abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82912230
Ik las dat de lakjes op hun bestemming zijn aangekomen

Pfff..Ik werd wel een beetje zenuwachtig! Ze hebben er bijna een week over gedaan!

Muts...Je moet gewoon op gaan schrijvne wat je swapt en besteld... dat scheelt een boel dubbele!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_82914424
Zooo, ik heb vanavond een beetje gerommeld met de plates. Volledig lakken lukt me namelijk niet meer zonder SV .

Maar Het lukt helemaal niet. Ik heb ooit eens van Essence zo'n stempelsetje gekocht en die schraper en stempel gebruik ik nu. Dat zou toch gewoon moeten lukken? Of raden jullie mij een andere aan?
Aids.
pi_82915456
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
Zooo, ik heb vanavond een beetje gerommeld met de plates. Volledig lakken lukt me namelijk niet meer zonder SV .

Maar Het lukt helemaal niet. Ik heb ooit eens van Essence zo'n stempelsetje gekocht en die schraper en stempel gebruik ik nu. Dat zou toch gewoon moeten lukken? Of raden jullie mij een andere aan?
De eerste zin begrijp ik niet helemaal, maar dat komt vast door het late tijdstip. Op je vraag; ik vind die schrapers helemaal niets en gebruik, net als vele anderen, een oude bankpas om mee te schrapen. Dit omdat ik met een schraper alle lak van de plate afschraap waardoor je dus niet kunt stempelen, met een bankpas blijft er lak op de plate zitten waardoor het wel lukt..

Heb vandaag mijn calm/wild moodie opgehad, ik werd dus 'wild' wakker en ben ook de hele dag een wild kind gebleven Met mooie, kalme, paarse tips dus dat dan weer wel Morgen foto's! en morgen ook peaceful/confident lakken hoera voor vrije tijd

En weltrusten
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_82915582
Ik bedoelde dat ik een beetje plaatjes op mijn nagels wilde zetten met de plates. Mijn nagels volledig lakken lukt me niet want mijn SV is op en nu smudged alles. Maar bedankt voor je tip!
Aids.
pi_82916434
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
http://s763.photobucket.com/albums/xx276/ts_pics/Nails/?action=view¤t=03062010002.mp4

Stashfilmpje, met de televisie aan . En een beetje snel haha.

Achteraan staan alle top en base coats.
Als je het zo allemaal bij elkaar hebt staan, lijkt het wel echt veel hè
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend : http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash

Ben ik de enige die dit echt heel erg overdreven vindt? Als je door scrollt zie je dat ze al minstens 10 bijna dezelfde gele kleurtjes heeft. Wat heeft dat nou voor zin
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Melochan het volgende:
Ik las volgens mij in het vorige topic iets over Models Own nagellak. Zag ze vandaag staan bij de River Island in de Kalverstraat, Amsterdam. Je hoeft er dus niet per se voor naar de Urban Outfitters in Antwerpen.

Oh, en ze kostten iets van 6 euro p/s.
Ok, ik moet echt nodig weer eens een tripje naar A'dam plannen...
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef mootie het volgende:
Vorige week al mijn lakjes geteld en de uitgedroogde weggegooid. Kwam uit op 67, en dan ben ik niet eens een lakker en heb ik meestal kleurloze nagellak op.
Best veel voor een niet lakker
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Mss het volgende:

Ik heb meerdere stempels en schrapers liggen, maar de enigen die werken hier zijn die van Konad...
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:47 schreef Mss het volgende:
Ik bedoelde dat ik een beetje plaatjes op mijn nagels wilde zetten met de plates. Mijn nagels volledig lakken lukt me niet want mijn SV is op en nu smudged alles. Maar bedankt voor je tip!
Hihi, ook zo ongeduldig dus Zonder SV wordt het bij mij ook niks. Kan echt niet op mijn gemak wachten tot alles opgedroogd is.
Misschien een suede of metallic lakken? Die drogen van zichzelf al snel

[ Bericht 0% gewijzigd door mirannie op 17-06-2010 08:26:36 ]
pi_82916563
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:10 schreef mirannie het volgende:

[..]

Als je het zo allemaal bij elkaar hebt staan, lijkt het wel echt veel hè
Mijn zus zegt dat ik meer nagellak heb dan de Kruidvat. Ik vind het wel meevallen.
pi_82916564
@ Kieskleurig, heel mooi lakje
@ Nailoholic, nice stash (: Zie veel toffe dingen.
pi_82916762
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend : http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash
All good things are wild and free.
pi_82917578

Beter goed gejat dan slecht bedacht. He.
Dat ding is een strikje, had nog nooit met een dotting tool iets geprobeerd te tekenen
  PR/Manusje van alles donderdag 17 juni 2010 @ 08:53:02 #60
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_82917628
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ding is een strikje, had nog nooit met een dotting tool iets geprobeerd te tekenen

stipjes

Leuk hoor! ik vind ze mooi
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_82917701
Ik vind het ook leuk! Waarvan is die blauwe?
All good things are wild and free.
pi_82917753
H&M, u must have this.

En het zwarte is van de claires Enige zwart zonder shimmer, best een goede lak eigenlijk!
Oh en bedankt
pi_82917877
Tof RenRen!
pi_82917905
Oh, het lijkt eerder donkerblauw.
pi_82917949
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tof RenRen!
Bedankt
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:04 schreef Tegan het volgende:
Oh, het lijkt eerder donkerblauw.
Belichting hier is niet al te best, gelige TLbuizen en een knalroze muur Buitenlicht hebben we ook niet, want de ramen hebben van dat plakplastic wat het licht dimt, anders zie je niets op je beeldscherm. Dus daar ligt het denk ik aan Het is wel echt zwart.
pi_82918563
Leuke creatie RenRen
pi_82918707
Hoi Heb een heel topic gemist, even een beetje terug gekeken. Zag een gave stash, leuke nagels, een lief tuintje, schattige canes, mooie glitters en nog een boel toffe kleurtjes!

mootie, ingedroogde lakjes kun je met wat restore gewoon weer ok krijgen

RenRen-, leuk gedaan!

Hier OPI Rumple's Wiggin' met CG Harmony.
pi_82918717
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik las dat de lakjes op hun bestemming zijn aangekomen

Pfff..Ik werd wel een beetje zenuwachtig! Ze hebben er bijna een week over gedaan!

Muts...Je moet gewoon op gaan schrijvne wat je swapt en besteld... dat scheelt een boel dubbele!
Het is al geregeld

Nog bedankt! Ik het het roze lakje nu op, kwijl kwjil de zon schijnt er hier perfect op @ work!
pi_82918724
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Holyme het volgende:
Hoi Heb een heel topic gemist, even een beetje terug gekeken. Zag een gave stash, leuke nagels, een lief tuintje, schattige canes, mooie glitters en nog een boel toffe kleurtjes!

RenRen-, leuk gedaan!

[ afbeelding ]
moooi
pi_82918730
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oe cute
pi_82918980
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:58 schreef RenRen- het volgende:
H&M, u must have this.

En het zwarte is van de claires Enige zwart zonder shimmer, best een goede lak eigenlijk!
Oh en bedankt
Ik las tits
pi_82919072
RenRen en Holyme, mooooooi

dit is echt lachen: heb een collega die ook nagellakverslaafd is. En nu hebben we net een swap hier op kantoor gedaan whehehehehe
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:49:18 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_82919134
Ik heb ooit ergens een lijstje gezien met lakken die heel erg goed stempelden. Ik kan het lijstje nergens meer vinden

Iemand die weet welk lijstje ik bedoel, en waar ik het weer kan vinden?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_82919322
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Holyme het volgende:

RenRen-, leuk gedaan!

[ afbeelding ]
Erg mooie combi Dit idee ga ik een keer van je jatten
pi_82919356
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Het is al geregeld

Nog bedankt! Ik het het roze lakje nu op, kwijl kwjil de zon schijnt er hier perfect op @ work!
Blij dat ze aan hun verwachtingen voldoen!
Ik kan ook niet wachten tot mn nagels weer wat langer zijn...

Of totdat t winter wordt, want die OPI is wel een geweldig winterkleurtje!
pi_82919422
Thanks all
En Mirannie, da's alleen maar een compliment joh

E.T., geen lijstje voor je, maar sowieso alle Khrome en Romantique lakjes van CG, ik geloof alle Show your feet lakjes van Essence (heb er geen dus niet zeker). De Konadlakjes uiteraard, en eigenlijk alles wat goed dekt. Ben je op zoek naar een specifieke kleur?

MissJ, wat heb je geswapped?
pi_82919548
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:49 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ooit ergens een lijstje gezien met lakken die heel erg goed stempelden. Ik kan het lijstje nergens meer vinden

Die staat dacht ik in de OP.
pi_82919606
Ok, ok, ik heb echt even advies nodig. Inmiddels heb ik al zo veel paarse en lichtpaarse/lila holo's, maar nu denk ik toch ook al weer over Nubar Treasure.
Ik heb dus al: Milani Hi-res, OPI ds original, CG LOL, CG IDK, Color Club wild at heart. Is Nubar Treasure echt heel anders dan deze? Ik hou van holo, ik hou van paars en ik hou van Nubar, dus eigenlijk mag deze niet ontbreken natuurlijk...
pi_82919717
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef mirannie het volgende:
Ok, ok, ik heb echt even advies nodig. Inmiddels heb ik al zo veel paarse en lichtpaarse/lila holo's, maar nu denk ik toch ook al weer over Nubar Treasure.
Ik heb dus al: Milani Hi-res, OPI ds original, CG LOL, CG IDK, Color Club wild at heart. Is Nubar Treasure echt heel anders dan deze? Ik hou van holo, ik hou van paars en ik hou van Nubar, dus eigenlijk mag deze niet ontbreken natuurlijk...
Volgens mij heb je heul geen advies nodig
pi_82919847
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dit dus
pi_82919939
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Blij dat ze aan hun verwachtingen voldoen!
Ik kan ook niet wachten tot mn nagels weer wat langer zijn...

Of totdat t winter wordt, want die OPI is wel een geweldig winterkleurtje!
mevrouwtje het is net zomer dus we gaan niet over de winter praten! ZON!!!!!!!!!! HOLO!
pi_82920029
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef mirannie het volgende:
Ik heb Nubar treasure hier staan, is een mooi lakje, enige nadeel is dat hij minstens drie laagjes nodig heeft om te dekken.
Hij is in ieder geval veel lichter dan wild at heart.
De andere kleurtjes heb ik niet, dus kan helaas niet vergelijken voor je, maar als ik de swatches zo zie komt hij aardig in de buurt van Opi ds original.
pi_82920089
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mevrouwtje het is net zomer dus we gaan niet over de winter praten! ZON!!!!!!!!!! HOLO!
Ik roep L8r g8r!
pi_82920329
Ik sta in de OP Bedankt voor alle complimentjes! Hij is gemaakt met M9 en wat tijd.

Daph_ die groene is echt helemaal geweldig! Vind d'r mat mooier denk ik. Lijkt ze op Emerald Sparkle of is die wat donkerder?

RenRen- Heel leuk gedaan! Zou zelf niet zo'n mooi strikje kunnen maken!

Ik weet niet meer wie t zei maar ik hoor ook bij de anti-roze club! En als er een anti-paars is sluit ik me daar ook bij aan

[ Bericht 0% gewijzigd door PeachOfMind op 17-06-2010 10:41:06 ]
pi_82920467
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik sta in de OP Bedankt voor alle complimentjes! Hij is gemaakt met M9 en wat tijd.

Daph_ die groene is echt heelmaal geweldig! Vind d'r mat mooier denk ik. Lijkt ze op Emerald Sparkle of is die wat donkerder?

Ik weet niet meer wie t zei maar ik hoor ook bij de anti-roze club! En als er een anti-paars is sluit ik me daar ook bij aan
Meldt.
pi_82920535
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:49 schreef E.T. het volgende:

sowieso de china glaze khrome collectie, de romantique collectie (zo heet die geloof ik?)
en de show your feet lakjes van essence! behalve de rode en de oranje
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:42:43 #87
3011 E.T.
pi_82920688
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef Tegan het volgende:

[..]

Die staat dacht ik in de OP.
heb alle linkjes uit de OP gehad, maar nog niet gevonden
@Holyme, niet een specifieke kleur nodig, maar wel makkelijk om naast te hebben bij het maken van verlanglijstje (lees; mandjes vullen en wegklikken )
van sommige lakken weet ik het wel, maar zo'n lijstje is zo handig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_82920823
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

@Holyme, niet een specifieke kleur nodig, maar wel makkelijk om naast te hebben bij het maken van verlanglijstje (lees; mandjes vullen en wegklikken )
http://sassestampingstampede.wordpress.com/polish/

http://www.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Ftrendynail.blogspot.com%2F&hl=it&ie=UTF8&langpair=it|en&langpair.x=0&langpair.y=3&langpair=it|en
pi_82920872
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Dit dus
En bedankt hè meiden aan jullie heb ik ook niks
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Reska het volgende:

[..]

Ik heb Nubar treasure hier staan, is een mooi lakje, enige nadeel is dat hij minstens drie laagjes nodig heeft om te dekken.
Hij is in ieder geval veel lichter dan wild at heart.
De andere kleurtjes heb ik niet, dus kan helaas niet vergelijken voor je, maar als ik de swatches zo zie komt hij aardig in de buurt van Opi ds original.
Tja, zelf denk ik dus dat ie wat donkerder is en zeg maar tussen original en wild at heart inzit
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef PeachOfMind het volgende:

Daph_ die groene is echt helemaal geweldig! Vind d'r mat mooier denk ik. Lijkt ze op Emerald Sparkle of is die wat donkerder?

Anti-roze, anti-rood, anti-oranje, anti-nude meldt zich
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:58:29 #90
3011 E.T.
pi_82921349
pi_82921493
Heuj ik heb een nagelgroothandel in de buurt gevonden, in Roosendaal! Binnenkort maar eens kijken of ze er pure aceton hebben

& net een mailtje: 10% korting bij Nfu Oh Nederland!

[ Bericht 12% gewijzigd door DeltaCephei op 17-06-2010 11:09:56 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:11:40 #92
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_82921865
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:47 schreef mirannie het volgende:
Anti-roze, anti-rood, anti-oranje, anti-nude meldt zich
Anti niks hier ik heb van alle kleuren minstens 1 lakje en er is niks wat ik echt niet wil dragen, hoewel er natuurlijk wel kleuren zijn die ik minder mooi vind en dus amper draag (goud, oranje)
En m'n lievelingskleur is paars, dus dat is wel te zien aan mn stash
Knoei
pi_82921943
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

quote:
Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak die werkt als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten! | Gelnagels zetten met Puckzzz
pi_82922044
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Heuj ik heb een nagelgroothandel in de buurt gevonden, in Roosendaal! Binnenkort maar eens kijken of ze er pure aceton hebben

& net een mailtje: 10% korting bij Nfu Oh Nederland!
Nfu Oh

Maar ik hoor van verschillende kanten dat ie vreselijk lakt?
pi_82922071
Nfu Oh flakies lakken prima. De holo moet ik nog proberen . En gewone nagellak heb ik niet van Nfu Oh.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:18:33 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_82922120
Ik ben nou ook niet direct anti roze, maar het past gewoon niet bij me, zeker dat hele zoete zoals strawberry fields en princesses rule niet. Maar ik heb bijvoorbeeld pool party ook en die vind ik juist super
disclaimer
pi_82922387
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:17 schreef Tegan het volgende:
Nfu Oh flakies lakken prima. De holo moet ik nog proberen . En gewone nagellak heb ik niet van Nfu Oh.
Flakies
pi_82922399
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nou ook niet direct anti roze, maar het past gewoon niet bij me, zeker dat hele zoete zoals strawberry fields en princesses rule niet. Maar ik heb bijvoorbeeld pool party ook en die vind ik juist super
Same here.. al vind ik SF prachtig maar het is zo niets voor mij
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 11:35:04 #99
43556 miss_dynastie
pi_82922843
Ik moet naar iets formeels en keurigs en dacht: laat ik ook een keurig nagellakje opdoen. Maar voor écht keurige mensen is nouvelle vague ook te heftig he ? Oeps
pi_82922870
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nfu Oh

Maar ik hoor van verschillende kanten dat ie vreselijk lakt?
Geweldige flesjes, maar irritatie met het lakken van die holos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')