Oh, ik bedoelde dat de foto zo wazig was gewordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Qua leuk dan!
Raar valt wel mee toch?
heb jij een kind?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef Tammymara het volgende:
Gloeiende!!!!
Post is geweest met een pakje, ik was niet thuis, er zit een briefje op de deur dat ze het aub bij de buren afgeven(Doen ze normaal altijd) staat erop "morgen tussen 12 en 18" (Handig, als je een kind op school hebt zitten!)
Dat MOET mijn TD pakje zijn geweest
Ivankaquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze lijken helemaal niet op elkaar.. Ik heb geen comparison gedaan, maar hier even mijn foto's apart:
[ afbeelding ]
Ivanka
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Ivanka matte closeup
[ afbeelding ]
Emerald sparkle matte closeup
Emerald sparkle is groene glitter in een jelly base, terwijl Ivanka echt een 'sparkle' is (matte ziet Ivanka eruit als een soort schubben), zonder jelly base. Emerald Sparkle is daarnaast een stuk donkerder
Mooie naakte nagels hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
Naakte nagels, mag da ook?Ben er nog niet over uit wat ik ga lakken.... hmmm
[ link | afbeelding ]
Wel goed gelukt hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Het voelt wel meer als een Pepsi reclame.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Liever net gelakt met wat heftigers dan vieze nagels met een net kleurtje.
Ook leuk! Alleen niet echt WKquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Tegan het volgende:
Alleen blauw is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Oh, beetje rare foto geworden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze lijken helemaal niet op elkaar.. Ik heb geen comparison gedaan, maar hier even mijn foto's apart:
[ afbeelding ]
Ivanka
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Ivanka matte closeup
[ afbeelding ]
Emerald sparkle matte closeup
Emerald sparkle is groene glitter in een jelly base, terwijl Ivanka echt een 'sparkle' is (matte ziet Ivanka eruit als een soort schubben), zonder jelly base. Emerald Sparkle is daarnaast een stuk donkerder
Mooi!! Met zulke nagels kun je ook echt alles dragen!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
Naakte nagels, mag da ook?Ben er nog niet over uit wat ik ga lakken.... hmmm
[ link | afbeelding ]
De pakketjesman is hier ook geweest, ik was alleen niet thuis. Kan een pakketje voor mijn dochter zijn, heb wat spulletjes voor haar verjaardag besteld, maar kan ook TD zijn. Morgen ochtend vrij, dus dan weet ik hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn TDpakketje is ook binnen![]()
Catch me in your net is geweldig mooi
Nice!! Het is maar goed dat ik het bijna altijd koud hebquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ivanka![]()
[..]
Mooie naakte nagels hoor!
Moodiespam![]()
Net uit bed, helemaal roezig en warm
[ afbeelding ]
ietsje langer wakker en het kleurverschil begon wat te komen
[ afbeelding ]
en toen kreeg ik het een beetje koud (mijn middelvinger is érg warmbloedig)
[ afbeelding ]
Op dit moment ben ik helemaal 'calm' en is er geen kleurverschil om mn nagel te zien
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Het voelt wel meer als een Pepsi reclame.
Ik vind het heel goed gelukt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is hij niet zo Pepsi meer. In het echt nog 983 keer mooier.
je hebt het hier nog nooit genoemd, vandaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter![]()
(waarschuwing, off topic als je erop klikt)
Hij is zeven.
Ai!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
OMG, ik ben ook een rund. Ik heb in plaats van 3 flesjes Seche Vite 3 flesjes Seche Bright besteld. STOM, nu heb ik nog geen SV
da's wel een memorabele faal jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
OMG, ik ben ook een rund. Ik heb in plaats van 3 flesjes Seche Vite 3 flesjes Seche Bright besteld. STOM, nu heb ik nog geen SV
Wat is precies Bright?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Mss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |