De eerste zin begrijp ik niet helemaal, maar dat komt vast door het late tijdstip. Op je vraag; ik vind die schrapers helemaal niets en gebruik, net als vele anderen, een oude bankpas om mee te schrapen. Dit omdat ik met een schraper alle lak van de plate afschraap waardoor je dus niet kunt stempelen, met een bankpas blijft er lak op de plate zitten waardoor het wel lukt..quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
Zooo, ik heb vanavond een beetje gerommeld met de plates. Volledig lakken lukt me namelijk niet meer zonder SV.
MaarHet lukt helemaal niet. Ik heb ooit eens van Essence zo'n stempelsetje gekocht en die schraper en stempel gebruik ik nu. Dat zou toch gewoon moeten lukken? Of raden jullie mij een andere aan?
Als je het zo allemaal bij elkaar hebt staan, lijkt het wel echt veel hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
http://s763.photobucket.com/albums/xx276/ts_pics/Nails/?action=view¤t=03062010002.mp4
Stashfilmpje, met de televisie aan. En een beetje snel haha.
Achteraan staan alle top en base coats.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend: http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash
Ok, ik moet echt nodig weer eens een tripje naar A'dam plannen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Melochan het volgende:
Ik las volgens mij in het vorige topic iets over Models Own nagellak. Zag ze vandaag staan bij de River Island in de Kalverstraat, Amsterdam. Je hoeft er dus niet per se voor naar de Urban Outfitters in Antwerpen.
Oh, en ze kostten iets van 6 euro p/s.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef mootie het volgende:
Vorige week al mijn lakjes geteld en de uitgedroogde weggegooid. Kwam uit op 67, en dan ben ik niet eens een lakker en heb ik meestal kleurloze nagellak op.
Ik heb meerdere stempels en schrapers liggen, maar de enigen die werken hier zijn die van Konad...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Mss het volgende:
Zooo, ik heb vanavond een beetje gerommeld met de plates. Volledig lakken lukt me namelijk niet meer zonder SV.
MaarHet lukt helemaal niet. Ik heb ooit eens van Essence zo'n stempelsetje gekocht en die schraper en stempel gebruik ik nu. Dat zou toch gewoon moeten lukken? Of raden jullie mij een andere aan?
Hihi, ook zo ongeduldig dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:47 schreef Mss het volgende:
Ik bedoelde dat ik een beetje plaatjes op mijn nagels wilde zetten met de plates. Mijn nagels volledig lakken lukt me niet want mijn SV is op en nu smudged alles. Maar bedankt voor je tip!
Mijn zus zegt dat ik meer nagellak heb dan de Kruidvat. Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als je het zo allemaal bij elkaar hebt staan, lijkt het wel echt veel hè
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat schokkend ja? Dit vind ík schokkend: http://polishpixelpig.blogspot.com/search/label/stash
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter goed gejat dan slecht bedacht. He.
Dat ding is een strikje, had nog nooit met een dotting tool iets geprobeerd te tekenen
Bedanktquote:
Belichting hier is niet al te best, gelige TLbuizen en een knalroze muurquote:
Het is al geregeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef vamperotica het volgende:Ik las dat de lakjes op hun bestemming zijn aangekomen
![]()
Pfff..Ik werd wel een beetje zenuwachtig! Ze hebben er bijna een week over gedaan!
Muts...Je moet gewoon op gaan schrijvne wat je swapt en besteld... dat scheelt een boel dubbele!
moooiquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Holyme het volgende:
HoiHeb een heel topic gemist, even een beetje terug gekeken. Zag een gave stash, leuke
nagels, een lief tuintje, schattige canes, mooie glitters en nog een boel toffe kleurtjes!
mootie, ingedroogde lakjes kun je met wat restore gewoon weer ok krijgen
RenRen-, leuk gedaan!
[ afbeelding ]
Hier OPI Rumple's Wiggin' met CG Harmony.
oe cutequote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter goed gejat dan slecht bedacht. He.
Dat ding is een strikje, had nog nooit met een dotting tool iets geprobeerd te tekenen
Ik las titsquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:58 schreef RenRen- het volgende:
H&M, u must have this.
En het zwarte is van de clairesEnige zwart zonder shimmer, best een goede lak eigenlijk!
Oh en bedankt
Erg mooie combiquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Holyme het volgende:
HoiHeb een heel topic gemist, even een beetje terug gekeken. Zag een gave stash, leuke
nagels, een lief tuintje, schattige canes, mooie glitters en nog een boel toffe kleurtjes!
mootie, ingedroogde lakjes kun je met wat restore gewoon weer ok krijgen
RenRen-, leuk gedaan!
[ afbeelding ]
Hier OPI Rumple's Wiggin' met CG Harmony.
Blij dat ze aan hun verwachtingen voldoen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is al geregeld![]()
Nog bedankt! Ik het het roze lakje nu op, kwijl kwjilde zon schijnt er hier perfect op @ work!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |