Gewoon doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik had vanavond "ladiesnight"
met vriendinnen eerst uit eten (http://www.vapiano.com/) en daarna een film-arrangement (http://www.pathe.nl/specials.asp?cat=ladies)
en nu durf ik morgen niet meer op de weegschaal te gaan staan![]()
Door de url tussen [ url] en [ /url] te zettenquote:(hoe doe je trouwens een website "in het blauw "zetten(zodat het woord film klikbaar is en je dan op de pathe site komt??)
Geenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
de prosecco heeft me inderdaad een halve kilo erbij opgeleverd.
welke alcoholische dranken zijn wel goed voor de lijn?(of dan, het minst slecht..)
Niet minder. Anders. Neem meer fruit en salade ipv frietjes.quote:vandaag maar iets minder eten dan.
Alcohol en afvallen gaan niet samen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
de prosecco heeft me inderdaad een halve kilo erbij opgeleverd.
welke alcoholische dranken zijn wel goed voor de lijn?(of dan, het minst slecht..)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die mag Blossom verzinnen die het vorige topic dichtgooide
Omdat ik geen zin heb om me te registrerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef willempjewever het volgende:
Waarom staat de helft van de bezoekers hier trouwens niet in het lijstje van de openingspost? Ik zie bijvoorbeeld PdeHoog, Barretje80 en xBlossomx er niet instaan.
Ik zit nu op 3,4 kg
Kijk, een titel is geborenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef xBlossomx het volgende:
[..]Ik ben inspiratieloos op dit moment.
dat is in 2 minuten geregeldquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik geen zin heb om me te registreren
Dat zijn al die BMR berekeningen uit het vorige topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef xBlossomx het volgende:
Hoeveel Kcal heb je eigenlijk minimaal op een dag nodig om goed te kunnen functioneren?
Nou, dan is je BMR dus 1800 en die 1300 die je noemt klopt dan ookquote:Maar de week daarna (als ik dus ben afgevallen) moet ik gewoon weer het normale aantal Kcal binnenkrijgen voor mijn gewicht & lengte om op gewicht te blijven; rond de 1800 Kcal. Dit zal wel iets meer worden aangezien ik weer fanatiek ga sporten als ik ben afgevallen, maar zo ongeveer 1800.
Ik heb een tooltje die het allemaal berekent voor me op mijn PDA. Ik mag iets van 2550 cal per dag en vaak haal ik dat niet. Gisteren helaas wel en dat merkte ik vanmorgen gelijk. Kilo zwaarder dan gisterquote:En hoeveel Kcal krijgen jullie binnen?
Kloptquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
dat is in 2 minuten geregeld
maar je bent nu toch ook 2,5 week bezig net als ik? Hoeveel ben jij nu afgevallen?
Dan zit je op hetzelfde schema als ik , dat klinkt goed (ik was me zorgen gaan maken als je al op bijv. 7 kilo zat).quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
KloptMaar nog steeds geen zin in
Idd. 2,5 week bezig en ik ben 3,5 kg kwijt. Helaas gisteren weer een kg erbij maar goed, dat normaliseert wel de komende dagen
ff weer normaal eten
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan zit je op hetzelfde schema als ik , dat klinkt goed (ik was me zorgen gaan maken als je al op bijv. 7 kilo zat).
Ik hoop op 4 kilo te zitten aankomende maandag
Oei, de kat op het spek bindenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook![]()
Maar ik heb een bbq-weekend voor de boeg
Nou is het grote voordeel dat mijn gastvrouw op een lowcarb-dieet zit dus er zullen vermoedelijk geen fritjes bij de bbq zijn
En wel veeel groenten
Nee johquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Oei, de kat op het spek binden![]()
Wat was jouw weddenschap? Je moets toch over een maand of 10 kilo kwijt zijn?
bbq hoeft helemaal niet verkeerd te zijn als je maar je niet vol gaat stouwen met sausjes en brood :0 en idd veel salade eten... visjes op de bbq en gamba' s bijv of groentepakketjes...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik heb een bbq-weekend voor de boeg
Nou is het grote voordeel dat mijn gastvrouw op een lowcarb-dieet zit dus er zullen vermoedelijk geen fritjes bij de bbq zijn
En wel veeel groenten
he wat goed willempjewever!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:
Oei, net iets ongelofelijks gedaan. Ik moest even de sportschool van mijn vrouw afbellen omdat ze hoofdpijn heeft en toen heb ik even geinformeerd naar de kosten voor fitness. Ze hebben nu een nieuwe aanbieding: voor 20 euro per maand onbeperkt fitness (en het is een heel moderne sportschool). Dat klonk niet verkeerd.
Nu heb ik er even over zitten nadenken en nog eens nagedacht en nog eens en ik heb nu om 17:15 een afspraak met een personal trainer gemaakt die mij gaat testen en een schema gaat opstellen met een hartslagmeter en al dat werk. En dan ga ik 3,5 maand 2 keer in de week fitnessen. Dat kost mijn dan iets van 125 euro en als dat goed gaat neem ik een jaarabonnement en als ik in 1 keer betaal is dat maar 240 euro.
Ik ben ook goed gek
Toppie!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:
Oei, net iets ongelofelijks gedaan. Ik moest even de sportschool van mijn vrouw afbellen omdat ze hoofdpijn heeft en toen heb ik even geinformeerd naar de kosten voor fitness. Ze hebben nu een nieuwe aanbieding: voor 20 euro per maand onbeperkt fitness (en het is een heel moderne sportschool). Dat klonk niet verkeerd.
Nu heb ik er even over zitten nadenken en nog eens nagedacht en nog eens en ik heb nu om 17:15 een afspraak met een personal trainer gemaakt die mij gaat testen en een schema gaat opstellen met een hartslagmeter en al dat werk. En dan ga ik 3,5 maand 2 keer in de week fitnessen. Dat kost mijn dan iets van 125 euro en als dat goed gaat neem ik een jaarabonnement en als ik in 1 keer betaal is dat maar 240 euro.
Ik ben ook goed gek
Ik ben gek van sausjes, dus als ik een BBQ heb, neem ik of BBQ saus of gewoon ketchup. Dan heb ik weliswaar geen witte sauzen..maar toch wel saus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq hoeft helemaal niet verkeerd te zijn als je maar je niet vol gaat stouwen met sausjes en brood :0 en idd veel salade eten... visjes op de bbq en gamba' s bijv of groentepakketjes...
Goed hoor. Ik ben net een week bezig en 1,3 kilo kwijt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan zit je op hetzelfde schema als ik , dat klinkt goed (ik was me zorgen gaan maken als je al op bijv. 7 kilo zat).
Ik hoop op 4 kilo te zitten aankomende maandag
DE, liebchenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq hoeft helemaal niet verkeerd te zijn als je maar je niet vol gaat stouwen met sausjes en brood :0 en idd veel salade eten... visjes op de bbq en gamba' s bijv of groentepakketjes...
Hi!quote:
Wat handig is om te dag ervoor al bijvoorbeeld de groente te snijden etc. etc. zodat je minder hoeft te doen de dag erop. Misschien kun je dan wel voor jezelf koken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:42 schreef Blue. het volgende:
Mên, waar drastische levensveranderingen al niet goed voor zijn. Waar ik eerder qua beweging gelijk stond aan een schildpad, fiets ik nu elke dag naar werk (enkele reis: 35+ minuten), ga straks zwemmen (fuck alle andere mensen, de dame achter de balie van het zwembad was dikker dan ik), en ga vanmiddag m'n collega vragen of we het sporten in de sportschool weer op kunnen pakken, zodat ik ook aan m'n krachttraining kom. Ik heb me al een hele tijd niet gewogen omdat m'n weegschaal nog bij m'n moeder ligt, maar ik moét toch wel afvallen zo.
Alleen eten gaat niet super de laatste tijd. Diezelfde drastische levensveranderingen maken dat ik me er niet toe kan zetten om elke avond voor m'n eentje te koken... Houdt in dat ik veel kant en klaar eet, helaas. Wel elke dag wat groenten, maar ik hoop daar toch deze week wat verandering in te brengen.
Oh, en mijn BMR is 2900+. Dan hoef ik niet bepaald richting 1500 calorieën te gaan. Mooi, want dat ik toch onhaalbaar. Ik doe niet aan diëten, he'k besloten.
Ben blij dat je weer thuis bent! Heeft de operatie nog verdere gevolgen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hi!het gaat goed met me. Heb best een aantal klote maanden gehad en heb een flinke klap van de operatie gehad en de lange ziekenhuisopname maar ik voel mij weer een stuk beter. Ben zelfs weer begonnen met hardlopen, vandaag les 9 gedaan (moest echt helemaal opnieuw beginnen, spieren waren flink ingeteerd en conditie was compleet weg) ... Verder gaan we lekker binnenkort op vakantie (schotland
) en ben nog lekker aan t koken ...
Hoe is het met jou??
Mjah, normaal stel ik weekmenu's op en doe aan de hand daarvan ook boodschappen enzo.Ik heb een beetje een rare twee weken gehad, dus alles is enigzins in de soep gelopen, ook met het bijhouden van de afwas bijvoorbeeld en al die dingen gaan me dan tegen zittenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Wat handig is om te dag ervoor al bijvoorbeeld de groente te snijden etc. etc. zodat je minder hoeft te doen de dag erop. Misschien kun je dan wel voor jezelf koken?
ja eigenlijk wel, moet sowieso altijd onder controle blijven aangezien de pancreas nooit echt rustig zal gaan worden en ik meer risico op suikerziekte heb doordat er delen van de pancreas afgestorven zijn. verder zal ik bepaalde voedingsmiddelen slechter kunnen verwerken (maar das niet zo erg)quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer thuis bent! Heeft de operatie nog verdere gevolgen?
Ik klooi wat aan... Heb mezelf beloofd nooit meer boven de 90 kilo te wegen, dus daar ben ik mee bezig.
En mij niet, ondanks twee PM's aan Troel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef willempjewever het volgende:
Waarom staat de helft van de bezoekers hier trouwens niet in het lijstje van de openingspost? Ik zie bijvoorbeeld PdeHoog, Barretje80 en xBlossomx er niet instaan.
Ik zit nu op 3,4 kg
Ga zo door!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
En mij niet, ondanks twee PM's aan Troel.
Ik ben niet zo heel vaak online, dus ik heb me rot gezocht naar dit topic!
Het afvallen gaat lekker, ik ben nu 11 kilo kwijt en ik hoop dat het zo doorgaat.
Een maandjequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:52 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ga zo door!Hoe lang ben je bezig geweest voor die 11 kilo?
Leuk, dat gewichtsverlies, maar kan me goed voorstellen dat je liever gewoon gezond zou zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, moet sowieso altijd onder controle blijven aangezien de pancreas nooit echt rustig zal gaan worden en ik meer risico op suikerziekte heb doordat er delen van de pancreas afgestorven zijn. verder zal ik bepaalde voedingsmiddelen slechter kunnen verwerken (maar das niet zo erg)Oh ja en ben flink afgevallen en nu 3 maanden later is dat er nog af dus das dan weer een voordeel
goeie belofte, lukt het een beetje met sporten en gezond eten ??
jammer van die blessures, veel last van?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leuk, dat gewichtsverlies, maar kan me goed voorstellen dat je liever gewoon gezond zou zijn
Gezond eten is geen probleem, wel het houden van mate zowel met eten als drinken. Alcohol is inmiddels weer beperkt tot de weekenden. En sporten gaat even niet, vanwege blessures...
Nee, ik doe helemaal geen dieet zelfs.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Wel snel hoor. Je hebt toch geen crashdieet gedaan hè?
Geweldig! Laten we hopen dat het zo doorblijft gaan. Je komt er wel, ik weet het zeker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, ik doe helemaal geen dieet zelfs.
Ik ben er sinds een tijdje achter dat mijn schildklier vertraagd werkte, wat het afvallen behoorlijk lastig maakte. Nu ik daar pilletjes voor heb, gaat het een stuk beter.
Mag niet volleyballen vanwege zwaargekneusde duimquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jammer van die blessures, veel last van?
oh ja; ik mag nauwelijks alcohol meer !alleen bij echte gelegenheden ofzo
leuke dochter heb jijquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag niet volleyballen vanwege zwaargekneusde duimEn vervolgens ben ik op vakantie gevallen en mag ik van fysiotherapeut even niet gaan hardlopen om knie te ontzien... Dochterlief heeft al een nieuw koosnaampje voor me: stuntelkampioen
Balen hoor, geen chardonnay meer
Och ze heeft wel gelijk hoor (ik ga je niet vertellen waarom ik in de afgelopen maand meer contact met mijn verzekeringsagent gehad heb, dan in de afgelopen 12 jaar...)quote:
Ik heb ook net twee nieuwe broeken die nu al te bol zittenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef willempjewever het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst in jaren weer in de sportschool geweest en een test gedaan. Ik weet nog dat ik 3 jaar geleden op gemiddeld zat, nu was mijn coniditie het 1 na laagste niveau. Ik heb 8 punten ofzo en dat moet 24 worden. Over 6 weken moet ik op12 punten zitten.
Nu voel ik me heerlijk, hoop morgen ook en niet zoveel spierpijn. Heb nu een uur cardio gedaan en ga volgende week een uur krachttraining doen en als het goed is weet ik dan ongeveer hoe al die apparaten werken. Verder heb ik via mijn werk waar veel sportinstructeurs lesgeven al schema's laten opmaken, ideaal.
En als beloning mag ik van mijzelf 2 keer per maand (minimaal) naar de sauna. En straks nieuwe kleren kopen, mijn broek zakt nu al van mijn kont af. Zo zonde, het zijn zulke leuke broeken. Afvallen maakt meer kapot dan je lief is
Herkenbaar verhaaltje hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef Blue. het volgende:
[..]
Mjah, normaal stel ik weekmenu's op en doe aan de hand daarvan ook boodschappen enzo.Ik heb een beetje een rare twee weken gehad, dus alles is enigzins in de soep gelopen, ook met het bijhouden van de afwas bijvoorbeeld en al die dingen gaan me dan tegen zitten. Maar wat ik zeg, vandaag ben ik in ieder geval fit genoeg om te koken en dit weekend ga ik lekker een flinke schoonmaak en boodschappenbeurt doen, dan komt het wel goed
.
Heldquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef willempjewever het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst in jaren weer in de sportschool geweest en een test gedaan. Ik weet nog dat ik 3 jaar geleden op gemiddeld zat, nu was mijn coniditie het 1 na laagste niveau. Ik heb 8 punten ofzo en dat moet 24 worden. Over 6 weken moet ik op12 punten zitten.
Nu voel ik me heerlijk, hoop morgen ook en niet zoveel spierpijn. Heb nu een uur cardio gedaan en ga volgende week een uur krachttraining doen en als het goed is weet ik dan ongeveer hoe al die apparaten werken. Verder heb ik via mijn werk waar veel sportinstructeurs lesgeven al schema's laten opmaken, ideaal.
En als beloning mag ik van mijzelf 2 keer per maand (minimaal) naar de sauna. En straks nieuwe kleren kopen, mijn broek zakt nu al van mijn kont af. Zo zonde, het zijn zulke leuke broeken. Afvallen maakt meer kapot dan je lief is
Ik heb vanavond juist weer geprobeerd een collega over te halen om een avondje krachttraining te doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeldGoed bezig
Ik heb besloten nooit meer naar de sportschool te gaan
Die helpen mij ook behoorlijk op het moment!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Sjeen het volgende:
Riemen Willempje, riemen... die hebben mij door mijn eerste afvalperiode heengeholpen.
Zorgen dat je eten in huis hebtquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat doen jullie bij zulke slechte momenten?
Nou, tijd gevonden... het is wel heel lastig, maar ik ga het wat inplannen. Ik denk 2 keer gelijk na het werk op dagen dat mijn vrouw niet werkt. Het voelde wel goed, jullie zetten me toch aan het denken!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he wat goed willempjewever!
dus je hebt toch wel wat tijd gevonden? (of is het dat je nu tijd moet maken omdat het anders zonde van het geld is??)
ik hoop dat het je gaat lukken!
succes!
Zo dacht ik er 2 dagen geleden ook nog overquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
HeldGoed bezig
Ik heb besloten nooit meer naar de sportschool te gaan
Nou ja..ik zou ervoor zorgen dat ik zelf al wat gegeten heb zodat ik een voldaan gevoel heb. Dan heb je minder de neiging je 'vol te proppen'. (Dit voor de bedrijfsborrels).quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Bedrijfsborrels zijn erg.32
Ik kon me weer niet inhouden en zit nu thuis aan de microgolf satè![]()
Veels te laat om gezond te eten dus maar weer sjunkievoedsel![]()
Wat doen jullie bij zulke slechte momenten?
Ik wil een andere sport gaan doen als ik afgevallen ben, misschien squash, maar ik ga ook informeren naar kaatsen (maar daar heb je wat hoge aanschafkosten aan het begin, dus dat moet ik nog even navragen of ik dat eerst kan lenen of huren).quote:Op zondag 20 juni 2010 09:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het moeilijkste blijft vooral het volhouden over een langere periode (zo lang je leeft namelijk).
Dit is de overtreffende trap van een crash dieet in cardio/fitness vorm gegoten. De youtube filmpjes met resultaten zijn trouwens wel erg indrukwekkend.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef samjustme het volgende:
en dan flink krachttraining P90X , schijn je hele mooie resultaten mee te boeken.
Ik had hier de eerste keer dat ik ging sporten geen last van. Vanavond ga ik weer sporten en ik ga eerst eten en daarna naar de sportschool. Ik denk dat ik een half bordje met aardappels, groente en een half worstje neem en als ik terugkom van sporten de andere helft van mijn bord opeet.quote:
Netjesquote:Op maandag 21 juni 2010 10:20 schreef willempjewever het volgende:
Mijn resultaten tot nu toe:
Start: 100 kilo
Na week 1: 97,2 kilo (verlies van 2,8 kilo)
Na week 2: 96,9 kilo (verlies van 0,3 kilo)
Na week 3: 95,6 kilo (verlies van 1,3 kilo)
Stel je er nou niet teveel bij voor hequote:Ik begin deze week met 3 keer in de week cardio/fitness erbij te doen. Ben benieuwd naar de resultaten
Dat wordt ook aangeraden door de sportschoolquote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Barretje80 het volgende:
vraagje,
hebben jullie als je gaat sporten niet enorm zware armen en benen?
als ik aan het dieeten ben en ik heb volleybal training dan kom ik niet vooruit (of omhoog)..
meestal eet ik dus toch maar een flinke pasta hap van tevoren..
hoe doen jullie dat?
Sowieso gaat die 1.3 kg per week een keer normaliserenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik hoop op die 1,3 kilo verlies per week te blijven, ijdele hoop denk ik
Dat hou je niet lang vol hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik hoop op die 1,3 kilo verlies per week te blijven, ijdele hoop denk ik
hmm.. kweek je iedere keer dat je sport spieren? hoeveel spieren kan je dan wel niet kweken?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sowieso gaat die 1.3 kg per week een keer normaliserenMaar met sporten ga je spieren kweken. En spieren zijn zwaarder dan vet. Je moet dan andere dingen gaan meten. Je buik-omvang en zo.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. kweek je iedere keer dat je sport spieren? hoeveel spieren kan je dan wel niet kweken?
ik kan me voorstellen dat als je nooit sport je dan eerst spieren moet kweken.
maar denk dat je als je al 3 keer per week sport je dan niet veel spieren moet kweken.
ook vraag ik me af hoe snel die spieren weer weg zijn, aangezien ik nu ong een maand NIET meer 3 keer per week sport
veel spieren is natuurlijk ook niet verkeerd. Dan duurt het afvallen wat langer, maar heb ik straks het lijf van een godenzoonquote:Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sowieso gaat die 1.3 kg per week een keer normaliserenMaar met sporten ga je spieren kweken. En spieren zijn zwaarder dan vet. Je moet dan andere dingen gaan meten. Je buik-omvang en zo.
mweh was bezorgd om mijn eigen situatie hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde alleen een punt maken dat-ie, als-ie van niets naar 3x per week gaat, dus spieren gaat kweken en dat dat betekent dat-ie misschien wel gelijk blijft of zwaarder wordt
Niet gelijk diep na gaan denken. Daar is het op maandagochtend NIET het goeie moment voor
Als je te snel afvalt dan gaan je spieren als eerste eraanquote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh was bezorgd om mijn eigen situatie hoordat ik straks ook ineens weer zwaarder wordt en/of dat het afvallen nu eigenlijk is omdat m'n spieren verdwijnen??
en.. het is al bijna maandag middag hoor
Zelfs dat zal niet altijd zo blijven en hoe ga je er dan mee om?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat ik straks op 500 gram per week zit, maar even dromen mag best
Dat wordt een uitdaging iddquote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
De eerste maanden (zelfs jaren) zijn de gemakkelijkste, daarna ga je geen gewichtsverlies meer zien maar moet je wel op dezelfde manier blijven leven
Ik denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Je lijkt nog steeds alleen gericht op zoveel mogelijk gewichtsverlies en niet op een gezonde levenstijl die je voor altijd kan behouden
Nou, ik snap Sarabi's beeld wel hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt.
Die trek blijft wel weg maar de sociale druk vond ik op een gegeven moment weer groot worden en dan neem je afentoe weer iets en tja dan is die trek ook weer terugquote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt een uitdaging iddMaar goed, ik merk nu al bijna geen zin meer in zoetigheid. Als dat zo blijft, zal ik heel blij zijn
misschien niet maar dan denk je verkeerdquote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
het hebben over gewichtsverlies lijkt me iet echt gek in een dieet topic
Ja, dat begrijp ik ook. Maar het beeld klopt niet dat jullie van mij hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik snap Sarabi's beeld wel hoorJe hebt het continue over gewichtsverlies dus ik kan me voorstellen dat ze dat beeld krijgt
Je moet er inderdaad wel helemaal achter staanquote:Op maandag 21 juni 2010 11:49 schreef Laydina het volgende:
Ik heb gister lekker veel ijs gehad![]()
Afvallen doe ik toch al niet echt meer en doe er ook niet echt meer moeite voor. Behalve af en toe nog opletten wat ik eet. Maareigenlijk zelfs dat niet echt meer. Morgen wel nieuw trainingsschema, dus maar eens kijken of dat wat is.
Ow zeker, ja sporten vind ik opzich wel lekker. In ieder geval wel 2x in de week en dat vind ik leuk en houdt ik goed volquote:Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef Sarabi het volgende:
Je moet er inderdaad wel helemaal achter staan
Maar als je wel zin hebt om te gaan trainen (en niet op je eten te letten) dan is dat ook al positief
Doe ik ook, heb het trouwens in Google docs gezet, zodat ik er thuis en op werk in kan aanpassen. Mijn lijstje van gisteren is opzich niet verkeerd, we hebben Tapas gegeten. Maar het geheel is flink overgoten met champagne en wijn, dus nu een beetje katerigquote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef -Maggie- het volgende:
Ik sport op het moment helemaal niet, omdat dat lichamelijk even niet gaat, maar ben van plan dat wel weer op te pakken als ik me weer beter voel. Een eind skaten met een muziekje op mijn hoofd en een flesje water in mijn tas als het mooi weer is vind ik echt heerlijk.
Vanaf vandaag houd ik bij wat ik eet en drink in een excel-bestandje, in de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen over waar ik op moet letten en of ik niet teveel/te weinig voedingsstoffen binnenkrijg.
Dat dusquote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Laydina het volgende:
en 3 dagen achter elkaar zo intensief sporten (omdat je dat ngo niet eerder hebt gedaan) is denk ik niet heel verstandig. Kan je beter 2x blijven doen ma en wo
De autist in mij jubelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doe ik ook, heb het trouwens in Google docs gezet, zodat ik er thuis en op werk in kan aanpassen. Mijn lijstje van gisteren is opzich niet verkeerd, we hebben Tapas gegeten. Maar het geheel is flink overgoten met champagne en wijn, dus nu een beetje katerig
Dus vandaag lekker veel water om de zooi weer een beetje bij te trekken...
valt mee. Mijn schema heb ik doorgenomen met de sportdocenten van het werk en de sportschool heeft er net naar gekeken en ze zijn allemaal zeer tevreden.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Dat dusJe lichaam heeft volgens mij ook tijd nodg om te herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |