Rechtsboven: Opties > Meer opties > Contactpersonen exporteren (helemaal onderaan)quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn contacten back-uppen dan?
whaha welnee het is gewoon grapig om hem te bashen , snap je toch wel . xD vet leuk xDquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet echt. Hij heeft soms wat stomme reacties ja, maar dat is nog niet een reden om hem zo extreem hard te haten. Het is volgens gewoon "stoer" geworden om AP te bashen omdat de meeste mensen dat doen.
Dus dat kan naar een ander e-mailadres?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Rechtsboven: Opties > Meer opties > Contactpersonen exporteren (helemaal onderaan)
Herimporteren moet kunnen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus dat kan naar een ander e-mailadres?
Maar niet om hem zo te pestenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
whaha welnee het is gewoon grapig om hem te bashen , snap je toch wel . xD vet leuk xD
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef ViaRegnum het volgende:
Serieus, waarom doet iedereen altijd zo dom tegen AP? Ik snap dat echt niet. Ik volg FOK al een paar maanden, en ik vind hem niet eens irritant of zo. Zeker niet sinds z'n laatste ban, toen is hij gewoon leuk gaan meeposten. Totdat iemand z'n MSN kapot maakte, wat helemaal ver gaat. Jammer.
Blijf gewoon actief hier, APEn met MSN, dat komt wel goed.
Ik PM morgen even terug. Heb nu die oranje lay-out.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
Überhaupt dat soort software draaien is gewoon enorm zielig.
Oh en dit, je bent sowieso al een enorme kutnerd als je dit soort bots kentquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
Hmja, soms zijn sommige reacties niet zo handig, maar in ieder AP-topic is er echt een storm van bash. Na een tijdje vind ik dat mensen moeten kunnen bedenken dat het op deze manier helemaal niet meer leuk is voor hem...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet echt. Hij heeft soms wat stomme reacties ja, maar dat is nog niet een reden om hem zo extreem hard te haten. Het is volgens gewoon "stoer" geworden om AP te bashen omdat de meeste mensen dat doen.
Dat hele MSN moet inderdaad verboden worden. Laatst hoorde ik weer van hier aan de overkant dat een meisje gepest werd op MSN. En op haar Hyves-website. Toen maar even tips voor veilig kompjoeteren gegeven, maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
Neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat hele MSN moet inderdaad verboden worden. Laatst hoorde ik weer van hier aan de overkant dat een meisje gepest werd op MSN. En op haar Hyves-website. Toen maar even tips voor veilig kompjoeteren gegeven, maar het mocht niet baten.
Je kunt die lijst op een ander Hotmail-adres weer importeren, ja (optie erboven). Of de lijst ook compatibel is met GMail weet ik niet. Je kunt de adressen wel even via Excel uit de .csv halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus dat kan naar een ander e-mailadres?
Omdat AP toch tegen mij bleef schelden, ondanks mijn serieuze én nette aard van posts. En het feit dat hij gewoon diep onder het bureau zit van het feestcomité en onder zijn bans uitkomt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef ViaRegnum het volgende:
Serieus, waarom doet iedereen altijd zo dom tegen AP? Ik snap dat echt niet. Ik volg FOK al een paar maanden, en ik vind hem niet eens irritant of zo. Zeker niet sinds z'n laatste ban, toen is hij gewoon leuk gaan meeposten. Totdat iemand z'n MSN kapot maakte, wat helemaal ver gaat. Jammer.
Blijf gewoon actief hier, APEn met MSN, dat komt wel goed.
Iemand met een hekel aan Voe hoort ook alle haat van de wereld te ontvangen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat AP toch tegen mij bleef schelden, ondanks mijn serieuze én nette aard van posts. En het feit dat hij gewoon diep onder het bureau zit van het feestcomité en onder zijn bans uitkomt.
Ik haat haar niet. Uit naastenliefde voor jou geef ik haar totaal vrij van mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iemand met een hekel aan Voe hoort ook alle haat van de wereld te ontvangen.
Vuigaard. Ga iemand anders geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik haat haar niet. Uit naastenliefde voor jou geef ik haar totaal vrij van mij.
=$quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vuigaard. Ga iemand anders geven.
Mja, dan snap ik het op zich wel, maar als dat zo is lijkt negeren mij dan toch de beste optie, ipv schelden of bashenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat AP toch tegen mij bleef schelden, ondanks mijn serieuze én nette aard van posts. En het feit dat hij gewoon diep onder het bureau zit van het feestcomité en onder zijn bans uitkomt.
Schelden doe ik ook niet. En netjes is ie niet. Blijven trollen in de KLB SC, overal alles bijnaaien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Mja, dan snap ik het op zich wel, maar als dat zo is lijkt negeren mij dan toch de beste optie, ipv schelden of bashen
KLB SCquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Schelden doe ik ook niet. En netjes is ie niet. Blijven trollen in de KLB SC, overal alles bijnaaien.
Oke. Nou, dan ging het dus niet over jouquote:
Ik kan niet zo goed zijn als jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan toch niet van alle goeientopiks afweten
Bedankt, heel mijn beeldscherm onder de neger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed zijn als jij.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bedankt, heel mijn beeldscherm onder de neger.
Oke.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed zijn als jij.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef ViaRegnum het volgende:
Plaatjes hebben mij m'n eerste note opgeleverd
In welk topic levert dat dan een note op?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:18 schreef ViaRegnum het volgende:
Het was nog wel een 'Dat dit kan in Nederland'-plaatje
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Trollface. het volgende:
Ik kwalificeer dit topic als een level 5 kankertopic.
Wat is je nieuwe msn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Dus als ik ze herimporteer, in mijn nieuwe MSN, zitten al mijn contactpersonen in een keer op mijn nieuwe MSN?
/trollquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan ben je die bij deze ook kwijt. Sukk0l.
http://www.straatwoordenboek.nl/quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
En dat is? Of zijn? Of wie is dat?
Verlicht me.
Nu vind ik het wel zielig voor je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef AdvancedPower het volgende:
ik heb al wel moeten huilen uit moedeloosheid
Sodejuten, jij bent gul zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef luckass het volgende:
Als diegene ook je FOK!account kan blocken, betaal ik hem $10.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef Trollface. het volgende:
Probleem is opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |