ey dit gaat om contacten enshitquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef kikoooooo het volgende:
Krijg tyfus, strontmongool
MSN
Mensen die volledig afhankelijk zijn van MSN
Eens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Trollface. het volgende:
Ik kwalificeer dit topic als een level 5 kankertopic.
Dit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef WillFerrell het volgende:
Ik zou zo ¤50 overmaken als dat ook met je FOK!-account kon.
Huh? Maar dan gaat hij toch juist internetbankieren?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
AP doet niet aan internetbankieren want zijn mama heeft z'n pinpas afgepakt.
Hij kan niet inloggen en dus zijn PayPal aan zijn rekening koppelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Huh? Maar dan gaat hij toch juist internetbankieren?
Overigens: AP ik heb hier een Walliecard voor je. Mag je komen halen op de FOK!meet in Groningen. Kun je weer Habbo credits kopen.
AP: de Pietje Bell van de 21ste eeuw.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Penisbaard het volgende:
Maar ik vind het serieus wel zielig voor AP. Je kan een hekel aan hem hebben, maar zijn MSN verneuken gaat echt te ver. Het is heus geen kwade jongen, hij wil alleen maar goed doen en helpen.
Daar heb ik mijn pinpas niet voor nodig gehad. Eventjes internetbankieren om die 'testbetaling' te fetchen en dan heb je een verified PayPal account.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij kan niet inloggen en dus zijn PayPal aan zijn rekening koppelen.
Wat is er gebeurd danquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef AdvancedPower het volgende:
ik heb een deal: unblock me van die MSN en ik post nooit meer op fok serieus ik wil mijn msn terug
Ik heb een deal. Je houdt gewoon je bek dicht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef AdvancedPower het volgende:
ik heb een deal: unblock me van die MSN en ik post nooit meer op fok serieus ik wil mijn msn terug
Ja, maar hij kan dat dus niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn pinpas niet voor nodig gehad. Eventjes internetbankieren om die 'testbetaling' te fetchen en dan heb je een verified PayPal account.
n0 0n3 s41d t3h internetz w3re fair!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Dat je iemand niet mag vanwege zijn posts, okEn dat je hem basht op fok, ok
Maar z'n msn hacken en zorgen dat ie al zijn contacten kwijt is, wat voor kankerautist ben je dan als je je zo laat opnaaien door iemand op internet
Heeft iemand van FOK! dat gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Dat je iemand niet mag vanwege zijn posts, okEn dat je hem basht op fok, ok
Maar z'n msn hacken en zorgen dat ie al zijn contacten kwijt is, wat voor kankerautist ben je dan als je je zo laat opnaaien door iemand op internet
maarten-ajax-1995@live.nl is voorlopig in mijn bezit. Vanavond. Hectometerpaaltje 133. Of gewoon op de FOK!meet in Groningen. Of in het Habbo Hotel natuurlijk. Contant betalen je hebt hem binnen no-time terug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Kennelijk.quote:
ja, want z'n fok emailadres is ook gehackt.quote:
Nee, bot probeert de hele tijd in te loggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Trollface. het volgende:
Kun je niet op emesen, is je wachtwoord veranderd ofzo?
Ik zal eens zien wat ik doen kan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, bot probeert de hele tijd in te loggen
Dan vergrendelt je hotmail dus en kan je ook niet op MSN.
zie pm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat ik doen kan.
Da's waar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
Maar serieus, AP heeft nooit iemand echt kwaad gedaan. Hij is soms misschien een beetje irritant, maar dat is geen reden om hem zo te verpesten.
Omdat Google.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoezo weet jij trouwens dat het scriptje 5 dollar kost.
Fipoposterquote:
Ja maar hoezo weet hij welk scriptje het is en dat je er 5 dollar voor moet betalen. Of ts heeft het zelf ook geprobeerd.quote:
Geen idee hoe dat script heette, maar is er wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja maar hoezo weet hij welk scriptje het is en dat je er 5 dollar voor moet betalen. Of ts heeft het zelf ook geprobeerd.
Ik vind AP pas leuker als hij van het forum af is. Ik had heel even dat gevoel maar toen bleef hij posten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef leeell het volgende:
ik vind AP nu veel leuker nu die HuillieHuillie doet
Stay tuned to find out what happened in the new episode of AP's Failed Life.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef stroopdoosch het volgende:
Spannend, AP zijn msn is gehackt en nu is hij boos begrijpelijk![]()
Wanneer komt die op de tv kijkbuis?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Stay tuned to find out what happened in the new episode of AP's Failed Life.
Vanaf 3 juli alléén op SBS6.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wanneer komt die op de tv kijkbuis?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef Aestivate het volgende:
Maak een nieuw account en verspreidt dat onder je vrienden IRL.
Hoe kan ik mijn contacten back-uppen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Flitskikker het volgende:
Kun je wel op Hotmail? Anders daar even je contactpersonen back-uppen, en tegenwoordig zit er rechtsboven ook een MSN functie.
Ik weet het ook niet echt. Hij heeft soms wat stomme reacties ja, maar dat is nog niet een reden om hem zo extreem hard te haten. Het is volgens gewoon "stoer" geworden om AP te bashen omdat de meeste mensen dat doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef ViaRegnum het volgende:
Serieus, waarom doet iedereen altijd zo dom tegen AP? Ik snap dat echt niet. Ik volg FOK al een paar maanden, en ik vind hem niet eens irritant of zo. Zeker niet sinds z'n laatste ban, toen is hij gewoon leuk gaan meeposten. Totdat iemand z'n MSN kapot maakte, wat helemaal ver gaat. Jammer.
Blijf gewoon actief hier, APEn met MSN, dat komt wel goed.
Rechtsboven: Opties > Meer opties > Contactpersonen exporteren (helemaal onderaan)quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn contacten back-uppen dan?
whaha welnee het is gewoon grapig om hem te bashen , snap je toch wel . xD vet leuk xDquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet echt. Hij heeft soms wat stomme reacties ja, maar dat is nog niet een reden om hem zo extreem hard te haten. Het is volgens gewoon "stoer" geworden om AP te bashen omdat de meeste mensen dat doen.
Dus dat kan naar een ander e-mailadres?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Rechtsboven: Opties > Meer opties > Contactpersonen exporteren (helemaal onderaan)
Herimporteren moet kunnen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus dat kan naar een ander e-mailadres?
Maar niet om hem zo te pestenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
whaha welnee het is gewoon grapig om hem te bashen , snap je toch wel . xD vet leuk xD
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef ViaRegnum het volgende:
Serieus, waarom doet iedereen altijd zo dom tegen AP? Ik snap dat echt niet. Ik volg FOK al een paar maanden, en ik vind hem niet eens irritant of zo. Zeker niet sinds z'n laatste ban, toen is hij gewoon leuk gaan meeposten. Totdat iemand z'n MSN kapot maakte, wat helemaal ver gaat. Jammer.
Ik PM morgen even terug. Heb nu die oranje lay-out.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
Überhaupt dat soort software draaien is gewoon enorm zielig.
Oh en dit, je bent sowieso al een enorme kutnerd als je dit soort bots kentquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
Hmja, soms zijn sommige reacties niet zo handig, maar in ieder AP-topic is er echt een storm van bash. Na een tijdje vind ik dat mensen moeten kunnen bedenken dat het op deze manier helemaal niet meer leuk is voor hem...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet echt. Hij heeft soms wat stomme reacties ja, maar dat is nog niet een reden om hem zo extreem hard te haten. Het is volgens gewoon "stoer" geworden om AP te bashen omdat de meeste mensen dat doen.
Dat hele MSN moet inderdaad verboden worden. Laatst hoorde ik weer van hier aan de overkant dat een meisje gepest werd op MSN. En op haar Hyves-website. Toen maar even tips voor veilig kompjoeteren gegeven, maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
Neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat hele MSN moet inderdaad verboden worden. Laatst hoorde ik weer van hier aan de overkant dat een meisje gepest werd op MSN. En op haar Hyves-website. Toen maar even tips voor veilig kompjoeteren gegeven, maar het mocht niet baten.
Je kunt die lijst op een ander Hotmail-adres weer importeren, ja (optie erboven). Of de lijst ook compatibel is met GMail weet ik niet. Je kunt de adressen wel even via Excel uit de .csv halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus dat kan naar een ander e-mailadres?
Omdat AP toch tegen mij bleef schelden, ondanks mijn serieuze én nette aard van posts. En het feit dat hij gewoon diep onder het bureau zit van het feestcomité en onder zijn bans uitkomt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef ViaRegnum het volgende:
Iemand met een hekel aan Voe hoort ook alle haat van de wereld te ontvangen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat AP toch tegen mij bleef schelden, ondanks mijn serieuze én nette aard van posts. En het feit dat hij gewoon diep onder het bureau zit van het feestcomité en onder zijn bans uitkomt.
Ik haat haar niet. Uit naastenliefde voor jou geef ik haar totaal vrij van mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iemand met een hekel aan Voe hoort ook alle haat van de wereld te ontvangen.
Vuigaard. Ga iemand anders geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik haat haar niet. Uit naastenliefde voor jou geef ik haar totaal vrij van mij.
=$quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vuigaard. Ga iemand anders geven.
Mja, dan snap ik het op zich wel, maar als dat zo is lijkt negeren mij dan toch de beste optie, ipv schelden of bashenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat AP toch tegen mij bleef schelden, ondanks mijn serieuze én nette aard van posts. En het feit dat hij gewoon diep onder het bureau zit van het feestcomité en onder zijn bans uitkomt.
Schelden doe ik ook niet. En netjes is ie niet. Blijven trollen in de KLB SC, overal alles bijnaaien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Mja, dan snap ik het op zich wel, maar als dat zo is lijkt negeren mij dan toch de beste optie, ipv schelden of bashen
KLB SCquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Schelden doe ik ook niet. En netjes is ie niet. Blijven trollen in de KLB SC, overal alles bijnaaien.
Oke. Nou, dan ging het dus niet over jouquote:
Ik kan niet zo goed zijn als jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan toch niet van alle goeientopiks afweten
Bedankt, heel mijn beeldscherm onder de neger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed zijn als jij.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bedankt, heel mijn beeldscherm onder de neger.
Oke.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed zijn als jij.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef ViaRegnum het volgende:
Plaatjes hebben mij m'n eerste note opgeleverd
In welk topic levert dat dan een note op?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:18 schreef ViaRegnum het volgende:
Het was nog wel een 'Dat dit kan in Nederland'-plaatje
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Trollface. het volgende:
Ik kwalificeer dit topic als een level 5 kankertopic.
Wat is je nieuwe msn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Dus als ik ze herimporteer, in mijn nieuwe MSN, zitten al mijn contactpersonen in een keer op mijn nieuwe MSN?
/trollquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan ben je die bij deze ook kwijt. Sukk0l.
http://www.straatwoordenboek.nl/quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
En dat is? Of zijn? Of wie is dat?
Verlicht me.
Nu vind ik het wel zielig voor je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef AdvancedPower het volgende:
ik heb al wel moeten huilen uit moedeloosheid
Sodejuten, jij bent gul zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef luckass het volgende:
Als diegene ook je FOK!account kan blocken, betaal ik hem $10.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef Trollface. het volgende:
Probleem is opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |