De eerste zin begrijp ik niet helemaal, maar dat komt vast door het late tijdstip. Op je vraag; ik vind die schrapers helemaal niets en gebruik, net als vele anderen, een oude bankpas om mee te schrapen. Dit omdat ik met een schraper alle lak van de plate afschraap waardoor je dus niet kunt stempelen, met een bankpas blijft er lak op de plate zitten waardoor het wel lukt..quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
Zooo, ik heb vanavond een beetje gerommeld met de plates. Volledig lakken lukt me namelijk niet meer zonder SV.
MaarHet lukt helemaal niet. Ik heb ooit eens van Essence zo'n stempelsetje gekocht en die schraper en stempel gebruik ik nu. Dat zou toch gewoon moeten lukken? Of raden jullie mij een andere aan?
Als je het zo allemaal bij elkaar hebt staan, lijkt het wel echt veel hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
http://s763.photobucket.com/albums/xx276/ts_pics/Nails/?action=view¤t=03062010002.mp4
Stashfilmpje, met de televisie aan. En een beetje snel haha.
Achteraan staan alle top en base coats.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend: http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash
Ok, ik moet echt nodig weer eens een tripje naar A'dam plannen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Melochan het volgende:
Ik las volgens mij in het vorige topic iets over Models Own nagellak. Zag ze vandaag staan bij de River Island in de Kalverstraat, Amsterdam. Je hoeft er dus niet per se voor naar de Urban Outfitters in Antwerpen.
Oh, en ze kostten iets van 6 euro p/s.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef mootie het volgende:
Vorige week al mijn lakjes geteld en de uitgedroogde weggegooid. Kwam uit op 67, en dan ben ik niet eens een lakker en heb ik meestal kleurloze nagellak op.
Ik heb meerdere stempels en schrapers liggen, maar de enigen die werken hier zijn die van Konad...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
Zooo, ik heb vanavond een beetje gerommeld met de plates. Volledig lakken lukt me namelijk niet meer zonder SV.
MaarHet lukt helemaal niet. Ik heb ooit eens van Essence zo'n stempelsetje gekocht en die schraper en stempel gebruik ik nu. Dat zou toch gewoon moeten lukken? Of raden jullie mij een andere aan?
Hihi, ook zo ongeduldig dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:47 schreef Mss het volgende:
Ik bedoelde dat ik een beetje plaatjes op mijn nagels wilde zetten met de plates. Mijn nagels volledig lakken lukt me niet want mijn SV is op en nu smudged alles. Maar bedankt voor je tip!
Mijn zus zegt dat ik meer nagellak heb dan de Kruidvat. Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als je het zo allemaal bij elkaar hebt staan, lijkt het wel echt veel hè
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend: http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter goed gejat dan slecht bedacht. He.
Dat ding is een strikje, had nog nooit met een dotting tool iets geprobeerd te tekenen
Bedanktquote:
Belichting hier is niet al te best, gelige TLbuizen en een knalroze muurquote:
Het is al geregeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef vamperotica het volgende:Ik las dat de lakjes op hun bestemming zijn aangekomen
![]()
Pfff..Ik werd wel een beetje zenuwachtig! Ze hebben er bijna een week over gedaan!
Muts...Je moet gewoon op gaan schrijvne wat je swapt en besteld... dat scheelt een boel dubbele!
moooiquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Holyme het volgende:
HoiHeb een heel topic gemist, even een beetje terug gekeken. Zag een gave stash, leuke
nagels, een lief tuintje, schattige canes, mooie glitters en nog een boel toffe kleurtjes!
mootie, ingedroogde lakjes kun je met wat restore gewoon weer ok krijgen
RenRen-, leuk gedaan!
[ afbeelding ]
Hier OPI Rumple's Wiggin' met CG Harmony.
oe cutequote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter goed gejat dan slecht bedacht. He.
Dat ding is een strikje, had nog nooit met een dotting tool iets geprobeerd te tekenen
Ik las titsquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:58 schreef RenRen- het volgende:
H&M, u must have this.
En het zwarte is van de clairesEnige zwart zonder shimmer, best een goede lak eigenlijk!
Oh en bedankt
Erg mooie combiquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Holyme het volgende:
HoiHeb een heel topic gemist, even een beetje terug gekeken. Zag een gave stash, leuke
nagels, een lief tuintje, schattige canes, mooie glitters en nog een boel toffe kleurtjes!
mootie, ingedroogde lakjes kun je met wat restore gewoon weer ok krijgen
RenRen-, leuk gedaan!
[ afbeelding ]
Hier OPI Rumple's Wiggin' met CG Harmony.
Blij dat ze aan hun verwachtingen voldoen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is al geregeld![]()
Nog bedankt! Ik het het roze lakje nu op, kwijl kwjilde zon schijnt er hier perfect op @ work!
Die staat dacht ik in de OP.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:49 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ooit ergens een lijstje gezien met lakken die heel erg goed stempelden. Ik kan het lijstje nergens meer vinden![]()
Iemand die weet welk lijstje ik bedoel, en waar ik het weer kan vinden?
Volgens mij heb je heul geen advies nodigquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef mirannie het volgende:
Ok, ok, ik heb echt even advies nodig. Inmiddels heb ik al zo veel paarse en lichtpaarse/lila holo's, maar nu denk ik toch ook al weer over Nubar Treasure.
Ik heb dus al: Milani Hi-res, OPI ds original, CG LOL, CG IDK, Color Club wild at heart. Is Nubar Treasure echt heel anders dan deze? Ik hou van holo, ik hou van paars en ik hou van Nubar, dus eigenlijk mag deze niet ontbreken natuurlijk...
Dit dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij heb je heul geen advies nodig
mevrouwtje het is net zomer dus we gaan niet over de winter praten!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Blij dat ze aan hun verwachtingen voldoen!![]()
Ik kan ook niet wachten tot mn nagels weer wat langer zijn...
Of totdat t winter wordt, want die OPI is wel een geweldig winterkleurtje!
Ik heb Nubar treasure hier staan, is een mooi lakje, enige nadeel is dat hij minstens drie laagjes nodig heeft om te dekken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef mirannie het volgende:
Ok, ok, ik heb echt even advies nodig. Inmiddels heb ik al zo veel paarse en lichtpaarse/lila holo's, maar nu denk ik toch ook al weer over Nubar Treasure.
Ik heb dus al: Milani Hi-res, OPI ds original, CG LOL, CG IDK, Color Club wild at heart. Is Nubar Treasure echt heel anders dan deze? Ik hou van holo, ik hou van paars en ik hou van Nubar, dus eigenlijk mag deze niet ontbreken natuurlijk...
Ik roep L8r g8r!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mevrouwtje het is net zomer dus we gaan niet over de winter praten!ZON!!!!!!!!!! HOLO!
Meldt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik sta in de OPBedankt voor alle complimentjes! Hij is gemaakt met M9 en wat tijd.
Daph_ die groene is echt heelmaal geweldig! Vind d'r mat mooier denk ik. Lijkt ze op Emerald Sparkle of is die wat donkerder?
RenRen- Heel leuk gedaan! Zou zelf niet zo'n mooi strikje kunnen maken!
Ik weet niet meer wie t zei maar ik hoor ook bij de anti-roze club! En als er een anti-paars is sluit ik me daar ook bij aan
sowieso de china glaze khrome collectie, de romantique collectie (zo heet die geloof ik?)quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:49 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ooit ergens een lijstje gezien met lakken die heel erg goed stempelden. Ik kan het lijstje nergens meer vinden![]()
Iemand die weet welk lijstje ik bedoel, en waar ik het weer kan vinden?
heb alle linkjes uit de OP gehad, maar nog niet gevondenquote:
http://sassestampingstampede.wordpress.com/polish/quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
heb alle linkjes uit de OP gehad, maar nog niet gevonden![]()
@Holyme, niet een specifieke kleur nodig, maar wel makkelijk om naast te hebben bij het maken van verlanglijstje (lees; mandjes vullen en wegklikken)
van sommige lakken weet ik het wel, maar zo'n lijstje is zo handig
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij heb je heul geen advies nodig
quote:
Tja, zelf denk ik dus dat ie wat donkerder is en zeg maar tussen original en wild at heart inzitquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Reska het volgende:
[..]
Ik heb Nubar treasure hier staan, is een mooi lakje, enige nadeel is dat hij minstens drie laagjes nodig heeft om te dekken.
Hij is in ieder geval veel lichter dan wild at heart.
De andere kleurtjes heb ik niet, dus kan helaas niet vergelijken voor je, maar als ik de swatches zo zie komt hij aardig in de buurt van Opi ds original.
Anti-roze, anti-rood, anti-oranje, anti-nude meldt zichquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik sta in de OPBedankt voor alle complimentjes! Hij is gemaakt met M9 en wat tijd.
Daph_ die groene is echt helemaal geweldig! Vind d'r mat mooier denk ik. Lijkt ze op Emerald Sparkle of is die wat donkerder?
RenRen- Heel leuk gedaan! Zou zelf niet zo'n mooi strikje kunnen maken!
Ik weet niet meer wie t zei maar ik hoor ook bij de anti-roze club! En als er een anti-paars is sluit ik me daar ook bij aan
die eerste was het iddquote:
Anti niks hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:47 schreef mirannie het volgende:
Anti-roze, anti-rood, anti-oranje, anti-nude meldt zich
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
heb alle linkjes uit de OP gehad, maar nog niet gevonden![]()
@Holyme, niet een specifieke kleur nodig, maar wel makkelijk om naast te hebben bij het maken van verlanglijstje (lees; mandjes vullen en wegklikken)
van sommige lakken weet ik het wel, maar zo'n lijstje is zo handig
quote:Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak die werkt als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten! | Gelnagels zetten met Puckzzz
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Heuj ik heb een nagelgroothandel in de buurt gevonden, in Roosendaal! Binnenkort maar eens kijken of ze er pure aceton hebben
& net een mailtje: 10% korting bij Nfu Oh Nederland!
Flakiesquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:17 schreef Tegan het volgende:
Nfu Oh flakies lakken prima. De holo moet ik nog proberen. En gewone nagellak heb ik niet van Nfu Oh.
Same here.. al vind ik SF prachtig maar het is zo niets voor mijquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nou ook niet direct anti roze, maar het past gewoon niet bij me, zeker dat hele zoete zoals strawberry fields en princesses rule niet. Maar ik heb bijvoorbeeld pool party ook en die vind ik juist super
Geweldige flesjes, maar irritatie met het lakken van die holosquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nfu Oh
![]()
Maar ik hoor van verschillende kanten dat ie vreselijk lakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |