Ik vind het vooral bij anderen leuk. Heb wel eens roze lak opgehad maar t is gewoon niks voor mij. Hetzelfde geldt voor roze en paarse kleren en make-up enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Same here.. al vind ik SF prachtig maar het is zo niets voor mij
Dat heb ik met blauw en groen enzo, vaak prachtig in het flesje, mooi bij anderen, maar bij mezelf, mehquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bij anderen leuk.
Liever net gelakt met wat heftigers dan vieze nagels met een net kleurtjequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet naar iets formeels en keurigs en dacht: laat ik ook een keurig nagellakje opdoen. Maar voor écht keurige mensen is nouvelle vague ook te heftig he? Oeps
ik had ze bij het hoofdstukje er onder verwacht en die linkjes had ik allemaal gehadquote:
Ze lijken helemaal niet op elkaar.. Ik heb geen comparison gedaan, maar hier even mijn foto's apart:quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik sta in de OPBedankt voor alle complimentjes! Hij is gemaakt met M9 en wat tijd.
Daph_ die groene is echt helemaal geweldig! Vind d'r mat mooier denk ik. Lijkt ze op Emerald Sparkle of is die wat donkerder?
RenRen- Heel leuk gedaan! Zou zelf niet zo'n mooi strikje kunnen maken!
Ik weet niet meer wie t zei maar ik hoor ook bij de anti-roze club! En als er een anti-paars is sluit ik me daar ook bij aan
Oh, ik vind juist ES mat heel mooi! Ziet er heel zacht uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze lijken helemaal niet op elkaar.. Ik heb geen comparison gedaan, maar hier even mijn foto's apart:
[ afbeelding ]
Ivanka
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Ivanka matte closeup
[ afbeelding ]
Emerald sparkle matte closeup
Emerald sparkle is groene glitter in een jelly base, terwijl Ivanka echt een 'sparkle' is (matte ziet Ivanka eruit als een soort schubben), zonder jelly base. Emerald Sparkle is daarnaast een stuk donkerder
Thanksquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
@Tegan, ik vind je rood-wit-blauwe nagels tof!![]()
@SQ, dat is nou geen lakje voor mijMaar wie weet, voor ik hier begon te posten vond ik dorothy who al te glitterig en nu vind ik die prachtig.. Er is nog hoop
![]()
@RenRen, leuk met die stippies!
@Holyme, heel mooi!![]()
Ik ben anti-brons/goud-achtige kleuren (bij mezelf dan), maar voor de rest vind ik alles wel leuk
Wow, mooie nagels.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
Naakte nagels, mag da ook?Ben er nog niet over uit wat ik ga lakken.... hmmm
[ link | afbeelding ]
Bummerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef Dwyn het volgende:
Nou mijn nagels zijn niet echt beter geworden van 2 weken Maximum Growth. Toch maar iets anders proberen.
Mooie naakte nagels!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:45 schreef AmyGrace het volgende:
Naakte nagels, mag da ook?Ben er nog niet over uit wat ik ga lakken.... hmmm
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks, Ik ben net helemaal klaar. Nog even goed schoonmaken en drogen, enzo, En dan straks pic van beide handen
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Tegan het volgende:
Alleen blauw is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Oh, beetje rare foto geworden.
Nee, die ken ik niet. Waar is die te koop?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
BummerTrind Nail Repair al eens geprobeerd? Ik ben daar wel tevreden over!
Ik haal het bij de Etos, maar je kan het ook online bestellen geloof ik. Ff zoeken..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Waar is de te koop?
Bedankt, ik moet volgende week toch nog even de stad in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik haal het bij de Etos, maar je kan het ook online bestellen geloof ik. Ff zoeken..
Edit: de webshop Alleen verkopen ze daar alleen sets met meerdere producten zie ik, dus dan zou je beter naar de Etos kunnen gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |