OOOOH NIGGA MAAKT HET BONTER DAN ZIJN BONTKRAAGquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iemand die al een rimpel-gezicht heeft op haar 18-de teveel kritiek kan geven.
Mijn 1e ex en ik zijn ook nog steeds goed bevriend ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, of zorgen dat het gevoel weg gaat en anders het beste ervan hopen. Je moet er in ieder geval niet langer dan 1 maand in blijven. Met mijn ex heb ik nu trouwens ook friendzone, maar dat vind ik prima.
Ik bedoel meer, als je al brede heupen hebt en jouw vet gaat vooral daar zitten. Houd je dat toch wel altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, als ik kijk dat sommige mensen geen taille meer hebben als ze 5 kilo aankomen, waag ik dat te betwijfelen
Ben ik echt de enige die altijd op die youtubelinks klikt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
YOUTUBELINK WAAR NIEMAND OP KLIKT:')
Kuttopic.quote:
Ik klink nadat dit andere chille nummer afgelopen is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
Serieus? Ik kan met de mijne wel aardig omgaan als ik ze zie maar ik spreek der nooit op msn of wat dan ook aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn 1e ex en ik zijn ook nog steeds goed bevriend ja.
Ik luister.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
Ik ook wel vaak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die altijd op die youtubelinks klikt?
Ik kan sporten wat ik wil maar brede heupen blijf ik houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, als je al brede heupen hebt en jouw vet gaat vooral daar zitten. Houd je dat toch wel altijd.
iick klik & luister omdat ik dat oowk verwacht van jullie =$quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
Oh dude.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
OOOOH NIGGA MAAKT HET BONTER DAN ZIJN BONTKRAAG
Ik alleen met de laatste nog. De rest boeit mij ook niet, maar dit is nog steeds een leuk en lief meisje, ook al gaat het voor de rest niets worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn 1e ex en ik zijn ook nog steeds goed bevriend ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |