Ik zag vorige week nog een plan v tussen Apeldoorn en Enschedequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er schijnt nog wel redelijk wat SGMm kapot te zijn, dus dat is een mogelijke reden.
[..]
Lijkt me sterk, nu zal eerst het mat'64 door SLT afgelost worden neem ik aan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er schijnt nog wel redelijk wat SGMm kapot te zijn, dus dat is een mogelijke reden.
[..]
Lijkt me sterk, nu zal eerst het mat'64 door SLT afgelost worden neem ik aan.
Gaat het om iRail.be?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stelletje hypocriete neukfouten ookDatabankrcht
Alsof ze niet zelf geheel belangeloos in de database van de DB mogen lepelen
Voorts is die site qua inrichting dusdanig kut dat niemand hem zou WILLEN "namaken". Zieke boel daar
Tuurlijk wel, maar dan niet in de auto.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou ie niet tof gevonden hebben, blinddoeken en zulks
[..]
Het zijn allemaal gangen die rondlopen, zo makkelijk heb ik een doolhof nog nooit meegemaakt!quote:
Och, een beetje bloggen en twitteren erover en binnen een dag hebben ze 10 miljoen deeplinks over heel het Internet. Wat gaan ze doen? 10 miljoen brieven van hun juridische afdeling versturen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaat het om iRail.be?
Eens zien wat ze van plan zijn als ik een routeplanner inricht.
Alleen zeg ik niet over het hoe en wat...
Nou ja, niet tijdens het rijdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan niet in de auto.
Update: hij staat er nog steedsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:51 schreef Fixers het volgende:
Mocht iemand 'm kwijt zijn. Er staat een vogelbekdier op het parkeerspoortje aan de oostzijde van station Breda. Voorzien van wat extra versieringen inmiddels.
Inmiddels al 11:30quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:29 schreef Duvel het volgende:
En ze hebben nu tot tien uur om uit te vechten wie 'm in zijn achteruit zet.
stukje van rtv Utrecht -> http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/244119quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een defect wissel is eerder het gevolg dan een oorzaak. Misschien is het wel een onterechte STS-passage, dat zou ook verklaren waarom het zo lang duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |