uurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef Dipstaart het volgende:
Als ik werk van 10 tot 17. Hoe lang heb ik dan recht op middagpauze?
Dacht ik al. Ik dacht zonet even dat ik genaaid werd, maar ik zie zojuist dat het uur op een andere dag bijgeboekt isquote:
Het scheelt AH veel papier/printkosten. De meeste strookjes belanden toch in de prullenbak. Nu kun je je strookjes gewoon op werk uitprinten toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hoe dan ook ben ik er niet blij mee.
Ik bewaar het allemaal netjes in een mapje. En niet alles staat erop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Het scheelt AH veel papier/printkosten. De meeste strookjes belanden toch in de prullenbak. Nu kun je je strookjes gewoon op werk uitprinten toch?
Huh? De PDF printversie is EXACT hetzelfde als je normale loonstrook.quote:
Logisch toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Huh? De PDF printversie is EXACT hetzelfde als je normale loonstrook.
Ik vind van wel. Maar Etsu denkt er kennelijk anders over.quote:
het is toch onbetaald... je kan beter een halfuur lunchpauze en 10minuten koffiepauze nemen tenzij je graag lange pauze wil nemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:43 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik dacht zonet even dat ik genaaid werd, maar ik zie zojuist dat het uur op een andere dag bijgeboekt is
Ik heb niks gezegd. Had niet door dat je er een scrollbalk (links - rechts) was, waardoor ik dus de personeelgegevens niet zag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Huh? De PDF printversie is EXACT hetzelfde als je normale loonstrook.
Uhuh, als je in internet explorer bent, bij plaza ofzo, op ctrl + o drukken, dan krijg je een venstertje en daar typ je in "http://pcserver" of gewoon "pcserver", dan kom je in het oude winkelweb terechtquote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik kon vandaag ook de hele dag niet via het filiaal in Plaza komen, beetje jammer omdat ik bij wou MOMO'en.
Weet iemand een trucje om niet via Plaza bij MOMO te komen?
Ik 4 per uurquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Heuj ik heb salaris verhoging gehad van wel 14 cent
Gewoon even naar je teamleider lopen en je uren nalopen. En altijd even op Plaza kijken voordat de week voorbij gaat. Zo kun je ook controleren of alles goed is ingekloktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Puvon het volgende:
Wat moet je doen als je te weinig uitbetaald hebt gekregen? Ik heb geen idee hoe ik dat kan aantonen
Relaxed, morgen eens uitproberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef TVSNL het volgende:
[..]
Uhuh, als je in internet explorer bent, bij plaza ofzo, op ctrl + o drukken, dan krijg je een venstertje en daar typ je in "http://pcserver" of gewoon "pcserver", dan kom je in het oude winkelweb terecht![]()
Moet je wel weer apart inloggen als je in MOMO wilt, net als vroeger.
Zeker een hoop wijzigingen! Vanochtend AGF opgestart en de nieuwe worp gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef UncleSam het volgende:
Nog AGF'ers hier? Een boel wijzigingen deze week!
Rode paprika's gaan voortaan per stuk, knoflook gaat per 3, pruimen in een bakje, kiwi bak voortaan per 4, BBQ grill pakket eruit wegens slechte verkoop.
Einde seizoen voor tuinbonen, rabarber, conference, abrikozen en kersen.
Wij ook al nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Marissaatje het volgende:
Wij hebben geen promotie gehad zaterdag, lekker handig. Nu gaan al die klanten zeuren om de bonusboekjes enzo. Maarja jammer dan, dan kijken ze maar op ah.nl.
Oh? Dat móét ik morgen eens even uitproberen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef TVSNL het volgende:
[..]
Uhuh, als je in internet explorer bent, bij plaza ofzo, op ctrl + o drukken, dan krijg je een venstertje en daar typ je in "http://pcserver" of gewoon "pcserver", dan kom je in het oude winkelweb terecht![]()
Moet je wel weer apart inloggen als je in MOMO wilt, net als vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |