Wat dat betreft heb ik wel een heel prettig figuur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, als je al brede heupen hebt en jouw vet gaat vooral daar zitten. Houd je dat toch wel altijd.
Zal het je nog sterker vertellen. Mijn 1e ex is tevens de beste vriendin van mijn huidige.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan met de mijne wel aardig omgaan als ik ze zie maar ik spreek der nooit op msn of wat dan ook aan. Neither does she.
EN MIJN GOEDE NUMMER LUISTERT MEN NIETquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha 4 mensen die een youtube liedje quoten. DEZE MAN ZET RECORDS.
Cellulitis ain't pretty.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Mozy het volgende:
Mensen die van dikke billen/lekkere heupen af willen.
Brede heupen zijn goed en veel mannen vinden dat aantrekkelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan sporten wat ik wil maar brede heupen blijf ik houden.
Zocht jij trouwens 16 jarige sletjes in tilburg? Of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN MIJN GOEDE NUMMER LUISTERT MEN NIET
Correct.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Brede heupen zijn goed en veel mannen vinden dat aantrekkelijk
Oh nee dat is geen goede combinatie toch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal het je nog sterker vertellen. Mijn 1e ex is tevens de beste vriendin van mijn huidige.Maar ex no.2 hoef ik bijvoorbeeld nooit meer te zien.
Skylark.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zocht jij trouwens 16 jarige sletjes in tilburg? Of was dat iemand anders?
Ik heb geen exen die ik nooit meer hoef te zien, naja, 1, maar das onmogelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal het je nog sterker vertellen. Mijn 1e ex is tevens de beste vriendin van mijn huidige.Maar ex no.2 hoef ik bijvoorbeeld nooit meer te zien.
Dat is Skyquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zocht jij trouwens 16 jarige sletjes in tilburg? Of was dat iemand anders?
WAAROM WIL JE DAN VAN ZE AF?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb brede heupen en billen maar heul geen cellulitis
Ja weet ik wel, maar mijn bovenkant is dan weer heel slank. Vind die verhouding nooit zo mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Brede heupen zijn goed en veel mannen vinden dat aantrekkelijk
Als je bedenkt dat het voor de rest niets meer is omdat ik van de laatste 3 dagen dat ik bij haar was 2 dagen dronken was, dan kan het wel vind ik. Voor de rest is alles wel oké.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh nee dat is geen goede combinatie toch.
Jawel hoor. Tenminste, tot nu toe altijd goed gegaan. We zijn gewoon beide verder gegaan met ons leven, maar we zijn nooit met ruzie uit elkaar gegaan, gewoon categorie "het werkt niet" plus het is al een hele tijd geleden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh nee dat is geen goede combinatie toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |