quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn eerste punten dankzij iBenny
Ik kan m'n eigen voetbalclub niet eens meer serieus nemen door die stomme toetersquote:Daarnaast zijn onder een groot aantal jeugdleden nog die geweldige vuvuzela's verloot
Zo'n slechte wedstrijd was het nou toch ook weer niet? Het voetbal was niet geweldig maar Denemarken is niet heel gevaarlijk geweest en we hebben zelf wel een aantal kansjes gehad. Snap niet dat er zo negatief gedaan word.quote:“Maar er is helemaal niets mis met lelijk winnen”
aldus Nigel de Jong
ik hou van jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef iBenny het volgende:
Ik had de stand en de kaarten goed
alleen ben ik weer zo debiel om een andere winnaar te kiezen
Je hebt een keer een uitslag goed? neeeeh, dat kan niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou van je
Ik heb naar je geluisterd, ik heb de pool van me werk veranderd van 1-0 naar 1-1 en het werd 1-1
Door jou heb ik de uitslag goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een keer een uitslag goed? neeeeh, dat kan niet!
Het is een complot
Ik hou ook van jou c_a
Dat is een beetje moeilijk aangezien C_A en ik hetzelfde hebben ingevuldquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een beetje moeilijk aangezien C_A en ik hetzelfde hebben ingevuld
Nou wij dan want wij hebben hetzelfdequote:
Huhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een beetje moeilijk aangezien C_A en ik hetzelfde hebben ingevuld
O ze morgen ook met 3 doelpunten winnen hoor, toch weer punten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
HuhOja
Nou, daar gaan mijn punten
Maar ze zijn julie gegund hoor
quote:
Ik vind hem echt tequote:
quote:
Zelfs een bakvis vind hemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw he, geen bakvis
Zeg zet het in 1 x goedquote:
Jaha ik reageerde op postjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan er flink tegenaan op het veld, dus er zit tenminste wat aktie in
op me werk heb ik 4 gele kaarten ingevuld, ga ik dat reddenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan er flink tegenaan op het veld, dus er zit tenminste wat aktie in
Geloof het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Domme vraag misschien, maar kan je ergens de tussenstand van de wk fok pool zien ?
Tja ergens bij dat oranje wk boven, maar heb ook nog niet gevonden waar ik individueel staquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Domme vraag misschien, maar kan je ergens de tussenstand van de wk fok pool zien ?
Echt stuk voor stuk viezerikkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef beertenderrr het volgende:
Het begint al ergens op de slachtpartij Nederland - Portugal te lijken. Beter hakken ze dat hele Portugal door midden, kan me niet voorstellen dat iemand ze een goed toernooi wenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |