Ook dat nog! Je hebt wel pechquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Mss het volgende:
En mijn OPI - Here Today… Aragon Tomorrow is kapot aangekomen, álles zat onder natuurlijk.
Ik gooi twee van die Brights in het swaptopic, samen met Lubu Heels, ik heb dus al iets wat erop lijkt.
Hm mijn Aragon was toen ook geploftquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Mss het volgende:
En mijn OPI - Here Today… Aragon Tomorrow is kapot aangekomen, álles zat onder natuurlijk.
Ik gooi twee van die Brights in het swaptopic, samen met Lubu Heels, ik heb dus al iets wat erop lijkt.
Het komt gewoon door het lakjequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm mijn Aragon was toen ook geploftHeb ik nog een 'tegoed' voor bij TD
Oh no.. vreest voor pakjequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm mijn Aragon was toen ook geploftHeb ik nog een 'tegoed' voor bij TD
Ik zou het niet weten eigenlijk... ik heb thuis wel een set acrylspullen, maar die heb ik van iemand gekregen... En ik heb zelf ook nog maar een paar keer dat gedaan, en ik heb zelf maar wat aangeklooid...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit eraan te denken om zelf mijn acrylnagels op te gaan vullen.
Maar ik heb een paar vraagjes.
Waar moet ik op letten?
Wat heb ik allemaal nodig?
Waar koop ik fatsoenlijk spul (hoeft niet ht duurste van het duurste te zijn maar wel normale kwaliteit).
Is het goed te doen zonder cursus oid?
Funky kleurtje!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Claire's Funky/Fabolous
[ afbeelding ]
En kijk wat die verrotte topcoat van de Kruidvat doet (behalve absoluut niet top-speed drogen wat ie wel zegt te doen....)
[ afbeelding ]
Die gaat dus de prullenbak in
Is dat die van Essence? Die nieuwe? De TC dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Claire's Funky/Fabolous
[ afbeelding ]
En kijk wat die verrotte topcoat van de Kruidvat doet (behalve absoluut niet top-speed drogen wat ie wel zegt te doen....)
[ afbeelding ]
Die gaat dus de prullenbak in
Wait, I go take piczurequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat die van Essence? Die nieuwe? De TC dus.
Mooie nagels, mooie kleur en dekt goed met 1 laagje zeg!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
1 laagje plum play with me - catrice - 120
Niet heel netjes gelakt maar was vooral nieuwsgierig naar de kleur
Ja wel een beetje gesmokkeld met een dik laagjequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mooie nagels, mooie kleur en dekt goed met 1 laagje zeg!
Oh nee ik heb een andere, maar die doet dat dus ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |