Station zoetermeer dan. Nou heeft dit alles meer te maken met mijn haat tegen Sloterdijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gouda is ook niet echt een klein station.
Ik heb het over stations als sliedrecht, waar je op spoor 2 staanplaatsen hebt terwijl in de spits het hele perron volstaat. Dan bij je toch een overkapping? Zelfs buiten de spits zijn die 6 plaatsen nooit genoeg.
He die naam komt bekend voorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef DenS het volgende:
Hallooo!
Ik ga maar eens actief zijn hier. Weet iemand of er in de toekomst al gepland staat dat de SLT tussen Enschede en Apeldoorn gaat rijden?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef DenS het volgende:
Hallooo!
Ik ga maar eens actief zijn hier. Weet iemand of er in de toekomst al gepland staat dat de SLT tussen Enschede en Apeldoorn gaat rijden?
Stom!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Ga er maar vanuit dat het voorlopig SGMm zal blijven
quote:
Ene kant wel logisch, maar de andere kant ook wel raar. Waarom niet over het hele land verdelen? Zullen ze wel een reden voor hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het SGMm verdwijnt grotendeels uit de Randstad en zal in den lande stoptreinseries gaan bevolken. Het SLT zal in de brede Randstad ingezet gaan worden.
randstad uber alles natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef DenS het volgende:
[..]
Ene kant wel logisch, maar de andere kant ook wel raar. Waarom niet over het hele land verdelen? Zullen ze wel een reden voor hebben
In SLT ook hoor. Alleen kijkt dan de hele trein mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Yreal het volgende:
oh en sgm > slet. In sgm kan je tenminsten pissen![]()
Jawel! Behalve als je heel nodig naar de wc moet, waarom ze dat er dan weer uit hebben gehaald is stom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
DenS![]()
SLT zit je niet echt op te wachten hoor
Niet męnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jawel! Behalve als je heel nodig naar de wc moet, waarom ze dat er dan weer uit hebben gehaald is stom.
Je moet altijd wachten op een SLT. Ook op andere treinenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
DenS![]()
SLT zit je niet echt op te wachten hoor
Die heeft overkappingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Station zoetermeer dan. Nou heeft dit alles meer te maken met mijn haat tegen Sloterdijk
Idd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet męnSLT is een kille kuttrein zonder reisgevoel.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heeft overkapping![]()
Beesd is nog erger, maar dat verdiend het ook niet.
Sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
Daarachter is een kleine overkapping met 2 zitbankjes.
SLT is een heerlijk stille en lichte trein met prima rijgedrag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet męnSLT is een kille kuttrein zonder reisgevoel.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
SLT is een heerlijk stille en lichte trein met prima rijgedrag.
Voor Mat '54 moet je naar het Spoorwegmuseum.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef DenS het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen een SLT![]()
Net of een Mat'54 beter is
Mat '54 was keizerlijk materieel ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef DenS het volgende:
Net of een Mat'54 beter is
Welke kleurtjes heb je nog meer gehad voor je borders?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mat '54 was keizerlijk materieel ja!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedenk telkens wat nieuws.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef Crientj het volgende:
[..]
Welke kleurtjes heb je nog meer gehad voor je borders?
quote:
Ja..hoe onnodig ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar het station heeft wel twee perrons!
Check de 1e klas maar eens. GEEN VER GE LIJK.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef DenS het volgende:
Net of een Mat'64 beter is
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar het station heeft wel twee perrons!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja maar wat is de reden om zo'n perron aan te leggen? naast een enkelspoor?
Ik noem een Eygelshoven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor en na de overweg![]()
Had het destijds enkelsporige station Zwaagwesteinde trouwens ook.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Yreal het volgende:
Zulke butstations hebben we ook in de randstad trouwens
[ afbeelding ]
Vooral rijnegouwe lijn dus
Zowat al die pauperstations liggen gewoon aan een dubbelsporige lijn, en dat ze dan Bajonetligging hebben dat maakt het nog geen pauperstationsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Ireyon het volgende:
Zowat al die pauperstations in Zeeland hebben een voor- en na de overweg perron toch?
Waddixveen noord, boskoop, lammeschans, moerwijk, delft zuid, rotterdam noord en cappele scholevaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Yreal het volgende:
Zulke butstations hebben we ook in de randstad trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral rijnegouwe lijn dus
whehe ook WK aan t kijken dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een irritant dom blond klotekaffer is die Julie uit die kutreclame toch ook
Dat er hoogstens 3 mensen per dag in- en uitstappen, maakt ze wel pauperstationsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zowat al die pauperstations liggen gewoon aan een dubbelsporige lijn, en dat ze dan Bajonetligging hebben dat maakt het nog geen pauperstations
Zit je voetbal te kijken fles?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een irritant dom blond klotekaffer is die Julie uit die kutreclame toch ook
Waar de neuk is dat danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat er hoogstens 3 mensen per dag in- en uitstappen, maakt ze wel pauperstations. Er staan leuke gebouwtjes bij maar daar houdt het wel mee op.
[ afbeelding ]
Dit lijkt toch nergens op
Hij staat er ook echt bij te kijken van "Oh okee, gaat dat zo hier. Nou ja, dan kan je wel gewoon opdonderen ook iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit je voetbal te kijken fles?Sowieso is die reclame fucking dom, je wacht toch op elkaar
![]()
Dat zijn dan ook kwaliteits stations . Ik moet dat lijntje trouwens maar eens gaan doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Rilland-Bath.. Arnemuiden en Krabbendijke zien er ook zo uit.
Halfuurtje vanaf hierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
Veel plezier, naar goes is al een kutend.
Bedoel je vanwege de naam? Dat had ik ook bij Chevremont, 't klinkt als een exotisch dorp in Zuid-Frankrijk maar ..quote:
Valt an sich wel mee tbhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
Veel plezier, naar goes is al een kutend.
Stukken beter. Mooie pics. Tjes zullen gemist worden, behalve in de 4000. Donder die maar terug in de sprinters door zoetermeer en 10 bakken slet in de 4000. Maar uberhaupt het gevoel van "trein" is bij mat64 veel groter dan die moderne shit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef greavy het volgende:
We hadden afgelopen zaterdag een afscheidsrit voor Plan V (en T, wat we niet troffen).
Doel: Zoveel mogelijk met Mat'64 reizen, en een rondje maken.
Hoeveel personen waren we: 9 volgens mij.
Omdat het een Mat'64 afscheidsrit was, hierbij alleen foto's van het Mat'64. Overige foto's van deze dag zijn Hier ook te vinden.
[ afbeelding ]
In Dordrecht staat 2x Plan V gereed om de 5100 naar Rotterdam en Den Haag te rijden, aldaar ik in Rotterdam met een ICM-IV naar Utrecht zou. Te Utrecht begon de rit pas echt.
[ afbeelding ]
De V'tjes vanaf de andere kant.
[ afbeelding ]
VIRM en Plan V naastelkaar in rotterdam, wat nu zeldzaam wordt. Plan V zit niet meer in de 5100.
[ afbeelding ]
Tijdens de laatste dag geplande inzet van Plan V staat hier een setje Plan V in Utrecht te genieten van het mooie weer, om later als Stoptrein naar Breda te vertrekken.
[ afbeelding ]
Dit setje Plan V staat ook nog steeds te genieten, en zal als stoptrein naar Tiel vertrekken.
[ afbeelding ]
Plan V vertrekt als Stoptrein richting Tiel, te Utrecht CS.
[ afbeelding ]
Driemaal Plan V in Lage Zwaluwe, wachtend tot ze hun laatste geplande slagen in de 5100 mogen maken, richting Den Haag CS. Deze setjes doen Roosendaal niet aan, omdat er werkzaamheden tussen Lage Zwaluwe en Roosendaal waren.
[ afbeelding ]
Nogmaals Plan V in Lage Zwaluwe
[ afbeelding ]
Deze foto is met komst van SLT in de 5100 bijna onmogelijk om opnieuw te maken, hangend vanuit het raam, in de bocht tussen Dordrecht en Dordrecht Zuid.
[ afbeelding ]
2x Plan V komt Delft Zuid binnenrijden, om even later naar Den Haag Centraal te gaan.
[ afbeelding ]
2x Plan V komt Rotterdam C binnen om naar Dordrecht te gaan, als Stoptrein. Plan V is in Rotterdam nog te vinden, namelijk de serie 4000.
[ afbeelding ]
Maar deze foto is waarschijnlijk niet opnieuw te maken in Rotterdam C., tenzij Mat'64 weer terug komt in de 5100.
[ afbeelding ]
2x Plan V staan klaar om naar Tiel te vertrekken.
[ afbeelding ]
Plan V staat in Tiel, wat nu ook een onmogelijke opgave gaat worden: SGMm en DD-AR rijdt hier nu.
[ afbeelding ]
Plan V staat nog te genieten van één van zijn laatste geplande slagen in de 6000/16000 te Geldermalsen.
[ afbeelding ]
Culemborg wordt nu ook een missie onmogelijk om Plan V planmatig te spotten.
[ afbeelding ]
Dit setje Plan V geniet nog van de laatste geplande dag voor de 6000 en 16000. Te Culemborg.
[ afbeelding ]
2x Plan V rijdt door Houten, en gaat verder naar Breda.
[ afbeelding ]
Dit bakbeest bracht ons weer terug naar Utrecht Centraal.
Ik hoop dat je genoten hebt!
Kruiningen-yerseke als IC stationquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Valt an sich wel mee tbh
1.52 vanaf hs. Das een stuk verder dan bijvoorbeeld groningen. Grootste afstand is dordrecht -> roosendaal van een half uurtje. verder steeds stukjes van 10-15 minuten
Ik herken idd iets bekends, het 'fietsaduct'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die met die fietsen lijkt me Delft Zuid?
Dat is serieus best nog wel druk met die 2 treinen per uurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Lage Zwaluwe, dat is ook zo'n station waarvan ik me afvraag waarom het bestaat
Inderdaad ja, Chevremont kwam hier laatst ook voorbij, ik dacht echt dat het een buitenlands station wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Halfuurtje vanaf hier
[..]
Bedoel je vanwege de naam? Dat had ik ook bij Chevremont, 't klinkt als een exotisch dorp in Zuid-Frankrijk maar ..
Je ziet in de verre omtrek het dorp niet liggen volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is serieus best nog wel druk met die 2 treinen per uur. hele volkstammen uit al die boerengehuchten stappen daar toch elke dag op de trein, en ze komen allemaal met de auto
. Dan heb ik zoiets, rij dan gewoon door
In 2006 684 in en uitstappers.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is serieus best nog wel druk met die 2 treinen per uur. hele volkstammen uit al die boerengehuchten stappen daar toch elke dag op de trein, en ze komen allemaal met de auto
. Dan heb ik zoiets, rij dan gewoon door
Ik ken ze erger hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kruiningen-yerseke als IC station
Ik vind dat op het eiland van Dordrecht ook zo zonde met die HSL. En nog een moerdijkbrug erbij, voor 12 treintjes per dag nu. Het mag allemaal wat kosten.
Al lach ik me de tering als er echt ergens n de Pyrenneeën een station met die naam ligtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Ireyon het volgende:
Bedoel je vanwege de naam? Dat had ik ook bij Chevremont, 't klinkt als een exotisch dorp in Zuid-Frankrijk maar ..
Heerhugowaard. En bovenkarspel twee keer noemen is ook weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken ze erger hoor![]()
Ik noem u, Grou jinsum, akkrum, wolvega, steenwijk, beilen, hoogeveen, haren, Hilversum sportpark, utrecht overvecht, leiden lammeschans, deurne, horst-serverum, blerick, Almere buiten, hoorn kersenbogaard, Bovenkarspel, Den helder zuid, alkmaar noord en bovenkarspel.
Meer zinloze ic stops kan ik even niet verzinnen
Vroeger wel: station chevremont.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al lach ik me de tering als er echt ergens n de Pyrenneeën een station met die naam ligt
Ze hebben er dan ook 2 stations, waarbij het dus dubbel bullshit is dat de ic er stoptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerhugowaard. En bovenkarspel twee keer noemen is ook weer wat overdreven
Fair enoughquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer wel tof is is dat NS in ELKE IC een toilet handhaaft. Ja, dan mag je van mij elke schijtboemel een IC noemen. Ieder nadeel hep se foordeel
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerhugowaard. En bovenkarspel twee keer noemen is ook weer wat overdreven
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Gare_de_Chčvremont
Ik kan er niet uit opmaken of er nog treinen stoppen.
Lijkt me crystal clear, wordt bediend door twee TERs. Regio Mulhouse hmm? Daar moet ik in Augustus toch zijnquote:Elle est desservie par les trains TER Franche-Comté et TER Alsace (ligne de Belfort ā Mulhouse-Ville).
Dat perron richting Mullhouse. Zo slecht is het zelfs in Nederland nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me crystal clear, wordt bediend door twee TERs. Regio Mulhouse hmm? Daar moet ik in Augustus toch zijn
Je moet eens wat vaker over de grens komen. In Nederland vind je geen maatstaven voor slechte perrons. Er zijn genoeg buitenlanden waar een perronnetje a la Stroe genoeg reden zou zijn om een Sneltrein te laten stoppen, en Frankrijk is er daar één van.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat perron richting Mullhouse. Zo slecht is het zelfs in Nederland niet
Dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef Ascendancy het volgende:
En langs het cinq a terre. Door de bergen
Maar ik weet niet meer hoe het er allemaal uit zag.
Waarom diesel? Er hangt gewoon waslijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit rijdt er schijnbaarIk heb er nu al zin in
![]()
[ afbeelding ]
Oooooh dies mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit rijdt er schijnbaarIk heb er nu al zin in
![]()
[ afbeelding ]
Vanaf Deurne rijdt de IC Den Haag Centraal-Venlo door als stoptrein.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken ze erger hoor![]()
Ik noem u, Grou jinsum, akkrum, wolvega, steenwijk, beilen, hoogeveen, haren, Hilversum sportpark, utrecht overvecht, leiden lammeschans, deurne, horst-serverum, blerick, Almere buiten, hoorn kersenbogaard, Bovenkarspel, Den helder zuid, alkmaar noord en bovenkarspel.
Meer zinloze ic stops kan ik even niet verzinnen
Wat doe jij nou weer hierquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Vanaf Deurne rijdt de IC Den Haag Centraal-Venlo door als stoptrein.
Omdat de 1900 tussen Helmond en Venlo nu al heel rustig is. Als je daar nog een stoptrein laat rijden zit er helemaal niemand meer in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:02 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom trekken ze de stoptrein niet door naar Venlo, zodat de 1900 tenminste een goede IC is.
Net als dat Eindhoven-Den Haag centraal sneller is via Utrecht
Omdat ie meer dan 5 minuten stil staat op HS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |