abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83272722
Ik ben van filiaal veranderd van een 8-uren naar een 12-uren contract, ofja, ik ben hierop aangenomen & heb ook al 3 dagen gewerkt bij m'n nieuwe AH.. maar mijn ASM zegt dat ik geen nieuw contract krijg/hoef te tekenen aangezien ik gewoon ben overgeplaatst.. Maar als ik voor meer uren ben aangenomen bij een ander bedrijf (ook al is het binnen AHOLD) moet ik dit toch sówieso op papier hebben?
pi_83281158
Contracturen sowieso mutatieformulier. Filiaal weet ik niet zeker.
pi_83283038
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:10 schreef Verrity het volgende:
Hey mensen!

Ik heb even een aantal vraagjes:

Hoe kan je het 'geslacht' van je character op Plaza veranderen? Bij het aanmaken had me ASM maar wat gedaan, maar ik wil het graag veranderen want het staat een beetje raar haha.

Verder:

Ik wil graag Teamleider Verkoopklaar worden.
Ik ben 17 jaar, en werk pas 4 maanden bij AH. Ik haal bijna altijd mijn vulnorm en volgens de meeste teamleiders doe ik mijn werk goed en zal ik kans kunnen maken. Twee teamleiders zijn a;l bezig mij het een en ander te leren over het werk als TL VK.
Ik wil binnenkort naar de SM om het erover te hebben. Maar ik twijfel onwijs. Wat denken jullie?
Skip TL-traject is het geld niet waard. Voor een euro meer per uur heb je verantwoordelijkheden die je niet wil hebben.

En je komt onzeker over. Totaal niet assertief. Das toch wel een belangrijk eigenschap voor een TL: Hoe ga jij 's avonds 20 man aansturen? Ze lopen je zo over
pi_83384684
Hier moet ik toch even het eea kwijt.
Ik heb weleens een toetsenbordje van de albert schoon proberen te maken met water. Resultaat: toetsenbord stuk . Kreeg ik de printplaat van het ding in mijn schoen als cadeautje van de SM. Kosten: 800 euro. Ook heb ik weleens een terminal om zeep geholpen. Het hangt heel erg af van je SM wat ze ervan vinden.
Goed, ik ben dus ergens in 2007 aangenomen bij de AH. Heb ik volgens mij 5 contracten gehad:
- 3 maandencontract
- 6 maandencontract
- 1 jaarcontract
- 3 maandencontract

Constructie als volgt: Ik werd te duur eind 2009, was 19. Dus ik werd eruit gegooid, maar ik kreeg nog 3 maanden extra als volgt. Sowieso, bij dat jaarcontract, moest ik 2 maanden wachten voordat ik het contract kreeg. Ik benoemde dat ik automatisch voor onbepaalde tijd in dienst ben, omdat ik voor het aflopen van het huidige contract geen nieuwe aangeboden heb gekregen. Hoe zou ik dat in het vervolg beter aan kunnen pakken?

Ik ben op het moment weer in dienst bij de AH, als vakantiemedewerker. Mijn nieuwe baan gaat helaas niet door in de zomervakantie .
pi_83393074
Nog niets gekregen, heb boven 90 uur gewerkt afgelopen 4 weken, dus ben benieuwd hoeveel mijn salaris is.
pi_83397041
quote:
Op maandag 28 juni 2010 01:30 schreef fonsoy het volgende:
Hier moet ik toch even het eea kwijt.
Ik heb weleens een toetsenbordje van de albert schoon proberen te maken met water. Resultaat: toetsenbord stuk . Kreeg ik de printplaat van het ding in mijn schoen als cadeautje van de SM. Kosten: 800 euro. Ook heb ik weleens een terminal om zeep geholpen. Het hangt heel erg af van je SM wat ze ervan vinden.
Goed, ik ben dus ergens in 2007 aangenomen bij de AH. Heb ik volgens mij 5 contracten gehad:
- 3 maandencontract
- 6 maandencontract
- 1 jaarcontract
- 3 maandencontract

Constructie als volgt: Ik werd te duur eind 2009, was 19. Dus ik werd eruit gegooid, maar ik kreeg nog 3 maanden extra als volgt. Sowieso, bij dat jaarcontract, moest ik 2 maanden wachten voordat ik het contract kreeg. Ik benoemde dat ik automatisch voor onbepaalde tijd in dienst ben, omdat ik voor het aflopen van het huidige contract geen nieuwe aangeboden heb gekregen. Hoe zou ik dat in het vervolg beter aan kunnen pakken?

Ik ben op het moment weer in dienst bij de AH, als vakantiemedewerker. Mijn nieuwe baan gaat helaas niet door in de zomervakantie .
Na je 3e tijdelijke contract hoor je eigenlijk bij je 4e vaste contract te krijgen. Echter als er een tussenpauze is van 3 maanden tussen je 3 en 4e contract dan is AH niet verplicht om een vaste contract te geven.
Jammer dat ze je te duur vinden. Waar ik werk zijn er zat 19 en hoger
  maandag 28 juni 2010 @ 13:22:19 #57
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83397136
Salaris al om 12.00 precies binnengehad
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_83398880
Binnennnn. Ik vraag me af waarom bijna alles bij TOESLAGUREN, ADV-UREN UITBETAALD KP, VAKANTIE-UREN UITBET. KPT en AFREKENEN TVT UREN wordt gedaan ipv Gewerkte uren. Is dat anders ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2010 14:01:40 ]
pi_83400907
Waarom doet AH Plaza het nooit als je het nodig hebt

Edit: Na heel vaak proberen eindelijk gelukt!

[ Bericht 14% gewijzigd door Marissaatje op 28-06-2010 14:57:15 ]
pi_83473537
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:01 schreef Etsu het volgende:
Binnennnn. Ik vraag me af waarom bijna alles bij TOESLAGUREN, ADV-UREN UITBETAALD KP, VAKANTIE-UREN UITBET. KPT en AFREKENEN TVT UREN wordt gedaan ipv Gewerkte uren. Is dat anders ofzo?
SM moet de uren verantwoorden -aan zijn baas- dus als de aantal arbeidsuren in werkelijkheid hoger is dan gebudgetteerde arbeidsuren dan boekt SM de werkelijke arbeidsuren om naar tft-uren. Feitelijk maakt dat niet zoveel uit, maar je moet wel oppassen dat je toeslagen ed wel kloppen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mekkalomp op 30-06-2010 00:49:48 ]
pi_83492426
Heel grappig. Afgelopen periode meer gewerkt dan die periode ervoor, en minder salaris. Schiet lekker op zo vlak voor m'n vakantie!
pi_83567712
Even een vraagje over het salaris! Ik ben begonnen met werken op maandag 21 juni. bij mijn sollicitatiegesprek is een beetje uitgelegd hoe het zit met salaris, maar begrijp het toch niet helemaal hoe het zit met uitbetalen. Want je krijgt salaris niet van de weken van de maand van uitbetaling, maar van de weken ervoor (zoiets was het)?

wanneer krijg ik dan nu mijn eerste salaris? en van welke weken is dat dan. en hoe gaat dat verder enz enz...
pi_83590632
@Banaapies: Waar ik werk is een franchisefiliaal dus ik weet niet of het helemaal gelijk is, maar het is hier zo dat je dertien periodes in het jaar hebt van vier weken. Elke periode (dus elke 4 weken) krijg je loon. Al je gemaakte uren die je bijvoorbeeld in periode 1 (week 1 t/m 4 van het jaar) hebt gemaakt krijg je hier in week 7 uitbetaald. Alles in periode 2 (week 5 t/m 8 van het jaar) dan in week 11, enzovoort...

On-topique:
Wie weet hoe je nu actiekaarten in A4-formaat kan maken? Eerder kon dat in DASA via de optie "Printen actiekaartjes" maar die optie is nu geblokkeerd. Mij is verteld dat dit nu via AH Plaza kan, maar ik kan het nergens vinden!? :S
pi_83590730
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef stephenophof het volgende:
@Banaapies: Waar ik werk is een franchisefiliaal dus ik weet niet of het helemaal gelijk is, maar het is hier zo dat je dertien periodes in het jaar hebt van vier weken. Elke periode (dus elke 4 weken) krijg je loon. Al je gemaakte uren die je bijvoorbeeld in periode 1 (week 1 t/m 4 van het jaar) hebt gemaakt krijg je hier in week 7 uitbetaald. Alles in periode 2 (week 5 t/m 8 van het jaar) dan in week 11, enzovoort...

On-topique:
Wie weet hoe je nu actiekaarten in A4-formaat kan maken? Eerder kon dat in DASA via de optie "Printen actiekaartjes" maar die optie is nu geblokkeerd. Mij is verteld dat dit nu via AH Plaza kan, maar ik kan het nergens vinden!? :S
oh ik dacht dat ik de enigste was met die actiekaarten
pi_83592343
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef stephenophof het volgende:
On-topique:
Wij hebben op de PC's in de map verkoopklaar -> promotie alle standaard AH templates staan voor het printen van actiekaartjes, hierbij zitten ook de A4-formaat kaarten. Deze zijn volgensmij landelijk, mogelijk zijn deze te vinden op winkelweb waarna ze kunnen worden opgeslagen op de PC.
pi_83606055
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef Mekkalomp het volgende:

[..]

Skip TL-traject is het geld niet waard. Voor een euro meer per uur heb je verantwoordelijkheden die je niet wil hebben.

En je komt onzeker over. Totaal niet assertief. Das toch wel een belangrijk eigenschap voor een TL: Hoe ga jij 's avonds 20 man aansturen? Ze lopen je zo over
Maar als je het wilt worden, waarom zou je het dan skippen?

Ik kom onzeker over? Dat heb je al helemaal af kunnen leiden van de manier waarop ik mijn vragen stel?
Nou dat vindt ik knap!

Hoe ik een team (van overigens 10 man) aan ga sturen? Door het gewoon te doen, zorg ervoor dat het team je mag. En dat is mij wel redelijk gelukt vindt ik
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:15:27 #67
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83608951
Oh my god bij ons hebben de diepvrieskasten het begeven ivm het warme weer... Dus ze hebben vanochtend/vanmiddag al die kasten leeggehaald en alles weg moeten gooien . Moest gewoon een vuilniswagen van de gemeente komen om alles mee te nemen... Daar gaat de omzet
pi_83609065
dat zal niet het enige filiaal zijn maar ja, investeren in koelingen die het ook bij 30 graden doen kost geld
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:35:50 #69
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_83611772
Die bij ons werken ook niet goed, binnenkort gaan we verbouwen en dan komen er diepvries en koeling met deuren, nu hebben we alleen nog diepvries met deuren..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_83616038
bij ons moest een gast op het dak gaan staan met een tuinslang om de koeling te laten werken. verder is bij ons ook zon glazen deur kapot gesprongen vandaag. midden in de drukte, klant schrok zich kapot en heeft een fles wijn meegekregen als goedmaker. en natuurlijk kwam de diepvries vracht een dikke 7 uur te laat. echt weer een geweldig dagje. argh
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_83627239
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:15 schreef Diconnected het volgende:
Oh my god bij ons hebben de diepvrieskasten het begeven ivm het warme weer... Dus ze hebben vanochtend/vanmiddag al die kasten leeggehaald en alles weg moeten gooien . Moest gewoon een vuilniswagen van de gemeente komen om alles mee te nemen... Daar gaat de omzet
Waar werk jij?
Dit was bij ons ook zo.. Alle koelingen waren ook uitgevallen, dus sla, deli/kaas, etc konden we ook weggooien.
Rond 60 000 euro schade.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:18:22 #72
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_83628228
Bij ons is er zo'n rare man die steeds weer terugkomt Ooit had hij een keer een tupperware bakje meegenomen en die bij het koffiezetapparaat gevuld met koffie, en toen ging hij naar huis
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:19:44 #73
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_83628288
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waar werk jij?
Dit was bij ons ook zo.. Alle koelingen waren ook uitgevallen, dus sla, deli/kaas, etc konden we ook weggooien.
Rond 60 000 euro schade.
Stiekem zijn jullie collega's
  zondag 4 juli 2010 @ 14:19:38 #74
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83643141
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waar werk jij?
Rond 60 000 euro schade.
Bij ons was het alleen diepvries dus in de winkel zelf zegmaar. Ik werk in 1575
pi_83654561
Nog een vraagje.
Woensdag krijg ik een BHV-cursus, ik werk bij een franchisefiliaal.
Staat hier ook loonsverhoging of iets anders tegenover of gewoon niets?
pi_83668063
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef stephenophof het volgende:
Nog een vraagje.
Woensdag krijg ik een BHV-cursus, ik werk bij een franchisefiliaal.
Staat hier ook loonsverhoging of iets anders tegenover of gewoon niets?
Nee.

Yey wij hebben nu ook een overleden koeling Geen schade verder aan producten
pi_83710656
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:01 schreef Etsu het volgende:
Dat het meeste onder afrekening TVT staat kmt door het volgende. Stel je werkt 48 uur per periode en je hebt deze periode 2x op zondag gewerkt (2x8 uur, dus ook nog eens 16 uur toeslag). en voor de rest bijvoorbeeld nog eens 15x3 uur. Dan gaat de opbouw als volgt. Om aan je contracturen te komen worden er eerst 16 toeslaguren uitbetaald. vervolgens aangevuld met gewerkte uren. Dus blijft er nog 32 uur over. Deze 32 uur worden als"gewerkte" uren geboekt. Dan blijven er nog 16+13=29 gewerkte uren omdat die bij iemand met een 40 uur contract bijvoorbeeld in hun TVT potje zouden gaan, gaan die bij KPT eerst naar hun TVT potje, waarna hun TVT-potje weer direct word uitbetaald.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_83769647
Kun je trouwens een verzoek doen om meer te werken? Ik wordt nu maar 2x per week ingepland en dat vind ik iets te weinig
pi_83793504
Ja, wees geen watje en stap naar je teamleider.
pi_83806803
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:16 schreef WasMachinator het volgende:
bij ons moest een gast op het dak gaan staan met een tuinslang om de koeling te laten werken. verder is bij ons ook zon glazen deur kapot gesprongen vandaag. midden in de drukte, klant schrok zich kapot en heeft een fles wijn meegekregen als goedmaker. en natuurlijk kwam de diepvries vracht een dikke 7 uur te laat. echt weer een geweldig dagje. argh
Welk filiaal werk je, bij mijn filiaal zit er ook de hele tijd een tuinslang open op het dak bij de koeling.
Ah 1436 btw.
pi_83816293
filiaal 1018
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:13:04 #82
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_83824441
Euroshopper cola kost bij ons nu 29 cent, maar er zit ook 25cent statiegeld op?
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:16:48 #83
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83824652
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Welk filiaal werk je, bij mijn filiaal zit er ook de hele tijd een tuinslang open op het dak bij de koeling.
Ah 1436 btw.
1518 ook!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:03 #84
300332 Robbinski13
Kassamedewerker AH 1205
pi_83824821
oke wie heeft er nog beesies? bij ons staan nog twee dozen te wachten om weggegeven te worden
btw, weet iemand waar de Prijs Overig>Barcode Onleesbaar voor is op de kassa? Als een barcode onleesbaar is typ je m toch gewoon in, of je slaat m aan als tasje, tenminste dat doen wij altijd...

EDIT: en ja, we geven de beesies nog weg
There's no place like 127.0.0.1
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:21:46 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_83824913
Wij hebben al 2 weken geen beesies meer
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:22:25 #86
300332 Robbinski13
Kassamedewerker AH 1205
pi_83824943
ja bij ons leken ze op te zijn, maar afgelopen maandag stonden er weer een paar dozen xD
There's no place like 127.0.0.1
pi_83833996
Wij hebben nog 2 dozen staan, maar claimen al 2 weken ofzo dat we niet meer hebben Te lui om te halen
  Nerd met benen vrijdag 9 juli 2010 @ 09:58:33 #88
18073 miss_bleu
pi_83838831
Een vraagje. Misschien weten jullie het. In mijdrecht kon ik bij de kleine AH mijn post ook wegbrengen aan de servicebalie. Kan dat bij de AH XL in Eindhoven ook? Kan het namelijk niet op de website terug vinden.
pi_83858020
We draaien top omzetten de afgelopen weken mede dankzij het WK.
Iedereen bedankt voor zijn/haar inzet, nog even door zetten en het zomer dal gaat van start.

Succes met de oranje taarten morgen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:53:49 #90
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_83858060
Hey deze heb ik nog nooit gezien. Nou ik ben dus Gezicht en ik ben vakkenvuller bij de Albert Heijn in mijn dorp.
Flesje bier
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:54:41 #91
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83858094
Hopelijk houd een medecollega een Beesie shirt voor me achter leuk voor de wedstrijd zondag
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:50 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_83858228
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:52 schreef RB26DETT het volgende:
We draaien top omzetten de afgelopen weken mede dankzij het WK.
Iedereen bedankt voor zijn/haar inzet, nog even door zetten en het zomer dal gaat van start.

Succes met de oranje taarten morgen.
Bij ons komen al die duitsers 100 miljoen miljard
pi_83866266
Ik heb het echt gehad met de AH ondertussen.. De baas heeft weer nieuwe regels bedacht en ingevoerd... We moeten voortaan om 18:00 uur opzetten, en daar ben je al gauw anderhalfuur mee bezig (in je eentje), dan is het half 8. Mag je in dat halfuurtje tijd alles schoonmaken, vegen, gasverpakking vullen, afboeken, koffiezetapparaat etc. doen.

En de andere collega moet deli doen en de klanten in gaten houden.

De baas die alles te makkelijk denkt

Ik heb al voorgenomen dat ik gewoon hard werk tot 20:00, en als het werk niet af is, zoeken ze maar uit en ga ik gewoon naar huis.

Ik ga wel beetje orienteren naar een ander baantje, ik werk nu al 2 jaar bij de AH en heb het ondertussen wel gezien. Niet alleen om het verhaaltje hierboven, maar om meerdere dingen wat mij echt niet aanstaan.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2010 22:03:35 ]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:32:05 #94
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_83867646
Bij ons doet de deli het koffiezetapparaat
pi_83883628
Bedankt voor de gratis ijsjes.
pi_83891025
Ik werk op de AGF-afdeling en ik lees net tot groot verdriet dat die oelewappers besloten hebben om de Thoolse Doré uit het assortiment te doen. Grrr. Dat waren júist de aardappels die zo goed verkochten in het filiaal waar ik werk
pi_83952025
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:20 schreef Robbinski13 het volgende:
oke wie heeft er nog beesies? bij ons staan nog twee dozen te wachten om weggegeven te worden
btw, weet iemand waar de Prijs Overig>Barcode Onleesbaar voor is op de kassa? Als een barcode onleesbaar is typ je m toch gewoon in, of je slaat m aan als tasje, tenminste dat doen wij altijd...

EDIT: en ja, we geven de beesies nog weg
Scannen met een terminal -> artikel informatie -> nog een knop -> T-correctie, en dan scant ie met een minuut.
Anders sla ik dingen aan voor kruidenierswaren (knop zit rechtsboven), of ook leuk, <bedrag> dubbele prijs 99 PLU. Probeer maar eens .
pi_83953420
Morgen mogen alle winkels op alle stations in Nederland geen alcohol verkopen... Vanwege de inhuldiging in Amsterdam. Scheelt een hoop inkomsten...
Wel lekker blijven plakken hè?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:45:54 #99
278985 jantjesnoeper
dolphin say ball
pi_83957989
quote:
Scannen met een terminal -> artikel informatie -> nog een knop -> T-correctie, en dan scant ie met een minuut.
Anders sla ik dingen aan voor kruidenierswaren (knop zit rechtsboven), of ook leuk, <bedrag> dubbele prijs 99 PLU. Probeer maar eens .
Daar geef ik mijn caissières dus echt voor op hun flikker; de KRW-toets is echt funest voor je voorraden. Gewoon de balie bellen en artikel laten toevoegen is het devies!
Het is meneer Snoeper voor jou.
pi_83964571
Hallo, ik ben neiuw hier

Ik werk bij AH to go op utrecht cs. Heerlijk druk is het daar altijd. Werken daar vind ik best wel een aanrader omdat door de drukte de tijd altijd voorbij vliegt.

Gisteren hebben we na de wedstrijd als een gek alle oranje promotie uit de winkel weggehaald. Was hilarisch om te zien. Uiteindelijk zijn we om 2 uur dicht gegaan, van 12-2 was het nogsteeds heel druk vanwege alle oranjefans die terugkwamen. We hadden nog veel langer kunnen openblijven (stonden buiten nog veel mensen te wachten) alleen de helft van de mensen was dronken en begon brutaal te doen en dingen door de winkel te smijten en te lallen en te schreeuwen. Toen vond de asm het wel genoeg geweest en zijn we toch maar gesloten. De mensen die niet super dronken waren, hebben ons wel uitbundig bedankt voor het feit dat we nog open waren. ''jullie zijn een top winkel echt waar''.
Gisteren hebben we een hele mooie omzet gedraaid, maar het getal weet ik niet. Wordt bij jullie omzetinformatie aan jullie verteld? Zelf vind ik het altijd wel leuk om te weten.
Aantal weken geleden hadden we, als ik het me goed herinner, een omzet van 270000 euro! We kregen zelfs taart!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')