Station zoetermeer dan. Nou heeft dit alles meer te maken met mijn haat tegen Sloterdijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gouda is ook niet echt een klein station.
Ik heb het over stations als sliedrecht, waar je op spoor 2 staanplaatsen hebt terwijl in de spits het hele perron volstaat. Dan bij je toch een overkapping? Zelfs buiten de spits zijn die 6 plaatsen nooit genoeg.
He die naam komt bekend voorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef DenS het volgende:
Hallooo!
Ik ga maar eens actief zijn hier. Weet iemand of er in de toekomst al gepland staat dat de SLT tussen Enschede en Apeldoorn gaat rijden?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef DenS het volgende:
Hallooo!
Ik ga maar eens actief zijn hier. Weet iemand of er in de toekomst al gepland staat dat de SLT tussen Enschede en Apeldoorn gaat rijden?
Stom!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Ga er maar vanuit dat het voorlopig SGMm zal blijven
quote:
Ene kant wel logisch, maar de andere kant ook wel raar. Waarom niet over het hele land verdelen? Zullen ze wel een reden voor hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het SGMm verdwijnt grotendeels uit de Randstad en zal in den lande stoptreinseries gaan bevolken. Het SLT zal in de brede Randstad ingezet gaan worden.
randstad uber alles natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef DenS het volgende:
[..]
Ene kant wel logisch, maar de andere kant ook wel raar. Waarom niet over het hele land verdelen? Zullen ze wel een reden voor hebben
In SLT ook hoor. Alleen kijkt dan de hele trein mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Yreal het volgende:
oh en sgm > slet. In sgm kan je tenminsten pissen![]()
Jawel! Behalve als je heel nodig naar de wc moet, waarom ze dat er dan weer uit hebben gehaald is stom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
DenS![]()
SLT zit je niet echt op te wachten hoor
Niet mênquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jawel! Behalve als je heel nodig naar de wc moet, waarom ze dat er dan weer uit hebben gehaald is stom.
Je moet altijd wachten op een SLT. Ook op andere treinenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
DenS![]()
SLT zit je niet echt op te wachten hoor
Die heeft overkappingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Station zoetermeer dan. Nou heeft dit alles meer te maken met mijn haat tegen Sloterdijk
Idd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mênSLT is een kille kuttrein zonder reisgevoel.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heeft overkapping![]()
Beesd is nog erger, maar dat verdiend het ook niet.
Sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
Daarachter is een kleine overkapping met 2 zitbankjes.
SLT is een heerlijk stille en lichte trein met prima rijgedrag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mênSLT is een kille kuttrein zonder reisgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |