abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82830435

Vorige delen: 1

Laatste paar reacties:
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En vaak is het dan toch zo dat er op die datingsites meer vrouwen dan mannen zijn (aldus de sites zelf).
Je zou bijna denken dat de boel genept wordt door die sites.

Mijn ex-vriendin (via RP ontmoet... meer geluk dan wijsheid ), liet me ooit ook eens haar profiel zien. 99% van die reacties is ook daadwerkelijk kansloos en triest
Alleen wat ik dan weer zo jammer vindt, is dat als je er wel moeite en tijd instopt om iets te schrijven naar de dames je óók geen reactie krijgt. Er zijn gewoon zoveel mannen dat het eigelijk gewoon is verpest... online daten
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er niet zoveel energie in steken om voor andere mensen dingen in te vullen en hele scenario's uit te werken.

Gewoon accepteren dat zo'n meisje niet wil, NEXT! Daarnaast gewoon accepteren dat niet ieder meisje nu eenmaal op je valt, anders zat je niet op een datingsite.

En probeer het eens IRL, wie weet heb je nog minder 'gezeik' ook.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat doet hij niet. Niet om het een of ander, maar de reactie van Xeanor is juist precies hetgeen wat de mannen scheidt van de jongetjes.

[ Bericht 18% gewijzigd door Hardrebel op 15-06-2010 13:29:26 ]
pi_82831947
Ja precies. Xeanor is een verbitterd en een veel te serieus mannetje die de humor er niet van inziet. Volgens mij is Xeanor autistisch waardoor hij humor, waarvoor je je hersens moet gebruiken, niet begrijpt.

Ik reageerde totaal niet pessimistisch of negatief. Het was bedoeld als een leuke opmerking met een plagerige ondertoon. Als Xeanor en alle andere domme vrouwen dat niet begrijpen is dat hun probleem. Ik ga dan gewoon naar de volgende die misschien wel mijn soort humor kan waarderen.

Uiteraard is het leuk als je allemaal leuke dingen zegt tegen een vrouw om haar in haar comfortzone te houden. Maar wie zit je dan te bedriegen? Beiden vind ik, namelijk jezelf en haar, omdat je simpelweg niet jezelf bent. Je past je (msn) gesprekken aan op haar en dat vind ik verkeerd. Ik ben gewoon mijzelf en mijn gespreksonderwerpen en humor blijven daarom hetzelfde ongeacht het geslacht. Beter vroeg erachter komen dat je niet op 1 lijn zit dan vele dates later. Ik zeg wat ik denk en vind en ik ga niet als een slijmerige JP erom heen lullen.

Dat laatste zinnetje was wel pessimistisch uiteraard, maar ik had daar alle reden toe. Wie denkt ze dat ze wel niet is? Mannen hebben inderdaad ook een bepaalde trots. Zij had mij op RP laten weten dat ze interesse in mij had. Ik dus een leuk berichtje sturen met mijn msn/email. Toen ik op msn was zei ze helemaal niets terwijl ze wel online was. Ja hallo?!?!?! Moet ik dan maar het initiatief starten om een gesprek te openen. Komop zeg, jij mij berichtje sturen, ik jou, zet is dus nu aan jou. Vrouwen op RP moeten niet verwachten dat ik als een needy desperate mannetje constant het initatief moeten nemen, dat gaat toch ook nergens over?

Nou ja, ik zo van "hoi", zij "hoe gaat het met je", ik "ja goed", heeeeeeeeeeeeeeeele lange stilte, ik zag haar msn foto met een Jack Russell en moest en zou gewoon die opmerking maken met als doel haar aan het lachen te maken.

[ Bericht 35% gewijzigd door THS op 15-06-2010 13:56:07 ]
pi_82832398
THS ik hoop toch dat je aan het trollen bent. Dat is niet leuk plagerig, dat is gewoon arrogant gedrag. Hoe kan je überhaupt iets tegen Jack Russels hebben.
pi_82832912
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:50 schreef Fortitude het volgende:
THS ik hoop toch dat je aan het trollen bent. Dat is niet leuk plagerig, dat is gewoon arrogant gedrag. Hoe kan je überhaupt iets tegen Jack Russels hebben.

Neen mijnheer Fortitude, ik ben niet aan het trollen geweest. Het was echt grappig bedoeld, maar ze had me niet eens de tijd gegeven om het uit te leggen. Toen kwam al die rotopmerking van haar. Ze gaf daarmee een statement van "ik ben het Prinsesje in de grote toren, dus jij moet mij zo behandelen, en als je ook maar iets boe of ba zegt kan je het vergeten". Ik hou echt niet van dit soort vrouwen. Volgens mij is zij juist arrogant. En toen werd ik gewoon pissed.

Maar zoals DenWauwelaar al aangaf, het heeft geen zin om msn gesprekken te evalueren. Move on to the NEXT!
pi_82833992
Jij hebt echt oogkleppen op, THS.
pi_82834106
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef THS het volgende:
[..]
Ze gaf daarmee een statement van "ik ben het Prinsesje in de grote toren, dus jij moet mij zo behandelen, en als je ook maar iets boe of ba zegt kan je het vergeten". Ik hou echt niet van dit soort vrouwen.
Zo zijn de meeste vrouwen hoor.
pi_82834159
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:30 schreef Mercer het volgende:

[..]

Zo zijn de meeste vrouwen hoor.
Zo zijn naar mijn ervaring vooral vrouwen die veel aandacht krijgen. Dat is puur om alle watjes die daar niet doorheen durven te prikken zo snel mogelijk weg te filteren. Als ik het hier zo lees krijgen vrouwen op datingsites oceanen aan aandacht, dus die zullen zich vast ook wel zo gedragen. Dat betekent niet dat ze bitches zijn, maar je wordt gewoon meteen even getest hoe mannelijk je bent.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:32:55 #8
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82834192
helaas heeft mercer gelijk daarin...maar ik begrijp het volkomen. vrouwen willen nou eenmaal hun zin hebben ondanks alles, net zoals mannen eigenlijk.....hmm
Het leven is een eeuwige paradox
pi_82834206
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:27 schreef Xeanor het volgende:
Jij hebt echt oogkleppen op, THS.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart is.

Maar nu we het toch over potjes hebben:

Op ieder potje past een dekseltje

Ja, en zelfs op jouw potje Xeanor (al zullen er niet zo veel dekseltjes zijn die erop passen )
pi_82834237
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:33 schreef THS het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat ie zwart is.

Maar nu we het toch over potjes hebben:

Ja, en zelfs op jouw potje Xeanor (al zullen er niet zo veel dekseltjes zijn die erop passen )
Wauw, wat een bitterheid. Heb ik een gevoelige snaar geraakt, of ben je tot de realisatie gekomen dat ik gewoon gelijk had in m'n post?

Ik voel me in ieder geval absoluut niet aangesproken door jou. Ik geef je enkel advies en als je dat ter harte neemt krijg je misschien wat meer succes in de toekomst.

Overigens werkt wat gedoseerde plagerigheid extreem goed, maar wat jij doet is niet eens plagerigheid. Althans, het komt in ieder geval totaal verkeerd over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xeanor op 15-06-2010 14:45:53 ]
pi_82834245
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:33 schreef THS het volgende:
Dat is niet meer dan politiekcorrect geneuzel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:39:03 #12
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82834386
toch kan het niet zijn dat een individu zijn/haar hele leven alleen is buiten diens wens?
Het leven is een eeuwige paradox
pi_82835794
quote:
Wauw, wat een bitterheid. Heb ik een gevoelige snaar geraakt, of ben je tot de realisatie gekomen dat ik gewoon gelijk had in m'n post?

Ik voel me in ieder geval absoluut niet aangesproken door jou. Ik geef je enkel advies en als je dat ter harte neemt krijg je misschien wat meer succes in de toekomst.

Overigens werkt wat gedoseerde plagerigheid extreem goed, maar wat jij doet is niet eens plagerigheid. Althans, het komt in ieder geval totaal verkeerd over.
Jij gelijk wat een onzin. Je moest je schamen vind ik door zo openlijk toe te geven dat je je eigen gevoel opzij zet door een meid zogenaamd positief te behandelen als je er zelf niet achter staat. Dit is juist anti-mannelijkheid niet in gaan om je eigen behoeftes, maar een soort slavenvisie zonder trots.

Of wou je zeggen dat je mannen ook zo behandelt, nou dan ben je een makkelijk persoon.

Maar je heb deels gelijk door mannen als jouw die steeds een stapje achteruit doen voor vrouwen maken vrouwen de dienst steeds meer uit en komen zelfs vrouwen met 100 neurotische stoornissen aan een man. Want dat is dit gewoon een neurotisch reagerende vrouw.

Tja 1 dwaas doet meer kwaad dan 100 wijzen bij elkaar.
UITGESCHREVEN
pi_82836352
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:14 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij gelijk wat een onzin. Je moest je schamen vind ik door zo openlijk toe te geven dat je je eigen gevoel opzij zet door een meid zogenaamd positief te behandelen als je er zelf niet achter staat. Dit is juist anti-mannelijkheid niet in gaan om je eigen behoeftes, maar een soort slavenvisie zonder trots.

Of wou je zeggen dat je mannen ook zo behandelt, nou dan ben je een makkelijk persoon.

Maar je heb deels gelijk door mannen als jouw die steeds een stapje achteruit doen voor vrouwen maken vrouwen de dienst steeds meer uit en komen zelfs vrouwen met 100 neurotische stoornissen aan een man. Want dat is dit gewoon een neurotisch reagerende vrouw.

Tja 1 dwaas doet meer kwaad dan 100 wijzen bij elkaar.
Zijn jullie allemaal gek geworden hier? Ik weet niet wat jullie hebben gelezen, maar ik heb helemaal nergens gezegd dat je je eigen gevoel opzij zet door iemand op een positieve wijze te benaderen.

Jullie zijn allemaal zo chagrijnig als wat. Sinds wanneer sta je er zelf niet achter, wanneer je positief doet tegen iemand? Dat is dan opeen anti-mannelijkheid? Mannen moeten altijd bot en gemeen doen, of wat?

Ik zeg ook niet dat hij z'n 'haat' voor Jack Russells opzij had moeten zetten. HIJ HAD ER GEWOON NIET MEE MOETEN BEGINNEN.

Er zijn duizenden manieren om jezelf te zijn. Er zijn duizenden volgordes om je eigen verhalen te vertellen. Er zijn duizenden dingen die je over jezelf kan vertellen. Doe het dan tenminste in de juiste volgorde. Je moet absoluut niet beginnen met waar je allemaal een tyfushekel aan hebt. Mensen komen nader tot elkaar omdat ze allebei iets leuk vinden, niet omdat ze allebei iets haten.
pi_82836435
Die vrouw zei niks raars. Ze reageerde alleen maar op het arrogante gedrag van THS en laat niet zomaar over haar heen lopen. Dat is juist een mooie eigenschap.
pi_82836478
Hoezo als een man een scheet voelt laat ie een scheet zo simpel is het, daar hoef je helemaal geen volgorde in te hebben. Daar is ook helemaal niks negatiefs aan. Als ik honden niet leuk vind vertel ik dat meteen ook daar is niks negatiefs aan.
UITGESCHREVEN
pi_82836525
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:26 schreef Xeanor het volgende:

Mensen komen nader tot elkaar omdat ze allebei iets leuk vinden, niet omdat ze allebei iets haten.
Naja samen klagen heeft ook wel wat. Samen is daar natuurlijk wel het sleutelwoord.
pi_82836540
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Zo zijn naar mijn ervaring vooral vrouwen die veel aandacht krijgen. Dat is puur om alle watjes die daar niet doorheen durven te prikken zo snel mogelijk weg te filteren. Als ik het hier zo lees krijgen vrouwen op datingsites oceanen aan aandacht, dus die zullen zich vast ook wel zo gedragen. Dat betekent niet dat ze bitches zijn, maar je wordt gewoon meteen even getest hoe mannelijk je bent.
Ik denk meer om aan te geven dat het soms voor mannen sowieso kansloos is om op sommige vrouwen te reageren.
pi_82836546
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef Fortitude het volgende:
Die vrouw zei niks raars. Ze reageerde alleen maar op het arrogante gedrag van THS en laat niet zomaar over haar heen lopen. Dat is juist een mooie eigenschap.
Precies!
pi_82836679
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef THS het volgende:

[..]

Precies!
Dat betekend dus niet dat je haar moet gaan afzeiken. Zeker niet wanneer jouw standpunt zo zeikerig is.
pi_82836709
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef THS het volgende:

[..]

Precies!
Dat deed ze inderdaad, en dat is ook goed. Dat jij er vervolgens niet tegen kan ondanks dat je het een goede eigenschap vindt snap ik dan weer niet.
pi_82836806
Maar even een serieuze vraag nu. Wat betekent het als een vrouw zegt dat ze niet ergens naar op zoek is, m.a.w. ze zit niet op een relatie te wachten? Ze wilt wel graag een date met mij, maar ze heeft daarbij geen verwachtingen. Ik vind het sowieso een beetje dubbelzinnig aan te geven dat je alleen een date wilt en niet geen vaste relatie? Of interpreteer ik de vrouw weer helemaal verkeerd? Komop, leef je uit Xeanor..

Ik geloof sowieso niet dat je op RP zit om alleen goede vriendjes te maken en verder niets erachter zoeken. Waarom date je dan als je niet op een relatie zit te wachten?
pi_82836868
Eerst vol in de aanval en dan achteraf roepen dat het een grapje was. Volgens mij kunnen weinig vrouwen dat waarderen.
pi_82836870
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:33 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dat deed ze inderdaad, en dat is ook goed. Dat jij er vervolgens niet tegen kan ondanks dat je het een goede eigenschap vindt snap ik dan weer niet.
Ik deed dat ook en dat is ook goed. Ik laat ook niet over mij heenlopen. Maar kap nou ff met die discussie! Het is over daarmee, ik ga naar de volgende.
pi_82836973
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Ik geloof sowieso niet dat je op RP zit om alleen goede vriendjes te maken en verder niets erachter zoeken. Waarom date je dan als je niet op een relatie zit te wachten?
Omdat veel vrouwen al die aandacht gewoon leuk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')