en voor de zondagtoeslagenquote:Aan de werknemer in volledige of onvolledige dienst
En met m'n 0-12 uren contract val ik vast onder hulpkracht - hoewel ik véél meer uren maak dan datquote:Voor de werknemer in volledige en onvolledige dienst en voor hulpkrachten
A.s. maandag weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef Banaapies het volgende:
een vraagje omtrent het salaris.
wanneer word er uitbetaalt? en van welke weken is dat
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef einschtein het volgende:
Wanneer word ik uitbetaald in 2010?
Standaard wordt je om de 4 week uit betaald bij Albert Heijn. Om het voor iedereen net wat makkelijker te maken staan de dagen wanneer je uitbetaald wordt hieronder. De tijd wanneer je je salaris binnen krijgt is voor iedereen anders, hier is geen touw aan vast te knopen.
26 juli
23 augustus
20 september
18 oktober
15 november
15 december
Dat zou ik écht niet weten.. Denk niet via een uitzendbureau.. Maar wat AccountingPlaza is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:43 schreef Brammie1 het volgende:
Ligt eraan of je filiaal de betaling regelt via AccountingPlaza of dat jullie via een uitzendbureau werken
Ghehe, succes! Wij zitten nu een jaartje in dit nieuwe proces. Om 20:00 uur versvracht. Deze moet meteen gevuld worden. CBL fusten moeten om 22:00 gelijk weer retour naar DC. 22:00 uur houdbaarvracht. Vullen tot maximaal 2:00 uur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef einschtein het volgende:
Jippie. We krijgen vanaf week 43 andere leveringstijden.
Houdbaar: 22:00
Vers: 20:00
Waren we net zo tevreden met 10:00 (HB) en 16:00 (vers).
22:00 tot 1:00/2:00 wordt sowieso geen succes. Avondvulling is 16+ en ik denk dat de meeste jongeren (tussen 16 tot 18) niet zo laat mogen/willen opblijven voor een bijbaantje ivm school/ouders. Ook hebben de meeste jongeren een allinloon-conract dus ze krijgen geen toeslagen voor een nachtdienst. Bovendien wil AH zo jong mogelijke werknemers.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ghehe, succes! Wij zitten nu een jaartje in dit nieuwe proces. Om 20:00 uur versvracht. Deze moet meteen gevuld worden. CBL fusten moeten om 22:00 gelijk weer retour naar DC. 22:00 uur houdbaarvracht. Vullen tot maximaal 2:00 uur.
Be happy with it. Mocht het hele nieuwe verkoopklaarproces (met de leveringen buiten openingstijden) een succes worden zal in alle filialen de vracht s'nachts geleverd worden. Zit je met deze tijden wat dat betreft nog gebakken
Als ik deze tijden hoor hebben wij het erg goed voor elkaarquote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ghehe, succes! Wij zitten nu een jaartje in dit nieuwe proces. Om 20:00 uur versvracht. Deze moet meteen gevuld worden. CBL fusten moeten om 22:00 gelijk weer retour naar DC. 22:00 uur houdbaarvracht. Vullen tot maximaal 2:00 uur.
Be happy with it. Mocht het hele nieuwe verkoopklaarproces (met de leveringen buiten openingstijden) een succes worden zal in alle filialen de vracht s'nachts geleverd worden. Zit je met deze tijden wat dat betreft nog gebakken
Bron?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Heerlijk, heb een uurtje of 70 erop zitten deze periode, plus nog een zooitje toeslaguren omdat ik 2 zondagen heb geteld in andere filialen. Ben zeer benieuwdquote:
Wij ook, als het niet meer isquote:Op maandag 26 juli 2010 10:34 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie hebben het lekker rustig haha, wij krijgen driemaal HB, 1 keer diepvries en drie verswagens per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |