quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En vaak is het dan toch zo dat er op die datingsites meer vrouwen dan mannen zijn (aldus de sites zelf).
Je zou bijna denken dat de boel genept wordt door die sites.
Mijn ex-vriendin (via RP ontmoet... meer geluk dan wijsheid), liet me ooit ook eens haar profiel zien. 99% van die reacties is ook daadwerkelijk kansloos en triest
![]()
Alleen wat ik dan weer zo jammer vindt, is dat als je er wel moeite en tijd instopt om iets te schrijven naar de dames je óók geen reactie krijgt. Er zijn gewoon zoveel mannen dat het eigelijk gewoon is verpest... online daten
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er niet zoveel energie in steken om voor andere mensen dingen in te vullen en hele scenario's uit te werken.
Gewoon accepteren dat zo'n meisje niet wil, NEXT! Daarnaast gewoon accepteren dat niet ieder meisje nu eenmaal op je valt, anders zat je niet op een datingsite.
En probeer het eens IRL, wie weet heb je nog minder 'gezeik' ook.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Niet om het een of ander, maar de reactie van Xeanor is juist precies hetgeen wat de mannen scheidt van de jongetjes.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:50 schreef Fortitude het volgende:
THS ik hoop toch dat je aan het trollen bent. Dat is niet leuk plagerig, dat is gewoon arrogant gedrag. Hoe kan je überhaupt iets tegen Jack Russels hebben.
Zo zijn de meeste vrouwen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef THS het volgende:
[..]
Ze gaf daarmee een statement van "ik ben het Prinsesje in de grote toren, dus jij moet mij zo behandelen, en als je ook maar iets boe of ba zegt kan je het vergeten". Ik hou echt niet van dit soort vrouwen.
Zo zijn naar mijn ervaring vooral vrouwen die veel aandacht krijgen. Dat is puur om alle watjes die daar niet doorheen durven te prikken zo snel mogelijk weg te filteren. Als ik het hier zo lees krijgen vrouwen op datingsites oceanen aan aandacht, dus die zullen zich vast ook wel zo gedragen. Dat betekent niet dat ze bitches zijn, maar je wordt gewoon meteen even getest hoe mannelijk je bent.quote:
quote:
Wauw, wat een bitterheid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:33 schreef THS het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart is.
Maar nu we het toch over potjes hebben:
Op ieder potje past een dekseltje
Ja, en zelfs op jouw potje Xeanor![]()
![]()
(al zullen er niet zo veel dekseltjes zijn die erop passen
)
Jij gelijk wat een onzin. Je moest je schamen vind ik door zo openlijk toe te geven dat je je eigen gevoel opzij zet door een meid zogenaamd positief te behandelen als je er zelf niet achter staat. Dit is juist anti-mannelijkheid niet in gaan om je eigen behoeftes, maar een soort slavenvisie zonder trots.quote:Wauw, wat een bitterheid. Heb ik een gevoelige snaar geraakt, of ben je tot de realisatie gekomen dat ik gewoon gelijk had in m'n post?
Ik voel me in ieder geval absoluut niet aangesproken door jou. Ik geef je enkel advies en als je dat ter harte neemt krijg je misschien wat meer succes in de toekomst.
Overigens werkt wat gedoseerde plagerigheid extreem goed, maar wat jij doet is niet eens plagerigheid. Althans, het komt in ieder geval totaal verkeerd over.
Zijn jullie allemaal gek geworden hier? Ik weet niet wat jullie hebben gelezen, maar ik heb helemaal nergens gezegd dat je je eigen gevoel opzij zet door iemand op een positieve wijze te benaderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij gelijk wat een onzin. Je moest je schamen vind ik door zo openlijk toe te geven dat je je eigen gevoel opzij zet door een meid zogenaamd positief te behandelen als je er zelf niet achter staat. Dit is juist anti-mannelijkheid niet in gaan om je eigen behoeftes, maar een soort slavenvisie zonder trots.
Of wou je zeggen dat je mannen ook zo behandelt, nou dan ben je een makkelijk persoon.
Maar je heb deels gelijk door mannen als jouw die steeds een stapje achteruit doen voor vrouwen maken vrouwen de dienst steeds meer uit en komen zelfs vrouwen met 100 neurotische stoornissen aan een man. Want dat is dit gewoon een neurotisch reagerende vrouw.
Tja 1 dwaas doet meer kwaad dan 100 wijzen bij elkaar.
Naja samen klagen heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:26 schreef Xeanor het volgende:
Mensen komen nader tot elkaar omdat ze allebei iets leuk vinden, niet omdat ze allebei iets haten.
Ik denk meer om aan te geven dat het soms voor mannen sowieso kansloos is om op sommige vrouwen te reageren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zo zijn naar mijn ervaring vooral vrouwen die veel aandacht krijgen. Dat is puur om alle watjes die daar niet doorheen durven te prikken zo snel mogelijk weg te filteren. Als ik het hier zo lees krijgen vrouwen op datingsites oceanen aan aandacht, dus die zullen zich vast ook wel zo gedragen. Dat betekent niet dat ze bitches zijn, maar je wordt gewoon meteen even getest hoe mannelijk je bent.
Precies!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef Fortitude het volgende:
Die vrouw zei niks raars. Ze reageerde alleen maar op het arrogante gedrag van THS en laat niet zomaar over haar heen lopen. Dat is juist een mooie eigenschap.
Dat betekend dus niet dat je haar moet gaan afzeiken. Zeker niet wanneer jouw standpunt zo zeikerig is.quote:
Dat deed ze inderdaad, en dat is ook goed. Dat jij er vervolgens niet tegen kan ondanks dat je het een goede eigenschap vindt snap ik dan weer niet.quote:
Ik deed dat ook en dat is ook goed. Ik laat ook niet over mij heenlopen. Maar kap nou ff met die discussie! Het is over daarmee, ik ga naar de volgende.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat deed ze inderdaad, en dat is ook goed. Dat jij er vervolgens niet tegen kan ondanks dat je het een goede eigenschap vindt snap ik dan weer niet.
Omdat veel vrouwen al die aandacht gewoon leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Ik geloof sowieso niet dat je op RP zit om alleen goede vriendjes te maken en verder niets erachter zoeken. Waarom date je dan als je niet op een relatie zit te wachten?
Dat ze me gewoon zat te fucken omdat ze de aandacht zo leuk vond.quote:En de clue van dit verhaal is
Dat weet je niet, die conclusie had je nog niet kunnen trekken. Zij vroeg zelf om je msn, dat is al een heel goed teken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat ze me gewoon zat te fucken omdat ze de aandacht zo leuk vond.
Gewoon, omdat het gezellig kan zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Maar even een serieuze vraag nu. Wat betekent het als een vrouw zegt dat ze niet ergens naar op zoek is, m.a.w. ze zit niet op een relatie te wachten? Ze wilt wel graag een date met mij, maar ze heeft daarbij geen verwachtingen. Ik vind het sowieso een beetje dubbelzinnig aan te geven dat je alleen een date wilt en niet geen vaste relatie? Of interpreteer ik de vrouw weer helemaal verkeerd? Komop, leef je uit Xeanor..
Ik geloof sowieso niet dat je op RP zit om alleen goede vriendjes te maken en verder niets erachter zoeken. Waarom date je dan als je niet op een relatie zit te wachten?
Ja dat zei zij ook. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden. Natuurlijk draait het om gezelligheid, maar ik kan niet geloven dat er helemaal niets achter zit. Wat is je ware doel op RP? Alleen gezelligheid? Ik geloof dat niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het gezellig kan zijn?
hoe werkt dat dan? heb het laaang gelee ooit gebruiktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Op zich vind ik Paiq de beste dating sites, 3 dates gehad waarvan 1 meid een gewone vriendin is geworden, de andere 2 waren wel aardig maar niet zoals ze zich voor deden op de site
Sowieso om iemand te leren kennen. Het kan ook tegenvallen, ik ben laatst op date geweest met iemand die ik een jaar ervoor echt leuk vond. En hoewel het echt heel gezellig was, een relatie zie ik er niet mee zitten. Ik zeg nu omdat ik er nog niet aan toe ben, maar dat is onzin, als je verliefd bent schuif je dat ook meteen van de baan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef THS het volgende:
[..]
Ja dat zei zij ook. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden. Natuurlijk draait het om gezelligheid, maar ik kan niet geloven dat er helemaal niets achter zit. Wat is je ware doel op RP? Alleen gezelligheid? Ik geloof dat niet.
Relatie + planet
Niet veel anders als in het begin denk ik, eerst chatten zonder de foto gezien te hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? heb het laaang gelee ooit gebruikt
Dat zeggen ze om sterk en onafhankelijk over te komen. Als ze zou roepen dat ze een relatie wil, komt dat al snel behoeftig en zelfs wanhopig over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Wat betekent het als een vrouw zegt dat ze niet ergens naar op zoek is, m.a.w. ze zit niet op een relatie te wachten? Ze wilt wel graag een date met mij, maar ze heeft daarbij geen verwachtingen.
ik kreeg telkens varkens uit de verste uithoeken van het land met kind en een leeftijd van buiten mijn grensquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet veel anders als in het begin denk ik, eerst chatten zonder de foto gezien te hebben.
Het is alleen jammer dat de meeste vrouwen na een periode niet meer online komen...
Nee dat zeggen ze om vooraf geen hoop te geven aan hun "datepartner". Als ze het niks vinden, kunnen ze zich dus op die uitspraak vastpinnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze om sterk en onafhankelijk over te komen. Als ze zou roepen dat ze een relatie wil, komt dat al snel behoeftig en zelfs wanhopig over.
9 van 10x wel, kwa afstand en leeftijd. Echter de koeien gooien ze niet uit de weiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kreeg telkens varkens uit de verste uithoeken van het land met kind en een leeftijd van buiten mijn grens.
zijn de preselectiecriteria inmiddels wat verbeterd?
Nee, juist niet.quote:
In MSN gesprekken kun je zulke grappen niet maken, simpelweg omdat je de intonatie waarmee iemand iets zegt niet hoort.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef THS het volgende:
[..]
Neen mijnheer Fortitude, ik ben niet aan het trollen geweest. Het was echt grappig bedoeld, maar ze had me niet eens de tijd gegeven om het uit te leggen. Toen kwam al die rotopmerking van haar. Ze gaf daarmee een statement van "ik ben het Prinsesje in de grote toren, dus jij moet mij zo behandelen, en als je ook maar iets boe of ba zegt kan je het vergeten". Ik hou echt niet van dit soort vrouwen. Volgens mij is zij juist arrogant. En toen werd ik gewoon pissed.
Maar zoals DenWauwelaar al aangaf, het heeft geen zin om msn gesprekken te evalueren. Move on to the NEXT!
Dat doe jij dus ook op een date?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef picardmike het volgende:
Hoezo als een man een scheet voelt laat ie een scheet zo simpel is het
Ik zit niet op een datingsite. Ik volg dit topic gewoon uit interesse en (leed)vermaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben jij de uitzondering op de regel een kansrijke man op datingsites?
Okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:47 schreef VeX- het volgende:
Ik zit niet op een datingsite. Ik volg dit topic gewoon uit interesse en (leed)vermaak.
Grapje! Daten?quote:
Wat is een pm? Ik heb namelijk wel interesse als mijn moeder het goed vindt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoi mijn naam is Chris, ik ben fulltime astronaut en part-time dolfijnentrainer, ik zoek een lekkere spontane meid met 1 arm, obesitas en een scooter.
Ik zie jullie pm`s wel tegemoed!
Ik hou niet van paardenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef VeX- het volgende:
[..]
Grapje! Daten?![]()
Ik ben stiekem je prins op het witte paard!![]()
Ik zou maar effe dimmen als ik jouw was.quote:Ik hou niet van paarden
Als ik echt last van mijn maag heb wel ja. Wel een hele zachte ik wil geen aandacht trekken.quote:Dat doe jij dus ook op een date?
Is dit een bedreiging of een uitdaging?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zou maar effe dimmen als ik jouw was
Wel van prinsen met een bmw?quote:
Alleen als ik er in mag rijdenquote:
Zoals ik al zei: ik hou niet van paardenquote:Van het paard maken we dan een patatje stoofvlees.![]()
Daar heb je smileys voor. Maargoed, het is niet tactisch om zulke bijdehante opmerkingen te maken in een eerste gesprek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In MSN gesprekken kun je zulke grappen niet maken, simpelweg omdat je de intonatie waarmee iemand iets zegt niet hoort.
Ik ben ook prins, en vrijgezel, en rij ook BMW, maar in tegenstelling tot VeX hoef ik daar niks mee te compenserenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen als ik er in mag rijden![]()
[..]
Zoals ik al zei: ik hou niet van paarden
Maar toch maar even melden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ik ben ook prins, en vrijgezel, en rij ook BMW, maar in tegenstelling tot VeX hoef ik daar niks mee te compenseren![]()
Niet om mij iig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Sigg het volgende:
Zo, en dan nu eens ff je Fobo checken en kijken waar dit topic nou eigenlijk om ging
Je hebt het al redelijk goed naar mijn mening, chapeau. Ze zit wel degelijk op een relatie te wachten. Ze denkt alleen dat wanneer ze op een datingsite zit, dat andere mensen het vooroordeel over haar vormen dat ze wanhopig op zoek is naar een relatie. Ze schiet dus al meteen in de verdediging (onzeker dus, ze schaamt zich misschien om zich daar in te schrijven maar kan het niet laten) met de stelling dat ze niet op zoek is. Nou, als die prins voorbij komt (as if everquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Maar even een serieuze vraag nu. Wat betekent het als een vrouw zegt dat ze niet ergens naar op zoek is, m.a.w. ze zit niet op een relatie te wachten? Of interpreteer ik de vrouw weer helemaal verkeerd? Komop, leef je uit Xeanor..
Zou kunnen maar neigt toch teveel naar wishfull thinking. Mijn ervaring is dat je dat zo veel mogelijk moet vermijden als je iemand gaat versieren en ze juist aangeeft dat ze wishfull thinking wil vermijden.quote:Je hebt het al redelijk goed naar mijn mening, chapeau. Ze zit wel degelijk op een relatie te wachten. Ze denkt alleen dat wanneer ze op een datingsite zit, dat andere mensen het vooroordeel over haar vormen dat ze wanhopig op zoek is naar een relatie. Ze schiet dus al meteen in de verdediging (onzeker dus, ze schaamt zich misschien om zich daar in te schrijven maar kan het niet laten) met de stelling dat ze niet op zoek is. Nou, als die prins voorbij komt (as if ever ) laat ze die niet voorbij gaan hoor.
Ik heb gisteren haar mobiel nummer gekregen en we hebben al wat smsjes over en weer gestuurd met wat mijn-stijl-plagerige/grove opmerkingen. Zij kan ook best lelijke opmerkingen maken en dan achteraf zeggen dat het maar een grapje was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou kunnen maar neigt toch teveel naar wishfull thinking. Mijn ervaring is dat je dat zo veel mogelijk moet vermijden als je iemand gaat versieren en ze juist aangeeft dat ze wishfull thinking wil vermijden.
Ligt aan het meiske in kwestie uiteraard. Niet dat zij in haar beste kloffie komt en jij er bij loopt als een toeristquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef sjippen het volgende:
Heb straks een date... je hoort overal dat je jezelf moet blijven... dus was ik van plan een korte broek en een t-shirtje aan te doen ipv hemdje en lange broek. Met dit weer veel aangenamer en het sluit ook beter aan bij m'n stijl.
Ik zou goed passen in de strand/zomercollectie van E5 mode vind ik zelf maar is dit done op een eerste afspraakje? We gaan naar een tapasbar trouwens...
Als het zo'n strakgespannen tapasbar is met veel neonlampen misschien niet helemaal, maar als je samen op het terras ervoor gaat zitten knabbelen kan het weer prima.. Lastig lastig..quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef sjippen het volgende:
Heb straks een date... je hoort overal dat je jezelf moet blijven... dus was ik van plan een korte broek en een t-shirtje aan te doen ipv hemdje en lange broek. Met dit weer veel aangenamer en het sluit ook beter aan bij m'n stijl.
Ik zou goed passen in de strand/zomercollectie van E5 mode vind ik zelf maar is dit done op een eerste afspraakje? We gaan naar een tapasbar trouwens...
Inderdaad een lastige... pfff ik vind mezelf redelijk deftig maar ja als zij daar in haar nieuw kleedje komt aanzetten... dilemmaquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als het zo'n strakgespannen tapasbar is met veel neonlampen misschien niet helemaal, maar als je samen op het terras ervoor gaat zitten knabbelen kan het weer prima.. Lastig lastig..
Afritsbroek een idee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef sjippen het volgende:
[..]
Inderdaad een lastige... pfff ik vind mezelf redelijk deftig maar ja als zij daar in haar nieuw kleedje komt aanzetten... dilemma
Dat is nooit een goed idee in welke situatie dan ook. Die lelijke dingen zijn net zo aantrekkelijk als een boerka zeker in combinatie met Teva's (niet de slipper, maar de sandaalversie) eronder.quote:
Je moet jezelf blijven, tot op zekere hoogte. Dit heeft vooral betrekking op je innerlijk, maar er is niet voor niets het gezegde: kleding maken de man! Skip die korte broek, doe of een mooie spijkerbroek aan met je t-shirt erboven met sneakers of slippers. Zit net zo prettig met dit weer, maar staat al 100x beter, dan op een eerste date aankomen in korte broek en naar een tapasbar gaan. Tenzij je ubergeile, bruine benen hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef sjippen het volgende:
Wat zei ik anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef Silenus het volgende:
Hahaha afritsbroek.Heb zelden een slechtere tip gezien.
Als je er onwijs lekker uitziet is een korte broek niet eens een slecht idee, maar voor het geval je van die witte behaarde beentjes hebt: doe lekker een lange broek aan. Leuk shirtje, leuke schoenen, en stay cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |