dikgedrukt = email gestuurdquote:Username:
lijnloos
inu
stefanieV
YPPY
lyssa
mmascha
spiegelei
mijsje
anitraX
trui
troel
b.ertha
marjo
bubbles
ophelia
ilske
yachiru
-sabine-
saffier
ynske
m@x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Lijnloos op 18-06-2010 09:12:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Username:
lyssa
bubbles
anitraX
trui
lijnloos
mijsje
ilske (misschien?)
troel
inu
stefanieV
ynske
ophelia
b.ertha
YPPY
m@x
yachiru
mmascha
saffier
spiegelei
marjo
-sabine-
Ik zou misschien zelfs zeggen 4 stokjes in elke van de 2 volgende losse. Aangezien er wel vaker staat in de volgende 2 losse oid. Zoals 2 steken in de volgende losse (soms maar een beperkt aantal).quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef StefanieV het volgende:
Nee ervoor moet ik 6 stokjes maken. Hier even het lijntje
Edit: oooooh ik moet 4 tr doen in de 2 losse van de vorige rij. Maar bedoelen ze dan dat ik 4 stokjes moet doen in die 2 losse, dus 2 stokjes in 1e losse en 2 stokjes in 2de losse of 4 stokjes in 1e en 4 in 2e. (raar patroon hoor ;-) )
nee, het gaat om de chain space. je moet die vier stokjes dus niet in een steekje maken, maar in de grote ruimte, een soort om de twee lossen heen, net als bij een granny square.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef StefanieV het volgende:
Nee ervoor moet ik 6 stokjes maken. Hier even het lijntje
Edit: oooooh ik moet 4 tr doen in de 2 losse van de vorige rij. Maar bedoelen ze dan dat ik 4 stokjes moet doen in die 2 losse, dus 2 stokjes in 1e losse en 2 stokjes in 2de losse of 4 stokjes in 1e en 4 in 2e. (raar patroon hoor ;-) )
Dankje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Lijnloos het volgende:
Prima Saffier... doe rustig aan, focus op die kleineen mocht je tijd/zin hebben gewoon lekker voor jezelf/jullie haken!
heel bizar... maar wel waar!quote:
dikgedrukt = email gestuurdquote:Username:
lyssa
anitraX
trui
lijnloos
mijsje
troel
inu
stefanieV
b.ertha
YPPY
mmascha
spiegelei
marjo
bubbles
-sabine-
saffier
ilske (misschien?)
ynske
ophelia
m@x
yachiru
Ziet er op mijn monitor meer roze dan oranje uit maar ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef kwakz0r het volgende:
update van mn tussenprojectje. wordt een dubbelzijdig kussenhoesje. ga soortgelijke (ander patroontje voor de squares) maken van paarse en donkerroze phildar (dit is oranjerood) voor andere kussens die ik heb)
[ afbeelding ]
Dus de wasmachine gewoon laten draaien met laag water en normaal programma?quote:IT IS VERY EASY TO DO!
You will only need:
Knit the pattern following the instructions.
Wash garment in washing machine at
40C/104F, on a low-water setting and
heavy cycle.
Put in an old bed sheet to increase the
agitation and speed up the felting process.
When you are felting more than two
pieces at once, will not be necessary to
put the bed sheet into washing machine.
Let the washing machine fi nish running it
through the rinse and dry spin cycles.
While your piece is wet, stretch the piece
and pull it, scrunch it and pinch it until it
is in the desired shape.
It is recommended that you stuff the piece
with scrambled newspapers for a dried
faster and to obtain the right shape in bags
or slippers. Can take a few days to dry.
Complete blankets? Ik hoop niet dat dat de verwachting is bij iedereen. Dat had ik iig niet in mijn hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:37 schreef Ilske het volgende:
heuj, jullie gaan te snel, ik houd het allemaal niet bij zo vanuit de USA!
Ik wil ook meedoen met de swap (zal je zo ff pm-en Lijnloos), ik hoop dat ik het waar kan maken (ben niet snel genoeg en heb te weinig tijd voor complete blankets), maar mijn vader zei altijd: niet je best doen, maar het doen!
Dusssss.....
We gaan swappen![]()
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef mmascha het volgende:
[..]
Complete blankets? Ik hoop niet dat dat de verwachting is bij iedereen. Dat had ik iig niet in mijn hoofd![]()
![]()
hij komt zondag terug, morgenavond voor het laatst skypen, zaterdagochtend heeft hij nog examensquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef mijsje het volgende:Gefeliciteerd Lyssa! leuk boekje trouwens!
Anitra, fijn dat je man morgen weer thuis komt! en waar heb je meer zin in? dat hij thuis komt, of dat hij stofjes heeft gescoord?
het kussenhoesje ziet er leuk uit Kwakzor!
`quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef AnitraX het volgende:
[..]
hij komt zondag terug, morgenavond voor het laatst skypen, zaterdagochtend heeft hij nog examensdaarna naar Dehli vliegen, daar gaat om 1 uur snachts vlucht naar hier en zondagochtend als wij wakker worden, word hij thyusgebracht. Hij is 22 mei vroeg vetrokken. Ben blij dat hij stofjes heeft, maar als het niet gelukt was dan was het ook goed. Het is echt een opluchting dat hij thuis komt
vind het niet leuk meer nu
Hier ook geen dekens voor de swap hoorzal eerder placemats worden of onderzetter dan
Deze wol is van Katia, die is gewoon op een standaard programma met centrifugeren te gebruikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd lyssa!
leuk inu! hoe had je 't nou gedaan met die wasmachine? wel zeep erbij toch? en dan eruit halen voor je gaat centrifugeren dacht ik? ik heb gelezen dat het per wol weer een beetje anders is hoeveel het krimpt, soms moet je iets ook meerdere keren wassen om het beste resultaat te bereiken. maar er is helaas niet een precieze formule te geven voor het krimppercentage. mmascha dat herinner ik me nog ja, van die mutsen, dan komt 't natuurlijk nog preciezer. ik wil 't met een tas gaan proberen, dan is 't niet zo heel erg als 't krimpen ietwat afwijkt van wat je gedacht had.
anitra wat fijn dat ie weer bijna thuis is! dat was best lang zeg!
Hoe groot is een beessie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb zoveel projecten dat ik toch wel wat laat zien
Ik had dus viltwol gekocht en die man zei dat het de helft zo klein zou worden, dus als ik met 8 haakte, dat het dan 4 zou worden. Dat was de goede maat, dus heb netjes gedaan wat er in het patroon stond en in de wasmachine gedaan, krimpt het maar 40% ofzo... Dus nu heb ik een pannenonderzetter ipv een gewone onderzettenKan wol tegen hitte?
![]()
[ afbeelding ]
En een beessie erbij voor de grootte
een Beesie is ca 12-14 cm gok ik....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe groot is een beessie?
gevilte wol kan volgens mij prima tegen hitte van een pan
Wel mooi excuusom kindersuprise eieren te etenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef Troel het volgende:
Ik heb woensdag een Kinder Surprise Ei opgegeten voor de binnenkant, maar ik vind die binnenkant zo groot
Die van de Aldi zijn al wat kleiner, maar heb pas gewoon een belletje verwerkt zonder omhulselquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef trui het volgende:
ja, die zijn inderdaad aan de grote kant. alleen geschikt voor 't grotere rammelwerk.
hoothoot wat snel! ben benieuwd!
b.ertha hoera voor je zus!
Diego is niet leuk! Ik krijg dat liedje niet uit mijn hoofd. Go diego go, to rescue my friend. :xquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:16 schreef NijntjesUk het volgende:
Dat valt idd mee! Bedankt voor de info! Wol is ook absoluut niet duur op die website! (heb even omgerekend naar Euro's en viel bijna van mn stoel van verbazing)
Stiekem vind je Diego volgens mij best leuk
quote:Lootje ingeleverd:
lijnloos
inu
stefanieV
YPPY
lyssa
mmascha
spiegelei
mijsje
anitraX
trui
yachiru
Lootje nog niet ingeleverd:
ilske
-sabine-
marjo
b.ertha
troel
bubbles
ophelia
ynske
Nog niet gereageerd:
m@x
die heb ik ook bijna klaar. moet alleen de vinnetjes nogquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef Lyssa het volgende:
Ynske ik heb geen verstand van kleding hakenIk begrijp ook het patroon niet zo goed
Mijn vis is klaar!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar moet ik op reagerenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Hoothoot, leuk kussen weer, maar ik ben het met je eens dat het beige niet zo mooi is... dat knallende wat dat witte had bij je vorige kussen vond ik mooier.
Nijntje, wat een mooi vliegtuig en die schildpadjesMooi hoor!
Ynske, ik heb je nog effe toegevoegd!
Swap-Stand-van-zaken:
[..]
Oh ja, dat wilde ik wel, maar nu twijfel ik weer. MIsschien moet ik toch maar tot de volgende swap wachtenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:38 schreef StefanieV het volgende:
Wss of je wilt meedoen aan de swap of niet :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |