quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef SLP_ het volgende:
Haha ik dacht al, iets klopt er niet in de tt :p
Moet ik eerst nog over zien te gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, jij gaat je eindexamen wel halen
maar nu echt
Hooikoortsquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef IrishBastard het volgende:
Damn, ik ben echt uit het niets opeens super verkouden ofzoOgen half dicht, heel de tijd niezen, loopneus
Ik moet werken, dus kan helaas nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond nog vrij, dus wat mij betreft is het prima. Maar een definitieve bevestiging van swarmi (en Swine?) zou wel prettig zijn, ja.
Zat je daarom nog zo lang in Komeet D?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef Rituals het volgende:
Zal ik er iets positiefs ingooien? Mijn computer doet het weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Zat je daarom nog zo lang in Komeet D?
heb je dr tegenaan getiktquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef Rituals het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef Rituals het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zou wel sneu zijn voor die 3 miljard afrikanen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef AMDB het volgende:
Hopen dat Bafana Bafana nog een keer kan scoren
wasn't mequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Californium het volgende:
Wat een gezelligheid alom! Hosti, Hosti! zit je huisgenoot bij Piecken of is het een look-a-like....
Das het hier toch altijd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Californium het volgende:
Wat een gezelligheid alom! Hosti, Hosti! zit je huisgenoot bij Piecken of is het een look-a-like....
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das het hier toch altijd!![]()
Als die huisgenoot bij Piecken zit dan zit Hosti er toch naast?
Ben jij de huisgenoot van Hosti?quote:
Op de een of andere manier meet ik hosti altijd in een straal van 50m bij Samson of de cafés op de markt!quote:
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op de een of andere manier meet ik hosti altijd in een straal van 50m bij Samson of de cafés op de markt!![]()
Wat ga jij aankomend collegejaar nu doen? Zie ik je weer bij Rel.Wetenschap?
ik werd ooit in het verleden vergeleken met hostiquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben jij de huisgenoot van Hosti?![]()
Jah, maar ik had het over zijn huisgenootquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef royjn het volgende:
[..]
ik werd ooit in het verleden vergeleken met hosti
Overdag of 's avonds? Ik moet nog even kijken hoe het gaat uitkomen met de andere studies. Ik heb de 24e een gesprek met de studieadviseur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welik heb morgen 'date' op de uni met studieadviseur biologie... Dan moet ik me daarvoor inschrijven en dat ga ik ook waarschijnlijk doen voor rel. wetenschappen... Hopen dat ik nu wel alles naast elkaar kan blijven doen....
Rukquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Overdag of 's avonds? Ik moet nog even kijken hoe het gaat uitkomen met de andere studies. Ik heb de 24e een gesprek met de studieadviseur.
Hoe heb je het er dit jaar vanaf gebracht qua studie?
Eén stap tegelijk CP! Je hebt al genoegquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had nog niet geantwoord pas op deen
en
over mijn omstandigheden. Er speelt er op dit moment zo veel in mijn leven, in de afgelopen dagen, dat ik het niet meer hier ga neerzetten. Laten we het er op houden dat ik aan het verwerken ben
![]()
maakt niet uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had nog niet geantwoord pas op deen
en
over mijn omstandigheden. Er speelt er op dit moment zo veel in mijn leven, in de afgelopen dagen, dat ik het niet meer hier ga neerzetten. Laten we het er op houden dat ik aan het verwerken ben
![]()
Nee, gewoon doorploegen! Misschien dat ik toch maar een MA Geschiedenis eraan plak. Ik heb een leuk aanbod gehad dat ik een scriptie voor twee studies tegelijk mag laten meetellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
RukEn moet nog even kijken. Collega vertelde dat ze het overdag erbij deed, dus het kan wel... dus misschien dat ik dat ook wel doe
. En volgend jaar een nieuwe frisse start! Helemaal opnieuw beginnen heb ik besloten!
En jij? Nog wat nieuws volgend jaar erbij?
Sounds good!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorploegen! Misschien dat ik toch maar een MA Geschiedenis eraan plak. Ik heb een leuk aanbod gehad dat ik een scriptie voor twee studies tegelijk mag laten meetellen.
molenstraat staat n groot scherm, veel gezelligheid, maar je kan de score niet lezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Zaterdag kom ik even op bezoek :#
Waar kan ik het beste voetbal kijken? (liefste dicht bij het station) Daarna naar Goffert park)
Theologie afronden!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Sounds good!Dus niets nieuws? wat ga je doen als je klaar bent met geschiedenis?
Mja, die hou je als het goed is gewoon bijquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
molenstraat staat n groot scherm, veel gezelligheid, maar je kan de score niet lezen
Okequote:
Kan ik bijquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Okeals ik ooit zoveel studies afmaak he
hoewel, geschiedenis moet ik zo in mijn pocket hebben, hoevaak ik
daarmee overhoor
![]()
Kanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan ik bijin de collegebanken komen dit jaar?
Je gaat weer gewoon helemaal opnieuw beginnen? Geen vakken die je laat staan?
de bal is wel te zien jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, die hou je als het goed is gewoon bij. Is het voetbal wel fatsoenlijk te zien? Anders zoek ik wel een andere kroeg
.
Is er op de Markt eigenlijk iets te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |