pedo? thought so.quote:
Neuh, ik zei toch niet dat ik gezakt wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:12 schreef joostieh het volgende:
dankje jullie damm das kut voor je michiel
her examen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Maarten302 het volgende:
ik hoor het pas morgen, hoe kunnen jullie het nu al weten???
Morgen bellen ze de mensen die gezakt zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Maarten302 het volgende:
ik hoor het pas morgen, hoe kunnen jullie het nu al weten???
vmbo vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef o.us het volgende:
[..]
De normeringen zijn vandaag bekend gemaakt, maar het verschilt per school of ze het op dezelfde dag willen doorgeven of een dag later.
Nee vandaag zijn de normeringen van het VMBO bekend + wordt de uitslag van de VMBO'ers bekend gemaakt. Morgenochtend worden de normeringen van de HAVO en het VWO pas bekendgemaakt en krijgen de HAVO'ers en VWO'ers hun uitslag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef o.us het volgende:
[..]
De normeringen zijn vandaag bekend gemaakt, maar het verschilt per school of ze het op dezelfde dag willen doorgeven of een dag later.
Wow zo laat johquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoor het morgenavond pas om 20.00
Maar iedereen die geslaagd is, gefeliciteerd. Voor iedereen die gezakt is: das mooi kut.
Voor iedereen die een herkansing moet doen, heel veel succes met leren
als ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef o.us het volgende:
Vandaag hoort mijn meid of ze geslaagd is.Kijken of het ze hetzelfde gevoel gaat krijgen als mij vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah ik zit op volwassenonderwijs (quote:
Nederlands was zeker je grootste struikelblok, ik kan me voorstellen dat je daar een dikke onvoldoende voor hebt weten te behalen....quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben gesakt, kutzooi nog 2 jaar aardbeijen plukken voor mn diploma agrarische medewerker nivea. 2.
Ik doe ook vavo, en hoor het tussen 12 en 2 hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah ik zit op volwassenonderwijs (), en daar is het dus heel anders. Dus morgen lekker de hele dag stuiteren
.
Yeah naja tis sowieso al een kutschool dusja. Ik kom de dag wel door. Denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe ook vavo, en hoor het tussen 12 en 2 hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |