Nee, het is nogal een complex geheel. Ik doe minimiaal 15 verschillende zaken en alles moet op verschillende hartfrequenties gebeuren. Dat kan ik wat lastig onthouden nog.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Laydina het volgende:
Een boekwerk? 1 blaadje is toch voldoende?
ja, dag 2 vind ik ook wat heftig, maar we zullen zien. Ik heb vandaag 10 minuten hardgelopen op die band en dat hield ik prima vol. Dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Laydina het volgende:
2e dag veel kracht.. volgens mij loop je de 3e dag dan met lekker veel spierpijn op de cardio
Ja, tijd is echt irritant nu ik kids heb. Maar ik heb wat kunnen inplannen door te schuiven met werktijden. Maar volhouden is inderdaad belangrijk, dat is de lastigste opdracht. De vorige keer ben ik gestopt met fitness en toen gaan squashen (wat trouwens ook erg intensief is als je het goed kan). Maar ik heb nu goede hoop, ik was verbaasd hoe gezellig het was en ik train in iedergeval op de maandag met de leuke juffen van mijn kids en dat zijn niet de meest onaantrekkelijke meiden om te zien, dus een pluspunt. Beter dan die tv's met discovery channel etc. om naar te kijken tijdens het sportenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik wens je succes ww want vanuit het niets zo opeens te gaan sporten lijkt me erg zwaar, zeker als je vorige week nog aan gaf er helemaal geen tijd voor te hebben.
En je moet er ook aan denken als je nu 3x per week gaat sporten dat je dat wel vol moet gaan blijven houden
ik post morgen wel hoe ik mij voel, mijn conditie was bij de test low (poor is 1 vakje lager en het laagste wat er is). Maar conditie kan je heel snel verbeteren weet ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Laydina het volgende:
Owww dat maakt wel een groot verschil tussen NOOIT gesport of even een paar jaar niet na intensief sporten
Juist niet. Het afvallen gaat sneller, want spieren verbranden meer vet. Het gewichtsverlies daarentegen zal naar jouw gevoel wel langzamer gaan (en in het begin kan je zelfs wat aankomen).quote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef willempjewever het volgende:
[..]
veel spieren is natuurlijk ook niet verkeerd. Dan duurt het afvallen wat langer, maar heb ik straks het lijf van een godenzoon![]()
![]()
![]()
wat zijn de redenen om het niet te doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:19 schreef xBlossomx het volgende:
Ik zit eraan te denken om ook een fitnessprogramma voor mij te laten opstellen, zal ik het doen?
Ja, natuurlijk is het voor mezelf maar het is ook wel leuk om hem te laten zien dat ik het er wel af krijgquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:18 schreef Laydina het volgende:
Blossom![]()
Wat een nare reacties van je pa zeg! Alsof hij je niet geloofd en geen vertrouwen erin heeft
Maar je bent goed op weg en je kan hem mooi laten zien wat je allemaal wel kan! En dat het je gaat lukken. Niet voor hem, maar voor jezelf!
Mijn pa zei er vroeger ook regelmatig wat van. Dan negeerde ik het gewoonLuisterde wel, maar dat had hij niet door en dat werkte ook wel op z'n zenuwen. Scheelde dat hij zelf ook altijd last heeft gehad van wat overgewicht en hij weet hoe moeilijk het er bij hem afgaat.
Sterkte meis
En hoe gaat het dan in z'n werk? En mag zelf kiezen wat voor schema je wilt (cardio / krachttraining of een combinatie van beide)? En voor hoe lang is zo'n schema, een maandje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
wat zijn de redenen om het niet te doen?
Ik laat nu ook een schema (krachttraining) opzetten. Of ik mij eraan ga houden is een tweede
het fitnessprogramma dat een ander heeft opgezet hou ik mij totaal niet meer aan. Maar het is voor mij puur ter informatie.
dat kan je allemaal aangeven, maar je kan ook aangeven dat je doel bv 'afvallen' is en dan kijken ze zelf of daar cardio en/of kracht bij moet zitten. Meestal is zo'n schema voor een maandje of 3.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:25 schreef xBlossomx het volgende:
En hoe gaat het dan in z'n werk? En mag zelf kiezen wat voor schema je wilt (cardio / krachttraining of een combinatie van beide)? En voor hoe lang is zo'n schema, een maandje?
Lekkere support ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:36 schreef xBlossomx het volgende:
Nou..mijn dag begint al kut. Mijn vader zei net dat ik echt 'te vet aan het worden ben en dat ik moet afvallen'..nee echt? Waar denk je dat ik mee bezig ben...
Ik zeg tegen hem dat ik 1,5 kilo ben afgevallen in een week. 'Kan me niets schelen'. Ik zou ook alleen aan eten denken? Sorry hoor, maar ik eet 1500 calorieën, precies volgens het schema van die diëtiste terwijl een gezond persoon van dit gewicht 2000+ caloriën zou moeten eten (om op gewicht te blijven)...en 'ik zou moeten bewegen'..dus ik zeg tegen hem dat ik cardio doe wanneer iedereen weg is. 'Ik geloof je niet'. Godskolere..ben nu helemaal van mijn apropos geraakt.![]()
Na dit akkefietje zei hij dat hij naar mijn omvang keek, nou ik heb gezegd dat hij moet blijven kijken, ik zal hem eens laten zien dat ik het zelf kan.
Sorry ik moest dit echt even kwijt.![]()
Hoe gaat het bij jullie met het afvallen en de gezonde leefstijl?
Feli en geniet ze van de picknickquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Sarabi het volgende:
wat een stomme reactie blossom!![]()
proberen om niet al te veel van aan te trekken
vandaag 2,5jaar samen meten we gaan picknicken
gelukkig is het een stukje fietsen dus dan maakt het de hapjes weer een beetje goed
Thanksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli en geniet ze van de picknickMooi weer ook
wat heb jij vaak lekkere uitjes zeg, bbq's en whiskey proeverijen en naar festivals... ben blij dat ik minder verleidingen hebquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
A.s. vrijdag btw bedrjfs BBQ. Tips om deze ietwat ongeschonden door te komen![]()
Zorgen dat je van te voren die dag normaal gegeten hebt, dus dat je neit met honger naar de BBQ gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
A.s. vrijdag btw bedrjfs BBQ. Tips om deze ietwat ongeschonden door te komen![]()
Vrijgezel met een druk sociaal levenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef willempjewever het volgende:
wat heb jij vaak lekkere uitjes zeg, bbq's en whiskey proeverijen en naar festivals... ben blij dat ik minder verleidingen heb![]()
Ok. Dat moet lukkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zorgen dat je van te voren die dag normaal gegeten hebt, dus dat je neit met honger naar de BBQ gaat
En verder voor jezelf bedenken wat je echt lekker vind en dan de rest zoveel mogelijk laten staan, niet teveel sausjes en stokbrood
I know youquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrijgezel met een druk sociaal levenKan er niets anders van maken
Sarabi kent me
Maar het is wel een uitdaging zo idd
Tot op heden gaat het goed
Deze week probeer ik wat strenger te zijn na afgelopen week.
Fotograferen is ook een sportquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Dat moet lukkenHet is dus een hele middag. We gaan eerst sportief doen (
ik ga fotograferen...heb me mooi gedrukt daar
) en daarna dus bbq-en. Lunch vooraf. Maar ik denk dat ik dat stuk skip en even vasthou aan mijn eigen schema.
als je toch aan het downloaden bent: losing it with jillianquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:26 schreef sweetlady-o het volgende:
yay
Ben een shitload aan workout DVD's aan het downloaden, van jillian Michael tot Carmen elektra en zumba zit er niet bij![]()
Hopelijk boeit het me genoeg om me actief te houden.
Das toevallig ik kijk dat nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
als je toch aan het downloaden bent: losing it with jillian
is een nieuwe serie in amerika, heb nu 3 delen bekeken (morgen wordt deel 4 uitgezonden). Je hebt er qua sport weinig aan, maar het is zeer leuk en de resultaten die die dikke mensen krijgen zijn echt stimulerend om zelf door te gaan. Een soort mix tussen sonja bakker een een drill instructrice uit het leger is het.
lekkere meid trouwens die jillian, maar ondanks dat zou ik haar niet als instructrice willen, wat een beest is dat!!!!!
ja, 2 maar liefstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:26 schreef sweetlady-o het volgende:
Dan word het Jillian.![]()
Aan de andere kant....heb je wel kinderen die prima dienen als schreeuwblokkeerders?
Ja die vrouw die helemaal klaagde dat ze geen adem kon halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ja, 2 maar liefst
ik red het wel zonder jillian, maar ben ook niet zo dik als die mensen die ze uitkiezen. Vind het wel grappig, ze zijn eerst helemaal enthousiast als ze opgebeld worden en moeten dan 20 minuten later in de sportschool zijn en een half uur later willen ze liever dood dan leven![]()
ziet er alleen niet echt gezond uit, maar vermakelijk is het wel als je zelf ook afvalt.
Ik heb er gewoon een heleboel hier dat voorkomt dat het saai wordt iedere keer een andere pakken en gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:26 schreef sweetlady-o het volgende:
yay
Ben een shitload aan workout DVD's aan het downloaden, van jillian Michael tot Carmen elektra en zumba zit er niet bij![]()
Hopelijk boeit het me genoeg om me actief te houden.
Goedzo! Afwisselen houdt je lichaam alert en zorgt dat het afvalproces niet stagneert.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een heleboel hier dat voorkomt dat het saai wordt iedere keer een andere pakken en gaan![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef Laydina het volgende:
Net terug van de sportschool en m'n schema's gekregen. 2 dagen, twee iets verschillende schema's. Combi van cardio en kracht. Heb hem nu niet helemaal gedaan, vooral uitleg.
Maar! hij zal pittig worden!![]()
Kracht wordt redelijk zwaar, en ik moet ook gaan hardlopen!![]()
Heb vandaag even geprobeerd. Moest 3x 2 min en dan tussendoor 2 min lopen. Dat ging gelukkig goedWonderbaarlijk!
Net mijn oude resultaten van m'n vorige sportschool (sept/okt 2009) opgehaald. En hopelijk binnenkort een vetmeting bij deze sportschool zodat ik eens kan kijken hoe het is veranderd in de tijd. Ben wel benieuwd
Maar ik moet me wel houden aan m'n schema tenminste, ik hoop het!Met dumbells voor de spiegels daar gaan staan
Tussen al die zwaar gewichten haha. Maar heb wel het vertrouwen dat het een goed schema is
Ik sport altijd met lange broek. Maar dat is puur praktisch: hoef ik mijn benen niet altijd geschoren te hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef xBlossomx het volgende:
Layina, misschien een gekke vraag maar waar train jij in (aangezien jij ook een vrouw bent)? Lange broek, korte broek..t-shirt of geen t-shirt weet ik veel. Op de een of andere manier weet ik niet of een korte broek nu beter is dan een lange.
Waarschijnlijk dan een korte broek en een t-shirt met een v hals ofzo. Als ik afgevallen ben kan ik gewoon in mijn sport bh trainen (ziet eruit als een 'crop top').quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik sport altijd met lange broek. Maar dat is puur praktisch: hoef ik mijn benen niet altijd geschoren te hebben
En verder in tshirt met v-hals omdat dat niet killing is voor de nek.
korte broek moet je je denk ik prettig in voelen en dat doe ik niet. Drie kwart zou kunnen, maar dan zit ik weer met het scheren punt
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef Laydina het volgende:
Maar! hij zal pittig worden!![]()
Kracht wordt redelijk zwaar, en ik moet ook gaan hardlopen!![]()
Dat is zo'n geniaal stuk, voor het leedvermaak heb ik dat 3 keer bekekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef sweetlady-o het volgende:
Ja die vrouw die helemaal klaagde dat ze geen adem kon halen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |