abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82836978
Had een keer meid gesproken die zei alleen: Ben benieuwd wie dit aandurft!

Ik dus sturen,hoor ik een uur niks. Ik stuur weer een bericht durft je zelf wel stuur anders een geen interesse. Voeren we vervolgens dit gesprek via de mail.

zij stuurde eerst:

Hey,

Je geeft me ook niet echt de tijd om te reageren

ik:

waar moet je over nadenken dan? Of je het wel aandurft?

zij:

Ik was niet alleen doelloos naar m'n scherm aan het staren hoor, maar er moet toch iemand die pizza uit de oven halen.....

ik:

Ik kan denken en pizza uit de oven halen helemaal als ik die warme pizzageur ruik! Ik kan multitasken!

zij:

Ja, denken en de pizza eruit halen is een uitdaging, maar dat lukt wel..... Maar dan..... reageren op een mailtje.... Kijk.... Daar kom ik minstens 1 hand tekort

ik:

Ja dat is een probleem..... je kan het met alleen je mond proberen?

zij:

hebben ze daar cursussen voor? Typen met je tanden!

ik:

gewoon zo makkelijk:)

{filmpje gestuurd}

zij:

Die steekt zijn neus wel in heel vreemde zaken

Ok, het is dus mogelijk.... Jij wint!

Heb je trouwens msn?

ik:

See zo moeilijk is het niet

Ik heb msn, moet alleen straks eventjes weg ben rond 10en weer thuis.
Ik zal je alvast toevoegen.

zij:

Nee, dat ziet er veel handger uit dan hoe ik mensen dat normaal gesproken zi doen... Met hun vingers?!
Hahaha!!!!

Ok, dan gaan we gezellig msn-en, vanavond word lastig, ik ga zo naar een verjaardag en dat word waarschijnlijk laat.... Misschien morgen? Ach, we komen elkaar daar wel tegen joh

Heb haar daarna uit mijn lijst verwijdert omdat ze niet reageerde en zoiets had van ja komt wel.
UITGESCHREVEN
pi_82837122
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:39 schreef picardmike het volgende:

- knip -
En de clue van dit verhaal is
pi_82837150
quote:
En de clue van dit verhaal is
Dat ze me gewoon zat te fucken omdat ze de aandacht zo leuk vond.
UITGESCHREVEN
pi_82837341
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat ze me gewoon zat te fucken omdat ze de aandacht zo leuk vond.
Dat weet je niet, die conclusie had je nog niet kunnen trekken. Zij vroeg zelf om je msn, dat is al een heel goed teken.

Het leuke is bij msn, dan kan je ook al heel snel merken als het klikt. Als het goed klikt dan vallen er geen dodelijke stiltes. De conversaties blijven altijd gaan en er worden dan altijd vragen gesteld,beantwoord en vervolgvragen.
pi_82837696
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Maar even een serieuze vraag nu. Wat betekent het als een vrouw zegt dat ze niet ergens naar op zoek is, m.a.w. ze zit niet op een relatie te wachten? Ze wilt wel graag een date met mij, maar ze heeft daarbij geen verwachtingen. Ik vind het sowieso een beetje dubbelzinnig aan te geven dat je alleen een date wilt en niet geen vaste relatie? Of interpreteer ik de vrouw weer helemaal verkeerd? Komop, leef je uit Xeanor..

Ik geloof sowieso niet dat je op RP zit om alleen goede vriendjes te maken en verder niets erachter zoeken. Waarom date je dan als je niet op een relatie zit te wachten?
Gewoon, omdat het gezellig kan zijn?
pi_82838161
Op zich vind ik Paiq de beste dating sites, 3 dates gehad waarvan 1 meid een gewone vriendin is geworden, de andere 2 waren wel aardig maar niet zoals ze zich voor deden op de site
pi_82838299
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het gezellig kan zijn?
Ja dat zei zij ook. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden. Natuurlijk draait het om gezelligheid, maar ik kan niet geloven dat er helemaal niets achter zit. Wat is je ware doel op RP? Alleen gezelligheid? Ik geloof dat niet.

Relatie + planet
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:11:02 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82838565
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Op zich vind ik Paiq de beste dating sites, 3 dates gehad waarvan 1 meid een gewone vriendin is geworden, de andere 2 waren wel aardig maar niet zoals ze zich voor deden op de site
hoe werkt dat dan? heb het laaang gelee ooit gebruikt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82838658
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef THS het volgende:

[..]

Ja dat zei zij ook. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden. Natuurlijk draait het om gezelligheid, maar ik kan niet geloven dat er helemaal niets achter zit. Wat is je ware doel op RP? Alleen gezelligheid? Ik geloof dat niet.

Relatie + planet
Sowieso om iemand te leren kennen. Het kan ook tegenvallen, ik ben laatst op date geweest met iemand die ik een jaar ervoor echt leuk vond. En hoewel het echt heel gezellig was, een relatie zie ik er niet mee zitten. Ik zeg nu omdat ik er nog niet aan toe ben, maar dat is onzin, als je verliefd bent schuif je dat ook meteen van de baan.

Ik vind hem gewoon niet leuk genoeg. En als je niet date, kun je daar ook niet achter komen.
pi_82838884
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoe werkt dat dan? heb het laaang gelee ooit gebruikt
Niet veel anders als in het begin denk ik, eerst chatten zonder de foto gezien te hebben.
Het is alleen jammer dat de meeste vrouwen na een periode niet meer online komen...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:19:24 #36
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82839013
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Wat betekent het als een vrouw zegt dat ze niet ergens naar op zoek is, m.a.w. ze zit niet op een relatie te wachten? Ze wilt wel graag een date met mij, maar ze heeft daarbij geen verwachtingen.
Dat zeggen ze om sterk en onafhankelijk over te komen. Als ze zou roepen dat ze een relatie wil, komt dat al snel behoeftig en zelfs wanhopig over.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:19:42 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82839032
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Niet veel anders als in het begin denk ik, eerst chatten zonder de foto gezien te hebben.
Het is alleen jammer dat de meeste vrouwen na een periode niet meer online komen...
ik kreeg telkens varkens uit de verste uithoeken van het land met kind en een leeftijd van buiten mijn grens .
zijn de preselectiecriteria inmiddels wat verbeterd?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82839643
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze om sterk en onafhankelijk over te komen. Als ze zou roepen dat ze een relatie wil, komt dat al snel behoeftig en zelfs wanhopig over.
Nee dat zeggen ze om vooraf geen hoop te geven aan hun "datepartner". Als ze het niks vinden, kunnen ze zich dus op die uitspraak vastpinnen.
pi_82839710
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik kreeg telkens varkens uit de verste uithoeken van het land met kind en een leeftijd van buiten mijn grens .
zijn de preselectiecriteria inmiddels wat verbeterd?
9 van 10x wel, kwa afstand en leeftijd. Echter de koeien gooien ze niet uit de wei
Dus ja dat kan wel eens voorkomen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:26:13 #40
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_82842358
Treffende titel
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_82842910
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef VeX- het volgende:
Treffende titel
Je voelt je aangesproken?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:41:49 #42
94080 VeX-
pi_82843029
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je voelt je aangesproken?
Nee, juist niet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_82843088
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef VeX- het volgende:

[..]

Nee, juist niet.
Ben jij de uitzondering op de regel een kansrijke man op datingsites?
pi_82843159
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef THS het volgende:

[..]

Neen mijnheer Fortitude, ik ben niet aan het trollen geweest. Het was echt grappig bedoeld, maar ze had me niet eens de tijd gegeven om het uit te leggen. Toen kwam al die rotopmerking van haar. Ze gaf daarmee een statement van "ik ben het Prinsesje in de grote toren, dus jij moet mij zo behandelen, en als je ook maar iets boe of ba zegt kan je het vergeten". Ik hou echt niet van dit soort vrouwen. Volgens mij is zij juist arrogant. En toen werd ik gewoon pissed.

Maar zoals DenWauwelaar al aangaf, het heeft geen zin om msn gesprekken te evalueren. Move on to the NEXT!
In MSN gesprekken kun je zulke grappen niet maken, simpelweg omdat je de intonatie waarmee iemand iets zegt niet hoort.
pi_82843215
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef picardmike het volgende:
Hoezo als een man een scheet voelt laat ie een scheet zo simpel is het
Dat doe jij dus ook op een date?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:47:57 #46
94080 VeX-
pi_82843289
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ben jij de uitzondering op de regel een kansrijke man op datingsites?
Ik zit niet op een datingsite. Ik volg dit topic gewoon uit interesse en (leed)vermaak.
pi_82843525
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:47 schreef VeX- het volgende:
Ik zit niet op een datingsite. Ik volg dit topic gewoon uit interesse en (leed)vermaak.
Ok
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:54:55 #48
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_82843637
Hoi mijn naam is Chris, ik ben fulltime astronaut en part-time dolfijnentrainer, ik zoek een lekkere spontane meid met 1 arm, obesitas en een scooter.

Ik zie jullie pm`s wel tegemoed!
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:57:43 #49
94080 VeX-
pi_82843734
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:52 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ok
Grapje! Daten?

Ik ben stiekem je prins op het witte paard!

Ok, genoeg offtopic
pi_82843799
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoi mijn naam is Chris, ik ben fulltime astronaut en part-time dolfijnentrainer, ik zoek een lekkere spontane meid met 1 arm, obesitas en een scooter.

Ik zie jullie pm`s wel tegemoed!
Wat is een pm? Ik heb namelijk wel interesse als mijn moeder het goed vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')