Och, een beetje bloggen en twitteren erover en binnen een dag hebben ze 10 miljoen deeplinks over heel het Internet. Wat gaan ze doen? 10 miljoen brieven van hun juridische afdeling versturen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaat het om iRail.be?
Eens zien wat ze van plan zijn als ik een routeplanner inricht.
Alleen zeg ik niet over het hoe en wat...
Nou ja, niet tijdens het rijdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan niet in de auto.
Update: hij staat er nog steedsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:51 schreef Fixers het volgende:
Mocht iemand 'm kwijt zijn. Er staat een vogelbekdier op het parkeerspoortje aan de oostzijde van station Breda. Voorzien van wat extra versieringen inmiddels.
Inmiddels al 11:30quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:29 schreef Duvel het volgende:
En ze hebben nu tot tien uur om uit te vechten wie 'm in zijn achteruit zet.
stukje van rtv Utrecht -> http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/244119quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een defect wissel is eerder het gevolg dan een oorzaak. Misschien is het wel een onterechte STS-passage, dat zou ook verklaren waarom het zo lang duurt.
Hoe is die wissel dan defect gegaan? wissel die half half staat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een defect wissel is eerder het gevolg dan een oorzaak. Misschien is het wel een onterechte STS-passage, dat zou ook verklaren waarom het zo lang duurt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, niet tijdens het autorijden
Wel als je een wissel open rijdt en daarmee in het pad van een andere trein terecht komt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe is die wissel dan defect gegaan? wissel die half half staat?
Want een STS-passage betekent toch niet dat er direct een wissel kapot gaat?
Je kan een wissel openrijden. Daarbij wordt de aanliggende tong meestal omgebogen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe is die wissel dan defect gegaan? wissel die half half staat?
Want een STS-passage betekent toch niet dat er direct een wissel kapot gaat?
Yep, dus het is niet aannemelijk dat een defect wissel heeft geleid tot het tegenover elkaar komen staan van twee treinen. Als dat wel het geval is, valt de bodem weg onder de treinbeveiliging en wordt het fietsen tot het probleem voldoende is opgelost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je kan een wissel openrijden. Daarbij wordt de aanliggende tong meestal omgebogen.
Andersom is de beveiliging zo ingericht dat als een wissel geen garantie kan geven dat het veilig bereden kan worden, dat het sein dan op rood blijft.
Dat zeg ik. Het wissel is niet de oorzaak, hoogstens een gevolg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Yep, dus het is niet aannemelijk dat een defect wissel heeft geleid tot het tegenover elkaar komen staan van twee treinen. Als dat wel het geval is, valt de bodem weg onder de treinbeveiliging en wordt het fietsen tot het probleem voldoende is opgelost.
Ik internet nu mobiel, dus painten wordt lastig. Ik pak straks de laptop er wel even voor je bij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:47 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap dat openrijden niet helemaal, wel opgezocht, maar niet echt iets duidelijks gevonden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
Meende op Somda te lezen dat een 5800 richting Vathorst er waarschijnlijk bij betrokken is.
En die moet idd met een xx-trein kruisen, dus dan zou zo'n situatie kunnen ontstaan ...
Mooi. Dat scheelt mij weer painten.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Flodder450 het volgende:
dus, vanochtend zaat ik op t station van appingedam te wachten op de bus
komt er een goederentrein aan en opeens zie ik:
[ link | afbeelding ]
klacht:FOK!ker kalkt trein onder
Wie is er verantwoordelijk?
Ik lees dat het rond 7 uur gebeurd is. Om 9 uur stond er nog dat er in beide treinen nog mensen zaten. Maar die mochten er dus rond half 10 uit? Hebben ze wel koffie gekregen of zo? Of water?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:19 schreef Duvel het volgende:
Volgens teletekst rijden er van en naar Amersfoort geen treinen. Men meldt dat er twee treinen tegenover elkaar staan, en dat dat zou komen door een defect wissel...
Gisteren in de Beneluxtrein vanuit Amsterdam zat ik ook in een rijtuig zonder elektriciteit.. 't Was inderdaad wel grappig, zo donker in de tunnels; alleen minder fijn dat ook de airconditioning en wc-doorspoel-knop het niet dedenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik kon vanochtend nog even lekker door slapen in de trein, omdat men was vergeten het licht aan te zetten... en we de spoortunnel onder Schiphol in reden.
Op station Schiphol hebben ze 't dan uiteindelijk toch maar aangezet.
Ging trouwens om de sprinter Hoofddorp - Almere Oostvaarders van 7.50.
Volgens mij zijn de mensen teruggelopen over het spoor. Er reed toch verder niets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees dat het rond 7 uur gebeurd is. Om 9 uur stond er nog dat er in beide treinen nog mensen zaten. Maar die mochten er dus rond half 10 uit? Hebben ze wel koffie gekregen of zo? Of water?
Behalve dan die ene trein die de plaats van het incident alweer verlaten hadquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen teruggelopen over het spoor. Er reed toch verder niets.
Die was dan ook in overtreding.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve dan die ene trein die de plaats van het incident alweer verlaten had
Oh, meneer Duvel heeft het onderzoek al klaar terwijl er niet eens gemeten kon worden hoe dicht ze bij elkaar gestaan hebbenquote:
Je mag een trein nooit achteruit zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, meneer Duvel heeft het onderzoek al klaar terwijl er niet eens gemeten kon worden hoe dicht ze bij elkaar gestaan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |