Ohja, zorgen dat ik voor die tijd pauze gehouden hebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef Torrio het volgende:
Zo, over een uur de topper van de dag![]()
Komt mooi uit, kan ik eindelijk wat werk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
Weet je wat er net tegen me werd gezegd?* van pc wegschuift *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
Weet je wat er net tegen me werd gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan zit half FOK! vol met potentiele Seung-Hui Cho's![]()
ooooooooooooooooooooooooooow, nu snap ik hemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
Ohw... het is 12 uur geweest...
* iBenny wacht op D. 's geniale topic
Je moet 'm lezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig is dat pas topic nr 11 over de Vuvu
Ik heb braaf op de [volg topic] knop gekliktquote:
heb ik gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet 'm lezen
Hij gaat 'm afmaken... de vuvu dan![]()
Evenals de kwartfinale mocht NL 1e in de poule wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
KUT!!! Verdomme!
Achtste finale gewoon weer op een werkdagEn op 16:00 uur en zit helemaal allen
02-07 dan ben ik vrijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Evenals de kwartfinale mocht NL 1e in de poule worden
Laatste dag stage, mooi m'n uren opmakenquote:
Denk dat er niet genoeg animo is hoorquote:
Hier 1-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
Gezellig hier![]()
Maar ik zit klaar voor de wedstrijd
Ik ook 1-0 en 4 kaartenquote:
Ik heb in dood aan de vuvu gepostquote:
Detailsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Ik heb alleen ff geen vrachtwagen beschikbaar
Ok, dank jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Details![]()
Jij wou manieren, dan krijg je ze ook
Ik wist er nog wel een paar, maar dan heeft de vuvu geen pijnquote:
Het mag ook best een pijnloze dood zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist er nog wel een paar, maar dan heeft de vuvu geen pijn
Ja dat snap ik, maar ik denk dan dat er mensen pijn hebbenquote:
Echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef Kally het volgende:
C_A die jongens uit NZ zijn best wel hotties
Dan ga ik geen foto's makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als iedereen hem nu massaal als zetpil gaat beruiken?
Google op het hele elftal dan, ik ga even luisteren en kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echten dan zit ikhier op me werk
Noem namen, ga ik googlen
Nieuw-Zeeland v. Slowakije 1 0 0 Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef D. het volgende:
Als de rest post voeg ik ze toe
Van c_a zag ik alleen die van haar werk, weer
braafquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland v. Slowakije 1 0 0 Nieuw-Zeeland
Ivoorkust v. Portugal 0 2 2 Portugal
Brazilie v. Noord-Korea 2 0 1 Brazilie
Als ik google op New Zealand krijg ik dit :quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
C_A laat maar, ze zijn wel aardig, maar het net niet
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik google op New Zealand krijg ik dit :
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik google op New Zealand krijg ik dit :
[ afbeelding ]
Neuh, ik was ff druk, verwacht een mailtjequote:
Yepquote:
0-1quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben blij vroeg op te zijn gestaan.
Had deze wedstrijd voor geen goud willen missen.
Polen doet niet mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
volgende keer vul ik de pool pas achteraf in
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
volgende keer vul ik de pool pas achteraf in
quote:
echt het hoogstepunt van het WK tot nutoequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben blij vroeg op te zijn gestaan.
Had deze wedstrijd voor geen goud willen missen.
Die wissel is idd het spannendste jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt het hoogstepunt van het WK tot nutoe
Spannend een wissel
quote:
Dat was dus heel slim van Bennyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had naar die jongen moeten luisteren die zeiL Slowakije gaat met 0-1 winnen... Nee wat doe ik, ik luister naar iBenny en maak er 1-1 van op me werk
Geen spijt van zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had naar die jongen moeten luisteren die zeiL Slowakije gaat met 0-1 winnen... Nee wat doe ik, ik luister naar iBenny en maak er 1-1 van op me werk
Yepquote:
Wedstrijd was afgelopenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:
Krijgt hij geen geel voor uittrekken shirtje?
Uhmquote:
Nee, de aftrap werd nog gewoon genomen.quote:
O, dan is het wel raar jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee, de aftrap werd nog gewoon genomen.
mazzelaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zag het er zo uit?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:
Krijgt hij geen geel voor uittrekken shirtje?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn eerste punten dankzij iBenny
Ik kan m'n eigen voetbalclub niet eens meer serieus nemen door die stomme toetersquote:Daarnaast zijn onder een groot aantal jeugdleden nog die geweldige vuvuzela's verloot
Zo'n slechte wedstrijd was het nou toch ook weer niet? Het voetbal was niet geweldig maar Denemarken is niet heel gevaarlijk geweest en we hebben zelf wel een aantal kansjes gehad. Snap niet dat er zo negatief gedaan word.quote:“Maar er is helemaal niets mis met lelijk winnen”
aldus Nigel de Jong
ik hou van jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef iBenny het volgende:
Ik had de stand en de kaarten goed
alleen ben ik weer zo debiel om een andere winnaar te kiezen
Je hebt een keer een uitslag goed? neeeeh, dat kan niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou van je
Ik heb naar je geluisterd, ik heb de pool van me werk veranderd van 1-0 naar 1-1 en het werd 1-1
Door jou heb ik de uitslag goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een keer een uitslag goed? neeeeh, dat kan niet!
Het is een complot
Ik hou ook van jou c_a
Dat is een beetje moeilijk aangezien C_A en ik hetzelfde hebben ingevuldquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een beetje moeilijk aangezien C_A en ik hetzelfde hebben ingevuld
Nou wij dan want wij hebben hetzelfdequote:
Huhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een beetje moeilijk aangezien C_A en ik hetzelfde hebben ingevuld
O ze morgen ook met 3 doelpunten winnen hoor, toch weer punten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
HuhOja
Nou, daar gaan mijn punten
Maar ze zijn julie gegund hoor
quote:
Ik vind hem echt tequote:
quote:
Zelfs een bakvis vind hemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw he, geen bakvis
Zeg zet het in 1 x goedquote:
Jaha ik reageerde op postjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan er flink tegenaan op het veld, dus er zit tenminste wat aktie in
op me werk heb ik 4 gele kaarten ingevuld, ga ik dat reddenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan er flink tegenaan op het veld, dus er zit tenminste wat aktie in
Geloof het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Domme vraag misschien, maar kan je ergens de tussenstand van de wk fok pool zien ?
Tja ergens bij dat oranje wk boven, maar heb ook nog niet gevonden waar ik individueel staquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Domme vraag misschien, maar kan je ergens de tussenstand van de wk fok pool zien ?
Echt stuk voor stuk viezerikkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef beertenderrr het volgende:
Het begint al ergens op de slachtpartij Nederland - Portugal te lijken. Beter hakken ze dat hele Portugal door midden, kan me niet voorstellen dat iemand ze een goed toernooi wenst
quote:
Ik hoop het niet, maar het zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op me werk heb ik 4 gele kaarten ingevuld, ga ik dat redden
Leuke TTquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny
[SC #50] Erik en iBenny, sitting in a tree......
Ik blijf niet zo heel lang wachten met die ladder hoor
Sorry, ik ben ff bezig om een topic te KLB-topic te openenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny
[SC #50] Erik en iBenny, sitting in a tree......
Ik blijf niet zo heel lang wachten met die ladder hoor
Waar sta jij?quote:
quote:
O ja ik was er voorbij gescrolledquote:
Ow...dan zal ik even een potje janken...ow wacht dat doet Ronaldo wel voor jequote:
ik heb ineens een idee wat ze met zo een vuvuzele mogen doen. hebt maar 2 dingen nodigL vuvuzela en ronaldoquote:
janken waar>>> Wie ??? Ronaldoquote:
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef D. het volgende:
Als het moet en er staan prijzen op het spel wil ik me straks best opofferen voor de groep hoor
die was wel sympathiekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef D. het volgende:
Als men 'Ronaldo' zegt denk ik altijd aan die PSV'er
Dat neem ik me ook steeds voorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb gewoon ff een paar goede uitslagen nodig.
komt nog wel
Waarom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef D. het volgende:
Als het moet en er staan prijzen op het spel wil ik me straks best opofferen voor de groep hoor
Ja een wereld van verschilquote:
Ik ben 'm een keer tegengekomen in de Danssalon (Eindhoven), toen vertelde men mij later wie dat wasquote:
hehehe, maar was geen patsertje zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 'm een keer tegengekomen in de Danssalon (Eindhoven), toen vertelde men mij later wie dat was
Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
BENNY HEEFT OM 12:00 EEN DATE
SPOILER: Pic dateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje praten, enzo...
Het moest helaas wel allemaal van mijn kant komen, want ze was wel erg stil..
Zie ik naast dr een bordje staan 'Versier Nijntje', want zo heette ze. Ik haar dus versieren.
Bleef het nog stil
maar zoals jullie wel van me gewend zijn... loop ik hard van stapel enzo.
Dus ik wil haar kussen... loopt er een vrouw langs en wijst naar het bordje.
Ik naar het bordje kijken.... zie ik dat er op het bordje staat 'Nijntje kussen 5 euro'SPOILER: Pic bordjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro?! Zoveel had ik niet bij me en mijn zakgeld zou ik morgen pas krijgen.
Ik ben dus maar weg gegaan..
Weer een date naar de kloten![]()
Ik weet nog dat hij ergens op een luchthaven liep, toen was hij al weg uit Nederland en toen hoorde hij een Nederlandse journalist roepen, kwam hij speciaal terug lopen, en toen was hij toch echt al 'groot' in de voetballerijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 'm een keer tegengekomen in de Danssalon (Eindhoven), toen vertelde men mij later wie dat was
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:39 schreef iBenny het volgende:
Ik had dus blijkbaar om 12:00 uur een date he...
[..]
Helemaal vergeten!(lees: ik wist er helemaal niks van
)
Ik dus naar mijn date... (Omdat ik het niet wist was ik daar wel wat later)SPOILER: Pic dateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje praten, enzo...
Zie ik naast dr een bordje staan 'Versier Nijntje', want zo heette ze. Ik haar dus versieren.
Bleef het nog stil
Ik naar het bordje kijken.... zie ik dat er op het bordje staat 'Nijntje kussen 5 euro'SPOILER: Pic bordjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro?! Zoveel had ik niet bij me en mijn zakgeld zou ik morgen pas krijgen.
Weer een date naar de kloten![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
)
Ik dus naar mijn date... (Omdat ik het niet wist was ik daar wel wat later)SPOILER: Pic dateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje praten, enzo...
Bleef het nog stil
Ik naar het bordje kijken.... zie ik dat er op het bordje staat 'Nijntje kussen 5 euro'Maar heb je wel geneukt?SPOILER: Pic bordjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro?! Zoveel had ik niet bij me en mijn zakgeld zou ik morgen pas krijgen.
Weer een date naar de kloten“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]
)
Bleef het nog stil
Weer een date naar de kloten
![]()
![]()
Kreeg niet die indruk, maar hij zag kennelijk aan mij dat ik geen idee had wie hij wasquote:
Dat was duurder, staat op de achterkant van het bordquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was duurder, staat op de achterkant van het bord
hij was van begin af aan al best wel groot.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kreeg niet die indruk, maar hij zag kennelijk aan mij dat ik geen idee had wie hij was
Weet ook niet hoe 'groot' ie toen was, maar bekend was ie al wel
Gewoon een gat aan de achterkant maken, ziet toch niemandquote:
jij kent die nijntje van benny?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was duurder, staat op de achterkant van het bord
Dat je niet van voetbal houdt oke, maar dat je niet weet wie Ronaldo isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kreeg niet die indruk, maar hij zag kennelijk aan mij dat ik geen idee had wie hij was
Weet ook niet hoe 'groot' ie toen was, maar bekend was ie al wel
Tot vervelens toe jaquote:
wist hij wel dat ze er geld voor vraagt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Laat Vaduz dit trouwens niet horen, zijn chickie versieren en bijna neuken.
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hij was van begin af aan al best wel groot.
Aan de achterkant?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een gat aan de achterkant maken, ziet toch niemand
Later kende ik 'm welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je niet van voetbal houdt oke, maar dat je niet weet wie Ronaldo is![]()
Je kent Ronaldinho wel?
Ja veel te weinig. Ik ken Vaduz als een ontzettend goede pooier en dit valt me tegen. Hier had meer in gezeten. Ze had minstens 50 moeten vragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wist hij wel dat ze er geld voor vraagt?
Wollig sterretje gezocht?quote:
yups, dat hij naar psv gingquote:
Ja als hij voor je staat en je word er op gewezen mag ik hopen dat je wel wist wie hij was ernaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Later kende ik 'm wel
En Ja, die ken ik ook
ah ms vriendenkorting voor bennyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja veel te weinig. Ik ken Vaduz als een ontzettend goede pooier en dit valt me tegen. Hier had meer in gezeten. Ze had minstens 50 moeten vragen.
hehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als hij voor je staat en je word er op gewezen mag ik hopen dat je wel wist wie hij was erna
Ik denk niet dat dit Benny's eerste keer met Nijntje was, dus het is meer klantenkorting.quote:
Ja dat bedoel ik en dan de laatste WK van hem, wat een blamage, 10 kilo te zwaar op het veld en bijna geen bal meer kunnen raken, zat met plaatsvervangende schaamte te kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, dat hij naar psv ging![]()
maar was idd echt een beestachtig goede voetballer. zonde dat hij zoveel problemen kreeg met zijn knie enzo idd.
zelfde met kluivert bv. ook een beest van een speler, maar ook teveel blessures en teveel feestbeest
Dit was heul wel de eerste keer... het was zelfs een blind datequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit Benny's eerste keer met Nijntje was, dus het is meer klantenkorting.
idd, was een blamage voor een speler als hij geweest is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik en dan de laatste WK van hem, wat een blamage, 10 kilo te zwaar op het veld en bijna geen bal meer kunnen raken, zat met plaatsvervangende schaamte te kijken
Thuis ff opgezochtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als hij voor je staat en je word er op gewezen mag ik hopen dat je wel wist wie hij was erna
Dat moet je ook niet doen, een blind datequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was heul wel de eerste keer... het was zelfs een blind date
Dat blijktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, een blind date
Maar dat vond ik toen ook met Ali, toen hij bij de Oscars op het toneel kwamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, was een blamage voor een speler als hij geweest is.
quote:
Dat bedoel ik, zou niet weten wat ik moest zeggen, en zit je straks met een creepquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Heb nog nooit een blinddate gehad, lijkt me raar.
maar ik heb ook wel zoiets gehad ooit. in buitenland in een lift met iemand waar ik geen idee van had wie t was.quote:
Is niks voor mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
waarom niet? heb ik ook weleens gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, een blind date
Maffia?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik heb ook wel zoiets gehad ooit. in buitenland in een lift met iemand waar ik geen idee van had wie t was.
stonden mensen te wachten, lift nog ruimte zat. niemand die instapte omdat die vent er met 2 man ofzo instond. wij met 2 man kenden hem niet en stapten ook in. werden we een beetje raar aangekeken door die anderen mensen die er stonden te wachten
die vent zelf vond t allemaal wel best
Zie andere postquote:
ah ali. das een held.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat vond ik toen ook met Ali, toen hij bij de Oscars op het toneel kwam
weleens gedaan. nooit echt rare mensen tbhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah yakuza. een vand e topbazen van de yamaguchi gumi
ik ben nooit een creep tegengekomen tbh.quote:
Wie was het dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik heb ook wel zoiets gehad ooit. in buitenland in een lift met iemand waar ik geen idee van had wie t was.
stonden mensen te wachten, lift nog ruimte zat. niemand die instapte omdat die vent er met 2 man ofzo instond. wij met 2 man kenden hem niet en stapten ook in. werden we een beetje raar aangekeken door die anderen mensen die er stonden te wachten
die vent zelf vond t allemaal wel best
Laat maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat?
Hoe kan ik 'm nou herkennen als ik 'm nog nooit gezien heb
yeah ik vond t ook wel lachen.quote:
Dat is zo'n sukkelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef D. het volgende:
Ik was ooit bij U2, kwam er een of andere lelijke gozer in een bontjas met 2 'wijven' aanlopen.
Ik dacht WTF
Bleek Ruud de Wild te zijn
Ik zit net even te lezen op google erover, ze zijn dus voor Japanners duidelijk herkenbaar aan hun tattoo's en kleding, dan snap ik dat ze die lift niet ingingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik vond t ook wel lachen.
helemaal hoe die andere japanners reageerden.
hadden met t hele team ook altijd zo een loopjongen. werd door de organisatie aan elk team toegewezen. die moest dus alles doen.
vertelden we het hem, die viel bijna flauw. werkte jaren voor die gasten en had hem zelfs nog nooit in t echie ontmoet
die tattoos zijn onder de kleding. zijn altijd net zo dat ze niet onder overhemd enzo uitkomenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit net even te lezen op google erover, ze zijn dus voor Japanners duidelijk herkenbaar aan hun tattoo's en kleding, dan snap ik dat ze die lift niet ingingen
Ja oke maar er staat dat ze ze zo kunnen laten zien indien nodigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
die tattoos zijn onder de kleding. zijn altijd net zo dat ze niet onder overhemd enzo uitkomen
had ooit op een festival backstage een zangers van een one hit wonder band. die zat beetje te sjansen met me, maar ik ging er niet echt op in. was ze beledigd. later hoorde ik pas dat de zangers was van die en die band.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef D. het volgende:
Ik was ooit bij U2, kwam er een of andere lelijke gozer in een bontjas met 2 'wijven' aanlopen.
Ik dacht WTF
Bleek Ruud de Wild te zijn
yeah. is heel apart daar. is daar allemaal veel openlijker dan hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke maar er staat dat ze ze zo kunnen laten zien indien nodig
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef gomi het volgende:
[..]
had ooit op een festival backstage een zangers van een one hit wonder band. die zat beetje te sjansen met me, maar ik ging er niet echt op in. was ze beledigd. later hoorde ik pas dat de zangers was van die en die band.
vaag mokkel
en toen gaf ze je een klap en ging tfeest niet door?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit bijna geneukt met een Dolly Dot.
Tja, wie niet hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
Welke?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
robbie is wel lachen idd. richard vond ik altijd iets minder sympathiek tbhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik met Robbie Witsche heel gesprek gehad, wat een leuk mannetje was dat zeg
Ik ook, oogt hij ook alquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef gomi het volgende:
[..]
robbie is wel lachen idd. richard vond ik altijd iets minder sympathiek tbh
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
Jaren 80 was verschrikkelijk qua haar maar episch qua muziek en stijl.quote:
Anitaquote:
Eetzequote:
onder dat epische qua muziek versta je toch zeker de dolly dots niet hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaren 80 was verschrikkelijk qua haar maar episch qua muziek en stijl.![]()
ton blanker ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Anita![]()
nog getrouwd geweest met een voetballer
The Cure, U2, Queen, maar ook Spandau Ballet, Culture Club en Duran duran. Echt goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
onder dat epische qua muziek versta je toch zeker de dolly dots niet he
Ja dacht het wel ja, kwam ze toen hier in Schiedam tegen, komt zij dacht ik ook vandaan, eng mormel is hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ton blanker ofzo?
ook crminineel later toch?
ah k. met een deel van je keuzes kan ik instemmenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Cure, U2, Queen, maar ook Spandau Ballet, Culture Club en Duran duran. Echt goed.
ze is toch ook echt dom, maar dan ook echt dom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dacht het wel ja, kwam ze toen hier in Schiedam tegen, komt zij dacht ik ook vandaan, eng mormel is het
Da's een even getalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan sta je 4de qua postaantal
nu echt ff eten
Voor zover ik weet wel jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ze is toch ook echt dom, maar dan ook echt dom?
Wie weetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef gomi het volgende:
[..]
blond en uit schiedam.
zou t iets zeggen?![]()
j/k
ik hoop dat ivoorkust wint.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
Portugal heeft het niet echt makkelijk tegen Ivoorkust![]()
Hoeveul is het?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
Portugal heeft het niet echt makkelijk tegen Ivoorkust![]()
Nou ja niet voor mijn puntenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoop dat ivoorkust wint.
portugal in de 1e ronde weg
0-0quote:
Mag leien dat IVO wint.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan Portugal.Ik haat eigenlijk nooit iemand of iets, maar Portugal.. ik zal het zelfs overbrengen op mijn kinderen.
Nee maar dat is niet zo gek, onsympathieke figurenquote:
Allemaal?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet zo gek, onsympathieke figuren
quote:
ik gun t alle 31 andere ploegen meer dan hen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet zo gek, onsympathieke figuren
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfs niet zoveel meer bij tienermeisjes. Door 2006 maar vooral omdat ie steeds vrouwelijker begint te worden, volgens mij als je met hem sex hebt ben je gewoon pot.
Nee Patty de middelste van bovenquote:
Dat je hem al noemt in een zin met sex is al not donequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfs niet zoveel meer bij tienermeisjes. Door 2006 maar vooral omdat ie steeds vrouwelijker begint te worden, volgens mij als je met hem sex hebt ben je gewoon pot.
Dreadlock girlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |