Ik vind het vooral bij anderen leuk. Heb wel eens roze lak opgehad maar t is gewoon niks voor mij. Hetzelfde geldt voor roze en paarse kleren en make-up enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Same here.. al vind ik SF prachtig maar het is zo niets voor mij
Dat heb ik met blauw en groen enzo, vaak prachtig in het flesje, mooi bij anderen, maar bij mezelf, mehquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bij anderen leuk.
Liever net gelakt met wat heftigers dan vieze nagels met een net kleurtjequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet naar iets formeels en keurigs en dacht: laat ik ook een keurig nagellakje opdoen. Maar voor écht keurige mensen is nouvelle vague ook te heftig he? Oeps
ik had ze bij het hoofdstukje er onder verwacht en die linkjes had ik allemaal gehadquote:
Ze lijken helemaal niet op elkaar.. Ik heb geen comparison gedaan, maar hier even mijn foto's apart:quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik sta in de OPBedankt voor alle complimentjes! Hij is gemaakt met M9 en wat tijd.
Daph_ die groene is echt helemaal geweldig! Vind d'r mat mooier denk ik. Lijkt ze op Emerald Sparkle of is die wat donkerder?
RenRen- Heel leuk gedaan! Zou zelf niet zo'n mooi strikje kunnen maken!
Ik weet niet meer wie t zei maar ik hoor ook bij de anti-roze club! En als er een anti-paars is sluit ik me daar ook bij aan
Oh, ik vind juist ES mat heel mooi! Ziet er heel zacht uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze lijken helemaal niet op elkaar.. Ik heb geen comparison gedaan, maar hier even mijn foto's apart:
[ afbeelding ]
Ivanka
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Ivanka matte closeup
[ afbeelding ]
Emerald sparkle matte closeup
Emerald sparkle is groene glitter in een jelly base, terwijl Ivanka echt een 'sparkle' is (matte ziet Ivanka eruit als een soort schubben), zonder jelly base. Emerald Sparkle is daarnaast een stuk donkerder
Thanksquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
@Tegan, ik vind je rood-wit-blauwe nagels tof!![]()
@SQ, dat is nou geen lakje voor mijMaar wie weet, voor ik hier begon te posten vond ik dorothy who al te glitterig en nu vind ik die prachtig.. Er is nog hoop
![]()
@RenRen, leuk met die stippies!
@Holyme, heel mooi!![]()
Ik ben anti-brons/goud-achtige kleuren (bij mezelf dan), maar voor de rest vind ik alles wel leuk
Wow, mooie nagels.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
Naakte nagels, mag da ook?Ben er nog niet over uit wat ik ga lakken.... hmmm
[ link | afbeelding ]
Bummerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef Dwyn het volgende:
Nou mijn nagels zijn niet echt beter geworden van 2 weken Maximum Growth. Toch maar iets anders proberen.
Mooie naakte nagels!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks, Ik ben net helemaal klaar. Nog even goed schoonmaken en drogen, enzo, En dan straks pic van beide handen
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Tegan het volgende:
Alleen blauw is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Oh, beetje rare foto geworden.
Nee, die ken ik niet. Waar is die te koop?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
BummerTrind Nail Repair al eens geprobeerd? Ik ben daar wel tevreden over!
Ik haal het bij de Etos, maar je kan het ook online bestellen geloof ik. Ff zoeken..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Waar is de te koop?
Bedankt, ik moet volgende week toch nog even de stad in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik haal het bij de Etos, maar je kan het ook online bestellen geloof ik. Ff zoeken..
Edit: de webshop Alleen verkopen ze daar alleen sets met meerdere producten zie ik, dus dan zou je beter naar de Etos kunnen gaan...
Oh, ik bedoelde dat de foto zo wazig was gewordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Qua leuk dan!
Raar valt wel mee toch?
heb jij een kind?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef Tammymara het volgende:
Gloeiende!!!!
Post is geweest met een pakje, ik was niet thuis, er zit een briefje op de deur dat ze het aub bij de buren afgeven(Doen ze normaal altijd) staat erop "morgen tussen 12 en 18" (Handig, als je een kind op school hebt zitten!)
Dat MOET mijn TD pakje zijn geweest
Ivankaquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze lijken helemaal niet op elkaar.. Ik heb geen comparison gedaan, maar hier even mijn foto's apart:
[ afbeelding ]
Ivanka
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Ivanka matte closeup
[ afbeelding ]
Emerald sparkle is groene glitter in een jelly base, terwijl Ivanka echt een 'sparkle' is (matte ziet Ivanka eruit als een soort schubben), zonder jelly base. Emerald Sparkle is daarnaast een stuk donkerder
Mooie naakte nagels hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wel goed gelukt hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Het voelt wel meer als een Pepsi reclame.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Liever net gelakt met wat heftigers dan vieze nagels met een net kleurtje.
Ook leuk! Alleen niet echt WKquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Tegan het volgende:
Alleen blauw is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Oh, beetje rare foto geworden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ivanka
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Ivanka matte closeup
[ afbeelding ]
Mooi!! Met zulke nagels kun je ook echt alles dragen!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
De pakketjesman is hier ook geweest, ik was alleen niet thuis. Kan een pakketje voor mijn dochter zijn, heb wat spulletjes voor haar verjaardag besteld, maar kan ook TD zijn. Morgen ochtend vrij, dus dan weet ik hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn TDpakketje is ook binnen![]()
Catch me in your net is geweldig mooi
Nice!! Het is maar goed dat ik het bijna altijd koud hebquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ivanka![]()
[..]
Mooie naakte nagels hoor!
Moodiespam![]()
Net uit bed, helemaal roezig en warm
[ afbeelding ]
ietsje langer wakker en het kleurverschil begon wat te komen
[ afbeelding ]
en toen kreeg ik het een beetje koud (mijn middelvinger is érg warmbloedig)
[ afbeelding ]
Op dit moment ben ik helemaal 'calm' en is er geen kleurverschil om mn nagel te zien
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Het voelt wel meer als een Pepsi reclame.
Ik vind het heel goed gelukt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is hij niet zo Pepsi meer. In het echt nog 983 keer mooier.
je hebt het hier nog nooit genoemd, vandaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter![]()
(waarschuwing, off topic als je erop klikt)
Hij is zeven.
Ai!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
OMG, ik ben ook een rund. Ik heb in plaats van 3 flesjes Seche Vite 3 flesjes Seche Bright besteld. STOM, nu heb ik nog geen SV
da's wel een memorabele faal jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
OMG, ik ben ook een rund. Ik heb in plaats van 3 flesjes Seche Vite 3 flesjes Seche Bright besteld. STOM, nu heb ik nog geen SV
Wat is precies Bright?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
Ook dat nog! Je hebt wel pechquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Mss het volgende:
En mijn OPI - Here Today… Aragon Tomorrow is kapot aangekomen, álles zat onder natuurlijk.
Ik gooi twee van die Brights in het swaptopic, samen met Lubu Heels, ik heb dus al iets wat erop lijkt.
Hm mijn Aragon was toen ook geploftquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Mss het volgende:
En mijn OPI - Here Today… Aragon Tomorrow is kapot aangekomen, álles zat onder natuurlijk.
Ik gooi twee van die Brights in het swaptopic, samen met Lubu Heels, ik heb dus al iets wat erop lijkt.
Het komt gewoon door het lakjequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm mijn Aragon was toen ook geploftHeb ik nog een 'tegoed' voor bij TD
Oh no.. vreest voor pakjequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm mijn Aragon was toen ook geploftHeb ik nog een 'tegoed' voor bij TD
Ik zou het niet weten eigenlijk... ik heb thuis wel een set acrylspullen, maar die heb ik van iemand gekregen... En ik heb zelf ook nog maar een paar keer dat gedaan, en ik heb zelf maar wat aangeklooid...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit eraan te denken om zelf mijn acrylnagels op te gaan vullen.
Maar ik heb een paar vraagjes.
Waar moet ik op letten?
Wat heb ik allemaal nodig?
Waar koop ik fatsoenlijk spul (hoeft niet ht duurste van het duurste te zijn maar wel normale kwaliteit).
Is het goed te doen zonder cursus oid?
Funky kleurtje!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Claire's Funky/Fabolous
[ afbeelding ]
En kijk wat die verrotte topcoat van de Kruidvat doet (behalve absoluut niet top-speed drogen wat ie wel zegt te doen....)
[ afbeelding ]
Die gaat dus de prullenbak in
Is dat die van Essence? Die nieuwe? De TC dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Claire's Funky/Fabolous
[ afbeelding ]
En kijk wat die verrotte topcoat van de Kruidvat doet (behalve absoluut niet top-speed drogen wat ie wel zegt te doen....)
[ afbeelding ]
Die gaat dus de prullenbak in
Wait, I go take piczurequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat die van Essence? Die nieuwe? De TC dus.
Mooie nagels, mooie kleur en dekt goed met 1 laagje zeg!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
1 laagje plum play with me - catrice - 120
Niet heel netjes gelakt maar was vooral nieuwsgierig naar de kleur
Ja wel een beetje gesmokkeld met een dik laagjequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mooie nagels, mooie kleur en dekt goed met 1 laagje zeg!
Oh nee ik heb een andere, maar die doet dat dus ook.quote:
Ow, ik dacht dat ik dat wel eens gezegd had (Kind van school halen of iets dergelijks) maar kan best dat ik dat nog niet heb gezegdquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt het hier nog nooit genoemd, vandaarmooi jong!
spannend! Maar je bent natuurlijk gewoon geslaagdquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vanavond uitslag van m'n examens
WZZ!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spannend! Maar je bent natuurlijk gewoon geslaagd
Dus dat andere gevalletje ligt iig niet aan den brievenbus!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, post!! De swappies/overkoops van Milka, ik ben weer blij!!![]()
Nee, precies!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dus dat andere gevalletje ligt iig niet aan den brievenbus!
Ik ook maar ik ben veel te nieuwsgierigquote:
ik haat dat als ik niet weet waar het over gaat, bedoel ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:20 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben veel te nieuwsgierig![]()
En zwaar aan het lijnen en alles wat me afleid van een lekker ijsje of chocola is welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om dan weer OT te gaan , Ik moet nog bedenken welke nagellak ik op ga doen aangezien ik vier setjes kleren en lingerie mee ga nemen, Allemaal verschillende kleuren dus het moet iets zijn dat bij alle kleuren pastIk heb er ook totaal geen moeite mee maar nu even wel omdat mijn zoon pannekoeken zit te eten en die erg lekker ruiken en ik gegrilde kip met ijsbergsla en wortel zit weg te kauwenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
En jammer dat het lijnen zo veel frustratie voor je oplevert! Ik heb er gelukkig geen moeite mee so far *afklopt*
![]()
![]()
dus echt frustrerend is het niet maar wel even omdat ik door die pannekoekengeur trek in allemaal lekkere dingen krijg !
[ Bericht 22% gewijzigd door Tammymara op 17-06-2010 17:35:37 ]
Ah, gevonden!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Nou ja, ik ben de plate met het spinnenweb kwijt!
Ik zou gewoon 5x Seche Vite en OPI - Here Today… Aragon Tomorrow bestellen bij TD. En dan met je tegoed krijg je ook nog korting.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:52 schreef Mss het volgende:
Ik zit hevig in dilemma. Ik wil nu toch wel heel graag zo snel mogelijk dan toch mijn SV, en nu is de vraag waar ik die vandaan kan halen. Ik kan falen bij Bubsel, een TD-bestelling met iemand delen, of Ebay opzoeken. Iemand een tip?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:29 schreef Tammymara het volgende:
Het moet niet, maarDan zou ik voor iets taupe/mushroom/nude gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om dan weer OT te gaan , Ik moet nog bedenken welke nagellak ik op ga doen aangezien ik vier setjes kleren en lingerie mee ga nemen, Allemaal verschillende kleuren dus het moet iets zijn dat bij alle kleuren past
[..]
Ik heb er ook totaal geen moeite mee maar nu even wel omdat mijn zoon pannekoeken zit te eten en die erg lekker ruiken en ik gegrilde kip met ijsbergsla en wortel zit weg te kauwen![]()
![]()
dus echt frustrerend is het niet maar wel even omdat ik door die pannekoekengeur trek in allemaal lekkere dingen krijg !
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |