OOOOH NIGGA MAAKT HET BONTER DAN ZIJN BONTKRAAGquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iemand die al een rimpel-gezicht heeft op haar 18-de teveel kritiek kan geven.
Mijn 1e ex en ik zijn ook nog steeds goed bevriend ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, of zorgen dat het gevoel weg gaat en anders het beste ervan hopen. Je moet er in ieder geval niet langer dan 1 maand in blijven. Met mijn ex heb ik nu trouwens ook friendzone, maar dat vind ik prima.
Ik bedoel meer, als je al brede heupen hebt en jouw vet gaat vooral daar zitten. Houd je dat toch wel altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, als ik kijk dat sommige mensen geen taille meer hebben als ze 5 kilo aankomen, waag ik dat te betwijfelen
Ben ik echt de enige die altijd op die youtubelinks klikt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
YOUTUBELINK WAAR NIEMAND OP KLIKT:')
Kuttopic.quote:
Ik klink nadat dit andere chille nummer afgelopen is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
Serieus? Ik kan met de mijne wel aardig omgaan als ik ze zie maar ik spreek der nooit op msn of wat dan ook aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn 1e ex en ik zijn ook nog steeds goed bevriend ja.
Ik luister.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
Ik ook wel vaak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die altijd op die youtubelinks klikt?
Ik kan sporten wat ik wil maar brede heupen blijf ik houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, als je al brede heupen hebt en jouw vet gaat vooral daar zitten. Houd je dat toch wel altijd.
iick klik & luister omdat ik dat oowk verwacht van jullie =$quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
Oh dude.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
OOOOH NIGGA MAAKT HET BONTER DAN ZIJN BONTKRAAG
Ik alleen met de laatste nog. De rest boeit mij ook niet, maar dit is nog steeds een leuk en lief meisje, ook al gaat het voor de rest niets worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn 1e ex en ik zijn ook nog steeds goed bevriend ja.
Wat dat betreft heb ik wel een heel prettig figuur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, als je al brede heupen hebt en jouw vet gaat vooral daar zitten. Houd je dat toch wel altijd.
Zal het je nog sterker vertellen. Mijn 1e ex is tevens de beste vriendin van mijn huidige.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan met de mijne wel aardig omgaan als ik ze zie maar ik spreek der nooit op msn of wat dan ook aan. Neither does she.
EN MIJN GOEDE NUMMER LUISTERT MEN NIETquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha 4 mensen die een youtube liedje quoten. DEZE MAN ZET RECORDS.
Cellulitis ain't pretty.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Mozy het volgende:
Mensen die van dikke billen/lekkere heupen af willen.
Brede heupen zijn goed en veel mannen vinden dat aantrekkelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan sporten wat ik wil maar brede heupen blijf ik houden.
Zocht jij trouwens 16 jarige sletjes in tilburg? Of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN MIJN GOEDE NUMMER LUISTERT MEN NIET
Correct.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Brede heupen zijn goed en veel mannen vinden dat aantrekkelijk
Oh nee dat is geen goede combinatie toch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal het je nog sterker vertellen. Mijn 1e ex is tevens de beste vriendin van mijn huidige.Maar ex no.2 hoef ik bijvoorbeeld nooit meer te zien.
Skylark.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zocht jij trouwens 16 jarige sletjes in tilburg? Of was dat iemand anders?
Ik heb geen exen die ik nooit meer hoef te zien, naja, 1, maar das onmogelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal het je nog sterker vertellen. Mijn 1e ex is tevens de beste vriendin van mijn huidige.Maar ex no.2 hoef ik bijvoorbeeld nooit meer te zien.
Dat is Skyquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zocht jij trouwens 16 jarige sletjes in tilburg? Of was dat iemand anders?
WAAROM WIL JE DAN VAN ZE AF?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb brede heupen en billen maar heul geen cellulitis
Ja weet ik wel, maar mijn bovenkant is dan weer heel slank. Vind die verhouding nooit zo mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Brede heupen zijn goed en veel mannen vinden dat aantrekkelijk
Als je bedenkt dat het voor de rest niets meer is omdat ik van de laatste 3 dagen dat ik bij haar was 2 dagen dronken was, dan kan het wel vind ik. Voor de rest is alles wel oké.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh nee dat is geen goede combinatie toch.
Jawel hoor. Tenminste, tot nu toe altijd goed gegaan. We zijn gewoon beide verder gegaan met ons leven, maar we zijn nooit met ruzie uit elkaar gegaan, gewoon categorie "het werkt niet" plus het is al een hele tijd geleden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh nee dat is geen goede combinatie toch.
Wel, maar ik heb geen zin om elk nummer waar ik op klik in dit topic te gaan bespreken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN MIJN GOEDE NUMMER LUISTERT MEN NIET
Daar geloof ik niets van. Dan heb je gewoon geen brede heupen en billen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb brede heupen en billen maar heul geen cellulitis
Volgens mij ben ik hier overheen gegroeid, ik vind hier echt weinig meer aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
Bij mij op zich ook wel, alleen gaat er weinig aan mijn taille zitten, maar gaat het er daar wel als eerst af. Voor de rest is het volgens mij wel goed verdeeld. Alleen mijn armen en benen worden pas dunner als ik niet meer paardrij en die spieren weggaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik wel een heel prettig figuur.
Ik kom op alle plekjes aan en val ook op alle plekjes af
Dan plaats je gewoon een Thumbsup of Thumbsdown.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel, maar ik heb geen zin om elk nummer waar ik op klik in dit topic te gaan bespreken.
Pics ter beoordeling.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar mijn bovenkant is dan weer heel slank. Vind die verhouding nooit zo mooi.
Huh watquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Japsnars doet nu dit:
[ afbeelding ]
quote:
Haha dat nummer is kanker himself. Maar met mijn boxen hier vind ik het wel een chill nummer. Op mijn mp3 speler waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier overheen gegroeid, ik vind hier echt weinig meer aan
Waarschijnlijk vind je dit dan ook wel chill:
Brede heupen horen van bot te zijn, niet van vet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Dan heb je gewoon geen brede heupen en billen.
Als ze van vet zijn, is het zachter enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Brede heupen horen van bot te zijn, niet van vet.
Ze zijn ook niet van vet hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, vreselijk dit. Vooral 1:30 is overkill aan je orenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha dat nummer is kanker himself. Maar met mijn boxen hier vind ik het wel een chill nummer. Op mijn mp3 speler waarschijnlijk niet.
Maar dat laagje maakt niet echt optisch verschil in de breedte.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ze van vet zijn, is het zachter enzo.
Ik merk dat mn buik wat lastiger wordt... Das wel vervelend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij op zich ook wel, alleen gaat er weinig aan mijn taille zitten, maar gaat het er daar wel als eerst af. Voor de rest is het volgens mij wel goed verdeeld. Alleen mijn armen en benen worden pas dunner als ik niet meer paardrij en die spieren weggaan.
Nee, maar het bounced wel beter als het vet is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat laagje maakt niet echt optisch verschil in de breedte.
Alsof je een paar valse Vuvuzuela's in de mix hebt gegooidquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, vreselijk dit. Vooral 1:30 is overkill aan je oren
Nou ja, dat gedeelte eronder, maar de meeste mensen noemen dat heupen. tliciouz bedoelt dat vast ook zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ervaring?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, maar het bounced wel beter als het vet is.
Ja echt waardeloos is die. Hopelijk hoef ik die nooit tijdens het uitgaan te horen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, vreselijk dit. Vooral 1:30 is overkill aan je oren
Het is geen springkussen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is een optie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan plaats je gewoon een Thumbsup of Thumbsdown.
GEFELICITEERD.quote:
Jij kijkt naar de grond als je over straat loopt?quote:
EN ALS HET AAN HAAR LIGT CUMT RV OOK LAUD HAHA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
GEFELICITEERD.
SANNA CUM LAUDE GESLAAGD
Dude.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
GEFELICITEERD.
SANNA CUM LAUDE GESLAAGD
Tegen heupen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dankjeweeeeeeel.quote:
Daaaaaaaank je!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
GEFELICITEERD.
SANNA CUM LAUDE GESLAAGD
Ja, ik weet niet. Ik had even mijn dagelijkse capslock minuutje.quote:
Deed ie dat maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN ALS HET AAN HAAR LIGT CUMT RV OOK LAUD HAHA.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN ALS HET AAN HAAR LIGT CUMT RV OOK LAUD HAHA.
Cum Laude is met alles boven 8.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
GEFELICITEERD.
SANNA CUM LAUDE GESLAAGD
Oh even mn lijst pakken, die had ik weer in een hoek gesmeten.quote:
http://www.girlscene.nl/f(...)wat_is_jouw_bodytypequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat gedeelte eronder, maar de meeste mensen noemen dat heupen. tliciouz bedoelt dat vast ook zo.
Doe dan niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Ik had even mijn dagelijkse capslock minuutje.
Deze vond ik zelf wel chill:quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze uit het HOUSE topic vond ik wel chill.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef Japsnars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |