quote:
Ik hoop het niet, maar het zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op me werk heb ik 4 gele kaarten ingevuld, ga ik dat redden
Leuke TTquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny
[SC #50] Erik en iBenny, sitting in a tree......
Ik blijf niet zo heel lang wachten met die ladder hoor
Sorry, ik ben ff bezig om een topic te KLB-topic te openenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny
[SC #50] Erik en iBenny, sitting in a tree......
Ik blijf niet zo heel lang wachten met die ladder hoor
Waar sta jij?quote:
quote:
O ja ik was er voorbij gescrolledquote:
Ow...dan zal ik even een potje janken...ow wacht dat doet Ronaldo wel voor jequote:
ik heb ineens een idee wat ze met zo een vuvuzele mogen doen. hebt maar 2 dingen nodigL vuvuzela en ronaldoquote:
janken waar>>> Wie ??? Ronaldoquote:
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef D. het volgende:
Als het moet en er staan prijzen op het spel wil ik me straks best opofferen voor de groep hoor
die was wel sympathiekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef D. het volgende:
Als men 'Ronaldo' zegt denk ik altijd aan die PSV'er
Dat neem ik me ook steeds voorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb gewoon ff een paar goede uitslagen nodig.
komt nog wel
Waarom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef D. het volgende:
Als het moet en er staan prijzen op het spel wil ik me straks best opofferen voor de groep hoor
Ja een wereld van verschilquote:
Ik ben 'm een keer tegengekomen in de Danssalon (Eindhoven), toen vertelde men mij later wie dat wasquote:
hehehe, maar was geen patsertje zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 'm een keer tegengekomen in de Danssalon (Eindhoven), toen vertelde men mij later wie dat was
Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
BENNY HEEFT OM 12:00 EEN DATE
SPOILER: Pic dateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje praten, enzo...
Het moest helaas wel allemaal van mijn kant komen, want ze was wel erg stil..
Zie ik naast dr een bordje staan 'Versier Nijntje', want zo heette ze. Ik haar dus versieren.
Bleef het nog stil
maar zoals jullie wel van me gewend zijn... loop ik hard van stapel enzo.
Dus ik wil haar kussen... loopt er een vrouw langs en wijst naar het bordje.
Ik naar het bordje kijken.... zie ik dat er op het bordje staat 'Nijntje kussen 5 euro'SPOILER: Pic bordjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro?! Zoveel had ik niet bij me en mijn zakgeld zou ik morgen pas krijgen.
Ik ben dus maar weg gegaan..
Weer een date naar de kloten![]()
Ik weet nog dat hij ergens op een luchthaven liep, toen was hij al weg uit Nederland en toen hoorde hij een Nederlandse journalist roepen, kwam hij speciaal terug lopen, en toen was hij toch echt al 'groot' in de voetballerijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 'm een keer tegengekomen in de Danssalon (Eindhoven), toen vertelde men mij later wie dat was
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:39 schreef iBenny het volgende:
Ik had dus blijkbaar om 12:00 uur een date he...
[..]
Helemaal vergeten!(lees: ik wist er helemaal niks van
)
Ik dus naar mijn date... (Omdat ik het niet wist was ik daar wel wat later)SPOILER: Pic dateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje praten, enzo...
Zie ik naast dr een bordje staan 'Versier Nijntje', want zo heette ze. Ik haar dus versieren.
Bleef het nog stil
Ik naar het bordje kijken.... zie ik dat er op het bordje staat 'Nijntje kussen 5 euro'SPOILER: Pic bordjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro?! Zoveel had ik niet bij me en mijn zakgeld zou ik morgen pas krijgen.
Weer een date naar de kloten![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
)
Ik dus naar mijn date... (Omdat ik het niet wist was ik daar wel wat later)SPOILER: Pic dateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje praten, enzo...
Bleef het nog stil
Ik naar het bordje kijken.... zie ik dat er op het bordje staat 'Nijntje kussen 5 euro'Maar heb je wel geneukt?SPOILER: Pic bordjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro?! Zoveel had ik niet bij me en mijn zakgeld zou ik morgen pas krijgen.
Weer een date naar de kloten“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]
)
Bleef het nog stil
Weer een date naar de kloten
![]()
![]()
Kreeg niet die indruk, maar hij zag kennelijk aan mij dat ik geen idee had wie hij wasquote:
Dat was duurder, staat op de achterkant van het bordquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was duurder, staat op de achterkant van het bord
hij was van begin af aan al best wel groot.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kreeg niet die indruk, maar hij zag kennelijk aan mij dat ik geen idee had wie hij was
Weet ook niet hoe 'groot' ie toen was, maar bekend was ie al wel
Gewoon een gat aan de achterkant maken, ziet toch niemandquote:
jij kent die nijntje van benny?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was duurder, staat op de achterkant van het bord
Dat je niet van voetbal houdt oke, maar dat je niet weet wie Ronaldo isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kreeg niet die indruk, maar hij zag kennelijk aan mij dat ik geen idee had wie hij was
Weet ook niet hoe 'groot' ie toen was, maar bekend was ie al wel
Tot vervelens toe jaquote:
wist hij wel dat ze er geld voor vraagt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Laat Vaduz dit trouwens niet horen, zijn chickie versieren en bijna neuken.
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hij was van begin af aan al best wel groot.
Aan de achterkant?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een gat aan de achterkant maken, ziet toch niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |