abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83966298
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef jantjesnoeper het volgende:

[..]

Daar geef ik mijn caissières dus echt voor op hun flikker; de KRW-toets is echt funest voor je voorraden. Gewoon de balie bellen en artikel laten toevoegen is het devies!
Daar heb je inderdaad gelijk in. Betekent dat overigens dat je hem zelf nooit gebruikt? Die knop zit er natuurlijk niet voor niks.
Soms als bijvoorbeeld de barcode ontbreekt, en er geen artikel meer is met diezelfde code, vind ik het onzin om die molens in werking te zetten, en gebruik ik de KRW toets. Het is toch altijd al druk genoeg.
pi_83966937
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:08 schreef Yorampjuh het volgende:
Hallo, ik ben neiuw hier

Ik werk bij AH to go op utrecht cs. Heerlijk druk is het daar altijd. Werken daar vind ik best wel een aanrader omdat door de drukte de tijd altijd voorbij vliegt.

Gisteren hebben we na de wedstrijd als een gek alle oranje promotie uit de winkel weggehaald. Was hilarisch om te zien. Uiteindelijk zijn we om 2 uur dicht gegaan, van 12-2 was het nogsteeds heel druk vanwege alle oranjefans die terugkwamen. We hadden nog veel langer kunnen openblijven (stonden buiten nog veel mensen te wachten) alleen de helft van de mensen was dronken en begon brutaal te doen en dingen door de winkel te smijten en te lallen en te schreeuwen. Toen vond de asm het wel genoeg geweest en zijn we toch maar gesloten. De mensen die niet super dronken waren, hebben ons wel uitbundig bedankt voor het feit dat we nog open waren. ''jullie zijn een top winkel echt waar''.
Gisteren hebben we een hele mooie omzet gedraaid, maar het getal weet ik niet. Wordt bij jullie omzetinformatie aan jullie verteld? Zelf vind ik het altijd wel leuk om te weten.
Aantal weken geleden hadden we, als ik het me goed herinner, een omzet van 270000 euro! We kregen zelfs taart!
Over het algemeen is het slimmer om geen cijfers uit je winkel bekend te maken hier. Vinden ze niet zo leuk op het hoofdkantoor, als ze er achter komen.
Wel lekker blijven plakken hè?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:40:50 #103
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83976015
quote:

[..]

Daar geef ik mijn caissières dus echt voor op hun flikker; de KRW-toets is echt funest voor je voorraden. Gewoon de balie bellen en artikel laten toevoegen is het devies!
Ja, maar af en toe is de rij zooo lang dat je eigenlijk geen tijd hebt om de balie te bellen. In dat geval kan ik het wel begrijpen namelijk
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84009155
quote:

[..]

Heb het gisteren nog gebruikt, was aan het laden & lossen. Moest ik snel even bijspringen bij de kassa. Op momenten zoals dat vraag ik niet of mensen een bonus-kaart hebben/koopzegels sparen of bel ik liever niet naar de balie. Kost me teveel tijd.

Er kwam me een boek voorbij, prijs stond erop. Gaf een error aan, dat het een onbekend artikel was of iets dergelijks. Heb de prijs maar gewoon op KRW aangeslagen.

Kijk, als het echt een artikel was dat we altijd in het assortiment hebben, had de voorraad later zelf welk correct gezet d.m.v. de HT.
pi_84024173
Als ze echt van dat KRW probleem af willen moeten ze die knop er maar af halen .
pi_84028201
quote:
Hallo, ik ben neiuw hier

Ik werk bij AH to go op utrecht cs. Heerlijk druk is het daar altijd. Werken daar vind ik best wel een aanrader omdat door de drukte de tijd altijd voorbij vliegt.

Gisteren hebben we na de wedstrijd als een gek alle oranje promotie uit de winkel weggehaald. Was hilarisch om te zien. Uiteindelijk zijn we om 2 uur dicht gegaan, van 12-2 was het nogsteeds heel druk vanwege alle oranjefans die terugkwamen. We hadden nog veel langer kunnen openblijven (stonden buiten nog veel mensen te wachten) alleen de helft van de mensen was dronken en begon brutaal te doen en dingen door de winkel te smijten en te lallen en te schreeuwen. Toen vond de asm het wel genoeg geweest en zijn we toch maar gesloten. De mensen die niet super dronken waren, hebben ons wel uitbundig bedankt voor het feit dat we nog open waren. ''jullie zijn een top winkel echt waar''.
Gisteren hebben we een hele mooie omzet gedraaid, maar het getal weet ik niet. Wordt bij jullie omzetinformatie aan jullie verteld? Zelf vind ik het altijd wel leuk om te weten.
Aantal weken geleden hadden we, als ik het me goed herinner, een omzet van 270000 euro! We kregen zelfs taart!
Wij zijn half2 dicht gegaan, hadden ook best nog even door kunnen gaan, was druk! Maar kleingeld ging richting de nul, en ook steeds minder mensen hadden nog wat. Dus toch maar gesloten zodat de ochtendploeg ook beetje normaal kon starten.
pi_84048632
quote:
Hallo, ik ben neiuw hier

Halleu Collega ^^/
pi_84097991
probeer net op ah plaza in te loggen na een paar maanden. ben alleen mijn wachtwoord vergeten .. na aantal x proberen geeft ie nu een fout aan doordat ik het te vaak geprobeerd heb en dat ik contact op moet nemen met de service ofzo. enig idee waar ik die kan vinden ?? xD
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:01:27 #109
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84113524
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:19 schreef bastard. het volgende:
probeer net op ah plaza in te loggen na een paar maanden. ben alleen mijn wachtwoord vergeten .. na aantal x proberen geeft ie nu een fout aan doordat ik het te vaak geprobeerd heb en dat ik contact op moet nemen met de service ofzo. enig idee waar ik die kan vinden ?? xD
Je SM kan je acount weer resetten
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84135072
TVP, wil ook bij albert gaan werken.
pi_84135624
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:30 schreef TheDutchHero het volgende:
TVP, wil ook bij albert gaan werken.
Oh? Als wat?
pi_84135721
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Oh? Als wat?
Vakkenvuller
pi_84139990
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:51 schreef TheDutchHero het volgende:

[..]

Vakkenvuller
Ah, lekker. :p Ben benieuwd of jij ook direct mag beginnen met vakkenvullen. Heel veel moeten eerst spiegelen. Wat overigens geweldig werk is.
pi_84140965
ik sluit me aan bij de club morgen contract ophalen
pi_84142545
Wat doe jij dan einschstein?
pi_84172388
klopt dit wel? dat ik 3,04 bruto verdien? :S
pi_84176988
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:13 schreef ASUS-Lover het volgende:
klopt dit wel? dat ik 3,04 bruto verdien? :S
Bij ons filiaal verdienen 15-jarigen 3,04 euro bruto per uur.
Ik weet niet hoe oud je bent?
pi_84177046
15

maar op de site staat 4,04 bruto :S
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:53:15 #119
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_84179219
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef ASUS-Lover het volgende:
15

Zal wel met vakantiegeld e.d. zijn dan.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_84234150
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je SM kan je acount weer resetten
okee thanks
pi_84265981
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef ASUS-Lover het volgende:
15

In je contract staathet "normale loon" op de website het "all-inn loon"

grt
ivo
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_84275884
afgelopen nacht van 22:00-06:00 gewerkt, das echt niet goed voor je
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:45 #123
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_84276064
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Brammie1 het volgende:
afgelopen nacht van 22:00-06:00 gewerkt, das echt niet goed voor je
Jij werkt toch bij die To Go in Nijmegen?
Hoe is het daar nu? Nu je een week niet dicht gaat. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_84278631
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef NJ het volgende:

[..]

Jij werkt toch bij die To Go in Nijmegen?
Hoe is het daar nu? Nu je een week niet dicht gaat. .
Klopt ja! Tussen 22:00 en 03:00 was het druk, daarna zaten we echt te wachten totdat het 06:00 uur was. Dat was minder leuk
pi_84295597
Vandaag heeft onze franchiser (GHG) bekend gemaakt dat we niet langer de toeslagen op avonduren meer krijgen, omdat het voor parttimers niet zou gelden... Klopt dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')