Huhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een beetje moeilijk aangezien C_A en ik hetzelfde hebben ingevuld
O ze morgen ook met 3 doelpunten winnen hoor, toch weer punten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
HuhOja
Nou, daar gaan mijn punten
Maar ze zijn julie gegund hoor
quote:
Ik vind hem echt tequote:
quote:
Zelfs een bakvis vind hemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw he, geen bakvis
Zeg zet het in 1 x goedquote:
Jaha ik reageerde op postjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan er flink tegenaan op het veld, dus er zit tenminste wat aktie in
op me werk heb ik 4 gele kaarten ingevuld, ga ik dat reddenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan er flink tegenaan op het veld, dus er zit tenminste wat aktie in
Geloof het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Domme vraag misschien, maar kan je ergens de tussenstand van de wk fok pool zien ?
Tja ergens bij dat oranje wk boven, maar heb ook nog niet gevonden waar ik individueel staquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Domme vraag misschien, maar kan je ergens de tussenstand van de wk fok pool zien ?
Echt stuk voor stuk viezerikkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef beertenderrr het volgende:
Het begint al ergens op de slachtpartij Nederland - Portugal te lijken. Beter hakken ze dat hele Portugal door midden, kan me niet voorstellen dat iemand ze een goed toernooi wenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |