quote:Volgens mij begon je zelf met schelden.Op zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
Is het normaal dat ik uitgescholden wordt voor Anton Mussert?
quote:Koos Volkert bedoel je? Schei uit, dat is al eens eerder gebeurd en getolereerd, Anton Mussert is net ff van een iets hoger kaliberOp zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij begon je zelf met schelden.
quote:Dit gaat TE ver.Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent toch een kleine nazi in de dop?
quote:Mwoah, je maakt mij uit voor moordenaar. Lig daar niet wakker van, maar ga niet huilie doen als de bal wordt teruggekaatst.Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos Volkert bedoel je? Schei uit, dat is al eens eerder gebeurd en getolereerd, Anton Mussert is net ff van een iets hoger kaliber
quote:Jij bent wel eens vaker aangesproken met ''Koos-Volkert'' en toen werd dat wel geapprecieerd, jij maakt mij uit voor dingen die debet staan voor 50 miljoen doden. Doe toch normaal. Als ik dit zou doen dan was ik er allang afgetrapt.Op zondag 24 oktober 2010 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, je maakt mij uit voor moordenaar. Lig daar niet wakker van, maar ga niet huilie doen als de bal wordt teruggekaatst.
quote:Ik speel een zielig melodietje voor je op de allerkleinste viool ter wereld.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent wel eens vaker aangesproken met ''Koos-Volkert'' en toen werd dat wel geapprecieerd, jij maakt mij uit voor dingen die debet staan voor 50 miljoen doden. Doe toch normaal. Als ik dit zou doen dan was ik er allang afgetrapt.
quote:Schei uit, nazi-vergelijkingen worden niet getolereerd op FOK!, althans dat neem ik aan.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik speel een zielig melodietje voor je op de allerkleinste viool ter wereld.
quote:Ik was diegene.Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent wel eens vaker aangesproken met ''Koos-Volkert'' en toen werd dat wel geapprecieerd, jij maakt mij uit voor dingen die debet staan voor 50 miljoen doden. Doe toch normaal. Als ik dit zou doen dan was ik er allang afgetrapt.
quote:Wmb, verwijder je die opmerkingen helemaal. Maar die nazi vergelijking van Koos gaat gewoon te ver.Op zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik was diegene.
Jij Gebruikte Volkert omdat dat klonk als Vogels
Mussert Youth sloeg op de M en de Y in my.
Volkert van der Graaf was een extreem-links figuur
Ik koos Mussert uit in plaats van Mussolini of enig ander "extreemrechts figuur" met de M omdat Mussert de volkenleer van Hitler afwees. Pas toen Florrie Rost van Tonningen en haar man invloed kregen werd er enigzins rasenleer toegepast.
Mussert is het bekendste extreem-rechtse gezicht van Nederland, maar was meer een gezicht dan een verantwoordelijke(hiermee ontken ik niks) Een andere reden waarom ik Mussert koos was het feit dat hij Joodse mensen probeerde te beschermen tegen de bezetten.
Maar ik koos het bovenal om hypocrisie te laten zien omdat je hierop waarschijnlijk net zo gekwetst zou zijn als KoosVogels toen je de politieke moordenaar Volkert van der Graaf gebruikte als grapje
quote:Islam en Moslims worden dagelijks met Nazi's en Fascisten in een adem genoemd.Op zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schei uit, nazi-vergelijkingen worden niet getolereerd op FOK!, althans dat neem ik aan.
quote:Check, De Politieke Barometer - deel 5 is waar het allemaal hoort.Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Deze : Peilingen: PVV stijgt verder, PvdA zakt verder
Was eerder dan deze : ratten verlaten zinkende schip
De eerdere heeft ook een wat betere/duidelijkere TT
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
Ja klaar nu, kap maar gewoon met elkaar voor moordenaars uit te maken.
En de NSB was in oorsprong inderdaad minder racistisch dan te PVV van nu. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
Ja klaar nu, kap maar gewoon met elkaar voor moordenaars uit te maken.
En de NSB was in oorsprong inderdaad minder racistisch dan te PVV van nu. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Lees je maar eens in. Niet dat ik de politiek van de NSB ook maar op een enkel gebied goedkeur hoor, maar ze hadden zelfs joodse leden in het begin.
quote:Mwah als je minder rechten wil voor een bepaalde bevolkingsgroep afgaande op hun afkomst kan ik dat alleen maar racisme noemen. Maar die discussie hoort niet in een feedbacktopic.Op zondag 24 oktober 2010 23:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
De PVV is wellicht van alles, maar zeker niet racistisch.
quote:Niet ogv afkomst, maar ogv geloof. Das heel iets anders, maar een discussie daarover met linksen is inderdaad weinig zinvol, dus ik zal me beperken tot deze enkele constatering.Op zondag 24 oktober 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah als je minder rechten wil voor een bepaalde bevolkingsgroep afgaande op hun afkomst kan ik dat alleen maar racisme noemen. Maar die discussie hoort niet in een feedbacktopic.
quote:Geloofsdiscriminatie is net zo krankzinnig natuurlijk. Dat doet me denken aan een donkere periode in de jaren 30, waar je uiteraard door het roepen van "Godwin, Godwin", geen enkele referentie naar mag maken....Op maandag 25 oktober 2010 00:01 schreef Sachertorte het volgende:
Niet ogv afkomst, maar ogv geloof. Das heel iets anders, maar een discussie daarover met linksen is inderdaad weinig zinvol, dus ik zal me beperken tot deze enkele constatering.
quote:Krijgen we dit weer. Als het niet onder de noemer racisme valt, is het plots oke? Dan is er niets aan de hand? Het is natuurlijk niet zo gestoord om mensen te discrimineren op basis van hun geloofsovertuiging.Op maandag 25 oktober 2010 00:01 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Niet ogv afkomst, maar ogv geloof. Das heel iets anders, maar een discussie daarover met linksen is inderdaad weinig zinvol, dus ik zal me beperken tot deze enkele constatering.
quote:Uiteraard nietOp maandag 25 oktober 2010 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Als het niet onder de noemer racisme valt, is het plots oke? Dan is er niets aan de hand? Het is natuurlijk niet zo gestoord om mensen te discrimineren op basis van hun geloofsovertuiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |