abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83091093
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sowieso gaat die 1.3 kg per week een keer normaliseren Maar met sporten ga je spieren kweken. En spieren zijn zwaarder dan vet. Je moet dan andere dingen gaan meten. Je buik-omvang en zo.
veel spieren is natuurlijk ook niet verkeerd. Dan duurt het afvallen wat langer, maar heb ik straks het lijf van een godenzoon

Het zal wel loslopen, eerst maar dat sporten wat langer dan 2 maand volhouden (is tot nu toe mijn record bij fitness)
pi_83091105
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik wilde alleen een punt maken dat-ie, als-ie van niets naar 3x per week gaat, dus spieren gaat kweken en dat dat betekent dat-ie misschien wel gelijk blijft of zwaarder wordt Niet gelijk diep na gaan denken. Daar is het op maandagochtend NIET het goeie moment voor
mweh was bezorgd om mijn eigen situatie hoor dat ik straks ook ineens weer zwaarder wordt en/of dat het afvallen nu eigenlijk is omdat m'n spieren verdwijnen??

en.. het is al bijna maandag middag hoor

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83091352
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

mweh was bezorgd om mijn eigen situatie hoor dat ik straks ook ineens weer zwaarder wordt en/of dat het afvallen nu eigenlijk is omdat m'n spieren verdwijnen??

en.. het is al bijna maandag middag hoor
Als je te snel afvalt dan gaan je spieren als eerste eraan
en je zal inderdaad zwaarder worden als er weer spieren bij komen

ik heb een erg slecht weekend gehad, het was lekker op dat moment alleen nu al dagen last van mijn buik/maag
dus dat moet ik maar niet meer doen

vanmiddag ook weer hardlopen
pi_83091636
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef Laydina het volgende:
Dat hou je niet lang vol hoor
ik weet ook wel dat ik straks op 500 gram per week zit, maar even dromen mag best
pi_83091732
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ik weet ook wel dat ik straks op 500 gram per week zit, maar even dromen mag best
Zelfs dat zal niet altijd zo blijven en hoe ga je er dan mee om?
Je lijkt nog steeds alleen gericht op zoveel mogelijk gewichtsverlies en niet op een gezonde levenstijl die je voor altijd kan behouden (want dat zal nu eenmaal moeten)
De eerste maanden (zelfs jaren) zijn de gemakkelijkste, daarna ga je geen gewichtsverlies meer zien maar moet je wel op dezelfde manier blijven leven
pi_83091812
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
De eerste maanden (zelfs jaren) zijn de gemakkelijkste, daarna ga je geen gewichtsverlies meer zien maar moet je wel op dezelfde manier blijven leven
Dat wordt een uitdaging idd Maar goed, ik merk nu al bijna geen zin meer in zoetigheid. Als dat zo blijft, zal ik heel blij zijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83091817
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Je lijkt nog steeds alleen gericht op zoveel mogelijk gewichtsverlies en niet op een gezonde levenstijl die je voor altijd kan behouden
Ik denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt.
pi_83091850
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt.
Nou, ik snap Sarabi's beeld wel hoor Je hebt het continue over gewichtsverlies dus ik kan me voorstellen dat ze dat beeld krijgt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83091869
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat wordt een uitdaging idd Maar goed, ik merk nu al bijna geen zin meer in zoetigheid. Als dat zo blijft, zal ik heel blij zijn
Die trek blijft wel weg maar de sociale druk vond ik op een gegeven moment weer groot worden en dan neem je afentoe weer iets en tja dan is die trek ook weer terug

en ww dan zal ik inderdaad wel een verkeerd beeld van je hebben
pi_83091914
hmm..
het hebben over gewichtsverlies lijkt me iet echt gek in een dieet topic

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83091978
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
het hebben over gewichtsverlies lijkt me iet echt gek in een dieet topic
misschien niet maar dan denk je verkeerd
de meeste hier zijn ook geen voorstander van dieeten
maar jezelf een gezonde levenstijl aanleren
pi_83092041
Ik heb gister lekker veel ijs gehad
Afvallen doe ik toch al niet echt meer en doe er ook niet echt meer moeite voor. Behalve af en toe nog opletten wat ik eet. Maareigenlijk zelfs dat niet echt meer. Morgen wel nieuw trainingsschema, dus maar eens kijken of dat wat is.
pi_83092052
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik snap Sarabi's beeld wel hoor Je hebt het continue over gewichtsverlies dus ik kan me voorstellen dat ze dat beeld krijgt
Ja, dat begrijp ik ook. Maar het beeld klopt niet dat jullie van mij hebben
pi_83092124
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:49 schreef Laydina het volgende:
Ik heb gister lekker veel ijs gehad
Afvallen doe ik toch al niet echt meer en doe er ook niet echt meer moeite voor. Behalve af en toe nog opletten wat ik eet. Maareigenlijk zelfs dat niet echt meer. Morgen wel nieuw trainingsschema, dus maar eens kijken of dat wat is.
Je moet er inderdaad wel helemaal achter staan
Maar als je wel zin hebt om te gaan trainen (en niet op je eten te letten) dan is dat ook al positief
pi_83092338
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef Sarabi het volgende:

Je moet er inderdaad wel helemaal achter staan
Maar als je wel zin hebt om te gaan trainen (en niet op je eten te letten) dan is dat ook al positief
Ow zeker, ja sporten vind ik opzich wel lekker. In ieder geval wel 2x in de week en dat vind ik leuk en houdt ik goed vol
  maandag 21 juni 2010 @ 15:04:22 #91
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_83099350
Ik sport op het moment helemaal niet, omdat dat lichamelijk even niet gaat, maar ben van plan dat wel weer op te pakken als ik me weer beter voel. Een eind skaten met een muziekje op mijn hoofd en een flesje water in mijn tas als het mooi weer is vind ik echt heerlijk.

Vanaf vandaag houd ik bij wat ik eet en drink in een excel-bestandje, in de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen over waar ik op moet letten en of ik niet teveel/te weinig voedingsstoffen binnenkrijg.
  Licht Ontvlambaar maandag 21 juni 2010 @ 16:11:40 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83103109
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef -Maggie- het volgende:
Ik sport op het moment helemaal niet, omdat dat lichamelijk even niet gaat, maar ben van plan dat wel weer op te pakken als ik me weer beter voel. Een eind skaten met een muziekje op mijn hoofd en een flesje water in mijn tas als het mooi weer is vind ik echt heerlijk.

Vanaf vandaag houd ik bij wat ik eet en drink in een excel-bestandje, in de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen over waar ik op moet letten en of ik niet teveel/te weinig voedingsstoffen binnenkrijg.
Doe ik ook, heb het trouwens in Google docs gezet, zodat ik er thuis en op werk in kan aanpassen. Mijn lijstje van gisteren is opzich niet verkeerd, we hebben Tapas gegeten. Maar het geheel is flink overgoten met champagne en wijn, dus nu een beetje katerig

Dus vandaag lekker veel water om de zooi weer een beetje bij te trekken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83103311
Ik heb mijn sportabonnement van 2 keer in de week naar 3 keer in de week omgezet. Net een heel dik plan uitgeprint dat ik gemaakt heb zodat ik per dag kan zien wat mijn trainingsschema voor die keer is.

Alleen gaat de sportschool van 5 juli t/m 19 augustus alleen op maandag, dinsdag en woensdag open en dat is op zich prima omdat ik 3 keer in de week moet sporten, maar dat gaat even tandjes op elkaar zetten worden. Ik had namelijk gepland om op maandag, woensdag en vrijdag te gaan sporten en dat wil dan niet Voor mijn traningsprogramma maakt het verder niks uit mits ik maar 2 dagen in de week niet sport.

Hopelijk geen spierpijn in het begin, maar dat zal wel meevallen.
Ben benieuwd wat mijn instructeur van mijn goed uitgewerkte plan vind. Het ziet er zeer solide uit.

Volgens mij ben ik de enige sporter die met een heel boek onder zijn arm de zaal instapt , maarja, big deal. Hier op het werk zitten een paar honder sportfreaks en die zeggen ook dat een goed programma essentieel is. En ik onthoud dat nu nog niet, ik ken de helft van de apparaten niet eens goed.
pi_83104210
Een boekwerk? 1 blaadje is toch voldoende? En die heb je bij ons er wel vaker rondlopen ivm schema's die zijn opgezet. Zelf doe ik het gewoon uit m'n hoofd en daar waar ik zin in heb

en 3 dagen achter elkaar zo intensief sporten (omdat je dat ngo niet eerder hebt gedaan) is denk ik niet heel verstandig. Kan je beter 2x blijven doen ma en wo
pi_83105276
3 dagen achter elkaar is inderdaad niet slim zeker als je niet getraind bent...
hopelijk elke dag wel een andere spiergroep?
pi_83105472
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Laydina het volgende:
en 3 dagen achter elkaar zo intensief sporten (omdat je dat ngo niet eerder hebt gedaan) is denk ik niet heel verstandig. Kan je beter 2x blijven doen ma en wo
Dat dus Je lichaam heeft volgens mij ook tijd nodg om te herstellen.
pi_83115949
P, dat programmaatje dat jij en Steer hebben kan ook op de PC toch?
Wat was het precies? Moet je dat kopen?
  maandag 21 juni 2010 @ 20:43:28 #98
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_83116237
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Doe ik ook, heb het trouwens in Google docs gezet, zodat ik er thuis en op werk in kan aanpassen. Mijn lijstje van gisteren is opzich niet verkeerd, we hebben Tapas gegeten. Maar het geheel is flink overgoten met champagne en wijn, dus nu een beetje katerig

Dus vandaag lekker veel water om de zooi weer een beetje bij te trekken...
De autist in mij jubelt.
In google docs is wel een goed idee ja! Dan kan ik er gewoon altijd en overal bij!

Hmm, moet een keertje kunnen hoor.
Ik zit ook al de hele dag aan het water, na een rondje Starbucks met mijn vriend.
pi_83116620
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Dat dus Je lichaam heeft volgens mij ook tijd nodg om te herstellen.
valt mee. Mijn schema heb ik doorgenomen met de sportdocenten van het werk en de sportschool heeft er net naar gekeken en ze zijn allemaal zeer tevreden.

Voor de krachttrainingen heb je inderdaad hersteltijd nodig, voor cardio is het minimaal. Ik ben nu met een gewichtsverliesprogramma bezig waar de hoofdzaak op cardio ligt met een beetje krachttraining en een beetje leningsheidsoefeningen erbij.

Het ging erg goed vandaag. Omdat ik op basis van de hartfrequentie train hoef ik niet voluit alles te doen en dat maakt het niet lastig of zwaar. Verder was het erg gezellig op de sportschool, veel bekenden zoals de juffen van mijn kinderen. Die hebben afgelopen week de ronde van Leeuwarden gelopen en we hebben afgesproken dat ik volgend jaar meeloop (is voor een goed doel). Gelijk een mooi doel om te behalen, al stelt 5 km hardlopen ook weer niet heel veel voor volgens mij, maar zo klinkt het nu wel.

Ik heb nog even overlegd met de personal assitant van de sportschool of het problemen geeft met mijn programma om straks op ma t/m woe 3 dagen achter elkaar te sporten (rest van de week is de sportschool dicht gedurende 1,5 maand) en dat was geen enkel probleem. Ik heb de 2e dag van de week veel krachttraining en dag 3 alleen cardio, dus dat kon prima.

Alle cardio doe ik trouwens met hartslagmeter om de borst en een horloge om het af te lezen.
pi_83116850
2e dag veel kracht.. volgens mij loop je de 3e dag dan met lekker veel spierpijn op de cardio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')