zie pm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat ik doen kan.
Da's waar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
Maar serieus, AP heeft nooit iemand echt kwaad gedaan. Hij is soms misschien een beetje irritant, maar dat is geen reden om hem zo te verpesten.
Omdat Google.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoezo weet jij trouwens dat het scriptje 5 dollar kost.
Fipoposterquote:
Ja maar hoezo weet hij welk scriptje het is en dat je er 5 dollar voor moet betalen. Of ts heeft het zelf ook geprobeerd.quote:
Geen idee hoe dat script heette, maar is er wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja maar hoezo weet hij welk scriptje het is en dat je er 5 dollar voor moet betalen. Of ts heeft het zelf ook geprobeerd.
Ik vind AP pas leuker als hij van het forum af is. Ik had heel even dat gevoel maar toen bleef hij posten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef leeell het volgende:
ik vind AP nu veel leuker nu die HuillieHuillie doet
Stay tuned to find out what happened in the new episode of AP's Failed Life.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef stroopdoosch het volgende:
Spannend, AP zijn msn is gehackt en nu is hij boos begrijpelijk![]()
Wanneer komt die op de tv kijkbuis?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Stay tuned to find out what happened in the new episode of AP's Failed Life.
Vanaf 3 juli alléén op SBS6.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wanneer komt die op de tv kijkbuis?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef Aestivate het volgende:
Maak een nieuw account en verspreidt dat onder je vrienden IRL.
Hoe kan ik mijn contacten back-uppen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Flitskikker het volgende:
Kun je wel op Hotmail? Anders daar even je contactpersonen back-uppen, en tegenwoordig zit er rechtsboven ook een MSN functie.
Ik weet het ook niet echt. Hij heeft soms wat stomme reacties ja, maar dat is nog niet een reden om hem zo extreem hard te haten. Het is volgens gewoon "stoer" geworden om AP te bashen omdat de meeste mensen dat doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef ViaRegnum het volgende:
Serieus, waarom doet iedereen altijd zo dom tegen AP? Ik snap dat echt niet. Ik volg FOK al een paar maanden, en ik vind hem niet eens irritant of zo. Zeker niet sinds z'n laatste ban, toen is hij gewoon leuk gaan meeposten. Totdat iemand z'n MSN kapot maakte, wat helemaal ver gaat. Jammer.
Blijf gewoon actief hier, APEn met MSN, dat komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |