Ik heb Messenger for Mac, Adium & Mercury Messenger en ik vind het allemaal kut. Dat springen ontgaat me gewoon geheelquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Messenger voor de mac, die blijft ook wel springen. Maar dat doet het poppetje eigenlijk 9 van de 10 keer, en soms ben ik gewoon met mijn gedachten ergens anders en let ik er totaal niet op.
Jullie doen allemaal iets flink verkeerd. Je gebruikt toch ook gewoon Growl, of wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Messenger for Mac, Adium & Mercury Messenger en ik vind het allemaal kut. Dat springen ontgaat me gewoon geheeldus ben ik afgestapt van msn en chat ik alleen nog op Skype.
Ik dacht al, waar blijft Bt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Messenger for Mac, Adium & Mercury Messenger en ik vind het allemaal kut. Dat springen ontgaat me gewoon geheeldus ben ik afgestapt van msn en chat ik alleen nog op Skype.
Growl, wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal iets flink verkeerd. Je gebruikt toch ook gewoon Growl, of wat?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH, APPLE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
D:!!!!
Ja wtf is dat Growl? Hij wil de hele tijd updaten maar ik weet niet eens wat voor programma het isquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal iets flink verkeerd. Je gebruikt toch ook gewoon Growl, of wat?
En Katy Perry als Smurfin. Cute. Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef Bragi het volgende:
[..]Met Neil Patrick Harris.
http://www.imdb.com/title/tt0472181/
Voor die meldingen in zwarte ballonnetjes of wat je dan ook hebt ingesteld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wtf is dat Growl? Hij wil de hele tijd updaten maar ik weet niet eens wat voor programma het isik word er gek van.
quote:
Pure jaloeziequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH, APPLE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
D:!!!!
quote:
Dat zijn je notifications wat in beeld staat. Je hebt het zelf geïnstalleerd. Het is retehandig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wtf is dat Growl? Hij wil de hele tijd updaten maar ik weet niet eens wat voor programma het isik word er gek van.
Nou dat krijg ik helemaal niet eens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor die meldingen in zwarte ballonnetjes of wat je dan ook hebt ingesteld.
quote:
quote:
Dat is techno of minimal of zo.quote:
Doet ie ook notificaties bij Skype? Want verder heb ik dat nooit hoor, en hmm dat zal iemand hier dan wel eens gezegd hebben ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zijn je notifications wat in beeld staat. Je hebt het zelf geïnstalleerd. Het is retehandig.
Als ik iets irritant vind aan de Mac zijn het wel die huppelende kankericonen onder aan je scherm. Da's dan ook het eerste wat ik uit ging zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |