Oke, maar ben je er niet blij mee dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/f(...)wat_is_jouw_bodytype
Eerste figuur zo'n beetje. Die site ook
Ik zie nog steeds haar emailadres staan in plaats van een msn naam dus blijkbaar is ze nog niet online.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Lamon. het volgende:
Japsnars en msn?
Want de rest is gewoon nutteloze praat uiteraard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ja dat wel, maar ik ben maar 1.65 dat maakt het wat minder.quote:
Kanker. Mijn koffie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN ALS HET AAN HAAR LIGT CUMT RV OOK LAUD HAHA.
Ik had jou wel wat groter verwacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ben maar 1.65 dat maakt het wat minder.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds haar emailadres staan in plaats van een msn naam dus blijkbaar is ze nog niet online.ZE NEGEERT JE GEWOON!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mensen met dikke heupen
Je moet gewoon een tight ass hebben, niet zo'n uitgerekte baby uitscheurkut incluis sinaasappel heupen.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze uit het HOUSE topic vond ik wel chill.
![]()
Zo'n liedje wat ik een hele poos terug gehoord heb maar ik dan niet in mijn favorieten heb staan ofzo
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, dat heb ik ook zo'n beetje. "De asperge".quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/f(...)wat_is_jouw_bodytype
Eerste figuur zo'n beetje. Die site ook!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef RickoKun het volgende:
mensen met dikke heupen
Je moet gewoon een tight ass hebben, niet zo'n uitgerekte baby uitscheurkut incluis sinaasappel heupen.I never workout![]()
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef RickoKun het volgende:
mensen met dikke heupen
Je moet gewoon een tight ass hebben, niet zo'n uitgerekte baby uitscheurkut incluis sinaasappel heupen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik vind de opbouw naar de climax wel chill maar daarna weer minder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Doe dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.![]()
Creamer in je koffiequote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
We kunnen nu ook wel zien hoe laat het is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds haar emailadres staan in plaats van een msn naam dus blijkbaar is ze nog niet online.Domme jonge vrouwen regel: altijd wachten met reageren, want dan lijkt het net alsof je heel veel te doen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas na 2 dagen zou ik me zorgen gaan maken.![]()
![]()
Die van Michael Kors? Of was jij dat niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer jullie mijn horloge te showen.
All good things are wild and free.![]()
TR. Je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Lamon. het volgende:
Japsnars en msn?
Want de rest is gewoon nutteloze praat uiteraard...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: