB en 1x vers.
jep:quote:Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef Kimpossible het volgende:
Zit de personeelskorting er bij?
Als dat zo is, dan valt mijn salaris erg tegen.. Heb nog niet mijn loonstrookje kunnen bekijken op plaza trouwens..quote:Op maandag 26 juli 2010 14:39 schreef Robbinski13 het volgende:
Wij krijgen doordeweeks 1x houdbaar en 1 keer vers, en op zaterdag 2x vers geloof ik
Maaruh... ligt het aan mij of is Plaza overbelast (iedereen wil zn salaris weten xD)
EDIT: Heeft iemand met een ING rekening zn salaris al gehad? Ik niet :S
EDIT3: Laat maar, heb een nieuwe rekening, en ze hebben het nog op mn oude gestort
EDIT 2:
[..]
jep:
2010 Actief personeel
Kwartaal Salaris periode Betaaldatum
1 4 3-5-2010
2 7 26-7-2010
3 11 15-11-2010
4 1 7-2-2011 (Bron: http://www.ah.nl/artikel?(...)g_veelgesteldevragen)
Wij hebben gewoon een link via het opstartmenu op de computer momo er nog in staan.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik kon vandaag ook de hele dag niet via het filiaal in Plaza komen, beetje jammer omdat ik bij wou MOMO'en.
Weet iemand een trucje om niet via Plaza bij MOMO te komen?
Nee, ik ook niet.. Dus moest opzetten (bakkerij) uit m'n hoofd doen.. Hoop dat het niet te weinig is.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik kon vandaag ook de hele dag niet via het filiaal in Plaza komen, beetje jammer omdat ik bij wou MOMO'en.
Mesje gebruiken. En na een tijdje heb je wel een manier gevonden waarbij je geen sneetjes krijgt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef Puvon het volgende:
Hoe voorkomen jullie trouwens dat je geen sneeën in je handen krijgt van die dozen die je open maakt tijdens het vakkenvullen?
Mag bij ons niet en het gebeurt bij mij vooral als je de doos uit elkaar moet halenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mesje gebruiken. En na een tijdje heb je wel een manier gevonden waarbij je geen sneetjes krijgt.
Bij ons gebeurt het alleen maar met mesjes. En die dozen worden door velen ook niet echt uit elkaar gehaald, maar gewoon hup zo de kartonpers ingepleurd.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:55 schreef Puvon het volgende:
[..]
Mag bij ons niet en het gebeurt bij mij vooral als je de doos uit elkaar moet halen
Idd.. Bah. Maarja, zonder AH Plaza hadden we het nooit via internet kunnen zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef Marissaatje het volgende:
Ik haat het echt dat AH Plaza via internet het weer niet doet.
Ik wil m'n loonstrookje inzien.
Nee dat is waar, maar zonder AH Plaza hadden we nog wel een papieren variant gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd.. Bah. Maarja, zonder AH Plaza hadden we het nooit via internet kunnen zien.
Zover ik weet krijgen we die nog gewoon hoor..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:17 schreef Etsu het volgende:
Huh? Krijgen we geen papierenloonstrookjes meer?
Ik wil nog wel hebben hoor...
En hoe zit het dan met nieuwe werknemers en pincode enzo?
Bij ons stond in onze nieuwsbrief dat we vanaf deze periode geen papieren loonstrookjes meer krijgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:54 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zover ik weet krijgen we die nog gewoon hoor..
Salarisspecificatie over de periodequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef fiezeburn het volgende:
Gister loon uitbetaald gekregen.
Weet iemand over welke periode dit precies is geweest???
uurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef Dipstaart het volgende:
Als ik werk van 10 tot 17. Hoe lang heb ik dan recht op middagpauze?
Dacht ik al. Ik dacht zonet even dat ik genaaid werd, maar ik zie zojuist dat het uur op een andere dag bijgeboekt isquote:
Het scheelt AH veel papier/printkosten. De meeste strookjes belanden toch in de prullenbak. Nu kun je je strookjes gewoon op werk uitprinten toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hoe dan ook ben ik er niet blij mee.
Ik bewaar het allemaal netjes in een mapje. En niet alles staat erop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Het scheelt AH veel papier/printkosten. De meeste strookjes belanden toch in de prullenbak. Nu kun je je strookjes gewoon op werk uitprinten toch?
Huh? De PDF printversie is EXACT hetzelfde als je normale loonstrook.quote:
Logisch toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Huh? De PDF printversie is EXACT hetzelfde als je normale loonstrook.
Ik vind van wel. Maar Etsu denkt er kennelijk anders over.quote:
het is toch onbetaald... je kan beter een halfuur lunchpauze en 10minuten koffiepauze nemen tenzij je graag lange pauze wil nemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:43 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik dacht zonet even dat ik genaaid werd, maar ik zie zojuist dat het uur op een andere dag bijgeboekt is
Ik heb niks gezegd. Had niet door dat je er een scrollbalk (links - rechts) was, waardoor ik dus de personeelgegevens niet zag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Huh? De PDF printversie is EXACT hetzelfde als je normale loonstrook.
Uhuh, als je in internet explorer bent, bij plaza ofzo, op ctrl + o drukken, dan krijg je een venstertje en daar typ je in "http://pcserver" of gewoon "pcserver", dan kom je in het oude winkelweb terechtquote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik 4 per uurquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Heuj ik heb salaris verhoging gehad van wel 14 cent
Gewoon even naar je teamleider lopen en je uren nalopen. En altijd even op Plaza kijken voordat de week voorbij gaat. Zo kun je ook controleren of alles goed is ingekloktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Puvon het volgende:
Wat moet je doen als je te weinig uitbetaald hebt gekregen? Ik heb geen idee hoe ik dat kan aantonen
Relaxed, morgen eens uitproberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef TVSNL het volgende:
[..]
Uhuh, als je in internet explorer bent, bij plaza ofzo, op ctrl + o drukken, dan krijg je een venstertje en daar typ je in "http://pcserver" of gewoon "pcserver", dan kom je in het oude winkelweb terecht![]()
Moet je wel weer apart inloggen als je in MOMO wilt, net als vroeger.
Zeker een hoop wijzigingen! Vanochtend AGF opgestart en de nieuwe worp gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef UncleSam het volgende:
Nog AGF'ers hier? Een boel wijzigingen deze week!
Rode paprika's gaan voortaan per stuk, knoflook gaat per 3, pruimen in een bakje, kiwi bak voortaan per 4, BBQ grill pakket eruit wegens slechte verkoop.
Einde seizoen voor tuinbonen, rabarber, conference, abrikozen en kersen.
Wij ook al nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Marissaatje het volgende:
Wij hebben geen promotie gehad zaterdag, lekker handig. Nu gaan al die klanten zeuren om de bonusboekjes enzo. Maarja jammer dan, dan kijken ze maar op ah.nl.
Oh? Dat móét ik morgen eens even uitproberen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef TVSNL het volgende:
[..]
Uhuh, als je in internet explorer bent, bij plaza ofzo, op ctrl + o drukken, dan krijg je een venstertje en daar typ je in "http://pcserver" of gewoon "pcserver", dan kom je in het oude winkelweb terecht![]()
Moet je wel weer apart inloggen als je in MOMO wilt, net als vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |