Verbeterdquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef -Datdus- het volgende:
REGEL AANGEPAST
vanaf nu:
de quote Achievement mag alleen als je niet Kanovinnie bent.
top idee!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef omyfalzer het volgende:
Ook een leuke:
The First, The Last
> Post de fipo en lapo in een topic.
(lijkt me best moeilijk te behalen).
Als je meer als één idee hebt pm ze dan en zet ze in één post.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef omyfalzer het volgende:
I Hear An Echo
> Plaats 10 of meer posts in een topic die allemaal gequote worden.
Wat lief van je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Goed voorstel.
Kom met meer voorstellen over mij. Ik mag je wel.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Misschien een achievement voor als je een topic heb geopend waar niet in gepost is en meteen geslot is. Heb ik een keer mee gemaakt:
Nog te koud om in een zwembroek te lopen...
Die het anders na x aantal posts, aangezien de meeste topics niet vol raken. Maar dat is wel een geniale.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef TeringHenkie het volgende:
On probation
Noem je zusje in een post, zonder in dat topic gequote te worden met "pics van je zusje"
(mag dus pas behaald worden als het topic vol is)
Ik ben dol op achievements, dus als ik ze moet blijven verzinnen kan ik er wel even voor gaan zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je meer als één idee hebt pm ze dan en zet ze in één post.
leuke ideeën dat wel![]()
Open dan gewoon even een word document of iets in die richting en schrijf ze opquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Ik ben dol op achievements, dus als ik ze moet blijven verzinnen kan ik er wel even voor gaan zitten.
Ik post ze liezer zodra ze in me opkomen, dus ik kan niet garanderen dat het bij 1 post blijft, maar ik
doe mijn best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |