Oke, maar ben je er niet blij mee dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/f(...)wat_is_jouw_bodytype
Eerste figuur zo'n beetje. Die site ook
Ik zie nog steeds haar emailadres staan in plaats van een msn naam dus blijkbaar is ze nog niet online.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Lamon. het volgende:
Japsnars en msn?
Want de rest is gewoon nutteloze praat uiteraard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ja dat wel, maar ik ben maar 1.65 dat maakt het wat minder.quote:
Kanker. Mijn koffie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN ALS HET AAN HAAR LIGT CUMT RV OOK LAUD HAHA.
Ik had jou wel wat groter verwacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ben maar 1.65 dat maakt het wat minder.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds haar emailadres staan in plaats van een msn naam dus blijkbaar is ze nog niet online.ZE NEGEERT JE GEWOON!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mensen met dikke heupen
Je moet gewoon een tight ass hebben, niet zo'n uitgerekte baby uitscheurkut incluis sinaasappel heupen.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze uit het HOUSE topic vond ik wel chill.
![]()
Zo'n liedje wat ik een hele poos terug gehoord heb maar ik dan niet in mijn favorieten heb staan ofzo
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, dat heb ik ook zo'n beetje. "De asperge".quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste figuur zo'n beetje. Die site ook!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef RickoKun het volgende:
mensen met dikke heupen
Je moet gewoon een tight ass hebben, niet zo'n uitgerekte baby uitscheurkut incluis sinaasappel heupen.I never workout![]()
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef RickoKun het volgende:
mensen met dikke heupen
Je moet gewoon een tight ass hebben, niet zo'n uitgerekte baby uitscheurkut incluis sinaasappel heupen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik vind de opbouw naar de climax wel chill maar daarna weer minder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Doe dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.![]()
Creamer in je koffiequote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
We kunnen nu ook wel zien hoe laat het is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds haar emailadres staan in plaats van een msn naam dus blijkbaar is ze nog niet online.Domme jonge vrouwen regel: altijd wachten met reageren, want dan lijkt het net alsof je heel veel te doen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas na 2 dagen zou ik me zorgen gaan maken.![]()
![]()
Die van Michael Kors? Of was jij dat niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.
All good things are wild and free.![]()
TR. Je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Lamon. het volgende:
Japsnars en msn?
Want de rest is gewoon nutteloze praat uiteraard...
![]()
Ik ook, maar had eigenlijk net iets meer tiet gemoeten. Alleen tja lijk er wel meer op dan op 'de Peer'(quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook zo'n beetje. "De asperge".!!
) , want verhouding schouders heupen is wel normaal.
![]()
Mannen die kaal worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef RickoKun het volgende:
mensen met dikke heupen
Je moet gewoon een tight ass hebben, niet zo'n uitgerekte baby uitscheurkut incluis sinaasappel heupen.!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar ik heb een andere, die ik eerst wilde, van Fossil maar die hadden ze nergens. En mijn mama heeft hem gevonden!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van Michael Kors? Of was jij dat niet?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
True, dan heb ik toch liever keiharde minimal techno.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind de opbouw naar de climax wel chill maar daarna weer minder.
(Zo vanaf een minuut of 2 wordt het leuk)Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Dat is een regel die ik soms ook wel hanteer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Domme jonge vrouwen regel: altijd wachten met reageren, want dan lijkt het net alsof je heel veel te doen hebt.
Pas na 2 dagen zou ik me zorgen gaan maken.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Oude mensen![]()
Het feit dat 50+% van de vrouwen gewoon super lelijk is op hun 40ste...
Dat dus,quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen die kaal worden.!!!!!!!!!!!!!!
Je bent toch geen Zotheid ofzo.![]()
![]()
![]()
Fossil horloges.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een andere, die ik eerst wilde, van Fossil maar die hadden ze nergens. En mijn mama heeft hem gevonden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die drop op 3:04quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, dan heb ik toch liever keiharde minimal techno.
(Zo vanaf een minuut of 2 wordt het leuk)
Haha Jap jonge trollgod
True that. Maar als het andersom is dan vind ik het frustrerend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is een regel die ik soms ook wel hanteer.
![]()
Dat is omdat ze zich dan niet meer behoren voort te planten. Logisch dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef MouzurX het volgende:
Oude mensen![]()
Het feit dat 50+% van de vrouwen gewoon super lelijk is op hun 40ste...
![]()
80+quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef MouzurX het volgende:
Oude mensen![]()
Het feit dat 50+% van de vrouwen gewoon super lelijk is op hun 40ste...Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ja ik ook, ik heb ook genoeg vrienden die echt altijd pas na 5 minuten reagerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that. Maar als het andersom is dan vind ik het frustrerend.
Haha Jap jonge trollgod
Ja je moet hem toch nog wel omhoog krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat ze zich dan niet meer behoren voort te planten. Logisch dus.
Met dat "cellulitis" gezeik, nee je bent gewoon lui
50 procentquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef MouzurX het volgende:
Oude mensen![]()
Het feit dat 50+% van de vrouwen gewoon super lelijk is op hun 40ste...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Op mijn 40e regel ik mijn dochters vriendinnen
Haha Jap jonge trollgod
Oh daar houd ik me dus echt niet aan dan. Ik ga dat soort dingen echt niet doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Domme jonge vrouwen regel: altijd wachten met reageren, want dan lijkt het net alsof je heel veel te doen hebt.
Pas na 2 dagen zou ik me zorgen gaan maken.
![]()
![]()
Dan ben ik altijd weer offline, als ik na 2 minuten geen reactie heb dan typ ik altijd; sms maar als je mee wilt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb ook genoeg vrienden die echt altijd pas na 5 minuten reageren
![]()
Dat gebeurt mij ook vaak sinds ik een macbook heb. Dan merk ik dat poppetje niet op of zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb ook genoeg vrienden die echt altijd pas na 5 minuten reageren
![]()
![]()
Huh waarom zou je je zaad daar in planten? Zoek een vruchtbare akker joh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja je moet hem toch nog wel omhoog krijgen.
Met dat "cellulitis" gezeik, nee je bent gewoon lui
![]()
Ja, eigenlijk wel, he. Vooral de vrouwen van een lagere sociale klasse.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef MouzurX het volgende:
Oude mensen![]()
Het feit dat 50+% van de vrouwen gewoon super lelijk is op hun 40ste...Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als ik op mijn mac zit reageer ik inderdaad ook een stuk trager. Dat ding verschijnt echt een milliseconde en is dan weer verdwenen en die bliepjes negeer ik steedsquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook vaak sinds ik een macbook heb. Dan merk ik dat poppetje niet op of zo.
Haha Jap jonge trollgod
Ik probeerde het voor mezelf nog beter te laten lijken dan het wrs isquote:Tsja je kan wel als je 40 bent een nieuwe vrouw nemen van 20 enzo, maar tenzij je hugh hefner bent lukt dat ook niet eeuwig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh waarom zou je je zaad daar in planten? Zoek een vruchtbare akker joh.
HOUDT JE VUILE KANKERBEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen die kaal worden.!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook vaak sinds ik een macbook heb. Dan merk ik dat poppetje niet op of zo.Wat, met Adium?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik op mijn mac zit reageer ik inderdaad ook een stuk trager. Dat ding verschijnt echt een milliseconde en is dan weer verdwenen en die bliepjes negeer ik steedsDie blijft mij op en neer springen als een neger naar een KFC bucket.
![]()
hahahaha ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE VUILE KANKERBEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Houdt je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE VUILE KANKERBEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Zandloper/appel =quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste figuur zo'n beetje. Die site ook
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Zo zien de Smurfen eruit in de Smurfen-film!!!1!!!
Dat ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Haha Jap jonge trollgod
Wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, die kutvogel van een Adium heb ik gedumpt. Ik heb nu weer gewoon de officiële messenger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat, met Adium?Die blijft mij op en neer springen als een neger naar een KFC bucket.
Haha Jap jonge trollgod
HAHAHAHHA REETVETER HEEFT ZICHZELF BUITENGESLOTEN![]()
![]()
![]()
Dit is pas aangenaam:quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben spontaan ook maar house gaan luisteren, toch een aangename afwisseling.
Haha Jap jonge trollgod
Heb ik juist met andere genres.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben spontaan ook maar house gaan luisteren, toch een aangename afwisseling.
House etc luister ik 90% van de tijd en dan soms een paar dagen iets anders, maar dan toch weer terug naar house.
Vraag me af waar het aan ligt welke muziek je leuk vindt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik vind alleen die pupillen zo on-Smurfs.quote:Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jezus, dan kun je net zo goed rooksignalen gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die kutvogel van een Adium heb ik gedumpt. Ik heb nu weer gewoon de officiële messenger.De Dock Icon is gewoon handig te vervangen hoor.
![]()
Wat, er komt een smurfenfilm?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk gedaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Meh, ziet er denk ik wel het beste uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind alleen die pupillen zo on-Smurfs.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ze zijn de sleutels vergeten en kunnen de deur niet openmaken met een kleerhanger.
Ik heb gewoon Messenger voor de mac, die blijft ook wel springen. Maar dat doet het poppetje eigenlijk 9 van de 10 keer, en soms ben ik gewoon met mijn gedachten ergens anders en let ik er totaal niet op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat, met Adium?Die blijft mij op en neer springen als een neger naar een KFC bucket.
![]()
Mooi, hoeven wij dat niet meer te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn de sleutels vergeten en kunnen de deur niet openmaken met een kleerhanger.
Haha Jap jonge trollgod
Gebruik dan gewoon Adium. Zulks een heerlijken client.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Messenger voor de mac, die blijft ook wel springen. Maar dat doet het poppetje eigenlijk 9 van de 10 keer, en soms ben ik gewoon met mijn gedachten ergens anders en let ik er totaal niet op.![]()
![]()
Ik zou hem nooit buitensluiten van de SC.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi, hoeven wij dat niet meer te doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat, er komt een smurfenfilm?
Wel leuk gedaan.Met Neil Patrick Harris.
http://www.imdb.com/title/tt0472181/
WHAT WOULD NPH DO?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Met Neil Patrick Harris.
![]()
Ik heb Messenger for Mac, Adium & Mercury Messenger en ik vind het allemaal kut. Dat springen ontgaat me gewoon geheelquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Messenger voor de mac, die blijft ook wel springen. Maar dat doet het poppetje eigenlijk 9 van de 10 keer, en soms ben ik gewoon met mijn gedachten ergens anders en let ik er totaal niet op.dus ben ik afgestapt van msn en chat ik alleen nog op Skype.
![]()
Jullie doen allemaal iets flink verkeerd. Je gebruikt toch ook gewoon Growl, of wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Messenger for Mac, Adium & Mercury Messenger en ik vind het allemaal kut. Dat springen ontgaat me gewoon geheeldus ben ik afgestapt van msn en chat ik alleen nog op Skype.
![]()
Ik dacht al, waar blijft Bt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Messenger for Mac, Adium & Mercury Messenger en ik vind het allemaal kut. Dat springen ontgaat me gewoon geheeldus ben ik afgestapt van msn en chat ik alleen nog op Skype.
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH, APPLE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
D:!!!!
Growl, wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal iets flink verkeerd. Je gebruikt toch ook gewoon Growl, of wat?
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wtf is dat Growl? Hij wil de hele tijd updaten maar ik weet niet eens wat voor programma het isquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal iets flink verkeerd. Je gebruikt toch ook gewoon Growl, of wat?ik word er gek van.
![]()
En Katy Perry als Smurfin. Cute. Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Met Neil Patrick Harris.
Mensen zonder Macbook!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Voor die meldingen in zwarte ballonnetjes of wat je dan ook hebt ingesteld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wtf is dat Growl? Hij wil de hele tijd updaten maar ik weet niet eens wat voor programma het isik word er gek van.
quote:!
Pure jaloeziequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Dat zijn je notifications wat in beeld staat. Je hebt het zelf geïnstalleerd. Het is retehandig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wtf is dat Growl? Hij wil de hele tijd updaten maar ik weet niet eens wat voor programma het isik word er gek van.
![]()
![]()
Nou dat krijg ik helemaal niet eens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor die meldingen in zwarte ballonnetjes of wat je dan ook hebt ingesteld.![]()
quote:!
quote:Because I am so handsome and I am so bored
Dat is techno of minimal of zo.quote:![]()
Doet ie ook notificaties bij Skype? Want verder heb ik dat nooit hoor, en hmm dat zal iemand hier dan wel eens gezegd hebben ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zijn je notifications wat in beeld staat. Je hebt het zelf geïnstalleerd. Het is retehandig.![]()
eten
Als ik iets irritant vind aan de Mac zijn het wel die huppelende kankericonen onder aan je scherm. Da's dan ook het eerste wat ik uit ging zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: