abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82843830
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef VeX- het volgende:

[..]

Grapje! Daten?

Ik ben stiekem je prins op het witte paard!
Ik hou niet van paarden
pi_82844084
quote:
Ik hou niet van paarden
Ik zou maar effe dimmen als ik jouw was.
quote:
Dat doe jij dus ook op een date?
Als ik echt last van mijn maag heb wel ja. Wel een hele zachte ik wil geen aandacht trekken.
UITGESCHREVEN
pi_82844198
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik zou maar effe dimmen als ik jouw was
Is dit een bedreiging of een uitdaging?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:08:29 #54
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_82844205
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik hou niet van paarden
Wel van prinsen met een bmw?

Van het paard maken we dan een patatje stoofvlees.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_82844312
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef VeX- het volgende:
Wel van prinsen met een bmw?
Alleen als ik er in mag rijden
quote:
Van het paard maken we dan een patatje stoofvlees.
Zoals ik al zei: ik hou niet van paarden
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:12:11 #56
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_82844365
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In MSN gesprekken kun je zulke grappen niet maken, simpelweg omdat je de intonatie waarmee iemand iets zegt niet hoort.
Daar heb je smileys voor. Maargoed, het is niet tactisch om zulke bijdehante opmerkingen te maken in een eerste gesprek.
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_82844438
nivootje hier!
pi_82846974
pfff... laatst eentje die even me niet had geschreven (mailcontact)... omdat ze dacht dat d'r ex terugkwam... maar toch niet, dus schreef ze me weer...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:46:32 #59
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_82851670
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Alleen als ik er in mag rijden
[..]

Zoals ik al zei: ik hou niet van paarden
Ik ben ook prins, en vrijgezel, en rij ook BMW, maar in tegenstelling tot VeX hoef ik daar niks mee te compenseren

Zo, en dan nu eens ff je Fobo checken en kijken waar dit topic nou eigenlijk om ging
pi_82853185
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Sigg het volgende:

[..]

Ik ben ook prins, en vrijgezel, en rij ook BMW, maar in tegenstelling tot VeX hoef ik daar niks mee te compenseren
Maar toch maar even melden.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:10:24 #61
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_82861331
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar toch maar even melden.
Ja precies, amai wat een goei
pi_82865811
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Sigg het volgende:

Zo, en dan nu eens ff je Fobo checken en kijken waar dit topic nou eigenlijk om ging
Niet om mij iig.
pi_82873659
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Maar even een serieuze vraag nu. Wat betekent het als een vrouw zegt dat ze niet ergens naar op zoek is, m.a.w. ze zit niet op een relatie te wachten? Of interpreteer ik de vrouw weer helemaal verkeerd? Komop, leef je uit Xeanor..
Je hebt het al redelijk goed naar mijn mening, chapeau. Ze zit wel degelijk op een relatie te wachten. Ze denkt alleen dat wanneer ze op een datingsite zit, dat andere mensen het vooroordeel over haar vormen dat ze wanhopig op zoek is naar een relatie. Ze schiet dus al meteen in de verdediging (onzeker dus, ze schaamt zich misschien om zich daar in te schrijven maar kan het niet laten) met de stelling dat ze niet op zoek is. Nou, als die prins voorbij komt (as if ever ) laat ze die niet voorbij gaan hoor.
pi_82875074
quote:
Je hebt het al redelijk goed naar mijn mening, chapeau. Ze zit wel degelijk op een relatie te wachten. Ze denkt alleen dat wanneer ze op een datingsite zit, dat andere mensen het vooroordeel over haar vormen dat ze wanhopig op zoek is naar een relatie. Ze schiet dus al meteen in de verdediging (onzeker dus, ze schaamt zich misschien om zich daar in te schrijven maar kan het niet laten) met de stelling dat ze niet op zoek is. Nou, als die prins voorbij komt (as if ever ) laat ze die niet voorbij gaan hoor.
Zou kunnen maar neigt toch teveel naar wishfull thinking. Mijn ervaring is dat je dat zo veel mogelijk moet vermijden als je iemand gaat versieren en ze juist aangeeft dat ze wishfull thinking wil vermijden.
UITGESCHREVEN
pi_82877461
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zou kunnen maar neigt toch teveel naar wishfull thinking. Mijn ervaring is dat je dat zo veel mogelijk moet vermijden als je iemand gaat versieren en ze juist aangeeft dat ze wishfull thinking wil vermijden.
Ik heb gisteren haar mobiel nummer gekregen en we hebben al wat smsjes over en weer gestuurd met wat mijn-stijl-plagerige/grove opmerkingen. Zij kan ook best lelijke opmerkingen maken en dan achteraf zeggen dat het maar een grapje was.

Met deze zit het dus wel goed. Als ik haar straks zie IRL moet ik mij wel inhouden dat ik er niet direct bovenop spring, want loopt dan loopt het weer uit op een ONS, en dat wil ik niet.
pi_82883169
Heb straks een date... je hoort overal dat je jezelf moet blijven... dus was ik van plan een korte broek en een t-shirtje aan te doen ipv hemdje en lange broek. Met dit weer veel aangenamer en het sluit ook beter aan bij m'n stijl.

Ik zou goed passen in de strand/zomercollectie van E5 mode vind ik zelf maar is dit done op een eerste afspraakje? We gaan naar een tapasbar trouwens...
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:53:51 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82883510
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef sjippen het volgende:
Heb straks een date... je hoort overal dat je jezelf moet blijven... dus was ik van plan een korte broek en een t-shirtje aan te doen ipv hemdje en lange broek. Met dit weer veel aangenamer en het sluit ook beter aan bij m'n stijl.

Ik zou goed passen in de strand/zomercollectie van E5 mode vind ik zelf maar is dit done op een eerste afspraakje? We gaan naar een tapasbar trouwens...
Ligt aan het meiske in kwestie uiteraard. Niet dat zij in haar beste kloffie komt en jij er bij loopt als een toerist .
Veel succes iig .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82883741
quote:

Als het zo'n strakgespannen tapasbar is met veel neonlampen misschien niet helemaal, maar als je samen op het terras ervoor gaat zitten knabbelen kan het weer prima.. Lastig lastig..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_82884066
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Als het zo'n strakgespannen tapasbar is met veel neonlampen misschien niet helemaal, maar als je samen op het terras ervoor gaat zitten knabbelen kan het weer prima.. Lastig lastig..
Inderdaad een lastige... pfff ik vind mezelf redelijk deftig maar ja als zij daar in haar nieuw kleedje komt aanzetten... dilemma
pi_82885068
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef sjippen het volgende:

[..]

Inderdaad een lastige... pfff ik vind mezelf redelijk deftig maar ja als zij daar in haar nieuw kleedje komt aanzetten... dilemma
Afritsbroek een idee?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_82888973
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:21 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Afritsbroek een idee?
Dat is nooit een goed idee in welke situatie dan ook. Die lelijke dingen zijn net zo aantrekkelijk als een boerka zeker in combinatie met Teva's (niet de slipper, maar de sandaalversie) eronder.
pi_82889343
quote:

Je moet jezelf blijven, tot op zekere hoogte. Dit heeft vooral betrekking op je innerlijk, maar er is niet voor niets het gezegde: kleding maken de man! Skip die korte broek, doe of een mooie spijkerbroek aan met je t-shirt erboven met sneakers of slippers. Zit net zo prettig met dit weer, maar staat al 100x beter, dan op een eerste date aankomen in korte broek en naar een tapasbar gaan. Tenzij je ubergeile, bruine benen hebt.

Ik had nog nooit gehoord van E5 mode, maar na ff googlen snap ik ook waarom Mijn god, wat een vormloze meuk is dat. Serieus, geef gewoon een paar centen meer uit voor iets dat wel iets vlotter staat dan dat!
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:25:55 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_82897898
Hahaha afritsbroek. Heb zelden een slechtere tip gezien.

Als je er onwijs lekker uitziet is een korte broek niet eens een slecht idee, maar voor het geval je van die witte behaarde beentjes hebt: doe lekker een lange broek aan. Leuk shirtje, leuke schoenen, en stay cool.
Gourmetten of steengrillen?
pi_82898794
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef Silenus het volgende:
Hahaha afritsbroek. Heb zelden een slechtere tip gezien.

Als je er onwijs lekker uitziet is een korte broek niet eens een slecht idee, maar voor het geval je van die witte behaarde beentjes hebt: doe lekker een lange broek aan. Leuk shirtje, leuke schoenen, en stay cool.
Wat zei ik anders?
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:54:47 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_82899366
Jij bent een vrouw, ik denk dat 'ie het van een man eerder aanneemt.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')