hahahaha ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE VUILE KANKERBEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Houdt je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE VUILE KANKERBEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zandloper/appel =quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/f(...)wat_is_jouw_bodytype
Eerste figuur zo'n beetje. Die site ook
Dat ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
Zo zien de Smurfen eruit in de Smurfen-film!!!1!!!
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die kutvogel van een Adium heb ik gedumpt. Ik heb nu weer gewoon de officiële messenger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat, met Adium?Die blijft mij op en neer springen als een neger naar een KFC bucket.
Dit is pas aangenaam:quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben spontaan ook maar house gaan luisteren, toch een aangename afwisseling.
Heb ik juist met andere genres.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben spontaan ook maar house gaan luisteren, toch een aangename afwisseling.
Ik vind alleen die pupillen zo on-Smurfs.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHHA REETVETER HEEFT ZICHZELF BUITENGESLOTEN![]()
![]()
![]()
Jezus, dan kun je net zo goed rooksignalen gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die kutvogel van een Adium heb ik gedumpt. Ik heb nu weer gewoon de officiële messenger.
Wat, er komt een smurfenfilm?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, ziet er denk ik wel het beste uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind alleen die pupillen zo on-Smurfs.
Ik heb gewoon Messenger voor de mac, die blijft ook wel springen. Maar dat doet het poppetje eigenlijk 9 van de 10 keer, en soms ben ik gewoon met mijn gedachten ergens anders en let ik er totaal niet op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat, met Adium?Die blijft mij op en neer springen als een neger naar een KFC bucket.
Mooi, hoeven wij dat niet meer te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHHA REETVETER HEEFT ZICHZELF BUITENGESLOTEN![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn de sleutels vergeten en kunnen de deur niet openmaken met een kleerhanger.
Gebruik dan gewoon Adium. Zulks een heerlijken client.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Messenger voor de mac, die blijft ook wel springen. Maar dat doet het poppetje eigenlijk 9 van de 10 keer, en soms ben ik gewoon met mijn gedachten ergens anders en let ik er totaal niet op.
Ik zou hem nooit buitensluiten van de SC.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi, hoeven wij dat niet meer te doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat, er komt een smurfenfilm?
Wel leuk gedaan.
WHAT WOULD NPH DO?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Met Neil Patrick Harris.
http://www.imdb.com/title/tt0472181/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |