AP: de Pietje Bell van de 21ste eeuw.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Penisbaard het volgende:
Maar ik vind het serieus wel zielig voor AP. Je kan een hekel aan hem hebben, maar zijn MSN verneuken gaat echt te ver. Het is heus geen kwade jongen, hij wil alleen maar goed doen en helpen.
Daar heb ik mijn pinpas niet voor nodig gehad. Eventjes internetbankieren om die 'testbetaling' te fetchen en dan heb je een verified PayPal account.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij kan niet inloggen en dus zijn PayPal aan zijn rekening koppelen.
Wat is er gebeurd danquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef AdvancedPower het volgende:
ik heb een deal: unblock me van die MSN en ik post nooit meer op fok serieus ik wil mijn msn terug
Ik heb een deal. Je houdt gewoon je bek dicht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef AdvancedPower het volgende:
ik heb een deal: unblock me van die MSN en ik post nooit meer op fok serieus ik wil mijn msn terug
Ja, maar hij kan dat dus niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn pinpas niet voor nodig gehad. Eventjes internetbankieren om die 'testbetaling' te fetchen en dan heb je een verified PayPal account.
n0 0n3 s41d t3h internetz w3re fair!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Dat je iemand niet mag vanwege zijn posts, okEn dat je hem basht op fok, ok
Maar z'n msn hacken en zorgen dat ie al zijn contacten kwijt is, wat voor kankerautist ben je dan als je je zo laat opnaaien door iemand op internet
Heeft iemand van FOK! dat gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Dat je iemand niet mag vanwege zijn posts, okEn dat je hem basht op fok, ok
Maar z'n msn hacken en zorgen dat ie al zijn contacten kwijt is, wat voor kankerautist ben je dan als je je zo laat opnaaien door iemand op internet
maarten-ajax-1995@live.nl is voorlopig in mijn bezit. Vanavond. Hectometerpaaltje 133. Of gewoon op de FOK!meet in Groningen. Of in het Habbo Hotel natuurlijk. Contant betalen je hebt hem binnen no-time terug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Kennelijk.quote:
ja, want z'n fok emailadres is ook gehackt.quote:
Nee, bot probeert de hele tijd in te loggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Trollface. het volgende:
Kun je niet op emesen, is je wachtwoord veranderd ofzo?
Ik zal eens zien wat ik doen kan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, bot probeert de hele tijd in te loggen
Dan vergrendelt je hotmail dus en kan je ook niet op MSN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |