veel spieren is natuurlijk ook niet verkeerd. Dan duurt het afvallen wat langer, maar heb ik straks het lijf van een godenzoonquote:Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sowieso gaat die 1.3 kg per week een keer normaliserenMaar met sporten ga je spieren kweken. En spieren zijn zwaarder dan vet. Je moet dan andere dingen gaan meten. Je buik-omvang en zo.
mweh was bezorgd om mijn eigen situatie hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde alleen een punt maken dat-ie, als-ie van niets naar 3x per week gaat, dus spieren gaat kweken en dat dat betekent dat-ie misschien wel gelijk blijft of zwaarder wordt
Niet gelijk diep na gaan denken. Daar is het op maandagochtend NIET het goeie moment voor
Als je te snel afvalt dan gaan je spieren als eerste eraanquote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh was bezorgd om mijn eigen situatie hoordat ik straks ook ineens weer zwaarder wordt en/of dat het afvallen nu eigenlijk is omdat m'n spieren verdwijnen??
en.. het is al bijna maandag middag hoor
Zelfs dat zal niet altijd zo blijven en hoe ga je er dan mee om?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat ik straks op 500 gram per week zit, maar even dromen mag best
Dat wordt een uitdaging iddquote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
De eerste maanden (zelfs jaren) zijn de gemakkelijkste, daarna ga je geen gewichtsverlies meer zien maar moet je wel op dezelfde manier blijven leven
Ik denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Je lijkt nog steeds alleen gericht op zoveel mogelijk gewichtsverlies en niet op een gezonde levenstijl die je voor altijd kan behouden
Nou, ik snap Sarabi's beeld wel hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt.
Die trek blijft wel weg maar de sociale druk vond ik op een gegeven moment weer groot worden en dan neem je afentoe weer iets en tja dan is die trek ook weer terugquote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt een uitdaging iddMaar goed, ik merk nu al bijna geen zin meer in zoetigheid. Als dat zo blijft, zal ik heel blij zijn
misschien niet maar dan denk je verkeerdquote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
het hebben over gewichtsverlies lijkt me iet echt gek in een dieet topic
Ja, dat begrijp ik ook. Maar het beeld klopt niet dat jullie van mij hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik snap Sarabi's beeld wel hoorJe hebt het continue over gewichtsverlies dus ik kan me voorstellen dat ze dat beeld krijgt
Je moet er inderdaad wel helemaal achter staanquote:Op maandag 21 juni 2010 11:49 schreef Laydina het volgende:
Ik heb gister lekker veel ijs gehad![]()
Afvallen doe ik toch al niet echt meer en doe er ook niet echt meer moeite voor. Behalve af en toe nog opletten wat ik eet. Maareigenlijk zelfs dat niet echt meer. Morgen wel nieuw trainingsschema, dus maar eens kijken of dat wat is.
Ow zeker, ja sporten vind ik opzich wel lekker. In ieder geval wel 2x in de week en dat vind ik leuk en houdt ik goed volquote:Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef Sarabi het volgende:
Je moet er inderdaad wel helemaal achter staan
Maar als je wel zin hebt om te gaan trainen (en niet op je eten te letten) dan is dat ook al positief
Doe ik ook, heb het trouwens in Google docs gezet, zodat ik er thuis en op werk in kan aanpassen. Mijn lijstje van gisteren is opzich niet verkeerd, we hebben Tapas gegeten. Maar het geheel is flink overgoten met champagne en wijn, dus nu een beetje katerigquote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef -Maggie- het volgende:
Ik sport op het moment helemaal niet, omdat dat lichamelijk even niet gaat, maar ben van plan dat wel weer op te pakken als ik me weer beter voel. Een eind skaten met een muziekje op mijn hoofd en een flesje water in mijn tas als het mooi weer is vind ik echt heerlijk.
Vanaf vandaag houd ik bij wat ik eet en drink in een excel-bestandje, in de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen over waar ik op moet letten en of ik niet teveel/te weinig voedingsstoffen binnenkrijg.
Dat dusquote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Laydina het volgende:
en 3 dagen achter elkaar zo intensief sporten (omdat je dat ngo niet eerder hebt gedaan) is denk ik niet heel verstandig. Kan je beter 2x blijven doen ma en wo
De autist in mij jubelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doe ik ook, heb het trouwens in Google docs gezet, zodat ik er thuis en op werk in kan aanpassen. Mijn lijstje van gisteren is opzich niet verkeerd, we hebben Tapas gegeten. Maar het geheel is flink overgoten met champagne en wijn, dus nu een beetje katerig
Dus vandaag lekker veel water om de zooi weer een beetje bij te trekken...
valt mee. Mijn schema heb ik doorgenomen met de sportdocenten van het werk en de sportschool heeft er net naar gekeken en ze zijn allemaal zeer tevreden.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Dat dusJe lichaam heeft volgens mij ook tijd nodg om te herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |