abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82844572

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_82844612
Eens met de TT
pi_82844640
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:18 schreef SoldMayor het volgende:
Eens met de TT
pi_82844642
Eens met de TieTe
pi_82844656
E3
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82844685
Al moet ik wel zeggen dat EA en Ubisoft redelijk waren
pi_82844799
zie ik nu trouwens dat F!g al previews heeft van games geschreven door Novum waar je prima zelf voor langs SEGA kunt zoals voorheen altijd gebeurde?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:23:45 #8
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82844806
Zelda:skyward Sword komt volgend jaar

en NBA Jam is terug

Mario Sports mix
pi_82844872
Laat SONY aub wel iets boeiends hebben maar met hun move faal zal het wel weer niks worden
pi_82844899
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Morthill het volgende:
zie ik nu trouwens dat F!g al previews heeft van games geschreven door Novum waar je prima zelf voor langs SEGA kunt zoals voorheen altijd gebeurde?
Klopt...
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_82844935
in before the black box bazen.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_82845173
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Morthill het volgende:
ja, de nieuwe HR/ER hebben hun zaakjes niet zo goed op orde. Ze blinken ook uit in afwezigheid in het FB topic
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_82845216
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:32 schreef koei het volgende:

[..]

ja, de nieuwe HR/ER hebben hun zaakjes niet zo goed op orde. Ze blinken ook uit in afwezigheid in het FB topic
Ik doe mijn best in FB hoor!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:34:33 #14
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82845247
Goldeneye007 komt voor de wii

een game van activision

als ze t verneuken stuur ik een bom richting activision STANDE PEDE

epic mickey
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:35:54 #15
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82845303
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dude lul niet, er is echt een onderrepresentatie van F!g op facebook!
pi_82845313
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ben jij HR/ER?

Ik heb Koosy al een hele tijd niet meer gezien in FB terwijl er wel belangrijke discussies worden gevoerd. Dan ben je gewoon een slechte 'manager'.
pi_82845379
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dude lul niet, er is echt een onderrepresentatie van F!g op facebook!
Ik heb Nebo en Ritse wel als vriend hoor!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:38:11 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82845400
Mickey spuit groene muizenpap op de wereld
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:12:57 #19
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82847003
Nou nou.. nintendo 3ds... 3d foto 3d games 3d internet 3d alles..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:24:00 #20
111656 Poit
12-08-12
pi_82847527
Nintendo 3DS.. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.. Nu Sony nog! Heb er zin in
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:26:02 #21
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82847639
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef Poit het volgende:
Nintendo 3DS.. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.. Nu Sony nog! Heb er zin in
POIT!! OUWER PEDOBEER!!

Ik heb je echt in geen eeuwigheid gezien ouwe! Hoe hangt ie?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:29:03 #22
111656 Poit
12-08-12
pi_82847776
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

POIT!! OUWER PEDOBEER!!

Ik heb je echt in geen eeuwigheid gezien ouwe! Hoe hangt ie?
Beetje scheef.. Ben een echte oude man aan het worden. Zit aan de spierverslappers en ontstekingsremmers in verband met rugklachten. Donderdag cesartherapie
Maar verder druk met werk en masturberen. Same all same all..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:32:40 #23
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82847934
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Poit het volgende:

[..]

Beetje scheef.. Ben een echte oude man aan het worden. Zit aan de spierverslappers en ontstekingsremmers in verband met rugklachten. Donderdag cesartherapie
Ah vet kut man, heb n matti van me met ook zo'n beetje permanente rugklachten, die is er niet echt over te spreken....
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:35:28 #24
111656 Poit
12-08-12
pi_82848063
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ah vet kut man, heb n matti van me met ook zo'n beetje permanente rugklachten, die is er niet echt over te spreken....
Juah, heb er al langer last van. Meestal trekt het ook vanzelf wel weer weg maar kon vorige week bijna m'n schoenen niet meer aantrekken.. Toen ik die nacht daarna naar 2 uur geslapen had ivm pijn in de lijer dacht ik dat het maar eens tijd werd om naar de dokter te gaan. Dus, heel het weekend uitgeschakeld geweest door spierverslappers..

Anyhow, zag trouwens een leuk facebook berichtje! Ben ik welkom??
pi_82848072
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Poit het volgende:

[..]

Poit die zich verrukt heeft, en nu aan de spierverslappers zit
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:36:22 #26
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82848121
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Poit het volgende:

[..]
Anyhow, zag trouwens een leuk facebook berichtje! Ben ik welkom??
Poept de paus in het bos?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:38:25 #27
111656 Poit
12-08-12
pi_82848234
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Poept de paus in het bos?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:39:07 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_82848260
Eens met OP
AFC AJAX
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:40:03 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82848306
WINtendo deze E3
pi_82848388
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens Nostradamus begint de volgende wereldoorlog in november! Maar ken jij al je buren bij naam? Hou je in de gaten of ze wel regelmatig naar buiten gaan? Doe jij iets voor een medemens? Ik zit in een heel aantal clubjes maar het is vrijwel onmogelijk om vrijwilligers ergens vandaan te halen. We hebben geen honk- en softbaljeugd omdat er geen trainers voor zijn, we hebben een half bestuur omdat er geen mensen zijn die een bestuurstaak op zich willen nemen en bij scouting hebben we een flink leiding tekort. Mensen doen alleen dingen waar ze zelf baat bij hebben tegenwoordig omdat ze het al druk genoeg hebben. Wil je terug naar zorgen voor elkaar dan moet je zorgen dat vrouwen niet meer mogen werken waardoor zij al het vrijwilligerswerk weer op zich kunnen nemen.
De namen ken in niet allemaal nee... maar ik heb al moeite met de namen van mijn scharrels, dus dat zegt niet zoveel, ben gewoon oerslecht erin Maar een aantal spreek ik wel zeer regelmatig ja en ja ik weet ook wie wat doet en hoe laat, wel op tijdstippen dat ik thuis ben dan...
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef badboynova het volgende:

[..]

Poit die zich verrukt heeft, en nu aan de spierverslappers zit
Ik moest lachen, maar Poit, werkt je unit nog wel met spierverslappers
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_82848390
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef Rossdale het volgende:
WINtendo deze E3
ik ga zo toch maar ff kijken, misschien komt er nog iets leuks voor de wii (de wii hier staat stof te happen namelijk)
  Donald Duck held dinsdag 15 juni 2010 @ 19:42:29 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82848401
De grafische stijl van Zelda is apart.
Ik hoop toch echt wel dat het een pittige game wordt en niet eentje die zo casual mogelijk is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:45:55 #33
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_82848546
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:36 schreef koei het volgende:

[..]

Ben jij HR/ER?

Ik heb Koosy al een hele tijd niet meer gezien in FB terwijl er wel belangrijke discussies worden gevoerd. Dan ben je gewoon een slechte 'manager'.

Kevin leest alles mee, en hij was de afgelopen 2 weken op vakantie.
Do androids dream of electric sheep?
pi_82848664
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef GameBabe het volgende:

[..]

De namen ken in niet allemaal nee... maar ik heb al moeite met de namen van mijn scharrels, dus dat zegt niet zoveel, ben gewoon oerslecht erin Maar een aantal spreek ik wel zeer regelmatig ja en ja ik weet ook wie wat doet en hoe laat, wel op tijdstippen dat ik thuis ben dan...
[..]

Ik moest lachen, maar Poit, werkt je p-unit nog wel met spierverslappers
fixed.
pi_82848714
Aanwezig!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_82849168
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens Nostradamus begint de volgende wereldoorlog in november! Maar ken jij al je buren bij naam? Hou je in de gaten of ze wel regelmatig naar buiten gaan? Doe jij iets voor een medemens? Ik zit in een heel aantal clubjes maar het is vrijwel onmogelijk om vrijwilligers ergens vandaan te halen. We hebben geen honk- en softbaljeugd omdat er geen trainers voor zijn, we hebben een half bestuur omdat er geen mensen zijn die een bestuurstaak op zich willen nemen en bij scouting hebben we een flink leiding tekort. Mensen doen alleen dingen waar ze zelf baat bij hebben tegenwoordig omdat ze het al druk genoeg hebben. Wil je terug naar zorgen voor elkaar dan moet je zorgen dat vrouwen niet meer mogen werken waardoor zij al het vrijwilligerswerk weer op zich kunnen nemen.
Ik ken het probleem. In de personeelsvereniging hebben wij hetzelfde robleem, er gaan genoeg vrijwilligers weg, maar nieuwe?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82849257
http://www.engadget.com/p(...)-unboxing-0/#3077086

Hoe vet !!! Vooral die harde schijf
en nu ook met aansluiting voor surround geluid en hdmi

nu gaat me MW2 versie er zeker uit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_82849394
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:04:32 #39
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82849484
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Edwinuss het volgende:
Heeeeejjj edjepetje
pi_82849769
Vandaag als enigste op het werk NZL - SVK goed, alleen daarna verneuk ik ivoorkust - portugal .
Hopelijk heb ik brazilie - noord-korea goed, 5-0
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:12:18 #41
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82849828
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vandaag als enigste op het werk NZL - SVK goed, alleen daarna verneuk ik ivoorkust - portugal .
Hopelijk heb ik brazilie - noord-korea goed, 5-0
Ik heb brazilië - noord-korea op 1-3

Gelukkig speel ik dan ook niet om geld!
pi_82850264
[TK] Xbox 360 games

Ace Combat en Ninja Blade zijn weg.
Wie voor de rest 30 euro geeft heeft een deal. Speciale vriendjes deal.
pi_82853067
wat een walk over van brazil
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:29:08 #44
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82854101
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef badboynova het volgende:
wat een walk over van brazil
Wat is een walk over? Als het een ander woord is voor ongelooflijk triest spel: JA! 0-0 tegen Noord-Korea.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_82854365
Poitje

Waarom ben je niet op irc nu
pi_82854428
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wat is een walk over? Als het een ander woord is voor ongelooflijk triest spel: JA! 0-0 tegen Noord-Korea.
speciaal er voor uitgevonden.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:38:01 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82854608
Hoieveel staat het Badboy
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:40:59 #48
187674 Sigmund666
pi_82854866
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
Hoieveel staat het Badboy
1-0 brazilië.
pi_82854961
Dat doelpunt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82854975
Wat een goal
pi_82854985
GEWELDIGE GOAL!
pi_82855123
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja met zo'n uitslagen zou ik ook nog niet geld spelen
pi_82855158
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
GEWELDIGE GOAL!
Dat dus
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:43:56 #54
111656 Poit
12-08-12
pi_82855178
Kevin Butler is a GOOOOD!!!!
pi_82855579
Ik wacht eigenlijk op een aankondiging van een nieuwe Time Splitters..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:52:03 #56
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82855780
Spank komt er van die nieuwe xbox360 ook een arcade versie?

En ED Timesplitters was idd zo vet! Die 1e helemaal kapot gespeeld op de ps2 die had toen ook al co-op enzo en veel levels maken en dan spelen was echt tof.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:56:56 #57
187674 Sigmund666
pi_82856104
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Collega van me heeft het nu dun door de broek lopen. 600 euro op 3-1 voor Brazilië

2-0 nu.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:58:47 #58
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_82856289
Brazilie
AFC AJAX
pi_82856488
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Collega van me heeft het nu dun door de broek lopen. 600 euro op 3-1 voor Brazilië

2-0 nu.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:04:49 #60
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82856701
Lekker veel gelul bij Sony, maar aankondigingen ho maar
pi_82856730
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Misschien komt het nog.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:06:25 #62
111656 Poit
12-08-12
pi_82856815
quote:
Ja, beetje karig tot op heden.. Al was Kevin Butler geniaal
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:07:40 #63
187674 Sigmund666
pi_82856913
quote:
Sony wil zich volledig focussen op PS3 MOVE. Ze willen de interactie-strijd winnen op Microsoft!!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:10:29 #64
111656 Poit
12-08-12
pi_82857132
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Sony wil zich volledig focussen op PS3 MOVE. Ze willen de interactie-strijd winnen op Microsoft!!!
En 3D hardcore gaming
pi_82857251
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

2-0 nu.
Dan ben je echt gek
pi_82857431
Shit moest weg was lLittle big planetr 2 leuk?
pi_82857498
sony ruikt geld.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:14:31 #68
111656 Poit
12-08-12
pi_82857505
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Athlon64x het volgende:
Shit moest weg was lLittle big planetr 2 leuk?
Fucking awesome!!
pi_82857513
En wtf! Ook een lekkere goal
pi_82857564
2-1
pi_82857573
Noord Korea
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:15:31 #72
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82857639
Die gast wie Sigmund kent krijgt dadelijk nog gelijk
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:15:43 #73
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82857656
Onee het is bijna om
pi_82857779
Poit! Kom op irc dan!

Roy en Rossdale kraken Sony af
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:19:00 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82857960
Volledig terecht Zelfs fallen is het eens
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:19:37 #76
187674 Sigmund666
pi_82858015
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan ben je echt gek
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij is nooit om te lullen
"JA! IK VOEL DAT ZE ENORM GAAN WINNEN!"

Ik kan hem morgen met alle collega's royaal uit gaan lachen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:23:03 #77
111656 Poit
12-08-12
pi_82858301
Dead Space !!!
pi_82858520
Sony kan mij nog steeds niet warm maken met wat ze laten zien.
pi_82858546
Portal is nu ook weer niet zo ontzettend bijzonder.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:26:03 #80
111656 Poit
12-08-12
pi_82858572
OEIJOEJOEI!!

VAAAALVE!!!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:27:45 #81
111656 Poit
12-08-12
pi_82858679
Is dat even 180 graden draaien
pi_82858730
En nu graag een grote aankondiging.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:31:41 #83
111656 Poit
12-08-12
pi_82858993
Pff, Sony is flink aan het lobbyen geweest met exclusive content...

Ik ben bang dat we geen materiaal zien van The Last Guardian
pi_82859086
Watsgebeurd?

Groetjes uit de dojo
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:33:29 #85
182714 RitseB
pi_82859162
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef GameBabe het volgende:
Watsgebeurd?

Groetjes uit de dojo

Niks boeiend
pi_82859249
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef GameBabe het volgende:
Watsgebeurd?

Groetjes uit de dojo
Sony is saai aan het doen.
pi_82859284
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef RitseB het volgende:

[..]

Niks boeiend
Dit dus.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:37:25 #88
187674 Sigmund666
pi_82859426
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef Poit het volgende:
Dead Space !!!

Dead Space was erg vet
Enige spel dat ik ooit meer dan 3 keer achter elkaar heb uitgespeeld omdat het te tof was
pi_82859543
Nu GT5. Weer een CGI filmpje, geen gameplay. Zonde van het geld. Kunnen ze beter steken in het ontwikkelen van de game.
pi_82859742
Dan valt de xbox presentatie van gister, vergeleken met dit wel mee.
M$ heeft tenminste geld uitgegeven aan een stel gekken om onze lach spieren te trainen .
pi_82859881
wrong topic
I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:48:35 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82860164
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Poit het volgende:
Pff, Sony is flink aan het lobbyen geweest met exclusive content...

Ik ben bang dat we geen materiaal zien van The Last Guardian
Helemaal niks van Sony deze keer
pi_82860241
Het doet me pijn om het te erkennen, maar Nintendo is de winnaar deze E3 De persconferentie van Sony had veel toffer gekund, net als die van Microsoft. Microsoft is overigens wel de verliezer door helemaal niks boeiends aan te kondigen, alleen veel kinect-troep. De echte verliezer is de gamer die gewoon op de bank wil zitten gamen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:58:22 #94
111656 Poit
12-08-12
pi_82860684
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Het doet me pijn om het te erkennen, maar Nintendo is de winnaar deze E3 De persconferentie van Sony had veel toffer gekund, net als die van Microsoft. Microsoft is overigens wel de verliezer door helemaal niks boeiends aan te kondigen, alleen veel kinect-troep. De echte verliezer is de gamer die gewoon op de bank wil zitten gamen
Dat vind ik niet.. Sony heeft juist bijna alleen maar games laten zien en daarbij duidelijk aangegeven dat deze zowel met Move als met de DS3 gespeeld kunnen worden. Double win.
Ben het wel met je eens qua presentatie maar the big N wint het maar nipt door de 3DS..
Sony liet wel zien waar het om gaat.. Fucking Games! En je moet er van houden maar mister Butler had een punt.
Natal Kinect heeft met niet weten te overtuigen, het enige wat me enigszins interessant leek was dance hero maar dat kan net zo goed met de reguliere eyetoy. Voice commands vind ik irritant. Ga een beetje in m'n eentje tegen m'n pc zitten ouwehoeren.
Verder is er 1 ding dat ik miste.. The Last Guardian.. Daar had ik meer van willen zien.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:59:13 #95
182714 RitseB
pi_82860738
Welke games liet Sony dan zie die zo speciaal waren?
pi_82860775
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef RitseB het volgende:
Uh, nou, uh, die!
pi_82860785
Limbo die arcade game ziet er dan toch leuk uit . Lara Croft XBLA game mwa mwa en Codename : Kingdoms kan ook wel eens tof worden
pi_82860832
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef RitseB het volgende:
Ik vond Killzone3 wel wat hebben, en voor de rest
pi_82860862
De presentatie was gewoon kut. Veel lange trailers met korte stukjes games waarvan je denkt: ja, vertel er meer over.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:02:13 #100
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82860882
Tot nu de E3

Geen:

Grand Theft Auto V
Saints Row 3
Agent
True Crime 3