Klopt...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Morthill het volgende:
zie ik nu trouwens dat F!g al previews heeft van games geschreven door Novum waar je prima zelf voor langs SEGA kunt zoals voorheen altijd gebeurde?
ja, de nieuwe HR/ER hebben hun zaakjes niet zo goed op orde. Ze blinken ook uit in afwezigheid in het FB topicquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Morthill het volgende:
zie ik nu trouwens dat F!g al previews heeft van games geschreven door Novum waar je prima zelf voor langs SEGA kunt zoals voorheen altijd gebeurde?
Ik doe mijn best in FB hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:32 schreef koei het volgende:
[..]
ja, de nieuwe HR/ER hebben hun zaakjes niet zo goed op orde. Ze blinken ook uit in afwezigheid in het FB topic
Dude lul niet, er is echt een onderrepresentatie van F!g op facebook!quote:
Ben jij HR/ER?quote:
Ik heb Nebo en Ritse wel als vriend hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude lul niet, er is echt een onderrepresentatie van F!g op facebook!
POIT!! OUWER PEDOBEER!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef Poit het volgende:
Nintendo 3DS.. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.. Nu Sony nog! Heb er zin in![]()
Beetje scheef.. Ben een echte oude man aan het worden. Zit aan de spierverslappers en ontstekingsremmers in verband met rugklachten. Donderdag cesartherapiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
POIT!! OUWER PEDOBEER!!
Ik heb je echt in geen eeuwigheid gezien ouwe! Hoe hangt ie?
Ah vet kut man, heb n matti van me met ook zo'n beetje permanente rugklachten, die is er niet echt over te spreken....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje scheef.. Ben een echte oude man aan het worden. Zit aan de spierverslappers en ontstekingsremmers in verband met rugklachten. Donderdag cesartherapie![]()
Maar verder druk met werk en masturberen. Same all same all..
Juah, heb er al langer last van. Meestal trekt het ook vanzelf wel weer weg maar kon vorige week bijna m'n schoenen niet meer aantrekken.. Toen ik die nacht daarna naar 2 uur geslapen had ivm pijn in de lijer dacht ik dat het maar eens tijd werd om naar de dokter te gaan. Dus, heel het weekend uitgeschakeld geweest door spierverslappers..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah vet kut man, heb n matti van me met ook zo'n beetje permanente rugklachten, die is er niet echt over te spreken....
Poit die zich verrukt heeft, en nu aan de spierverslappers zitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje scheef.. Ben een echte oude man aan het worden. Zit aan de spierverslappers en ontstekingsremmers in verband met rugklachten. Donderdag cesartherapie![]()
Maar verder druk met werk en masturberen. Same all same all..
Poept de paus in het bos?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Anyhow, zag trouwens een leuk facebook berichtje! Ben ik welkom??
quote:
De namen ken in niet allemaal nee... maar ik heb al moeite met de namen van mijn scharrels, dus dat zegt niet zoveel, ben gewoon oerslecht erinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens Nostradamus begint de volgende wereldoorlog in november! Maar ken jij al je buren bij naam? Hou je in de gaten of ze wel regelmatig naar buiten gaan? Doe jij iets voor een medemens? Ik zit in een heel aantal clubjes maar het is vrijwel onmogelijk om vrijwilligers ergens vandaan te halen. We hebben geen honk- en softbaljeugd omdat er geen trainers voor zijn, we hebben een half bestuur omdat er geen mensen zijn die een bestuurstaak op zich willen nemen en bij scouting hebben we een flink leiding tekort. Mensen doen alleen dingen waar ze zelf baat bij hebben tegenwoordig omdat ze het al druk genoeg hebben. Wil je terug naar zorgen voor elkaar dan moet je zorgen dat vrouwen niet meer mogen werken waardoor zij al het vrijwilligerswerk weer op zich kunnen nemen.
Ik moest lachen, maar Poit, werkt je unit nog wel met spierverslappersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Poit die zich verrukt heeft, en nu aan de spierverslappers zit
ik ga zo toch maar ff kijken, misschien komt er nog iets leuks voor de wii (de wii hier staat stof te happen namelijk)quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ben jij HR/ER?
Ik heb Koosy al een hele tijd niet meer gezien in FB terwijl er wel belangrijke discussies worden gevoerd. Dan ben je gewoon een slechte 'manager'.
fixed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De namen ken in niet allemaal nee... maar ik heb al moeite met de namen van mijn scharrels, dus dat zegt niet zoveel, ben gewoon oerslecht erinMaar een aantal spreek ik wel zeer regelmatig ja en ja ik weet ook wie wat doet en hoe laat, wel op tijdstippen dat ik thuis ben dan...
[..]
Ik moest lachen, maar Poit, werkt je p-unit nog wel met spierverslappers
Ik ken het probleem. In de personeelsvereniging hebben wij hetzelfde robleem, er gaan genoeg vrijwilligers weg, maar nieuwe?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens Nostradamus begint de volgende wereldoorlog in november! Maar ken jij al je buren bij naam? Hou je in de gaten of ze wel regelmatig naar buiten gaan? Doe jij iets voor een medemens? Ik zit in een heel aantal clubjes maar het is vrijwel onmogelijk om vrijwilligers ergens vandaan te halen. We hebben geen honk- en softbaljeugd omdat er geen trainers voor zijn, we hebben een half bestuur omdat er geen mensen zijn die een bestuurstaak op zich willen nemen en bij scouting hebben we een flink leiding tekort. Mensen doen alleen dingen waar ze zelf baat bij hebben tegenwoordig omdat ze het al druk genoeg hebben. Wil je terug naar zorgen voor elkaar dan moet je zorgen dat vrouwen niet meer mogen werken waardoor zij al het vrijwilligerswerk weer op zich kunnen nemen.
Heeeeejjj edjepetjequote:
Ik heb brazilië - noord-korea op 1-3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vandaag als enigste op het werk NZL - SVK goed, alleen daarna verneuk ik ivoorkust - portugal.
Hopelijk heb ik brazilie - noord-korea goed, 5-0
Wat is een walk over? Als het een ander woord is voor ongelooflijk triest spel: JA! 0-0 tegen Noord-Korea.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat is een walk over? Als het een ander woord is voor ongelooflijk triest spel: JA! 0-0 tegen Noord-Korea.
1-0 brazilië.quote:
Ja met zo'n uitslagen zou ik ook nog niet geld spelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb brazilië - noord-korea op 1-3
Gelukkig speel ik dan ook niet om geld!
Dat dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
GEWELDIGE GOAL!
Collega van me heeft het nu dun door de broek lopen. 600 euro op 3-1 voor Braziliëquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb brazilië - noord-korea op 1-3
Gelukkig speel ik dan ook niet om geld!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Collega van me heeft het nu dun door de broek lopen. 600 euro op 3-1 voor Brazilië
2-0 nu.
Misschien komt het nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Lekker veel gelul bij Sony, maar aankondigingen ho maar
Ja, beetje karig tot op heden.. Al was Kevin Butler geniaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Sony wil zich volledig focussen op PS3 MOVE. Ze willen de interactie-strijd winnen op Microsoft!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef Rossdale het volgende:
En 3D hardcore gamingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sony wil zich volledig focussen op PS3 MOVE. Ze willen de interactie-strijd winnen op Microsoft!!!
Dan ben je echt gekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Collega van me heeft het nu dun door de broek lopen. 600 euro op 3-1 voor Brazilië
2-0 nu.
Fucking awesome!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Athlon64x het volgende:
Shit moest weg was lLittle big planetr 2 leuk?
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij is nooit om te lullenquote:
Sony is saai aan het doen.quote:
quote:
Helemaal niks van Sony deze keerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Poit het volgende:
Pff, Sony is flink aan het lobbyen geweest met exclusive content...
Ik ben bang dat we geen materiaal zien van The Last Guardian
Dat vind ik niet.. Sony heeft juist bijna alleen maar games laten zien en daarbij duidelijk aangegeven dat deze zowel met Move als met de DS3 gespeeld kunnen worden. Double win.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Het doet me pijn om het te erkennen, maar Nintendo is de winnaar deze E3De persconferentie van Sony had veel toffer gekund, net als die van Microsoft. Microsoft is overigens wel de verliezer door helemaal niks boeiends aan te kondigen, alleen veel kinect-troep. De echte verliezer is de gamer die gewoon op de bank wil zitten gamen
Uh, nou, uh, die!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef RitseB het volgende:
Welke games liet Sony dan zie die zo speciaal waren?
Ik vond Killzone3 wel wat hebben, en voor de restquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef RitseB het volgende:
Ik heb het niet zozeer over speciale games maar dat was wel het middelpunt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef RitseB het volgende:
Yeah ze zijn ermee bezig!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Spank komt er van die nieuwe xbox360 ook een arcade versie?
Die kun je toch de deur uit doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ze zijn ermee bezig!
Ben er echter wel minder enthousiast over, want mn oude HDD past er dan niet op
Dus ik ga alsnog voor een dikke 360...!
Wanneer is het in Keulenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef koei het volgende:
Nee, Nintendo was ook matig, maar het minst matig. Een nieuwe handheld onthullen zonder te zeggen wanneer het apparaat komtals ze in Keulen een persconferentie gaan doen zal het maart gaan worden voor ons denk ik, anders pas september volgend jaar.
17 augustus zijn de eerste presentaties. Maar Nintendo en Microsoft doen dan meestal niks.quote:
Hmm dan heb ik nog vakantie, misschien toch wel leuk om naar toe te gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
17 augustus zijn de eerste presentaties. Maar Nintendo en Microsoft doen dan meestal niks.
Yeah maar in die Arcade zit waarschijnlijk geen/kleine HDD, en dat terwijl ik geld heb gestopt in een 120gb hdd... die wil ik dus nog wel ff gebruiken, zou geldverspilling zijn andersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die kun je toch de deur uit doen?
Inderdaad. Nu wordt de hele intentie van USB support op de 360 wel heel duidelijk en logischquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ze zijn ermee bezig!
Ben er echter wel minder enthousiast over, want mn oude HDD past er dan niet op
Dus ik ga alsnog voor een dikke 360...!
arcade eruit, 120 gb eruit en dan een nieuwe met 250gbquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar in die Arcade zit waarschijnlijk geen/kleine HDD, en dat terwijl ik geld heb gestopt in een 120gb hdd... die wil ik dus nog wel ff gebruiken, zou geldverspilling zijn anders
Dat kan goed nog komen, dat je via USB je oude HDD kan aansluitenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu wordt de hele intentie van USB support op de 360 wel heel duidelijk en logisch
Vind 250 euro beetje veel, zeker als je kijkt hoe vaak ik er nu nog op gamequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
arcade eruit, 120 gb eruit en dan een nieuwe met 250gb
Nee. Ik bedoel eigenlijk: Met USB je savegames en al die shit van je huidige 360 HDD trekken en die op de nieuwe Xbox zetten (geen idee of de schijven ingebouwd zijn of gewoon los)quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
arcade eruit, 120 gb eruit en dan een nieuwe met 250gb
[..]
Dat kan goed nog komen, dat je via USB je oude HDD kan aansluiten
Muizen freaken hem hard op pindakaas.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef Frankii het volgende:
Omg, ik spot hier net een muis op mn kamer...![]()
De vorige muis had mn halve tas opgegeten omdat er een boterham met pindakaas in zat
Vind ze nu wel mooier weggewerktquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel eigenlijk: Met USB je savegames en al die shit van je huidige 360 HDD trekken en die op de nieuwe Xbox zetten (geen idee of de schijven ingebouwd zijn of gewoon los)
Stop de boterham in je gitaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef Frankii het volgende:
De vorige muis had mn halve tas opgegeten omdat er een boterham met pindakaas in zat
Dat wist je van te voren nog nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:45 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Een slechte nacht gehad maar ik weet wel weer wat ik wil met mijn levenDus een goed nachtje zullen we maar denken
Toch was het al bekend dat er een grote kans was dat het portal 2 was, waren al wat teasers voorbij gekomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:
Portal 2, waarbij gabe op de Sony persconferentie zijn verontschuldiging aanbood. En zei dat Portal 2 op PS3 de beste versie is voor Portal 2.
Nee meer het verhaal van Solique + de privésituatie op het moment... Allemaal keuzes, allemaal kansen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren nog niet? Dus een avondje met jezelf praten
?
Morning btw
Ik judo nu in nieuw-vennep, maar wil volgend jaar eigenlijk extra gaan judoen om de bruine band te halen... Zelf dacht ik aan deze school. Als je wilt kunnen we samen wel eens gaan kijken. Hoe zwaar ben jequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Korte vraag: ik heb de E3 helemaal gemist, wat was nou de verrassing van Valve?
Oh en GB, welke vechtsport doe je? Ik zoek nog een nieuwe in Leiden en omstreken, Aikido in Delft was toch net even te lastig in het weekend.
wtf is het daar voor bende danquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef Frankii het volgende:
Ik ben nu 80-85 kilo geloof ik, ik ga eens wiki-en om te kijken of het wat is, ik ben niet zo thuis in al die sportenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee meer het verhaal van Solique + de privésituatie op het moment... Allemaal keuzes, allemaal kansen...
[..]
Ik judo nu in nieuw-vennep, maar wil volgend jaar eigenlijk extra gaan judoen om de bruine band te halen... Zelf dacht ik aan deze school. Als je wilt kunnen we samen wel eens gaan kijken. Hoe zwaar ben je
Ik zou je inderdaad eerst wat verdiepen wil je op vechtsport gaan, eventueel dag meelopen. Kijken welk type vechtsport je ligt. Elke vechtsport heeft zo zijn eigen charme, technieken en beweegredenen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben nu 80-85 kilo geloof ik, ik ga eens wiki-en om te kijken of het wat is, ik ben niet zo thuis in al die sporten
Judo is verdedigend, en gebruikmakend van de kracht van je tegenstander. The bigger they are, the harder they fallquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben nu 80-85 kilo geloof ik, ik ga eens wiki-en om te kijken of het wat is, ik ben niet zo thuis in al die sporten
Hallo Morph!quote:
Hotdamn hoe zwaar is je kat wel niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:58 schreef Morthill het volgende:
en godverdomme mijn linkerlens doet moeilijknormaal zou ik dan mijn bril opdoen, maar mijn kat is daar op gesprongen dus die moet eerst langs een opticien.
Vrij licht, maar hoe licht een object ook is, als het maar genoeg impuls heeft (wat een kat heeft als ie van 1,5 meter springt) die in zeer korte tijd wordt omgezet in kracht bij het neerkomen gaan er dingen stukquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hotdamn hoe zwaar is je kat wel niet?
Dat is wel te zwaar voor mij om te gooien... Maar ik ben voornemens om zaterdag te gaan kijken daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Goeie analyse flodderquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb alle 3 de persconferenties gezien
microsoft:hoe fake
Nintendo:OMGWTFBBQ!, nieuwe zelda,nieuwe Donkey kong country,nieuwe kirby,kid freaking icarus,3DS, AWESOME
Sony:15 minuten uittrekken voor het showen van een golf game?
misschien een reden om dr een te kopen ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder. Je hebt geen Nintendo Wii. Dus je zal de games niet spelen, dus waarom zo zielig enthousiast?
Aw ik heb alle zaterdagen tot juli al volzittenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is wel te zwaar voor mij om te gooien... Maar ik ben voornemens om zaterdag te gaan kijken daarEens kijken of er nog wat potentiele slachtoffers rondlopen voor me
Je faalt als Nintendo fan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
misschien een reden om dr een te kopen ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder is gewoon nog druk bezig met het NES en SNES tijdperk. Ik heb hem ook al een paar keer gezegd dat er ook nog veel nieuwere toffe games zijn maar daar wil die nog niet aan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dus ik mag niet zeggen dat hij faalt als Nintendo Fan?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder. Je hebt geen Nintendo Wii. Dus je zal de games niet spelen, dus waarom zo zielig enthousiast?
Ik lok niks uit, ben gewoon benieuwd waarom die jongen zo enthousiast is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent aan het uitlokken met deze post:
[..]
En voordat we weer gezeik krijgen hier waarschuw ik maar vast
Je kon wel zien waar het op uit ging lopen Nickquote:
Op mijn 15 was ik elke dag buiten te vinden, taalde niet naar de PS2 en PC.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kon wel zien waar het op uit ging lopen Nick![]()
Misschien heeft flodder ook geen geld voor een nieuwer systeem dus als hij dan blij en tevreden is met een snes en ps1 dan is dat toch ook mooi
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik lok niks uit, ben gewoon benieuwd waarom die jongen zo enthousiast is.
Ik ben het gezeur ook zat, ban die jongen gewoon. Dan ben je van al het gezeur af.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag jij vinden maar we kennen allemaal de geschiedenis van dit topic. Ben het gezeur gewoon zat.
Tegenwoordig is dat wel een stuk minder heb ik het ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op mijn 15 was ik elke dag buiten te vinden, taalde niet naar de PS2 en PC.
Kom op Ed flodder deed nietsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben het gezeur ook zat, ban die jongen gewoon. Dan ben je van al het gezeur af.
Tegenwoordig speel ik graag een spelletje als ik een late dienst heb gehad, maar over het algemeen ben ik wel op het terras of bij vrienden te vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat wel een stuk minder heb ik het idee
Oke dat kan idd maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen dingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tegenwoordig speel ik graag een spelletje als ik een late dienst heb gehad, maar over het algemeen ben ik wel op het terras of bij vrienden te vinden.
Wacht, een nieuwe DKC, dat alleen al is genoeg reden om Nintendo uit te roepen tot winnaar van de E3quote:
Audience, show me your fucking fanboy colors!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb alle 3 de persconferenties gezien
microsoft:hoe fake
Nintendo:OMGWTFBBQ!, nieuwe zelda,nieuwe Donkey kong country,nieuwe kirby,kid freaking icarus,3DS, AWESOME
Sony:15 minuten uittrekken voor het showen van een golf game?
Ban hem inderdaad maar, als we dan toch bezig zijn, ban Edwinuss ook voor een weekjequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben het gezeur ook zat, ban die jongen gewoon. Dan ben je van al het gezeur af.
Hmm misschien een punt, maar je moet niet op de zaken vooruit lopen. Het had deze keer ook een normale discussie kunnen zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag jij vinden maar we kennen allemaal de geschiedenis van dit topic. Ben het gezeur gewoon zat.
[..]
Ja hoor, hou jezelf maar voor de gek
DKC echt heel vet ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wacht, een nieuwe DKC, dat alleen al is genoeg reden om Nintendo uit te roepen tot winnaar van de E3(niet dat er veel tegenstand was
)
Maar goed, fuck shit awesome bruut gaaf retro
Edwinuss die opent met termen als "zielig enthousiast" en "je faalt", dat klinkt niet als de start van een normale discussie, maar wederom een trollpoging jegend Flodder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm misschien een punt, maar je moet niet op de zaken vooruit lopen. Het had deze keer ook een normale discussie kunnen zijn
Iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kom op Ed flodder deed niets![]()
Als Sony of Nintendo iets tofs aankondigd vind ik dat ook leuk ook al ga ik geen ps3 en Wii kopen zo bekijkt hij het denk ik ook?
En hij trolt niet met ons?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Edwinuss die opent met termen als "zielig enthousiast" en "je faalt", dat klinkt niet als de start van een normale discussie, maar wederom een trollpoging jegend Flodder.
Alsof je nog steeds niet geleerd hebt dat je trolls(voor zover je leren kan) kunt negeren, laatstaan dat Aq en jij niet voor de eerste keer gewaarschuwd/gebanned zijn omdat jullie liepen uit te lokken.quote:
Binnen een dag?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben daar inmiddels overheen gegroeid paro
Mensen waarschuwen dat ze niet mogen trollen, maar zelf wel gaan trollen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof je nog steeds niet geleerd hebt dat je trolls(voor zover je leren kan) kunt negeren, laatstaan dat Aq en jij niet voor de eerste keer gewaarschuwd/gebanned zijn omdat jullie liepen uit te lokken.
Omdat je niks heb geleerd van je vorige bans is het al trollen als ik daar op wijs?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen waarschuwen dat ze niet mogen trollen, maar zelf wel gaan trollen.
Sukkel ben je ook.
Ja, je bent aan het trollen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat je niks heb geleerd van je vorige bans is het al trollen als ik daar op wijs?
Nee al lang?quote:
Yep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee al lang?
Of heb je voorbeelden
Dat kan nietquote:
Ik ben juist bang dat dat Move veel beter gaat werken dan kinectquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
E3 faalt hard:
Microsoft ()
Mijn top favoriet was echt..........................telleurstellend.
Halo Reach en Forza 3.5/4? Nou dat zijn dus de games voor het komende jaar. Niks bijzonders dus. En waarom niet wat meer exclusives? Verder lijkt het wel duidelijk dat Kinect wat vernieuwender is en beter/leuker als dan MOVE. Daar heeft MS iets gewonnen denk ik. Verders....
![]()
trollen is trollen hequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat je niks heb geleerd van je vorige bans is het al trollen als ik daar op wijs?
Het lijkt mij ook iets nauwkeuriger, maar Kinect biedt tenminste iets nieuws, Move slechts een gepimpte versie van de Wii. Wat dat betreft trekt Kinect mij stukken meer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat dat Move veel beter gaat werken dan kinect
Ik ook, maar van judo krijg je een giga sixpack, en dat is als Lover weer mooi meegenomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Aw ik heb alle zaterdagen tot juli al volzitten![]()
I'm a lover not a figher. Daarom vind ik Aikido ook wel wat, ik wil het vooral gebruiken om fit te blijven eigenlijk, de rest is mooi meegenomen.
Sixpackquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ook, maar van judo krijg je een giga sixpack, en dat is als Lover weer mooi meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sixpack
Ik heb een echte, hoewel hij laatst is geclassificeerd als een fourpackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Haha, nee daarvoor ga ik al jaren braaf naar de sportschool. Judo lijkt me niet geweldig, dat trekken en duwen vind ik niks. Liever iets waar je een beetje in de lucht loopt te beunen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ook, maar van judo krijg je een giga sixpack, en dat is als Lover weer mooi meegenomen
volgens mij moet dat met een USB stick ook wel lukken. Je zit namelijk met die (als ik mij niet vergis) 16gb max.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef Reintji het volgende:
Al wat meer bekend over heo je nu je oude saves en speldata op die nieuwe 360 Slim krijgt? Gewoon met een externe HD?
Externe HDD/stick of transfer cable, weet niet of die laatste standaard meegeleverd wordt of niet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef Reintji het volgende:
Al wat meer bekend over heo je nu je oude saves en speldata op die nieuwe 360 Slim krijgt? Gewoon met een externe HD?
? ruikt het naar scheetjes?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat Badboy bij het graven in zijn tuin een gasleiding ofzo heeft geraakt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[UPD] Explosie in Dordrecht, 18 gewonden
Wtf jij was toch pas 22 ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben geboren in Dordt en heb er 26 jaar gewoondGelukkig nooit in die wijk gewoond
Oude lulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Ha ik ben echt slecht bezig in mn WK pools, maarja boeiend, vermaak me er wel mee, met het heen en weer geschreeuw enzo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer een uitslag goed, heerlijk al die mannen aftroeven hier
ZO'N GROTE VUURBAL JONG! BAM!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[UPD] Explosie in Dordrecht, 18 gewonden
Ik vermaak me er ook wel mee, heb hem ingevuld obv bookie sites, dat bleek een goede strategiequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ha ik ben echt slecht bezig in mn WK pools, maarja boeiend, vermaak me er wel mee, met het heen en weer geschreeuw enzo!
??quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef Rossdale het volgende:
-edit- doe normaal
quote:
Had dat aan Xbox Support getwitterdquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Externe HDD/stick of transfer cable, weet niet of die laatste standaard meegeleverd wordt of niet...
Suprise! Kom op: ze hebben zelfs de ballen om een 8GB Sandisk USB stick (Officieel ondersteund door de xbox360) voor 35 euro te verkopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Had dat aan Xbox Support getwitterden die wordt niet meegeleverd.
Pfff dat is een pak van me hart Badboyquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef badboynova het volgende:
WEES GERUST M'N JONGE JEDI, IK WAS NIET AAN HET GRAVEN .
Welk bedrijf doet het nietquote:
Maar als het om games gaat is het not donequote:
Nogalquote:
Goede tip voor de volgende keer, gok op alles behalve de EK winnaar, die verneukt het over het algemeen toch op het volgende WK, als ze zich al weten te plaatsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef GameBabe het volgende:
En ik had ze voorspeld als wereldkampioen
Heb hem sinds gisterquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
De Desire vandaag binnen gehad, terwijl maandag nog te horen kreeg dat ik hem pas eind van de maand kreeg![]()
Maar een onfatsoenlijke capslock afvangen kunnen ze niet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:43 schreef AQuila360 het volgende:
Gelijk hebben ze idd!
MICROSOFT BAZENBEDRIJF MET DE XBOX360 ALS BAZEN CONSOLE
Ik nu een week en het is en blijft een geil ding.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef GameBabe het volgende:
En ik had ze voorspeld als wereldkampioen
Omgquote:
Dat dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nu een week en het is en blijft een geil ding.
Falers eerste klas. Echt een enorm legio aan kansen gekregen, geen enkele kans kunnen benuttenquote:
je kan opera mini of skybird proberenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Al moet ik nog wel wennen aan het internet
Mijn muziekkennis is heel redelijk, behalve als het om zomerhits gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Morthill het volgende:Bijenkorf had een quiz over zomerhits. Mijn kennis is werkelijk dramatisch. 1 van de 10 MC-vragen had ik goed
Ga eens in de market kijken, thx voor de tipquote:
Ja, ik ken dan al die nummers wel, maar wie ze gemaakt hebben, hoe lang ze op 1 stonden etc. Geen flauw idee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mijn muziekkennis is heel redelijk, behalve als het om zomerhits gaat.
(Het zal er ook wel mee te maken hebben dat in een keuken de radio de hele dag aanstaat en je na 3 maanden elk uur een zomerhit 4 keer gehoord te hebben blij bent dat je het uit je hoofd kunt bannen)
Ik begrijp sowieso niet wat je precies aan die kennis hebt. Ik ken heel veel liedjes, kan vrij veel meezingen maar je moet mij echt niet vragen van wie dat liedje is of hoe het heet (tenzij de titel heel vaak in het refrein voor komt).quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik ken dan al die nummers wel, maar wie ze gemaakt hebben, hoe lang ze op 1 stonden etc. Geen flauw idee.
Mjah, het is dan nog multiple choice, maar dan nog, het zegt me vaak gewoon niksquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat je precies aan die kennis hebt. Ik ken heel veel liedjes, kan vrij veel meezingen maar je moet mij echt niet vragen van wie dat liedje is of hoe het heet (tenzij de titel heel vaak in het refrein voor komt).
Het zelfde heb ik met acteurs. Geen idee hoe ze heten, maar ik weet meestal wel waar ze in gespeeld hebben (als ik het gezien heb)
Raak nog altijd in de war tussen Matt Damon en Matt Dillon, hoewel de laatste veel sterkere rollen heeft gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat je precies aan die kennis hebt. Ik ken heel veel liedjes, kan vrij veel meezingen maar je moet mij echt niet vragen van wie dat liedje is of hoe het heet (tenzij de titel heel vaak in het refrein voor komt).
Het zelfde heb ik met acteurs. Geen idee hoe ze heten, maar ik weet meestal wel waar ze in gespeeld hebben (als ik het gezien heb)
De tijd vliegt zeg!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef badboynova het volgende:
Zo ben weer terug, heb net afscheid genomen van het lichaam van een vriendin die was om gekomen bij de vliegramp.
Vrijdag gaat ze eindelijk ter aarde gebracht worden samen met haar man.
quote:It takes 7 seconds for food to pass from mouth to stomach. A human hair can hold 3kg. The length of a penis is three times the length of the thumb. The femur is as hard as concrete. A woman's heart beats faster then a man's. Women blink twice as much as men. We use 300 muscles just to keep our balance when we stand. The woman has read this entire text. The man is still looking at his thumb.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef lkb9000 het volgende:
Wie heeft een stream van de gehele E3 Microsoft press conference voor me?
Het klopt ook niet. Mijn steekproef wijst anders uit. Plus dat ik als man zijnde anders erg groot geschapen zou zijn...quote:
Tot aan de holte tussen je duim en wijsvinger gemeten is mijn duim ongeveer 6 centimeter. Valt nog behoorlijk mee dacht ik zo. Maar ga nou niet analytisch doen bij gewoon een leuk stukje tekstquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef koei het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Mijn steekproef wijst anders uit. Plus dat ik als man zijnde anders erg groot geschapen zou zijn...
3x6=18, dat is bovengemiddeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tot aan de holte tussen je duim en wijsvinger gemeten is mijn duim ongeveer 6 centimeter. Valt nog behoorlijk mee dacht ik zo. Maar ga nou niet analytisch doen bij gewoon een leuk stukje tekst
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tot aan de holte tussen je duim en wijsvinger gemeten is mijn duim ongeveer 6 centimeter. Valt nog behoorlijk mee dacht ik zo. Maar ga nou niet analytisch doen bij gewoon een leuk stukje tekst
ED!quote:
"Wat doe je?"quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
nu ga ik met mijn meten is weten tik dit weer onderzoeken, misschien niet slim op een date
Dat lijkt me meer iets voor ná een date.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
nu ga ik met mijn meten is weten tik dit weer onderzoeken, misschien niet slim op een date
Ik bel Hart van Nederland! Wie zoekt zijn 06 op zodat de Telegraaf hem kan interviewen?!quote:
Hoi ik ben Koei HIPS BURP, en ik ben een slong inspector.quote:
Er is nou nog nooit een dronken chick op mij afgelopen om over mijn piemel te pratenquote:
Ik word wat vrijlipper van drank, niet opeens imbeciel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoi ik ben Koei HIPS BURP, en ik ben een slong inspector.
AAAAH wat is hij schattig, is hij van jouw of van de gamma.
Ooh doe trouwens mij eens verder vol gooien met drank.
En je tiepkunsten gaan er op achteruit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik word wat vrijlipper van drank, niet opeens imbeciel.
Ruik ik hier een mooie TT "waar koei vrijlipper word(t) ".quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik word wat vrijlipper van drank, niet opeens imbeciel.
In het kama soetra boek dat ik laatst las stond ook iets over diepte van de vagina, daar waren dan ook allerlei dierennamen voor als het paard etcquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
En je tiepkunsten gaan er op achteruit.
Het is echt stom dat vrouwen geen interessante geheime maten hebben![]()
Verder kan ik me altijd vinden in dat soort weetjes, ze dichten mij altijd een monsterlijk geslachtsdeel toe!
En dat terwijl vandaag enkel water en dubbelfrisss op hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
En je tiepkunsten gaan er op achteruit.
Het is echt stom dat vrouwen geen interessante geheime maten hebben![]()
Verder kan ik me altijd vinden in dat soort weetjes, ze dichten mij altijd een monsterlijk geslachtsdeel toe!
Al eens op zo'n beurs geweest? Dat lijkt me nou echt... bijzonderquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In het kama soetra boek dat ik laatst las stond ook iets over diepte van de vagina, daar waren dan ook allerlei dierennamen voor als het paard etcMaar misschien dat je daar nog iets mee kan doen, iets met omtrek van de buik ofzo
Zoek het uit zou ik zeggen, we horen graag de resultaten
Ik ben altijd loslippig
Ja maar dat is echt niet boeiendquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Al eens op zo'n beurs geweest? Dat lijkt me nou echt... bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |