Ik ook, oogt hij ook alquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef gomi het volgende:
[..]
robbie is wel lachen idd. richard vond ik altijd iets minder sympathiek tbh
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit bijna geneukt met een Dolly Dot.
Jaren 80 was verschrikkelijk qua haar maar episch qua muziek en stijl.quote:
Anitaquote:
Eetzequote:
onder dat epische qua muziek versta je toch zeker de dolly dots niet hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaren 80 was verschrikkelijk qua haar maar episch qua muziek en stijl.![]()
ton blanker ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Anita![]()
nog getrouwd geweest met een voetballer
The Cure, U2, Queen, maar ook Spandau Ballet, Culture Club en Duran duran. Echt goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
onder dat epische qua muziek versta je toch zeker de dolly dots niet he
Ja dacht het wel ja, kwam ze toen hier in Schiedam tegen, komt zij dacht ik ook vandaan, eng mormel is hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ton blanker ofzo?
ook crminineel later toch?
ah k. met een deel van je keuzes kan ik instemmenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Cure, U2, Queen, maar ook Spandau Ballet, Culture Club en Duran duran. Echt goed.
ze is toch ook echt dom, maar dan ook echt dom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dacht het wel ja, kwam ze toen hier in Schiedam tegen, komt zij dacht ik ook vandaan, eng mormel is het
Da's een even getalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan sta je 4de qua postaantal
nu echt ff eten
Voor zover ik weet wel jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ze is toch ook echt dom, maar dan ook echt dom?
Wie weetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef gomi het volgende:
[..]
blond en uit schiedam.
zou t iets zeggen?![]()
j/k
ik hoop dat ivoorkust wint.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
Portugal heeft het niet echt makkelijk tegen Ivoorkust![]()
Hoeveul is het?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
Portugal heeft het niet echt makkelijk tegen Ivoorkust![]()
Nou ja niet voor mijn puntenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoop dat ivoorkust wint.
portugal in de 1e ronde weg
0-0quote:
Mag leien dat IVO wint.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan Portugal.Ik haat eigenlijk nooit iemand of iets, maar Portugal.. ik zal het zelfs overbrengen op mijn kinderen.
Nee maar dat is niet zo gek, onsympathieke figurenquote:
Allemaal?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet zo gek, onsympathieke figuren
quote:
ik gun t alle 31 andere ploegen meer dan hen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet zo gek, onsympathieke figuren
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfs niet zoveel meer bij tienermeisjes. Door 2006 maar vooral omdat ie steeds vrouwelijker begint te worden, volgens mij als je met hem sex hebt ben je gewoon pot.
Nee Patty de middelste van bovenquote:
Dat je hem al noemt in een zin met sex is al not donequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfs niet zoveel meer bij tienermeisjes. Door 2006 maar vooral omdat ie steeds vrouwelijker begint te worden, volgens mij als je met hem sex hebt ben je gewoon pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |