Later kende ik 'm welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je niet van voetbal houdt oke, maar dat je niet weet wie Ronaldo is![]()
Je kent Ronaldinho wel?
Ja veel te weinig. Ik ken Vaduz als een ontzettend goede pooier en dit valt me tegen. Hier had meer in gezeten. Ze had minstens 50 moeten vragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wist hij wel dat ze er geld voor vraagt?
Wollig sterretje gezocht?quote:
yups, dat hij naar psv gingquote:
Ja als hij voor je staat en je word er op gewezen mag ik hopen dat je wel wist wie hij was ernaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Later kende ik 'm wel
En Ja, die ken ik ook
ah ms vriendenkorting voor bennyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja veel te weinig. Ik ken Vaduz als een ontzettend goede pooier en dit valt me tegen. Hier had meer in gezeten. Ze had minstens 50 moeten vragen.
hehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als hij voor je staat en je word er op gewezen mag ik hopen dat je wel wist wie hij was erna
Ik denk niet dat dit Benny's eerste keer met Nijntje was, dus het is meer klantenkorting.quote:
Ja dat bedoel ik en dan de laatste WK van hem, wat een blamage, 10 kilo te zwaar op het veld en bijna geen bal meer kunnen raken, zat met plaatsvervangende schaamte te kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, dat hij naar psv ging![]()
maar was idd echt een beestachtig goede voetballer. zonde dat hij zoveel problemen kreeg met zijn knie enzo idd.
zelfde met kluivert bv. ook een beest van een speler, maar ook teveel blessures en teveel feestbeest
Dit was heul wel de eerste keer... het was zelfs een blind datequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit Benny's eerste keer met Nijntje was, dus het is meer klantenkorting.
idd, was een blamage voor een speler als hij geweest is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik en dan de laatste WK van hem, wat een blamage, 10 kilo te zwaar op het veld en bijna geen bal meer kunnen raken, zat met plaatsvervangende schaamte te kijken
Thuis ff opgezochtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als hij voor je staat en je word er op gewezen mag ik hopen dat je wel wist wie hij was erna
Dat moet je ook niet doen, een blind datequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was heul wel de eerste keer... het was zelfs een blind date
Dat blijktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, een blind date
Maar dat vond ik toen ook met Ali, toen hij bij de Oscars op het toneel kwamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, was een blamage voor een speler als hij geweest is.
quote:
Dat bedoel ik, zou niet weten wat ik moest zeggen, en zit je straks met een creepquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Heb nog nooit een blinddate gehad, lijkt me raar.
maar ik heb ook wel zoiets gehad ooit. in buitenland in een lift met iemand waar ik geen idee van had wie t was.quote:
Is niks voor mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
waarom niet? heb ik ook weleens gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, een blind date
Maffia?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik heb ook wel zoiets gehad ooit. in buitenland in een lift met iemand waar ik geen idee van had wie t was.
stonden mensen te wachten, lift nog ruimte zat. niemand die instapte omdat die vent er met 2 man ofzo instond. wij met 2 man kenden hem niet en stapten ook in. werden we een beetje raar aangekeken door die anderen mensen die er stonden te wachten
die vent zelf vond t allemaal wel best
Zie andere postquote:
ah ali. das een held.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat vond ik toen ook met Ali, toen hij bij de Oscars op het toneel kwam
weleens gedaan. nooit echt rare mensen tbhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah yakuza. een vand e topbazen van de yamaguchi gumi
ik ben nooit een creep tegengekomen tbh.quote:
Wie was het dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik heb ook wel zoiets gehad ooit. in buitenland in een lift met iemand waar ik geen idee van had wie t was.
stonden mensen te wachten, lift nog ruimte zat. niemand die instapte omdat die vent er met 2 man ofzo instond. wij met 2 man kenden hem niet en stapten ook in. werden we een beetje raar aangekeken door die anderen mensen die er stonden te wachten
die vent zelf vond t allemaal wel best
Laat maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat?
Hoe kan ik 'm nou herkennen als ik 'm nog nooit gezien heb
yeah ik vond t ook wel lachen.quote:
Dat is zo'n sukkelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef D. het volgende:
Ik was ooit bij U2, kwam er een of andere lelijke gozer in een bontjas met 2 'wijven' aanlopen.
Ik dacht WTF
Bleek Ruud de Wild te zijn
Ik zit net even te lezen op google erover, ze zijn dus voor Japanners duidelijk herkenbaar aan hun tattoo's en kleding, dan snap ik dat ze die lift niet ingingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik vond t ook wel lachen.
helemaal hoe die andere japanners reageerden.
hadden met t hele team ook altijd zo een loopjongen. werd door de organisatie aan elk team toegewezen. die moest dus alles doen.
vertelden we het hem, die viel bijna flauw. werkte jaren voor die gasten en had hem zelfs nog nooit in t echie ontmoet
die tattoos zijn onder de kleding. zijn altijd net zo dat ze niet onder overhemd enzo uitkomenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit net even te lezen op google erover, ze zijn dus voor Japanners duidelijk herkenbaar aan hun tattoo's en kleding, dan snap ik dat ze die lift niet ingingen
Ja oke maar er staat dat ze ze zo kunnen laten zien indien nodigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
die tattoos zijn onder de kleding. zijn altijd net zo dat ze niet onder overhemd enzo uitkomen
had ooit op een festival backstage een zangers van een one hit wonder band. die zat beetje te sjansen met me, maar ik ging er niet echt op in. was ze beledigd. later hoorde ik pas dat de zangers was van die en die band.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef D. het volgende:
Ik was ooit bij U2, kwam er een of andere lelijke gozer in een bontjas met 2 'wijven' aanlopen.
Ik dacht WTF
Bleek Ruud de Wild te zijn
yeah. is heel apart daar. is daar allemaal veel openlijker dan hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke maar er staat dat ze ze zo kunnen laten zien indien nodig
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef gomi het volgende:
[..]
had ooit op een festival backstage een zangers van een one hit wonder band. die zat beetje te sjansen met me, maar ik ging er niet echt op in. was ze beledigd. later hoorde ik pas dat de zangers was van die en die band.
vaag mokkel
en toen gaf ze je een klap en ging tfeest niet door?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit bijna geneukt met een Dolly Dot.
Tja, wie niet hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
Welke?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
robbie is wel lachen idd. richard vond ik altijd iets minder sympathiek tbhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik met Robbie Witsche heel gesprek gehad, wat een leuk mannetje was dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |