Wel, maar ik heb geen zin om elk nummer waar ik op klik in dit topic te gaan bespreken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
EN MIJN GOEDE NUMMER LUISTERT MEN NIET
Daar geloof ik niets van. Dan heb je gewoon geen brede heupen en billen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb brede heupen en billen maar heul geen cellulitis
Volgens mij ben ik hier overheen gegroeid, ik vind hier echt weinig meer aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze is wel chill.
YOUTUBELINK WAAR NIEMAND OP KLIKT:')
Bij mij op zich ook wel, alleen gaat er weinig aan mijn taille zitten, maar gaat het er daar wel als eerst af. Voor de rest is het volgens mij wel goed verdeeld. Alleen mijn armen en benen worden pas dunner als ik niet meer paardrij en die spieren weggaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik wel een heel prettig figuur.
Ik kom op alle plekjes aan en val ook op alle plekjes af
Dan plaats je gewoon een Thumbsup of Thumbsdown.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel, maar ik heb geen zin om elk nummer waar ik op klik in dit topic te gaan bespreken.
Pics ter beoordeling.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar mijn bovenkant is dan weer heel slank. Vind die verhouding nooit zo mooi.
Huh watquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Japsnars doet nu dit:
[ afbeelding ]
quote:
Haha dat nummer is kanker himself. Maar met mijn boxen hier vind ik het wel een chill nummer. Op mijn mp3 speler waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier overheen gegroeid, ik vind hier echt weinig meer aan
Waarschijnlijk vind je dit dan ook wel chill:
Brede heupen horen van bot te zijn, niet van vet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Dan heb je gewoon geen brede heupen en billen.
Als ze van vet zijn, is het zachter enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Brede heupen horen van bot te zijn, niet van vet.
Ze zijn ook niet van vet hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, vreselijk dit. Vooral 1:30 is overkill aan je orenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha dat nummer is kanker himself. Maar met mijn boxen hier vind ik het wel een chill nummer. Op mijn mp3 speler waarschijnlijk niet.
Maar dat laagje maakt niet echt optisch verschil in de breedte.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ze van vet zijn, is het zachter enzo.
Ik merk dat mn buik wat lastiger wordt... Das wel vervelend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij op zich ook wel, alleen gaat er weinig aan mijn taille zitten, maar gaat het er daar wel als eerst af. Voor de rest is het volgens mij wel goed verdeeld. Alleen mijn armen en benen worden pas dunner als ik niet meer paardrij en die spieren weggaan.
Nee, maar het bounced wel beter als het vet is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat laagje maakt niet echt optisch verschil in de breedte.
Alsof je een paar valse Vuvuzuela's in de mix hebt gegooidquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, vreselijk dit. Vooral 1:30 is overkill aan je oren
Nou ja, dat gedeelte eronder, maar de meeste mensen noemen dat heupen. tliciouz bedoelt dat vast ook zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ervaring?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, maar het bounced wel beter als het vet is.
Ja echt waardeloos is die. Hopelijk hoef ik die nooit tijdens het uitgaan te horen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, vreselijk dit. Vooral 1:30 is overkill aan je oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |